BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord neemt Pelle over van Parma

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 05 januari 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Het aankopen van Graziano Pellè is een hele goede zaak, zeker als de transfersom rond de € 3 miljoen is, de financiële consequenties binnen de begrotingsafspraken blijven en het een vierjarig contract betreft.

Binnen de huidige selectie en de jeugdopleiding loopt op dit moment nog geen speler rond, die Pellè onmiddelijk kan vervangen. Feyenoord moest daarbij snel handelen, omdat de prestaties van Pellè uiteraard ook andere clubs zijn opgevallen. Vanwege de slechte financiële situatie van Parma zou deze club uiteraard, nu het ijzer heet is, Pellè zo snel mogelijk willen verkopen. Aan welke club dan ook. Feyenoord heeft dus zeer adequaat gereageerd. Waarvoor hulde.

Zitten er aan deze aankoop risico's verbonden? Zeker, maar dat zit aan elke investering, zoals Lijdensweg terecht in een eerdere post al heeft opgemerkt. De aan deze aankoop gekoppelde risico's zijn naar mijn mening echter minder groot dan de situatie waarin we nog een paar maanden gewacht zouden hebben of om zouden gaan kijken naar een goedkopere spits.

Feyenoord moest sowieso op zoek naar een spits en gezien het feit dat Feyenoord bewust vanuit de jeugdopleiding de selectie doorontwikkeld, is het verstandig om een ervaren speler te nemen die, in ieder geval tot nu toe, heeft bewezen van meerwaarde voor de selectie te zijn. En ook ik gelooft dat deze aankoop een gunstig effect kan hebben op contractverleningingen van andere spelers, zoals Stephan de Vrij.

Hulde voor de technische staf, hulde voor Feyenoord. Het is fijn om te zien dat "mijn club" weer adequaat handelt en daarbij ook de financiële situatie in het oog blijft houden. Dubbel hulde dus eigenlijk.

Ik heb altijd gezegd, en uiteraard ook zelf geloofd, dat we geduld moesten hebben. Dat het niet anders kon dat de ingeslagen weg tot verbetering en succes zou leiden. Met deze aankoop wordt dat geloof alleen maar verder versterkt. Het gaat naar mijn mening allemaal ook sneller dan verwacht. Ik had gedacht nog twee tot drie jaar nodig te hebben, maar het zal, zoals het er nu naar uitziet, eerder twee jaar worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 januari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:
Toch weer geweldig gedaan van Martin van Geel, hij is misschien wel de beste transfer van de laatste tijd geweest!!
Mwah, had Koeman grotere rol in, maar met je eens: van Geel heeft z'n salaris dubbel en dwars bewezen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 januari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:11 schreef ar het volgende:

[..]

Artikel Nijnatten gelezen? :)
Nee kan ik dat online vinden.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 05 januari 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 10:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zo kun je er idd ook naar kijken.
Maar ook: Pelle heeft nog niet structureel gepresteerd.
Vind ik het dus een groot risico.
Wat is structureel??
Ik vind 14 wedstrijden al aardig structureel worden!
Als je wacht op 2 seizoenen zo spelen is hij direct 3 x zo duur.
Dus ik zeg; voor dit bedrag een verantwoorde stap!

v Geel en co: mijn complimenten!!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 05 januari 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
UPDATE - Van Geel: 'Bedrag gaat richting de twee miljoen'
Martin van Geel spreekt de eerdere berichtgevingen tegenover ELFvoetbal over een transfersom van drie miljoen euro tegen. De technisch directeur zegt tegenover het medium: 'Het bedrag gaat richting de twee miljoen'
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/20757-feyenoord-betaalt-twee-miljoen-euro-voor-pell%E8--update-.html
salemi
 salemi - zaterdag 05 januari 2013 - 11:38   quote  deeplink  
van Geel is een geweldenaar! Als ik kijk naar de koekenbakkers die voor hem in die rol geacteerd hebben......
Met als treurig dieptepunt don Leo, die even vergeten was dat Castaignos met een jeugdcontract zo maar de Kuip uit kon gaan lopen. En dan nog janken dat ie slecht behandeld is gworden door Feyenoord. Gelukkig kon van Geel nog drie miljoen pakken voor Castaignos. Plus nog de tien miljoen voor Fer en Wijnaldum. Binnenhalen van Guidetti, Pelle en Immers. Iedere waardevolle speler een lang contract en de "kneusjes" de deur uit. Hulde voor Martin van Geel!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 januari 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:34 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Wat is structureel??
Ik vind 14 wedstrijden al aardig structureel worden!
Als je wacht op 2 seizoenen zo spelen is hij direct 3 x zo duur.
Dus ik zeg; voor dit bedrag een verantwoorde stap!

v Geel en co: mijn complimenten!!
Begrijp me goed he, ik hoop dat je volkomen gelijk krijgt.
Op dit moment heb ik daar twijfels over.
tomson
 tomson - zaterdag 05 januari 2013 - 11:39   quote  deeplink  
PELLE !! bliss01.gif
ar
 ar - zaterdag 05 januari 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Zeker weten L!
JanM
 JanM - zaterdag 05 januari 2013 - 11:40   quote  deeplink  
GEWELDIG!
craven
 craven - zaterdag 05 januari 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 10:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan blijft ie ook niet lang, als ie het te goed ga doen. Dus wat willen jullie nou?
jullie= generaliseren...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 januari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
even realistisch.
Armenteros (meerdere gegadigden)
Kuijt (komt nu niet)
Cataignos ( zie niet in of dat een topper wordt)
Cisse (geen spits geen rendement)
Guidetti (die zien we nooit meer terug)
alles wat je nu gaat kopen of huren is een gok.Pelle heeft nu al laten zien dat hij het kan,en als hij erg goed wordt (hij is nog niet zo oud) maken we er nog winst op ook.Kortom ik geloof niet dat feyenoord erg veel risico heeft genomen,de basis elf voor volgend seizoen staat er al weer.En mocht je een speler verkopen levert dat genoeg op dat je weer kan investeren.
craven
 craven - zaterdag 05 januari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Maar voor de rest een logische keuze momenteel, hij voelt zich hier thuis en dat laat hij zien..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 januari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Tis vooralsnog een mondeling akkoord (nu.nl). Of is het helemaal rond?
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 05 januari 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:44 schreef FR-Henk het volgende:
Tis vooralsnog een mondeling akkoord (nu.nl). Of is het helemaal rond?
Check Feyenoord.nl
lord - adonis
 lord - adonis - zaterdag 05 januari 2013 - 11:49   quote  deeplink  
met het aantrekken van Pelle is een zet gedaan die in de toekomst goed kan uitpakken.
ik heb het niet over twee of een jaar maar de nabije toekomst, inderdaad het is toch geen geheim dat Indi, clasie en de vrij belangrijke pionnen zijn die we ook graag langer binden. met structureel dit elftal sterk te houden denk ik dat deze jongens ervoor gaan zorgen dat Feyenoord weer top drie materiaal is.

Hulde aan van Geel en Koeman en natuurlijk niet vergeten van Bronckhorst en van Gastel
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 05 januari 2013 - 11:50   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000041384-999-10010000000003.aspx

Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Graziano Pellè over een contract dat hem per 1 juli 2013 voor vier jaar aan de club verbindt. De 27-jarige aanvaller wordt door Feyenoord definitief overgenomen van Parma, de Italiaanse club waarvan hij dit seizoen is gehuurd. In de loop van zaterdagochtend werden de laatste plooien in de onderhandelingen gladgestreken, waarna technisch directeur Martin van Geel zich zeer verheugd toonde met de overeenkomst. Met Graziano hebben we een uitstekende spits voor langere termijn aan ons weten te binden, zei Van Geel. Tijdens de eerste seizoenshelft heeft hij laten zien van grote waarde te zijn. Graziano laat niet alleen als aanspeelpunt het elftal beter voetballen, maar is daarnaast met zijn doelpunten zeer belangrijk voor ons.

Pellè is zeer blij dat hij ook na dit seizoen aan Feyenoord verbonden blijft. Het is geen geheim dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb, zei hij. Ik voel heel veel vertrouwen bij Feyenoord. Voetballend gezien kunnen we tevreden zijn over wat we tot nu toe dit seizoen hebben laten zien en ook privé ben ik erg gelukkig in Rotterdam. Het is heel mooi dat ik ook de komende jaren deel uit kan blijven maken van deze geweldige club.

Pellè speelde tijdens de eerste seizoenshelft veertien competitiewedstrijden voor Feyenoord en wist in die duels veertien doelpunten te maken. De Italiaan speelde eerder tijdens zijn carrière onder meer voor Sampdoria, Lecce en AZ.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 05 januari 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:49 schreef lord - adonis het volgende:
met het aantrekken van Pelle is een zet gedaan die in de toekomst goed kan uitpakken.
ik heb het niet over twee of een jaar maar de nabije toekomst, inderdaad het is toch geen geheim dat Indi, clasie en de vrij belangrijke pionnen zijn die we ook graag langer binden. met structureel dit elftal sterk te houden denk ik dat deze jongens ervoor gaan zorgen dat Feyenoord weer top drie materiaal is.

Hulde aan van Geel en Koeman en natuurlijk niet vergeten van Bronckhorst en van Gastel
Inderdaad, hopen dat dit de Vrij over de streep trekt om bij te tekenen!
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 05 januari 2013 - 11:51   quote  deeplink  
Ik denk dat die hele transfer idd uit eigen middelen wordt betaald. Op dit forum heb ik op 11 december jl de volgende hypothese gepost:

"Ik denk dat Feyenoord wel degelijk in staat is om snel goede zaken met Parma, en met Pelle zelf, te doen. Voor het lopende boekjaar worden de verkopen van Vlaar en El Ahmadi in de balans opgenomen. Als ik me niet vergis is dat 4 miljoen voor Vlaar, en 2 1/2 voor Karim. Als van dat geld, zeg 4 miljoen wordt gereserveerd, dan is een overname ineens niet meer onrealistisch. Blijft er nog zo´n 2 miljoen als t ransferwinst staan in de boeken. Is toch mooi genoeg? Nu de kans er is om de komende jaren een geweldige ploeg op het veld te hebben, en er dan ook nog ruimte overblijft om de schulden te verkleinen, moet de club ook aan de sportieve toekomst, en vooral ook aan haar trouwe supporters denken. Dan zou er komende zomer ook 1 uitgaande toptransfer gerealiseerd mogen worden, om het tempo van de schuldsanering erin te houden. Het vertrek van 1 speler moet uit eigen gelederen op te vangen zijn. Ik denk echt dat Feyenoord die gok moet nemen, dan snijdt het mes namelijk van twee kanten."
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:44 schreef FR-Henk het volgende:
Tis vooralsnog een mondeling akkoord (nu.nl). Of is het helemaal rond?
Feyenoord.nl en teletekst pagina 801
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:44 schreef FR-Henk het volgende:
Tis vooralsnog een mondeling akkoord (nu.nl). Of is het helemaal rond?
Of gewoon naar mij luisteren ! Hahaha nee grapje...
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 05 januari 2013 - 11:56   quote  deeplink  
Fantastisch! Grazie Gudde en van Geel.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:43 schreef craven het volgende:

[..]

jullie= generaliseren...
jullie= hoef ik elke lul niet individueel aan te spreken
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 januari 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 januari 2013 - 18:28 schreef piet de paler het volgende:
Veel gescored in oefenwedstrijd dus geen guidetti ,op een of andere manier denk ik dat v Geel met Pelle er uit gaan komen,gebaseerd op niks maar het is een gevoel,misschien word ik we'll het orakel van het forum
Ik ben dus een medium gezien de zienswijze van mij op 2-1-2013
potverdomme ,en ik heb ook mij laten vertellen door het lekkere medium dat feyenoord kampioen wordt
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:38 schreef salemi het volgende:
van Geel is een geweldenaar! Als ik kijk naar de koekenbakkers die voor hem in die rol geacteerd hebben......
Met als treurig dieptepunt don Leo, die even vergeten was dat Castaignos met een jeugdcontract zo maar de Kuip uit kon gaan lopen. En dan nog janken dat ie slecht behandeld is gworden door Feyenoord. Gelukkig kon van Geel nog drie miljoen pakken voor Castaignos. Plus nog de tien miljoen voor Fer en Wijnaldum. Binnenhalen van Guidetti, Pelle en Immers. Iedere waardevolle speler een lang contract en de "kneusjes" de deur uit. Hulde voor Martin van Geel!!
Bijna alle 'kneusjes' eruit .........
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 januari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
dit mag toch zeker een verrassing genoemt worden, lijkt me goed werk van van Geel voor jullie...
tomson
 tomson - zaterdag 05 januari 2013 - 12:03   quote  deeplink  
Helens%20smiley.gif
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 05 januari 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik ben dus een medium gezien de zienswijze van mij op 2-1-2013
potverdomme ,en ik heb ook mij laten vertellen door het lekkere medium dat feyenoord kampioen wordt
Helaas Piet, ik was je al ruimschoots voor. De ergens hier bovenstaande quote van mij plaatste ik in een post op di. 11/12 om 15.58 uur in het Graziano Pelle item. Ik denk dat het precies zo is gegaan. Haha.
charlotte
 charlotte - zaterdag 05 januari 2013 - 12:25   quote  deeplink  
super jammie
Wim2
 Wim2 - zaterdag 05 januari 2013 - 12:37   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 12:53   quote  deeplink  
Zo en nu naar de kuip voor een borreltje ........ en een mooie wedstrijd!
Wat zal Pellé worden toe gezongen vandaag!!
salemi
 salemi - zaterdag 05 januari 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bijna alle 'kneusjes' eruit .........
Klopt, we hadden er teveel. Duurt even voordat je ze allemaal kwijt bent.
Nog een geluk dat wij geen kneusjes hebben die 17 miljoen gekost hebben, om maar iets te noemen
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 januari 2013 - 13:40   quote  deeplink  
MvG//Held !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:
Toch weer geweldig gedaan van Martin van Geel, hij is misschien wel de beste transfer van de laatste tijd geweest!!
+1908..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Van Geel content met definitieve overname Pellè

600x400-wd-1310166.jpg

Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Graziano Pellè over een contract dat hem per 1 juli 2013 voor vier jaar aan de club verbindt. De 27-jarige aanvaller wordt door Feyenoord definitief overgenomen van Parma, de Italiaanse club waarvan hij dit seizoen is gehuurd. In de loop van zaterdagochtend werden de laatste plooien in de onderhandelingen gladgestreken, waarna technisch directeur Martin van Geel zich zeer verheugd toonde met de overeenkomst. Met Graziano hebben we een uitstekende spits voor langere termijn aan ons weten te binden, zei Van Geel. Tijdens de eerste seizoenshelft heeft hij laten zien van grote waarde te zijn. Graziano laat niet alleen als aanspeelpunt het elftal beter voetballen, maar is daarnaast met zijn doelpunten zeer belangrijk voor ons.

Pellè is zeer blij dat hij ook na dit seizoen aan Feyenoord verbonden blijft. 'Het is geen geheim dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb', zei hij. 'Ik voel heel veel vertrouwen bij Feyenoord. Voetballend gezien kunnen we tevreden zijn over wat we tot nu toe dit seizoen hebben laten zien en ook privé ben ik erg gelukkig in Rotterdam. Het is heel mooi dat ik ook de komende jaren deel uit kan blijven maken van deze geweldige club.' Pellè speelde tijdens de eerste seizoenshelft veertien competitiewedstrijden voor Feyenoord en wist in die duels veertien doelpunten te maken. De Italiaan speelde eerder tijdens zijn carrière onder meer voor Sampdoria, Lecce en AZ.
Bron:FR12
SimonFR
 SimonFR - zaterdag 05 januari 2013 - 14:10   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/105437-het-laatste-nieuws-over-de-tranfer-van-graziano-pelle.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Pellè: 'Heel blij dat ik hier langer kan blijven'

215724_4286841902505_1863132124_n.jpg

Nog geen half jaar nadat Graziano Pellè eind augustus in De Kuip zijn handtekening zette onder de huurovereenkomst die hem voor een jaar aan Feyenoord verbond, nam de Italiaan zaterdagochtend aan dezelfde tafel plaats om een nieuwe verbintenis te ondertekenen. Feyenoord neemt Pellè definitief over van Parma, waarmee de 27-jarige spits vanaf 1 juli 2013 voor vier jaar vast ligt in De Kuip. Het zegt alles over het goede gevoel waarmee beide partijen met elkaar samenwerken. Ik ben heel blij dat ik met dit contract langer aan deze geweldige club verbonden ben, glunderde Pellè na het zetten van alle handtekeningen.

Pellè onderstreepte zijn goede gevoelens bij Feyenoord tijdens de afgelopen maanden vooral door er lustig op los te scoren. De spits kwam in veertien wedstrijden al tot veertien treffers. 'Ik krijg hier alle vertrouwen, wat is terug te zien aan mijn prestaties op het veld. Natuurlijk ben ik blij met mijn ontwikkeling en doelpunten, maar vooral ook met de kans die deze club mij heeft gegeven. Bovendien liet Feyenoord duidelijk merken dat het graag door wilde met mij en heeft daar ook veel werk voor gedaan. Het geeft daarom een heel goed gevoel dat ik hier ook de komende jaren speel.' Terwijl de overeenkomst voor tevreden gezichten zorgde in De Kuip, vertelde de spits dat er ook buiten het stadion mensen zijn die het nieuws met een glimlach in ontvangst nemen. 'Mijn familie is ook gelukkig met het feit dat ik bij Feyenoord blijf. Zij merken aan mij dat ik het hier erg naar mijn zin heb. Ik ga er alles aan doen om ook van de komende jaren een mooie tijd te maken.' De spits benadrukte daarbij dat de tweede competitiehelft heel belangrijk wordt. 'We zijn met onze prestaties op de goede weg, maar wat mij betreft is het nog niet genoeg. Misschien hebben een paar andere clubs meer kwaliteit, maar het is een gekke competitie waarin veel kan gebeuren. Voor ons is het zaak dat we op dezelfde weg doorgaan als voor de winterstop, dan zullen we tegen het einde van de competitie zien wat er mogelijk is.'
Bron:FR12
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 05 januari 2013 - 17:17   quote  deeplink  
Een meer dan verantwoorde stap. een top-deal.

1. loopt op dit moment 1 op 1 !!! , 14 veldgoals in 14 wedstrijden.
2. Versiert ook nog een paar pingels
3. Verzorgt een behoorlijk aantal assists
4. laat het hele elftal beter voetballen
5. staat bovenaan VI klassement (wordt dus over de eerste seizoenshelft als beste speler van NL gezien)
5. ligt goed in de groep
6. lijkt niet blessuregevoelig
7. brengt ervaring

Dat er nog mensen zijn die twijfel hebben of het 'wel verantwoord' noemen. Zo'n deal hebben we nog nooit meegemaakt !
Vergelijk maar met andere Nederlandse transfers. L de Jong, Fer, Wijnaldum, Castaignos,

Goed werk Martin van Geel. Zeer goed !
En of het nou 2 of 3 mio was, het blijft zeer goed !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door de kromme2 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 januari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Transfersom en salaris 100% uit eigen huishouding.
Eerste aankoop voor volgend seizoen.
Valt dus niet onder transfer budget van winterstop
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 januari 2013 - 22:33   quote  deeplink  
*Sensi leest het nieuws:*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! v Geel, HELD!!

*Sensi feest verder, rondje van de zaak!*
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 13:40 schreef sevillana het volgende:
MvG//Held !!!
plus 1
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 januari 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 12:16 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Helaas Piet, ik was je al ruimschoots voor. De ergens hier bovenstaande quote van mij plaatste ik in een post op di. 11/12 om 15.58 uur in het Graziano Pelle item. Ik denk dat het precies zo is gegaan. Haha.
O-k ere wie ere toekomt,maar wordt feyenoord kampioen? Dat zij het medium ook aan mij
keesolinoooooooo
 keesolinoooooooo - zondag 06 januari 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Met Pelle naar de europese top ik zie voor feyenoord een grote toekomst en ik een zeer groot compliment voor di martino di yellow di heeft gezorgd dat deze speler nu by feyenoord is < geweldigd >
jordike253
 jordike253 - zondag 06 januari 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Olalalala grazianoo pelleee
Nick4F
 Nick4F - zondag 06 januari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Ik vind het echt geweldig wat er momenteel allemaal met onze club gebeurt. Alle mineur is weg, en ervoor in de plaats is een enorm enthousiasme en hoop op prachtige tijden terug gekomen. Hoe het ook uit gaat pakken, we mogen nooit vergeten dat iedereen op dit moment 100% achter het vastleggen van Pelle staat. Meer dan dat zelfs: Het is ongeveer een nationale feestdag voor Feyenoord supporters. Niet dat ik twijfels heb, maar ik ga er vooralsnog niet vanuit dat Pelle opeens een echte doelpuntenmachine is geworden. Maar die jongen heeft zoveel grote, andere kwaliteiten erbij, dat ie ook met 15 doelpunten in een seizoen, z'n geld meer dan waard is. En als het met de voeten even niet lukt, dan kan hij het ook nog door de lucht. Die veelzijdigheid kon wel eens een van zijn sterkste wapens blijken te zijn. Dat maakt hem heel moeilijk uit te schakelen voor een verdediger.
In dezelfde vaart der dingen zou het ook mooi zijn als het groene licht voor een nieuw stadion heel snel gaat branden. Natuurlijk houd ik van de Kuip; wie van ons doet dat niet? Maar we moeten echt afscheid nemen van de 20e eeuw. Doorduwen en opstuwen nu, - met de hele vereniging!
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 14:35   quote  deeplink  
als ik kijk naar kwaliteit en prijs....

kan ik me geen betere transfer herinneren....

toptransfer.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 januari 2013 - 14:48   quote  deeplink  
Het is wel ineens minder sinds ie getekend heeft ..... hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord neemt Pelle over van Parma









0.0089030