BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 25 januari 2013 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 05:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je heb zeker moeite met een afwijkende mening! Het enige wat je doe is het compulsief
(af)reageren op alle meningen van bij betreft Erwin Mulder . . En waarom zou ik inspiratie moeten hebben ? ? Om een mening te hebben die meer in jouw straatje valt ? ?

Ik zeg je dat we met Erwin Mulder nooit en te nimmer op de coolsingel zullen staan, al zou Lionel Messi bij ons komen spelen . . . Dat is mijn mening ! ! ! En daar doe je het maar mee
Tsja, en dit is dan de reactie een gepensioneerde (?) zakenman.

Moving on!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 januari 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

127x maar. GVD doe ik het nog niet genoeg . . . Of het overgrote deel( zoals jij dat noemt) heeft er geen kaas van gegeten ! ! ! Laat iedereen lekker een eigen mening hebben.
En als je daar moeite mee heb ga je toch lekker ergens heen.
Want de grote lijdensweg weet alles het beste? Sorry hoor, heb geprobeerd een normale discussie met je te voeren. Het bleek duidelijk dat jij en ik het nooit eens zouden worden. Jij hebt een andere mening en dat is je goed recht. Maar waarom moet je dat nou na elke wedstrijd, herstel, vrijwel elke dag, hier op dit forum melden? Volgens mij weet iedereen hier wel hoe jij over Mulder denkt. Dat hoef je echt niet zo vaak te herhalen. Respecteer dan ook gewoon dat andere mensen een andere mening hebben en ga er niet elke dag weer over lopen te zeuren. De situatie bij Feyenoord is gewoon dat Mulder op goal staat. En hoewel jij dat niet leuk vindt, gaat het zeuren over dat feit er echt niets aan veranderen. Minder het aantal reacties over Mulder eens en voer ook een keer een ander verhaal aan.
Edit: En een slot op dit topic zou inderdaad niet echt kwaad kunnen, denk ik. Wedstrijd is voorbij, tijd om weer vooruit te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2013 door feyenoord!!! --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 12:47   quote  deeplink  
Je zegt alleen elke keer weer hetzelfde..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 januari 2013 - 12:51   quote  deeplink  
hmm, als men niet luistert, moet je het soms herhalen. Maar ik zit nog ruim onder het aantal posts van lijdensweg over Mulder. Maar goed...ga nu ook minder reageren op lijdensweg indien hij alleen dit verhaal blijft afspelen. Dan heeft het ook geen zin meer om daar je tijd/energie in te steken.

Maar goed: zondag moeten we winnen, dus laten we daar maar naar vooruit kijken in plaats van terugkijken op een offday.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 12:51 schreef feyenoord!!! het volgende:
hmm, als men niet luistert, moet je het soms herhalen. Maar ik zit nog ruim onder het aantal posts van lijdensweg over Mulder. Maar goed...ga nu ook minder reageren op lijdensweg indien hij alleen dit verhaal blijft afspelen. Dan heeft het ook geen zin meer om daar je tijd/energie in te steken.

Maar goed: zondag moeten we winnen, dus laten we daar maar naar vooruit kijken in plaats van terugkijken op een offday.
Zondag gaan we winnen..!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 januari 2013 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zondag gaan we winnen..!!
Denk en hoop het ook. Kijk er al naar uit!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 13:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Denk en hoop het ook. Kijk er al naar uit!!
Ga je ook..?
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 januari 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 23:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Geen moeite met een eigen mening hoor, alleen het compulsief (af)reageren op Mulder.. Ach, Wim heeft nog meer inspiratie.

Maar doe je ding. Is het niet hier, dan ergens anders.
bij voorkeur, . . . ergens anders
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 januari 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 06:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, z'n gangetje. Beetje tussen hoop en vrees voor aanstaand weekend.
Heb vertrouwen .. ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 januari 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 13:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ga je ook..?
Jep. Ga samen met mijn vader, dus kijk er eigenlijk al de hele week naar uit ;)
Gaat helemaal goedkomen toch? We moeten wel wat te juichen hebben in deze kou ;)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 12:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Want de grote lijdensweg weet alles het beste? Sorry hoor, heb geprobeerd een normale discussie met je te voeren. Het bleek duidelijk dat jij en ik het nooit eens zouden worden. Jij hebt een andere mening en dat is je goed recht. Maar waarom moet je dat nou na elke wedstrijd, herstel, vrijwel elke dag, hier op dit forum melden? Volgens mij weet iedereen hier wel hoe jij over Mulder denkt. Dat hoef je echt niet zo vaak te herhalen. Respecteer dan ook gewoon dat andere mensen een andere mening hebben en ga er niet elke dag weer over lopen te zeuren. De situatie bij Feyenoord is gewoon dat Mulder op goal staat. En hoewel jij dat niet leuk vindt, gaat het zeuren over dat feit er echt niets aan veranderen. Minder het aantal reacties over Mulder eens en voer ook een keer een ander verhaal aan.
Edit: En een slot op dit topic zou inderdaad niet echt kwaad kunnen, denk ik. Wedstrijd is voorbij, tijd om weer vooruit te kijken.
Ik weet niks beter, ik zeg/vind alleen dat Erwin Mulder niks aan Feyenoord toevoegt en daardoor niet geschikt is als eerste keeper.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 06:22 schreef Els het volgende:

[..]

Je mening over Mulder is te eenzijdig, het mist elke nuance. Daardoor roept je mening weerstand op. En laten we da maar gelijk even eerlijk zijn, je bent natuurlijk ook geen Cato.
Eenzijdig , duidelijk toch !
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Op naar de volgende serie 'bloopers' . . .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 13:52 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Jep. Ga samen met mijn vader, dus kijk er eigenlijk al de hele week naar uit ;)
Gaat helemaal goedkomen toch? We moeten wel wat te juichen hebben in deze kou ;)
Gaan we winnen jonguh..!!!! We springen ons helemaal warm..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 18:44 schreef lijdensweg het volgende:
Op naar de volgende serie 'bloopers' . . .
Waarin jij de hoofdrol zal spelen zeker..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0258460