|
|
hjf
|
|
|
Beste Forum leden. Rest mij iedereen een sportief en gezond 2013 te wensen. Dit geldt o.a. ook voor infamous psv en aartus hoor. En dat wij ajacieden weer een prachtig en succesvol jaar mogen beleven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Proost....hik...hik |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:37 schreef hjf het volgende:Beste Forum leden. Rest mij iedereen een sportief en gezond 2013 te wensen. Dit geldt o.a. ook voor infamous psv en aartus hoor. En dat wij ajacieden weer een prachtig en succesvol jaar mogen beleven. Dat is nou eens sportief van je.. Vanhetzelfde wat betreft dat sportief en gezond 2013 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Iedereen de beste wensen.......
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Rosj Hasjana valt in de herfst, gewoonlijk in september of oktober. Het opent een gloednieuw kalenderjaar
Iets te laat ouwe.....maar oke,goed bedoeld |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:37 schreef hjf het volgende:Beste Forum leden. Rest mij iedereen een sportief en gezond 2013 te wensen. Dit geldt o.a. ook voor infamous psv en aartus hoor. En dat wij ajacieden weer een prachtig en succesvol jaar mogen beleven. Inderdaad iedereen het beste gewenst voor 2013! En dat we er nog maar een kampioenschap aan vast mogen plakken!
En Renatobos voorzichtig met vuurwerk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Rosj Hasjana valt in de herfst, gewoonlijk in september of oktober. Het opent een gloednieuw kalenderjaar Iets te laat ouwe.....maar oke,goed bedoeld Precies, daar heb jij duidelijk meer verstand van dus zo te zien ghehe.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Beste headliners.Allen een gezond en sportief 2013 toegewenst vanuit twente..Niemand uitgezonderd... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 14:37 schreef hjf het volgende:Beste Forum leden. Rest mij iedereen een sportief en gezond 2013 te wensen. Dit geldt o.a. ook voor infamous psv en aartus hoor. En dat wij ajacieden weer een prachtig en succesvol jaar mogen beleven. Jij ook hjf.Een gezond 2013!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Rosj Hasjana valt in de herfst, gewoonlijk in september of oktober. Het opent een gloednieuw kalenderjaar Iets te laat ouwe.....maar oke,goed bedoeld Dus dan weer feest met vuurwerk erbij???Trouwens Nenam een gezond en sportief 2013,voor jou en Ria..En je dochter!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 januari 2013 - 00:36 schreef Aartus het volgende:Beste headliners.Allen een gezond en sportief 2013 toegewenst vanuit twente..Niemand uitgezonderd... Beste wensen he! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 januari 2013 - 01:02 schreef Aartus het volgende:[..] Dus dan weer feest met vuurwerk erbij???Trouwens Nenam een gezond en sportief 2013,voor jou en Ria..En je dochter!!!!!!!!!!!!!!! Jij ook,en je meiden..... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste forum lullen een fijn en gezond !!!! 2013 en dat mijn club Ajax maar weer kampioen mogen worden.
ps sorry voor onze gasten uit de rest van Nederland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Rosj Hasjana valt in de herfst, gewoonlijk in september of oktober. Het opent een gloednieuw kalenderjaar Iets te laat ouwe.....maar oke,goed bedoeld Lang leve google... Whahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen een gelukkig jaar gewenst.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Happy newyear poeppies van me whaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 januari 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Iedereen een goede gezondheid en veel geluk gewenst....en dat we dit jaar weer in de C.L. uitkomen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Goed jaar voor de joden hier....... |
|
|
|