BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
robeliens
 robeliens - dinsdag 22 januari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:22 schreef feyenoord!!! het volgende:
Persoonlijk vind ik dat er niet echt hoefde te worden uitgehuild. Verliezen is altijd jammer, maar op zich is verliezen van een topclub niet het ergste. Zeker niet als de concurrenten punten verspelen. Zondag winnen en we staan er gewoon goed voor! Laten we hopen dat het warm wordt in de Kuip, dan hoeven we tenminste niet zo in de kou te zitten. Ach ja, en anders springen we ons toch warm!
helemaal mee eens maar tis toch kut om ervan te verliezen.
mulder gewoon laten staan.
lexie moet niet janken en gewoon die pingel nemen (als hij erin staat hoop van niet en vilhena op 10).
en het word 3-1.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zeur dan ook niet over Mulder zijn fouten. Zeur dan over zijn zogenaamde babyface. Die fouten worden volgens jou toch door elke doelman gemaakt. Alsof hij met een fantastische uitstraling afgelopen zondag geen tegengoal had gekregen...
Het was niet de schuld van Mulder, het zat hem in de verdediging en zelfs met Casillas op goal hadden we verloren.
Zoals ik al eerder heb vermeld , met Casillas hadden we er zeker 2 minder tegen gehad. Maar dat terzijde, Wat we nodig hebben is een keeper met lef en die zijn smoel tegen zijn verdedigers durft open te doen ipv als een lamzak/dooie mus alles maar ondergaan . . .
Door heel zijn doen en laten heeft hij geen invloed op zijn verdediging en dat ik volgens mij wel een vereiste om met veel zelfvertrouwen te spelen ! ! ! Maar ja jij zie het anders, het zij zo . . . Ik voorspel dat we met Mulder in de goal de komende jaren niks opschieten .
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Het begon echt als een goed en mooi topic, maar inmiddels hebben we het hier dus over historie, en L. zal toch never nooit niet z'n ongelijk bekennen ...
kortom: NU EEN SLOTJE MAAR AUB !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:12 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Ruiter een aardige keeper, maar ook niet geweldig. Zie hem bij Utrecht nog vaak genoeg fouten maken waarop jij hem gelijk zou afstraffen. Zoals gezegd maakt Velthuizen ook weleens blunders. Moet zeggen dat ik Velthuizen nog wel één van de betere vind in de eredivisie, maar beter dan Mulder? Ik weet het zo net nog niet. Velthuizen sleept Vitesse er nou ook niet bepaald doorheen als het moet. Esteban vind ik al jaren een matige keeper voor de Nederlandse top. Maakt toch regelmatig fouten. Zoet en Mihaylov vind ik wel goede keepers. Voor mij de enige twee waarvan ik echt kan zeggen dat ik ze echt goed vind. Zeker omdat Zoet nog zo jong is.

En dat stukje over de pingels vind ik helemaal fantastisch. Een goeie pingel pakt een keeper nooit, zeg je. Dat klopt wel, maar je gooit nu ook je eigen glazen in. Eerst zeg je dat je het zo goed vind dat Vermeer de penalty pakt en zit je mijn verhaal af te zwakken dat elke keeper die bal zou hebben gepakt, omdat hij zo slecht genomen was. Nu zeg je dat een goede penalty nooit gepakt wordt. Ofwel, deze penalty was slecht genomen, want anders kon Vermeer hem niet pakken. Dus eigenlijk is het niet dat Vermeer het zo goed deed, maar was het Immers die hem gewoon waardeloos inschoot.

Een strafschoppenserie vind je nu opeens een loterij. Terwijl ik je een tijd geleden nog heb zien schrijven dat je vond dat Mulder eens een strafschop moest pakken. Dan pakt hij er een aantal in de strafschoppenreeks en dan is het opeens een loterij en wordt het weer niet op het conto van Mulder geschreven. Ik wordt een beetje moe van deze discussie. Op zich is het prima natuurlijk dat jij geen fan van Mulder bent. Ik vind hem ook geen topkeeper, maar momenteel is het voor Feyenoord het beste wat haalbaar is. Daarnaast vind ik hem ook zeker niet slecht en is hij erg verbeterd de laatste twee jaar. Maar goed, jij bent dus geen fan van Mulder. Prima, maar ga dan niet alles zo verdraaien zodat het je goed uitkomt, zodat je kritiek kunt leveren op Mulder. En zeg het ook eens als hij het goed gedaan heeft. Want dan horen we je weer niet. Doe daar eens wat aan, dan zou ik je kritiek ook serieuzer kunnen nemen.
En waarom zou ik mijn eigen glazen ingooien ? Omdat jij dat vind ? En een strafschop pakken in een wedstrijd of in een strafschoppen serie , daar zit een wereld van verschil in! En ik heb zeker wel eens positief geschreven over Mulder in het verleden, dat moet je maar eens controleren. Is natuurlijk prachtig dat Mulder ons in de beker verder heeft gebracht ook dat heb ik toen erkend. Maar dat wil en of kan je niet lezen blijkbaar. Je lees alleen de kritieken die ik geef over Mulder zeker ? Jij zie vooruitgang bij Mulder in de afgelopen 2 jaar , ik zie dus dat ie al bijna 8 jaar stagneert . . . Ik weet niet hoelang jij hem al volgt , ik al vanaf de jeugd op varkenoord. En je kan de jeugd niet vergelijken met het eerste maar dat heb ik met meerdere spelers gedaan en in 1 gevalletje zag ik het toen niet zitten en die heeft mij echt wel verrast: Jordy Clasie. Maar bij Mulder heb ik nu nog steeds hetzelfde gevoel als toen in de jeugd: Dat is niks . . .
Misschien wordt het een laatbloeier , maar ik vrees dat ie niet de mentaliteit heeft die Clasie weel wel had in de jeugd . Investeren in je eigen en dan vooral de mindere punten.
Ik heb niet het gevoel dat Mulder dat doe

BTW laten we van ganse hopen dat we een positief resultaat kunnen en mogen behalen tegen die duitsers .. .. ..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:15 schreef sevillana het volgende:
Het begon echt als een goed en mooi topic, maar inmiddels hebben we het hier dus over historie, en L. zal toch never nooit niet z'n ongelijk bekennen ...
kortom: NU EEN SLOTJE MAAR AUB !!!
Net of je ongelijk wil bekennen als dat nodig is! Welk ongelijk moet ik dan bekennen?
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Net of je ongelijk wil bekennen als dat nodig is! Welk ongelijk moet ik dan bekennen?
Gewoon, . . . toegeven dat je er totaal geen kijk op hebt of zo iets? ;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

Gewoon, . . . toegeven dat je er totaal geen kijk op hebt of zo iets? ;)
Precies een reactie van jou zoals verwacht, zelf niks toegeven en het maar weer op een ander afschuiven! En ik heb een andere kijk ja , gelukkig maar . . .
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Precies een reactie van jou zoals verwacht, zelf niks toegeven en het maar weer op een ander afschuiven! En ik heb een andere kijk ja , gelukkig maar . . .
Hoe bedoel je precies, "op een ander afschuiven"?
Het grote verschil tussen jou en mij is dat ik niet (zoals jij met een zekere regelmaat dus wel doet) continue iedere gelegenheid gebruik om één speler uit de selectie af te branden.

N.B. gelukkig heb ik ook een andere kijk op Feyenoord ..., soms kritisch, maar wel eerlijk, zo als het de ware supporter betaamt, stakker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door sevillana --
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 21:47   quote  deeplink  
3-0
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 22:04   quote  deeplink  
deze kan wel dicht Boudewijn.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies, "op een ander afschuiven"?
Het grote verschil tussen jou en mij is dat ik niet (zoals jij met een zekere regelmaat dus wel doet) continue iedere gelegenheid gebruik om één speler uit de selectie af te branden.

N.B. gelukkig heb ik ook een andere kijk op Feyenoord ..., soms kritisch, maar wel eerlijk, zo als het de ware supporter betaamt, stakker.
Wat in jou ogen eerlijk is , stakker. Iedere stakker heeft recht om voor zijn mening uit te komen en dat je dat niet waardeer is jou probleem , stakker.
En inderdaad doe ik het regelmatig tot de desbetreffende speler is opgerot. Zie Bahia, Bruins en Cabral . . .
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat in jou ogen eerlijk is , stakker. Iedere stakker heeft recht om voor zijn mening uit te komen en dat je dat niet waardeer is jou probleem , stakker.
En inderdaad doe ik het regelmatig tot de desbetreffende speler is opgerot. Zie Bahia, Bruins en Cabral . . .
Wie komt er na Mulder aan de beurt?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:28 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Wie komt er na Mulder aan de beurt?
De volgende staan hoog op mijn lijst: Nelom, Schaken, Fernandez, Mokotjo, Cissé en Leerdam. En zoals Mathijsen, Verhoek en Immers nu spelen kunnen die er ook wel eens bij komen. Alleen ik geef spelers 2 jaar de tijd om zich te bewijzen . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door lijdensweg --
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De volgende staan hoog op mijn lijst: Nelom, Schaken, Fernandez, Mokotjo, Cissé en Leerdam. En zoals Mathijsen, Verhoek en Immers nu spelen kunnen die er ook wel eens bij komen. Alleen ik geef spelers 2 jaar de tijd om zich te bewijzen . . .
Zou van Geel meelezen? Stuur hem anders een mail waarin je deze spelers waarschuwt voor de toorn van een zekere Lijdensweg. Misschien gaan ze dan ineens nog beter voetballen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:36 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zou van Geel meelezen? Stuur hem anders een mail waarin je deze spelers waarschuwt voor de toorn van een zekere Lijdensweg. Misschien gaan ze dan ineens nog beter voetballen.
Hahaha , dat zou pas triest zijn en een lijdensweg . . . .
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:36 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zou van Geel meelezen? Stuur hem anders een mail waarin je deze spelers waarschuwt voor de toorn van een zekere Lijdensweg. Misschien gaan ze dan ineens nog beter voetballen.
Je heb de kwaliteit voor Feyenoord of niet . . .
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha , dat zou pas triest zijn en een lijdensweg . . . .
Het zou wel een hoop slap gelul schelen. Wat denk je van Feyenoord- Twente? Ik denk 3-1.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 23 januari 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En waarom zou ik mijn eigen glazen ingooien ? Omdat jij dat vind ? En een strafschop pakken in een wedstrijd of in een strafschoppen serie , daar zit een wereld van verschil in! En ik heb zeker wel eens positief geschreven over Mulder in het verleden, dat moet je maar eens controleren. Is natuurlijk prachtig dat Mulder ons in de beker verder heeft gebracht ook dat heb ik toen erkend. Maar dat wil en of kan je niet lezen blijkbaar. Je lees alleen de kritieken die ik geef over Mulder zeker ? Jij zie vooruitgang bij Mulder in de afgelopen 2 jaar , ik zie dus dat ie al bijna 8 jaar stagneert . . . Ik weet niet hoelang jij hem al volgt , ik al vanaf de jeugd op varkenoord. En je kan de jeugd niet vergelijken met het eerste maar dat heb ik met meerdere spelers gedaan en in 1 gevalletje zag ik het toen niet zitten en die heeft mij echt wel verrast: Jordy Clasie. Maar bij Mulder heb ik nu nog steeds hetzelfde gevoel als toen in de jeugd: Dat is niks . . .
Misschien wordt het een laatbloeier , maar ik vrees dat ie niet de mentaliteit heeft die Clasie weel wel had in de jeugd . Investeren in je eigen en dan vooral de mindere punten.
Ik heb niet het gevoel dat Mulder dat doe

BTW laten we van ganse hopen dat we een positief resultaat kunnen en mogen behalen tegen die duitsers .. .. ..
Je gooide je eigen glazen in, omdat je in feite gewoon toegaf dat Vermeer die pingel pakte, omdat Lex Immers hem zo verschrikkelijk slecht inschoot. Maar dat terzijde.
Een strafschoppenserie is inderdaad anders. Bij een strafschoppenserie heb je immers minstens 5 strafschoppen en in de wedstrijd zal het over het algemeen bij die ene blijven. Misschien is het keepen van een strafschoppenserie wel moeilijker dan gewoon één in de wedstrijd. In de wedstrijd is er niemand die echt verwacht dat je hem houdt. Men hoopt het wel, maar gaat er zeker niet van uit. Terwijl die druk er bij een serie wel ligt, want dan moet een keeper zich laten zien. Precies wat Mulder deed tegen Heerenveen. Je volgt Mulder blijkbaar langer dan ik, want ik volg hem sinds hij in het eerste speelt. En in die periode zie ik duidelijk een vooruitgang. In zijn eerste jaren was ik constant bang voor een blunder, nu ben ik dat eigenlijk niet meer, want hij heeft zich verbeterd. Mulder pakt nu ook regelmatig punten voor ons. Wellicht dat ik dan over jouw positieve verhalen over Mulder heen heb gelezen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik niet alle topics lees, maar toen bij ADO en Heerenveen heb ik ze gelezen. Blijkbaar daar over jouw positieve reacties heen gelezen. Sorry daarvoor dan. Maar blijkbaar hebben wij gewoon een verschillende kijk. Jij vindt dat Mulder al 8 jaar stagneert, ik vind dat hij de afgelopen 2 jaar progressie heeft geboekt. Maar wordt ook eens wakker: Feyenoord kan geen beter doelman halen dan Mulder. Zo veel geld is er niet beschikbaar en met weinig geld koop je geen betere doelman, aangezien Mulder al een van de beste in de eredivisie is. In een eerdere post zeg je dat Mulder de verdediging niet goed coacht. Misschien is dat wel zo, ja, maar hebben we daarvoor nou niet juist Mathijsen in het veld staan. En de Vrij, niet voor niets onze aanvoerder? Je zag het verschil toen Lamprou in de goal stond. Toen stond de verdediging nog slechter en Lamprou zelf pakte bijna niets. Wie moet er volgens jou nu op goal staan dan?
Verder stel ik voor om deze discussie maar te stoppen, omdat wij het toch nooit eens worden. Dan kan de blik vooruit naar Twente, want zondag moet er gewoon gewonnen worden. Daarna kunnen we altijd weer in discussie gaan...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 23 januari 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De volgende staan hoog op mijn lijst: Nelom, Schaken, Fernandez, Mokotjo, Cissé en Leerdam. En zoals Mathijsen, Verhoek en Immers nu spelen kunnen die er ook wel eens bij komen. Alleen ik geef spelers 2 jaar de tijd om zich te bewijzen . . .
Nelom speelt bijna nooit, omdat Mathijsen volgens Koeman moet spelen. Daardoor speelt Martins Indi linksback en speelt Nelom nooit. Mijn voorkeur is juist dat BMI centraal staat met de Vrij, zodat Nelom weer linksback kan staan. Schaken is nu uit vorm, maar komt net terug van zijn blessure en gaat het heus wel weer oppakken. Fernandez en Mokotjo hoef je niets over te zeggen, want die moeten al weg. Leerdam gaat ook weg. Cissé is helaas steeds geblesseerd, maar als hij speelt vind ik hem meestal wel goed. Ik zou hem graag eens een seizoen lang fit willen zien en kijken waar hij toe in staat is. Mathijsen, Verhoek en Immers moeten nog beter, maar zijn er inderdaad pas net, dus daarmee ben ik het eens, dat ze nog even de kans moeten krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:04 schreef van geil het volgende:
deze kan wel dicht Boudewijn.
+1908..
sevillana
 sevillana - woensdag 23 januari 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat in jou ogen eerlijk is , stakker. Iedere stakker heeft recht om voor zijn mening uit te komen en dat je dat niet waardeer is jou probleem , stakker.
En inderdaad doe ik het regelmatig tot de desbetreffende speler is opgerot. Zie Bahia, Bruins en Cabral . . .
precies volgens de verwachting, . . weer eens een zeer originele reactie van je.
en degenen die niet beter weten zouden bijna ook nog gaan geloven dat jouw mening invloed heeft op het beleid bij Feyenoord.
b.t.w.; het wordt tijd voor wat bijscholing, . . . lullo
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 12:07   quote  deeplink  
'Er moet geleerd worden van de individuele fouten

Feyenoord_Gaston_Taument_02.jpg

Met de kater van de 3-0 nederlaag tegen Ajaks nog in het achterhoofd moet Feyenoord zich al weer opmaken voor de volgende topper. Zondag komt FC Twente op bezoek in de Kuip en moeten de Rotterdammers laten zien dat ze grote wedstrijden dit seizoen ook kunnen winnen. Metro vroeg oud- Feyenoorders Gaston Taument en Peter Houtman naar de oorzaken en de kansen tegen Twente. Uit bij PSV, FC Twente en Ajaks ging Feyenoord met 3-0 van het veld. In tegenstelling tot vorig seizoen lukt het de Rotterdammers, ondanks de goede klassering, dit jaar niet om grote wedstrijden te winnen. Taument, jeugdtrainer bij de club, wijst op de wijzigingen in de ploeg.

Je ziet toch dat zn speler als Karim el Ahmadi het verschil maakte. Immers heeft meer diepgang, maar El Ahmadi is een aanjager, die je ook nog eens in de dekking kan aanspelen. Waarom het in de uitduels niet wil lukken, vraagt Taument zich ook af. Ze komen onder druk te staan en komen daar niet meer uit. Qua motivatie mag t geen verschil zijn. In de beginfase zondag zag je bij Feyenoord ook wat de intentie was, maar je moet het ook nog eens goed uitvoeren.

Opvallend is dat Feyenoord wel degelijk en efficiënt speelt tegen de - met alle respect - kleinere ploegen dit seizoen, maar het niet kan brengen tegen de grote tegenstanders, aldus Houtman, die stadionspeaker is in de Kuip. Vorig seizoen was het vaak andersom. Maar we moeten reëel blijven. Feyenoord verloor ook verdiend. De spelers twijfelden tegen Ajaks of ze moesten doordekken of terug moesten. Dan ga je lopen zwemmen. Daar ligt er een taak voor Koeman. Er moet geleerd worden van de individuele fouten. Voor het duel met FC Twente verwachten de twee oud-spelers echter niet dat de nederlaag tegen Ajaks door zal blijven werken. Houtman: Die jongens zullen scherp staan. Die hebben geen trainer nodig om gemotiveerd te zijn voor dit soort duels.

Ook Taument denkt van niet. Koeman zit er dicht op, maar je moet ook niet te veel gaan zoeken naar oorzaken. Ajaks was gewoon verder dan wij, constanter. Het lukt niet in uitwedstrijden. Thuis is een ander verhaal. En Twente heeft me in de laatste wedstrijden voor de winterstop ook niet echt overtuigd. Volgens Houtman zijn zelfs de titelkansen niet helemaal verkeken. Feyenoord heeft nu even een pas op de plaats moeten maken. Het is in de eredivisie echter zo wisselvallig, dat ze nog steeds meedoen.
Bron:Metro
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 12:07 schreef RenatoBos het volgende:
'Er moet geleerd worden van de individuele fouten

[ afbeelding ]

Met de kater van de 3-0 nederlaag tegen Ajaks nog in het achterhoofd moet Feyenoord zich al weer opmaken voor de volgende topper. Zondag komt FC Twente op bezoek in de Kuip en moeten de Rotterdammers laten zien dat ze grote wedstrijden dit seizoen ook kunnen winnen. Metro vroeg oud- Feyenoorders Gaston Taument en Peter Houtman naar de oorzaken en de kansen tegen Twente. Uit bij PSV, FC Twente en Ajaks ging Feyenoord met 3-0 van het veld. In tegenstelling tot vorig seizoen lukt het de Rotterdammers, ondanks de goede klassering, dit jaar niet om grote wedstrijden te winnen. Taument, jeugdtrainer bij de club, wijst op de wijzigingen in de ploeg.

Je ziet toch dat zn speler als Karim el Ahmadi het verschil maakte. Immers heeft meer diepgang, maar El Ahmadi is een aanjager, die je ook nog eens in de dekking kan aanspelen. Waarom het in de uitduels niet wil lukken, vraagt Taument zich ook af. Ze komen onder druk te staan en komen daar niet meer uit. Qua motivatie mag t geen verschil zijn. In de beginfase zondag zag je bij Feyenoord ook wat de intentie was, maar je moet het ook nog eens goed uitvoeren.

Opvallend is dat Feyenoord wel degelijk en efficiënt speelt tegen de - met alle respect - kleinere ploegen dit seizoen, maar het niet kan brengen tegen de grote tegenstanders, aldus Houtman, die stadionspeaker is in de Kuip. Vorig seizoen was het vaak andersom. Maar we moeten reëel blijven. Feyenoord verloor ook verdiend. De spelers twijfelden tegen Ajaks of ze moesten doordekken of terug moesten. Dan ga je lopen zwemmen. Daar ligt er een taak voor Koeman. Er moet geleerd worden van de individuele fouten. Voor het duel met FC Twente verwachten de twee oud-spelers echter niet dat de nederlaag tegen Ajaks door zal blijven werken. Houtman: Die jongens zullen scherp staan. Die hebben geen trainer nodig om gemotiveerd te zijn voor dit soort duels.

Ook Taument denkt van niet. Koeman zit er dicht op, maar je moet ook niet te veel gaan zoeken naar oorzaken. Ajaks was gewoon verder dan wij, constanter. Het lukt niet in uitwedstrijden. Thuis is een ander verhaal. En Twente heeft me in de laatste wedstrijden voor de winterstop ook niet echt overtuigd. Volgens Houtman zijn zelfs de titelkansen niet helemaal verkeken. Feyenoord heeft nu even een pas op de plaats moeten maken. Het is in de eredivisie echter zo wisselvallig, dat ze nog steeds meedoen.
Bron:Metro
Hé Gaston ,je moet er niet omheen draaien: Het probleem ligt bij Erwin Mulder ! ! !
Niks meer en niks minder . . . Haha. Laat de reacties maar komen
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:46 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Het zou wel een hoop slap gelul schelen. Wat denk je van Feyenoord- Twente? Ik denk 3-1.
Ik doe geen voorspellingen meer zolang Erwin Mulder de eerste keeper is. Dan is het namelijk onmogelijk om een reële voorspelling te geven . . .
sevillana
 sevillana - donderdag 24 januari 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik doe geen voorspellingen meer zolang Erwin Mulder de eerste keeper is. Dan is het namelijk onmogelijk om een reële voorspelling te geven . . .
Terrier ..
Els
 Els - donderdag 24 januari 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hé Gaston ,je moet er niet omheen draaien: Het probleem ligt bij Erwin Mulder ! ! !
Niks meer en niks minder . . . Haha. Laat de reacties maar komen
Taument heeft geen last van tunnelvisie.
sevillana
 sevillana - donderdag 24 januari 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:17 schreef Els het volgende:

[..]

Taument heeft geen last van tunnelvisie.
hoi Els! ghèhèhè ..
Els
 Els - donderdag 24 januari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

hoi Els! ghèhèhè ..
Hoi Sevi! Hoe is het?
Hier weinig veranderd. En dat is in een aantal gevallen een beetje jammer.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:17 schreef Els het volgende:

[..]

Taument heeft geen last van tunnelvisie.
Beste Els, dat mag JIJ denken! Je ben een van de weinige die nog respect verdiend hier!
Het verandert alleen niks aan mijn mening over Erwin Mulder . . .
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 januari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Houd anders die mening eens gewoon voor jezelf. Na 127x datzelfde riedeltje heb je toch wel door dat het overgrote deel het niet serieus neemt, er geen aandacht aan besteed, of desbetreffende azijnzeiker in de zeik neemt?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Houd anders die mening eens gewoon voor jezelf. Na 127x datzelfde riedeltje heb je toch wel door dat het overgrote deel het niet serieus neemt, er geen aandacht aan besteed, of desbetreffende azijnzeiker in de zeik neemt?
127x maar. GVD doe ik het nog niet genoeg . . . Of het overgrote deel( zoals jij dat noemt) heeft er geen kaas van gegeten ! ! ! Laat iedereen lekker een eigen mening hebben.
En als je daar moeite mee heb ga je toch lekker ergens heen.
sevillana
 sevillana - donderdag 24 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:33 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Sevi! Hoe is het?
Hier weinig veranderd. En dat is in een aantal gevallen een beetje jammer.
100% eens, Els
Verder mij mij z'n gangetje, hoop met jou ook?
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
heb ik iets gemist?waar is T?
sevillana
 sevillana - donderdag 24 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

127x maar. GVD doe ik het nog niet genoeg . . . Of het overgrote deel( zoals jij dat noemt) heeft er geen kaas van gegeten ! ! ! Laat iedereen lekker een eigen mening hebben.
En als je daar moeite mee heb ga je toch lekker ergens heen.
zuigertje, sodemieter zelf aub een end verder op, je zou er veel mensen een groot genoegen mee doen ..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

zuigertje, sodemieter zelf aub een end verder op, je zou er veel mensen een groot genoegen mee doen ..
Sodemieter zelf op . . .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

zuigertje, sodemieter zelf aub een end verder op, je zou er veel mensen een groot genoegen mee doen ..
Geniet lekker van je tobkeeper, ga ik ook weer van zijn minpunten genieten komende zondag !
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Sterf, topic, sterf.
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
gheghe
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
gheghe
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:50 schreef Stylzz het volgende:
Sterf, topic, sterf.
Ghehehe, nieuwe vrienden ? ? ?
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
SLOTJE BOUDEWIJN...

genoeg gelult over dit wedstrijdje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Mee eens, topic met hoger gehalte ouwe wijvenpraat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 januari 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ghehehe, nieuwe vrienden ? ? ?
Meh
tomson
 tomson - donderdag 24 januari 2013 - 23:18   quote  deeplink  
polar-bear-facepalm-e1309364417710.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 januari 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

127x maar. GVD doe ik het nog niet genoeg . . . Of het overgrote deel( zoals jij dat noemt) heeft er geen kaas van gegeten ! ! ! Laat iedereen lekker een eigen mening hebben.
En als je daar moeite mee heb ga je toch lekker ergens heen.
Geen moeite met een eigen mening hoor, alleen het compulsief (af)reageren op Mulder.. Ach, Wim heeft nog meer inspiratie.

Maar doe je ding. Is het niet hier, dan ergens anders.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 23:18 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Foto hoort toch in Leerdam-topic?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:17 schreef Els het volgende:

[..]

Taument heeft geen last van tunnelvisie.
d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 05:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 23:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Geen moeite met een eigen mening hoor, alleen het compulsief (af)reageren op Mulder.. Ach, Wim heeft nog meer inspiratie.

Maar doe je ding. Is het niet hier, dan ergens anders.
Je heb zeker moeite met een afwijkende mening! Het enige wat je doe is het compulsief
(af)reageren op alle meningen van bij betreft Erwin Mulder . . En waarom zou ik inspiratie moeten hebben ? ? Om een mening te hebben die meer in jouw straatje valt ? ?

Ik zeg je dat we met Erwin Mulder nooit en te nimmer op de coolsingel zullen staan, al zou Lionel Messi bij ons komen spelen . . . Dat is mijn mening ! ! ! En daar doe je het maar mee
Els
 Els - vrijdag 25 januari 2013 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beste Els, dat mag JIJ denken! Je ben een van de weinige die nog respect verdiend hier!
Het verandert alleen niks aan mijn mening over Erwin Mulder . . .
Je mening over Mulder is te eenzijdig, het mist elke nuance. Daardoor roept je mening weerstand op. En laten we da maar gelijk even eerlijk zijn, je bent natuurlijk ook geen Cato.
Els
 Els - vrijdag 25 januari 2013 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

100% eens, Els
Verder mij mij z'n gangetje, hoop met jou ook?
Ja, z'n gangetje. Beetje tussen hoop en vrees voor aanstaand weekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0250780