BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 10:42   quote  deeplink  
tering,,,,t komt dichtbij...............
ben nu al nerveus.
tomson
 tomson - woensdag 16 januari 2013 - 10:51   quote  deeplink  
3386_190158384462736_487021985_n.jpg
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 11:49   quote  deeplink  
het begint nu wel te jeuken..
craven
 craven - woensdag 16 januari 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 11:49 schreef Wim2 het volgende:
het begint nu wel te jeuken..
Gewoon naar de dokter gaan, je weet t maar nooit...
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Ooo, ik lees op ieder forum al die kut joden met: Ajaks gaat wel even met 5-0 winnen enzo.

Ik Bid tot God op een 0-4 afstraffing voor die Neuzen! Dan zou m'n leven geslaagd zijn!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 12:11   quote  deeplink  
Deze wedstrijd doet mij eerlijk gezegd niet zo veel.
tomson
 tomson - woensdag 16 januari 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:
Deze wedstrijd doet mij eerlijk gezegd niet zo veel.
Elke editie toch ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 12:19 schreef tomson het volgende:

[..]

Elke editie toch ?
Feyenoord - ajaks wel, maar andersom niet.
Maar ook die wedstrijd nauwelijks meer dan gemiddeld hoor, tenzij het echt ergens om gaat.
Dus dit en vorig jaar wel wat meer spanning dan de jaren ervoor.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 16 januari 2013 - 12:25   quote  deeplink  
http://www.feijenoordcasuals.nl/nieuws/de-onafhankelijkheid-van-de-knjb/
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 12:41   quote  deeplink  
zie het als de grootste mededinger naar de schaal....

dus hier winnen is n reuzestap.
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 12:45   quote  deeplink  
Haha, de KJVB

heeft een jood als grensrechter aangesteld die bij Aegon werkt. Ik hoop dat we hier nog een stokje voor kunnen steken of die grens zo onder druk zetten dat is bang is om Pro ajakkes te fluiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Wim2 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 12:57   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/3004058/blatter-pleit-puntenaftrek-bij-racisme.html

Zou dat ook gelden voor clubs die zichzelf "Joden" noemen?
Dat als ze Joden Joden scanderen dat dat punten aftrek oplevert?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 13:00   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/67602/-onderscheidingen-feyenoord-een-prikkel-.html

'De Boer noemt Chrisian Eriksen een typisch product van de Ajax-school. 'Niet alleen door zijn technisch vermogen, maar ook vanwege het lef dat hij in zijn spel legt.'
_____________

'
Christian Dannemann Eriksen (Middelfart, 14 februari 1992) is een Deens betaald voetballer die bij voorkeur als aanvallende middenvelder speelt. Hij tekende in oktober 2008 een contract voor 2,5 seizoen bij AFC Ajax, dat hij in maart 2010 verlengde tot aan de zomer van 2014.[1] In diezelfde maand debuteerde hij in het Deens voetbalelftal.[2]

Eriksen begon op zijn derde met voetballen bij het plaatselijke Middelfart Sanderum. Daar werd hij opgemerkt door Odense BK, dat hem in de jeugdopleiding opnam. Hij werd in 2008 verkozen tot Talent van het Jaar, waarmee hij in de voetstappen trad van onder andere oud-Ajacieden Ole Tobiasen en Jesper Grønkjær. Eriksen liep vervolgens stage bij Chelsea en FC Barcelona. Chelsea vond Eriksen fysiek niet sterk genoeg. Daarop tekende hij een verbintenis bij Ajax dat oorspronkelijk liep tot aan de zomer van 2011.[3] Hij verlengde zijn contract in 2010 tot 30 juni 2014.[4]'
____________________
Dus.. De ajaks school betekent opleiden bij andere clubs, op hun 16e binnen halen en dan doen alsof jij ze opgeleid hebt... aha!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Koeman: 'Alleen zorgen om Immers voor De Klassieker'

media_xll_1483977.jpg

De selectie van Feyenoord landde gistermiddag met een tevreden gevoel weer op de luchthaven van Rotterdam. Trainer Ronald Koeman kent in de aanloop naar de Klassieker tegen Ajax slechts twee pijnpunten. Lex Immers kampt met hamstringklachten en deze week wordt definitief duidelijk of Ruben Schaken inderdaad in recordtijd is hersteld van zijn dubbele liesoperatie.

media_l_1483972.jpg

Vlak voor rust hinkte Lex Immers zaterdagmiddag op het zonovergoten Marbella Football Center naar de zijkant. De schaduwspits haalde alleen even zijn hand van zijn gekwetste bovenbeen om invaller Ruud Vormer succes te wensen. Vervolgens nam hij uitgebreid de tijd om verzorger Fred Zwang uit te leggen waarom hij naar de kant moest.

media_l_1483974.jpg

'Mijn hamstring speelde op', verklaarde de Hagenaar na afloop. 'Ik had er tijdens de trainingen al een beetje last van, maar het leek of ik gewoon zou kunnen spelen. Maar het begon toch weer te verkrampen. Ik heb uiteraard geen enkel risico genomen. Ik denk dat het gewoon een verkramping is, waarschijnlijk omdat wij een zware trainingsweek achter de rug hebben. De medische staf zal in Rotterdam een echo maken en dan zal blijken wat er precies aan de hand is. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er echt iets kapot is.'

media_l_1483975.jpg

Clubarts Casper van Eijck was tijdens het duel met Club Brugge iets gereserveerder. De Rotterdammer zei dat de inzetbaarheid van Immers tegen Ajax er 'waarschijnlijk om zou hangen'. Nieuws dat slecht uitkwam voor Ronald Koeman. De coach was juist zo blij met het trainingskamp in Marbella, waar onder uitstekende omstandigheden de basis moet zijn gelegd voor een spetterende tweede helft van het seizoen.

media_l_1483976.jpg

International Ruben Schaken werkte in sneltreinvaart zijn hersteltraject af en zou zondag in de Arena zomaar weer op het veld kunnen staan. Als het duel met de aartsrivaal nog een week te vroeg komt voor de rechterspits, zal Anass Achahbar zijn opwachting maken in de basiself. De jeugdinternational had het in de eerste helft tegen Club Brugge lastig, maar liet in de tweede rondgang zien waarom hij al jarenlang als een veelbelovend talent wordt bestempeld in Rotterdam.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Dubieuze aanstelling KNVB bij Klassieker

Dat de Klassieker van aankomende zondag geleid wordt door Pol van Boekel is voor de meeste voetballiefhebbers geen enkel probleem. De aanstelling van één van zijn assistenten doet echter wel stof opwaaien. Het betreft assistent-scheidsrechter Mario Diks, in het dagelijks leven werkzaam als hypotheekadviseur bij AEGON, de hoofdsponsor van Ajaks.

Dit werd woensdag publiekelijk bekend gemaakt door supporterssite FeijenoordCasuals, na een tip die leidde naar de profielensite Linkedin. Het is nog niet bekend wat de reactie is van de KNVB, maar de voetbalbond is normaliter wel toegespits op het tegengaan van berichten omtrent mogelijke belangenverstrengeling.
Bron:Feyennordcasuals

Update..
De KNVB zegt in een reactie dat Diks niet hoeft te vrezen voor de wedstrijd van zondag. 'We gaan vanzelfsprekend uit van de professionaliteit en integriteit van de arbitrage', aldus een persvoorlichter tegen AD.nl. 'Dat mag ook van ons verwacht worden. Men hoeft niet te vrezen dat eventuele banden met een sponsor van een club, in dit geval Aegon, een rol spelen bij het in goede banen leiden van een wedstrijd.'
Het is voor Diks - die zondag kan debuteren in de Klassieker - niet de eerste keer dat hij in de Arena vlagt. Vorig jaar zag hij Ajax winnen van respectievelijk Heracles (6-0), NAC (5-0) en FC Twente (1-0). Diks werd in 2012 bij geen enkele wedstrijd van Feyenoord aangesteld als grensrechter. Pol van Boekel fluit zondag de beladen wedstrijd. Het is voor hem de eerste Ajax - Feyenoord als leidsman. Van Boekel wordt naast Diks geassisteerd door grensrechter Hessel Steegstra, Danny Makkelie is de vierde official.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 16 januari 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Hier ook al..! De link wordt geplaatst, en Wim geeft tekst en uitleg. Slechte dag vandaag? :P
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Prima dag vandaag, heb er de update bij gezet overigens, toch nog iets nieuws..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Koeman: 'Het zegt iets over de lading van deze wedstrijd'

600x400-ll-1333245.jpg

In het dagelijks leven zijn ze vrienden, komende zondag staan ze als trainers tegenover elkaar in de meest beladen wedstrijd die Nederland kent. In de aanloop naar Ajaks-Feyenoord laten Frons de Hoer (42) en Ronald Koeman (49) hun licht schijnen over de rivaliteit tussen beide clubs, de krachtverschillen en het werken met zelfopgeleide spelers. Deze clubs lijken meer op elkaar dan je zou denken.

Koeman: Feyenoord en Ajaks zijn de grootste clubs van het land, met de grootste achterban, de grootste historie en de grootste naam in de wereld. Twee échte voetbalclubs. Dan heb je dus een Klassieker, rivaliteit. Zolang dat op een sportieve wijze gaat, is dat niet erg. Ik heb bij beide ploegen gewerkt en de verhoudingen op de club niveau zijn altijd goed geweest. Feyenoord en Ajaks respecteren elkaar enorm. De echte haat en nijd ligt helaas bij anderen. Volgens mij leeft De Klassieker in Rotterdam nog net iets meer dan in Amsterdom. Ook bij Ajaks had je tijdens de laatste training voor een wedstrijd tegen Feyenoord vuurwerk, maar andersom is het niet normaal. Dit seizoen ben ik voor Ajaks-thuis in De Kuip gaan trainen, ook vanwege de veiligheid van de spelers. Zon vuurwerkshow als voor die wedstrijd van vorig jaar, had ik niet eerder meegemaakt. Maar het zegt iets over de lading van deze wedstrijd.

De Hoer: Voor veel mensen is Ajaks-Feyenoord een strijd tussen de arrogante hoofdstedelingen en de harde werkers, tussen de elite en de havenarbeiders. Het gaat dus verder dan alleen voetbal. Ook in andere landen zie je die rivaliteit tussen elite- en volksclubs. Terwijl het in ons geval geen goed beeld is. Ik vind Ajaks óók een volksclub. We hebben de grootste achterban van Nederland, dan kun je toch moeilijk spreken van elite, Maar goed, de rivaliteit gaat echt ver. In mijn jeugd bij Ajaks waren het al heel speciale wedstrijden. Er werd echt op gehamerd dat we tegen Feyenoord moesten winnen, vanwege het prestige. Als jongentje keek ik wekenlang uit naar de onderlinge duels. En ook nu nog zijn het speciale wedstrijden.
Bron:VI
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
wie vervangt evt immers??........anass?schaken op rechts.?
of Leerdam,vormer mokotjo?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Babel, Fischer en Alderweireld wel fit voor duel met Feyenoord; Sigthórsson niet

De kans is groot dat trainer Frons de Hoer zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord kan beschikken over Ryan Babel en Viktor Fischer. Over Kolbeinn Sigthórsson kan de oefenmeester echter nog niet beschikken, zo meldt Voetbal International.

Babel is inmiddels hersteld van een blessure aan zijn schouder en traint inmiddels weer volledig mee met de groep. Fischer had sinds het begin van deze week last van zijn lies. De kans dat hij zondag in actie kan komen, is echter groot. Ook Toby Alderweireld, die het trainingskamp aan zich voorbij liet gaan vanwege ziekte, kan in de wedstrijd ingezet worden.

De Hoer kan nog niet beschikken over Sigthórsson. De aanvaller kampte lange tijd met een schouderblessure, maar heeft de trainingen inmiddels hervat. De IJslander is echter nog niet fit genoeg voor De Klassieker.
Bron:Soccernews
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 januari 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:
Babel, Fischer en Alderweireld wel fit voor duel met Feyenoord; Sigthórsson niet

De kans is groot dat trainer Frons de Hoer zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord kan beschikken over Ryan Babel en Viktor Fischer. Over Kolbeinn Sigthórsson kan de oefenmeester echter nog niet beschikken, zo meldt Voetbal International.

Babel is inmiddels hersteld van een blessure aan zijn schouder en traint inmiddels weer volledig mee met de groep. Fischer had sinds het begin van deze week last van zijn lies. De kans dat hij zondag in actie kan komen, is echter groot. Ook Toby Alderweireld, die het trainingskamp aan zich voorbij liet gaan vanwege ziekte, kan in de wedstrijd ingezet worden.

De Hoer kan nog niet beschikken over Sigthórsson. De aanvaller kampte lange tijd met een schouderblessure, maar heeft de trainingen inmiddels hervat. De IJslander is echter nog niet fit genoeg voor De Klassieker.
Bron:Soccernews
die bron bevalt me niet,verders ze gaan toch verliezen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Met of zonder maakt niet uit..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Richard Witsche:"In De Kuip hing ineens een spandoek met mijn telefoonnummer erop"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 januari 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:
Richard Witsche:"In De Kuip hing ineens een spandoek met mijn telefoonnummer erop"
waarschijnlijk is die paardelul nu de chef van soccernews...
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 16 januari 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Als ze uitgaan van de integriteit van de arbitrage dan kunnen ze toch een grensrechter aanstellen die bij ASR werkt?
Er zit nu al een luchtje aan de wedstrijd...

Zal wel weer een wedstrijd worden vol irritatie frustratie en ergernis.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 januari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:10 schreef Gerard49 het volgende:
Als ze uitgaan van de integriteit van de arbitrage dan kunnen ze toch een grensrechter aanstellen die bij ASR werkt?
Er zit nu al een luchtje aan de wedstrijd...

Zal wel weer een wedstrijd worden vol irritatie frustratie en ergernis.
In het verleden zijn er ook scheidsrechters geweest die 'fan' van Feyenoord waren. En werd er toen ook geouwehoerd? Nee ..... Dus waar gaat dit over? Een grensrechter die bij Aegon werkt, so what!! Boeien .... We kunnen ons beter druk maken over een goeie keeper bij Feyenoord.
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In het verleden zijn er ook scheidsrechters geweest die 'fan' van Feyenoord waren. En werd er toen ook geouwehoerd? Nee ..... Dus waar gaat dit over? Een grensrechter die bij Aegon werkt, so what!! Boeien .... We kunnen ons beter druk maken over een goeie keeper bij Feyenoord.
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik me druk om maak?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 januari 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:18 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Mag ik misschien zelf bepalen waar ik me druk om maak?
Moet je helemaal zelf weten, alleen een beetje schijnheilig. Maar dat gebeurt wel vaker hier.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarschijnlijk is die paardelul nu de chef van soccernews...
Zit je wel zwaar dwars he maat..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je helemaal zelf weten, alleen een beetje schijnheilig. Maar dat gebeurt wel vaker hier.
Dat je hier dan nog komt..?
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 16 januari 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In het verleden zijn er ook scheidsrechters geweest die 'fan' van Feyenoord waren. En werd er toen ook geouwehoerd? Nee ..... Dus waar gaat dit over?
Natuurlijk werd er toen ook geouwehoerd, en dat werkte nooit in ons voordeel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Gerard_FR --
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je helemaal zelf weten, alleen een beetje schijnheilig. Maar dat gebeurt wel vaker hier.
Bedankt dat ik het helemaal zelf mag weten. Dat stelt mij weer gerust.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat je hier dan nog komt..?
Ik dacht dat je mij zou NEGEREN ?? Te moeilijk voor je ??
Laat me met rust !!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik dacht dat je mij zou NEGEREN ?? Te moeilijk voor je ??
Laat me met rust !!
Waar heb ik dat gezegd..??
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik dacht dat je mij zou NEGEREN ?? Te moeilijk voor je ??
Laat me met rust !!
Zullen we dan gelijk afspreken dat jij mij/ons met rust laat?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 januari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:05 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zullen we dan gelijk afspreken dat jij mij/ons met rust laat?
Die LUL van een RenatoBos heeft ZELF gezegd dat ie naar negeer modus ging .
Ik heb het nooit verteld ..... Dus waarom zou ik jullie met rust laten??
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die LUL van een RenatoBos heeft ZELF gezegd dat ie naar negeer modus ging .
Ik heb het nooit verteld ..... Dus waarom zou ik jullie met rust laten??
Ik vrees dat ik het over mijzelf heb en niet over Renato.
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 18:12   quote  deeplink  
eendracht maakt sterk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die LUL van een RenatoBos heeft ZELF gezegd dat ie naar negeer modus ging .
Ik heb het nooit verteld ..... Dus waarom zou ik jullie met rust laten??
Hallo L ik vraag het je nog maar een keer, waar en wanneer heb ik dat gezegd, denk dat je mij verwart met iemand die hier al een tijdje niet meer is geweest..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door RenatoBos --
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Zullen we het weer over Ajax-Feyenoord hebben?
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 januari 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hallo L ik vraag het je nog maar een keer, waar en wanneer heb ik dat gezegd, denk dat je mij verwart met iemand die hier al een tijdje niet meer is geweest..
IKKE????????
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:18 schreef Leonidas het volgende:
Zullen we het weer over Ajax-Feyenoord hebben?
Eens..(hoewel ik hoop op een respons van hem)..
Wij gaan die wedstrijd winnen, ik voel het aan alles. Vorig jaar waren we er dicht bij en nu gaan we het klaren..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:30 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

IKKE????????
Nee jij niet rich..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Frons de Hoer is homo!

teaserfoto.jpg

Ajaks-trainer Frons de Hoer blijkt homoseksueel te zijn. Die openbaring deed de hoofdcoach met zijn eigen homoseksuele lichaamstaal.

Vorig jaar kwam De Hoer in het nieuws doordat hij in het BNN-programma FC Gay zei dat er geen homoseksuele profvoetballers zijn omdat ze een andere motoriek hebben.

Naar nu blijkt zijn er wel homoseksuele trainers, namelijk De Hoer zelf! Analysten beweren dat De Hoer met de houding die hij op onderstaande foto aanneemt, niet zou misstaan in menig gay café.

"De handjes in de zij, het broekje kort, geschoren benen en de herkenbare zure nichten-blik. De Hoer laat zich op de Copacabana van zijn meest gaye kant zien", aldus een bekende Nederlandse stylist, die anoniem wenst te reageren.

FrankdeBoerCopacabana.jpg

Afgelopen zomer kwam De Hoer in opspraak toen hij een opzienbarende uitspraak deed over homo's en voetbal: "Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het."

Zou dat allemaal een dekmantel zijn geweest?
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens..(hoewel ik hoop op een respons van hem)..
Wij gaan die wedstrijd winnen, ik voel het aan alles. Vorig jaar waren we er dicht bij en nu gaan we het klaren..
Als we winnen zet ik Foto's van m'n lul op het forum..
Leonidas
 Leonidas - woensdag 16 januari 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Renato, hoe kan ik hier een afbeelding plaatsen?
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:
Frons de Hoer is homo!

[ afbeelding ]

Ajaks-trainer Frons de Hoer blijkt homoseksueel te zijn. Die openbaring deed de hoofdcoach met zijn eigen homoseksuele lichaamstaal.

Vorig jaar kwam De Hoer in het nieuws doordat hij in het BNN-programma FC Gay zei dat er geen homoseksuele profvoetballers zijn omdat ze een andere motoriek hebben.

Naar nu blijkt zijn er wel homoseksuele trainers, namelijk De Hoer zelf! Analysten beweren dat De Hoer met de houding die hij op onderstaande foto aanneemt, niet zou misstaan in menig gay café.

"De handjes in de zij, het broekje kort, geschoren benen en de herkenbare zure nichten-blik. De Hoer laat zich op de Copacabana van zijn meest gaye kant zien", aldus een bekende Nederlandse stylist, die anoniem wenst te reageren.

[ afbeelding ]

Afgelopen zomer kwam De Hoer in opspraak toen hij een opzienbarende uitspraak deed over homo's en voetbal: "Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het."

Zou dat allemaal een dekmantel zijn geweest?
Hahaha! Dat korte broekje! Echt een joodse Homo...
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:35 schreef Leonidas het volgende:
Renato, hoe kan ik hier een afbeelding plaatsen?
[img]link van je plaatje [/img]
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 januari 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee jij niet rich..
Valt alweer mee dan. Voelde me een beetje aangesproken d;)
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 januari 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:34 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Als we winnen zet ik Foto's van m'n lul op het forum..
Dit zou voor mij al een reden zijn om te hopen dat de wedstrijd niet gewonnen wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0099489