BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 08 januari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 23:24 schreef soccer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
en dan......weet niet hoe oud je bent,mag je moeder het doen?
soccer
 soccer - woensdag 09 januari 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

en dan......weet niet hoe oud je bent,mag je moeder het doen?
Mijn moeder is dik in de 90 mijn vrouw iets in de 30 en ik zit er tussen in. En die ruimen het allebei niet op.
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 23:54   quote  deeplink  
rolant de boer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Frank de Boer is homo!

teaserfoto.jpg

Ajax-trainer Frank de Boer blijkt homoseksueel te zijn. Die openbaring deed de hoofdcoach met zijn eigen homoseksuele lichaamstaal.

Vorig jaar kwam De Boer in het nieuws doordat hij in het BNN-programma FC Gay zei dat er geen homoseksuele profvoetballers zijn omdat ze een andere motoriek hebben.

Naar nu blijkt zijn er wel homoseksuele trainers, namelijk De Boer zelf! Analysten beweren dat De Boer met de houding die hij op onderstaande foto aanneemt, niet zou misstaan in menig gay café.

"De handjes in de zij, het broekje kort, geschoren benen en de herkenbare zure nichten-blik. De Boer laat zich op de Copacabana van zijn meest gaye kant zien", aldus een bekende Nederlandse stylist, die anoniem wenst te reageren.

FrankdeBoerCopacabana.jpg

Afgelopen zomer kwam De Boer in opspraak toen hij een opzienbarende uitspraak deed over homo's en voetbal: "Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het."

Zou dat allemaal een dekmantel zijn geweest?
Bron:Ajaxshowtime
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 januari 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Wenst anoniem te blijven.......hehehehehehe lafbek,zet er dan gewoon Renato onder,sorry pik.....beetje een inkopper dit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Feijenoorders zijn toch ook homo's....hun clublied verraad dat namelijk...Hand in Hand kameraden...whehehehehe
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 januari 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:28 schreef RenatoBos het volgende:
Frank de Boer is homo!

[ afbeelding ]

Ajax-trainer Frank de Boer blijkt homoseksueel te zijn. Die openbaring deed de hoofdcoach met zijn eigen homoseksuele lichaamstaal.

Vorig jaar kwam De Boer in het nieuws doordat hij in het BNN-programma FC Gay zei dat er geen homoseksuele profvoetballers zijn omdat ze een andere motoriek hebben.

Naar nu blijkt zijn er wel homoseksuele trainers, namelijk De Boer zelf! Analysten beweren dat De Boer met de houding die hij op onderstaande foto aanneemt, niet zou misstaan in menig gay café.

"De handjes in de zij, het broekje kort, geschoren benen en de herkenbare zure nichten-blik. De Boer laat zich op de Copacabana van zijn meest gaye kant zien", aldus een bekende Nederlandse stylist, die anoniem wenst te reageren.

[ afbeelding ]

Afgelopen zomer kwam De Boer in opspraak toen hij een opzienbarende uitspraak deed over homo's en voetbal: "Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het."

Zou dat allemaal een dekmantel zijn geweest?
Bron:Ajaxshowtime
grey%5E_%5Earial%5E_%5E0%5E_%5E0%5E_%5EAjax the Voices!!%5E_%5E.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wenst anoniem te blijven.......hehehehehehe lafbek,zet er dan gewoon Renato onder,sorry pik.....beetje een inkopper dit
Nee hoor want ik ben geen stylist..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 januari 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee hoor want ik ben geen stylist..
Klopt....maar wel een bufnukkel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 19:34   quote  deeplink  
ghehe..
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Prima toch?? Als wij maar kampioen worden. En hey, dat ging ons toevallig vrij goed af de afgelopen 2 seizoenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door remco k --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 januari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:08 schreef remco k het volgende:
Prima toch?? Als wij maar kampioen worden. En hey, dat ging ons toevallig vrij goed af de afgelopen 2 seizoenen.
sla mr evenover dan verdelen we het wel om de paar jaar..
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
We gaan toch niet ieder jaar kampioen worden, dat is onmogelijk en zou ook niet leuk zijn denk ik. Maar ik heb dan toch echt liever niet dat PSV kampioen wordt, dan liever Feyenoord..

Het hele beleid en de club PSV straal een soort van sulligheid uit, vind het echt een hele verveldende club, met over het algemeen hele rare gasten als supporter..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:
We gaan toch niet ieder jaar kampioen worden, dat is onmogelijk en zou ook niet leuk zijn denk ik. Maar ik heb dan toch echt liever niet dat PSV kampioen wordt, dan liever Feyenoord..

Het hele beleid en de club PSV straal een soort van sulligheid uit, vind het echt een hele verveldende club, met over het algemeen hele rare gasten als supporter..
Remco is okay ole oleeeeeee..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 januari 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:

vind ik van Ajax ook wat betreft supporters mr de realiteit is vaak zo dat we elkaars grootste obstakel zijn richting de titel...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 januari 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

GHEHEHE
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 16 januari 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad, hij is niet de allerberoerdste..;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer

0.0066821