|
|
|
pat
|
|
|
hallo allemaaltjes,
Ik zit er weer aan te denken om een seizoenskaart te gaan halen voor onze prachtige club.
Ik ben vanuit brabant de enige die dat gaat doen en dus ga ik 2 wekelijks of wekelijks lekker kijken in het stadion. Ik vroeg me af waar iedereen zit om te kijken of ik daar gezellig in het vak ook bij kan zitten. Dan voel ik me niet zo alleen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
z is uitverkocht volgens de site: Uitverkocht: Q, R, S, T, U, X1-4 (eerste ring geel en parterre geel) Uitverkocht: QQ, RR, TT, UU (tweede ring geel) Uitverkocht: W1, W2, W3, W4 (oranje) Uitverkocht: V (oranje) Uitverkocht: Z1, Z2, Z3, Z4 (blauw) Uitverkocht: N, P, CC, OO, PP (blauw) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
rare is dat in het halve seizoenskaart overzicht wel beschikbaarheid is op diverse vakken. hoe weet ik nou wat nog beschikbaar is???
dit zie ik: Beschikbare vakken: Blauwe zijde : BB, C, D, N, NN, O, Z1-4 Groene zijde : E, EE, J, JJ, YIN, YIB Oranje zijde : K, M, V, VV, W2-4 Prijzen:
BB, C, M, NN, O € 199,- D, K, V, V V € 141,- E, EE, J, JJ € 102,- W2-4, Z1-4 volw. € 99,- W2-4, Z1-4 jong. € 72,- W2-4, Z1-4 kind € 55,50 D65+, K65+ € 70,50 Y invalide € 55,50 Y begeleider € 97,-
Beschikbare gezinsvakken: Groene zijde : CC, DD, OO, P, PP Prijzen:
P, PP, DD volw. € 102,- P, PP, DD jong. € 55,50 P, PP, DD kind € 42,- CC, OO volw. € 141,- CC, OO jong. € 74,50 CC. OO kind € 56,50
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 januari 2013 door pat -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mits beschikbaar zou ik voor Z of W gaan in ieder geval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 januari 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik heb 1 keer op w gezeten, prachtig gewoon. wat een beleving |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wel uit Brabant maar geen seizoenskaart Geen tijd voor elke x naar Rdam rijden |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja t is wel jammer maar seizoenskaart komt nog wel een keer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yep en lekker zitten...
Geen seizoenskaart hoor, maar als ik ga is t daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wisselend. Ga onregelmatig, dus geen seizoenskaart. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
EE prima vak.. meer mensen uit Brabant, Gelderland, Deventer... kortom heel nederland! en volgens mij is dat door heel de Kuip zo! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik moet ook nog 2 halve seizoenkaarten hebben voor Z. 1 kind en 1 volwassenen... Ik ben benieuwd of het nog gaat..
zowat overal gezeten/gestaan S O Q oude maastribune maar nu een jaar of 9 zittend/staand op Z |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
mijn favoriete plaats blijft toch vakkie W. Uniek om zo dicht bij het veld te staan dat je het gras kan ruiken. Ben even in NL maar overweeg langer hier te blijven en zal dan zeker in W gaan staan :) |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
EE Ideaal!! zit ik ook!! (Arendonk Belgie) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een gloryhuntert topic zeg. ik kom wel weer als ze tegen degradatie vechten... hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|