BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax breidt trainersstaf uit met Jaap Stam

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 07 januari 2013 - 16:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax breidt trainersstaf uit met Jaap Stam (Officiële Ajax Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 januari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Ajax breidt trainersstaf uit met Jaap Stam

Ajax gaat de trainersstaf uitbreiden met Jaap Stam. Stam tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2013 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2016. Stam zal in de rol van assistant and defensive coach zowel de jeugd, de beloften als het eerste elftal van Ajax gaan trainen.
De oud-verdediger speelde in twee seizoenen in totaal 31 competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij eenmaal tot scoren kwam. De ex-international beëindigde zijn carrière als speler op 20 oktober 2007 in de thuiswedstrijd van Ajax tegen NEC (0-0).
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 januari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Goede keuze van Ajax! We moeten meer verdedigers als Stam krijgen in Nederland.
Eide
 Eide - maandag 07 januari 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Past ook goed in het beleid van het ontwikkelen van individueel talent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 januari 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Klassieke inkoppertje....was volgens mij al eerder aan de orde dat Stam zou komen
remco k
 remco k - maandag 07 januari 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Zat er al op te wachten, vorige week werd bekend dat hij niet zou bijtekenen bij FC Zwolle. Uiteraard een heel goede keuze, vind ook dat hij vrij veel heeft bewezen bij FC Zwolle. Ook hij heeft net als de Boer zijn centen al binnen en hoeft niet zo nodig meer naar het buitenland als trainer, zo heeft hij iig aangegeven.

Misschien over 8 jaar de opvolger van de Boer.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 januari 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:49 schreef remco k het volgende:
Zat er al op te wachten, vorige week werd bekend dat hij niet zou bijtekenen bij FC Zwolle. Uiteraard een heel goede keuze, vind ook dat hij vrij veel heeft bewezen bij FC Zwolle. Ook hij heeft net als de Boer zijn centen al binnen en hoeft niet zo nodig meer naar het buitenland als trainer, zo heeft hij iig aangegeven.

Misschien over 8 jaar de opvolger van de Boer.
PEC Zwolle:)

en Ronald dan? die vond zich zelf DE ideale opvolger...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door NatjosFC --
joduh
 joduh - maandag 07 januari 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Jammer dag Jaap zei dat wij 1 van de grootste clubs van nl zijn ....;-(
Een echte jood zou zeggen; DE grootste club........
morkanne
 morkanne - dinsdag 08 januari 2013 - 06:56   quote  deeplink  
Niets ten nadele van Jaap Stam maar niet elke goede voetballer is per definitie een goede trainer. Komen er niet te veel oude voetballers in de trainersstaf?
hjf
 hjf - dinsdag 08 januari 2013 - 08:37   quote  deeplink  
Een goede zaak. Maar om hem als opvolger van De Boer over 8 jaar te betitelen gaat mij veel te ver. Wellicht valt hier enig cynisme te bespeuren. Deze aanstelling maakt mijns inziens de trainersstaf compleet en is het technisch hart nu wel compleet. Gezien de ervaring van Jaap Stam kan hij de talentvolle verdedigers (Denswil, Veltman, Ligeon, Dijks, Koppers en Bazoer) heel veel fijne kneepjes van het echte verdedigen bij brengen. De oh zo nodige kwaliteitsimpuls van onze jeugdopleiding zal ons dan ook de komende jaren heel veel plezier kunnen brengen. Een idee is om nu aandelen Ajax te kopen?
Stan van der Kreeft
 Stan van der Kreeft - dinsdag 08 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Prima gedaan! Kan de verdedigers weer meer leren van het was wel een echte topverdediger vroeger, heeft bij PEC al wat ervaring opgedaan. Ik ben tevreden :D
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - dinsdag 08 januari 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 06:56 schreef morkanne het volgende:
Niets ten nadele van Jaap Stam maar niet elke goede voetballer is per definitie een goede trainer. Komen er niet te veel oude voetballers in de trainersstaf?
Ik denk dat Stam er vooral is bij gehaald voor het verbeteren van de individuele kwaliteiten van de verdedigers. Ik denk ook niet dat de huidige staf snel van hun 'plan' gaat afwijken. Ze luisteren wel, neem ik aan, maar veel invloed op de speelwijze zal de komst van Stam niet hebben gok ik.
remco k
 remco k - dinsdag 08 januari 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 06:56 schreef morkanne het volgende:
Volgens mij heeft Jaap Stam bewezen bij Zwolle een goed elftal neer te zetten, hij had daar namelijk veel meer te vertellen dan dat zijn functie aangeeft. Daarnaast heeft hij al eerder bij Ajax gelopen, de Boer wou hem toen heel graag houden, zelfs in een dubbelfunctie, en veel van de jongere verdedigers zeggen veel aan hem te hebben gehad, van Rhijn heeft zelfs aangegeven dat hij niet zonder Stam waas doorgebroken omdat hij destijds op een dood spoor zat..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 januari 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 21:05 schreef joduh het volgende:
Jammer dag Jaap zei dat wij 1 van de grootste clubs van nl zijn ....;-(
Een echte jood zou zeggen; DE grootste club........
Hahaha de naam is Joduh zeker...maar er zit wel een kern van waarheid in...hahaha
Jesper11
 Jesper11 - donderdag 10 januari 2013 - 14:20   quote  deeplink  
Jaap Stam is vorig jaar bij Ajax vertrokken omdat hij niet alleen individueel trainer wilde zijn: hij wilde ook meehelpen een team te coachen. Op dat moment was er geen team voor Jaap vrij bij Ajax. Vandaar dat hij nu ook als assistent trainer is toegevoegd.
remco k
 remco k - donderdag 10 januari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Jaap wou zijn zaak bij Zwolle opbouwen omdat hij vond dat hij ze dat schuldig was, en omdat hij in de luwte bij een kleinere club wou beginnen als beginnend trainer.
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 januari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Prima gehandeld van Overmars. Een dag na dat Stam zei bij zwolle te vetrekken kwam dit goede nieuws. Zo moet het. gelijk toeslaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax breidt trainersstaf uit met Jaap Stam

0.0046849