|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hahahaha...Renato begrijpt t!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waarom doe jij aan prostitutie? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Bloedgeil en hoop geld te verdienen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit je hier verkeerd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wauw...hahahahahahahaha... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dat je vriendje? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Als je wint heb je vrienden!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oefff... Slecht antwoord, man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zijn ware aart,us... Daarom hoort hij hier ook niet... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Beeehhhh..Ik hoor ook nergens bij.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jawel, maar dat levert me een ban op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Blijkbaar mag je alles zeggen tegenwoordig, want zelfs doodsverwensingen (b)lijken niet meer banwaardig ... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 januari 2013 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:Vanacht gesproken met een helderziende. Geen slecht mokkel. Deze vertelde mij dat het 0_1 wordt en datt feyenoord een rode kaart krijgt wie was onduidelijk. hoe was die mokkel later dan naar dat je met haar gesprokenn hebt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die schijnt nog ergens in de lekbak uit te lekken.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 09:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dit is nu net JUIST EEN VAN DE SUPPORTERS die het verpesten voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters nee jij bent heilig whahaha lul niet als ik dit van iemand had verwacht dan zeker niet van jou |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:29 schreef pat het volgende:[..] nee jij bent heilig whahaha lul niet als ik dit van iemand had verwacht dan zeker niet van jou Je voel je je zeker aangesproken ? ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: whahahahahahhahahahaha, *valt van zijn stoel en komt niet meer bij* |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: nee gek maar dat nu juist meneer LIJDENSWEG dit moet zeggen???? gewoon hilarisch |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: en ik lig compleet dubbel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: en ik zie het steeds verder bergafwaarts gaan met de supporters . . . . . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dramaqueen. De supporters...Alles lekker dramatiseren, alsof "de supporters" allemaal staatsgevaarlijke hooligans zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
0-10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door Maximus -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent gewoon een Jood in schaapskleding.... Verder bergafwaarts gaan pffff volgens mij kom jij nooit in de Kuip man!Idi,jood! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je bent gewoon een Jood in schaapskleding.... Verder bergafwaarts gaan pffff volgens mij kom jij nooit in de Kuip man!Idi,jood! Dan heb ik het over de idioten hierzo ! De wel bekenden ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 15:41 schreef tomson het volgende:Dramaqueen. De supporters...Alles lekker dramatiseren, alsof "de supporters" allemaal staatsgevaarlijke hooligans zijn. Helaas lopen er wel een x aantal rond bij Feyenoord ..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
sorry, no comments, in de negeer stand . . |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Man heb zin om te rellen!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja zo´n lul ben je wel . . . . . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En een zeeuwse lulletje ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak lijdensweg maar weer belangrijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ryan hoopt Feyenoord te halen
Ryan Cohen hoopt fit te zijn voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Dat zei de aanvaller tegen RTVNH voordat hij zondagochtend met Ajaks in het vliegtuig stapte naar Rio de Janeiro.
'Ik mag mee (naar het trainingskamp .red), en dat zegt genoeg. We moeten nog een beetje bijpunten. Maar ik denk wel fit te zijn voor de start van de tweede seizoenshelft', zegt Ryan wiens schouder twee maanden geleden uit de kom ging.
Over de toekomst kon hij niet veel zeggen. 'Ik moet voorzichtig zijn met wat ik kan zeggen. Ook vanwege mensen binnen de club en voor mezelf. Vooralsnog richt ik me op het fit worden. Daarna zien we wel.' Bron: gerucht |
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik kan er ook niks aan doen ..... |
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
quote: kun je niet gewoon ouwe vrouwtjes overvallen ofzo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Het is maar fake faak.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: iets met job te maken misschien . . |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Zou dat moffenschwein aartus nou nog steeds geen stroom hebben? Hij is vrij rustig die snavellikker.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:41 schreef Maximus het volgende:Zou dat moffenschwein aartus nou nog steeds geen stroom hebben? Hij is vrij rustig die snavellikker.. Hij schijnt helemaal klaar te zijn met me na gisteravond (?).. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Haha die zelfbevlekkert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zei tegen hem dat ie zich niet zo druk moet maken, dat ik een kakkerlak was, infamous een boer en hij dus een Duits zwijn..dat laatste trok tie niet.. |
|
|
|