|
|
Vincent1970
|
|
|
En toen kwam er ook nog een intercity aan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat kun je niet zeggen hè d:-))))))) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Hij uit twente doet daar niet aan hahaha. Helemaal geil van twente, terwijl hij vergeet dat ook daar meer Feyenoorders zitten, dan zwijntjes buiten Twente...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door Maximus -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Maar niet meer teveel aandacht aan schenken ;-) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 22:04 schreef Maximus het volgende:Hij uit twente doet daar niet aan hahaha. Helemaal geil van twente, terwijl hij vergeet dat ook daar meer Feyenoorders zitten, dan zwijntjes buiten Twente... Die kan niet tegen drank, gaat dan rare dingen zeggen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik kom even niet meer bij! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kolbeinn Sigthorsson maakte tijdens het trainingskamp van Ajaks in Rio de Janeiro zijn rentree binnen de selectie van de Amsterdommers. De IJslandse spits zal nog niet meespelen tijdens de Klassieker volgende week zondag tegen favoriet Feyenoord. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Kut man! Ik heb gedroomd dat Guidetti de rest van het seizoen bij ons kwam spelen, met een rentree tegen de snavels. Samen met Pelle in de voorhoede. Beetje de Newcastle variant van Bellamy/Shearer (kregen wij daar toen ook niet klop van 1-3?) Nu lees ik dat ie verhuurd wil worden, omdat ie wil spelen... Er is nog budget over... Zal wel bij een droom blijven...:) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 22:38 schreef Maximus het volgende:Kut man! Ik heb gedroomd dat Guidetti de rest van het seizoen bij ons kwam spelen, met een rentree tegen de snavels. Samen met Pelle in de voorhoede. Beetje de Newcastle variant van Bellamy/Shearer (kregen wij daar toen ook niet klop van 1-3?) Nu lees ik dat ie verhuurd wil worden, omdat ie wil spelen... Er is nog budget over... Zal wel bij een droom blijven...:) dream on . . . ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zou financieel best mogelijk kunnen zijn !Daarbij zou het voor Guidetti ook goed zijn ....ff 4 ton voor een halfjaartje en iedereen heeft er plezier van :) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
De uitspraak van de Boer over Sigthorsson moet je nooit geloven! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je moet frons zowiezo nooit geloven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hebben jullie het al gehoord...? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik had begrepen dat iedereen het had gehoord.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik had wel iets gehoord maar m'n vrouw zat er doorheen te kwekken.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat is de visie van wim 2? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik begrijp hem niet ?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Shit nu zie ik het ook, heb de redactie gelijk onderstaande mail verstuurd..
Ik hoop niet dat jullie dit als grap bedoelen maar als jullie niet snel de programmering van afgelopen zaterdag aanpassen kom ik de boel hoogst persoonlijk bij jullie verbouwen.. Ik doel hiermee op de wedstrijd van Feyenoord tegen Club Brugge. Feyenoord komt uit Rotterdam en niet uit Amsterdom namelijk..
Verstuurd vanaf mijn iPad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2013 - 00:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Shit nu zie ik het ook, heb de redactie gelijk onderstaande mail verstuurd.. Ik hoop niet dat jullie dit als grap bedoelen maar als jullie niet snel de programmering van afgelopen zaterdag aanpassen kom ik de boel hoogst persoonlijk bij jullie verbouwen.. Ik doel hiermee op de wedstrijd van Feyenoord tegen Club Brugge. Feyenoord komt uit Rotterdam en niet uit Amsterdom namelijk..Verstuurd vanaf mijn iPad Verstuurd vanaf de iPad van je vrouw bedoel je... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee de mijne zij heeft van de week een nieuwe gekregen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hm dan spreek jij jezelf dus weer tegen, maar never mind snavelhoerrrrr ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-(((((( Tegenspreken?? |
|
|
|