|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik vind ze persoonlijk geweldig mooi! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat er nog een aantal dingen veranderd worden.
Witte vlak onder de oksels bij het uitshirt bijvoorbeeld. 'Kraagje', of hoe je het ook noemt, bij het thuisshirt vind ik mooier!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 januari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 09 januari 2013 - 09:02 schreef MMM het volgende:Hoop dat er nog een aantal dingen veranderd worden. Witte vlak onder de oksels bij het uitshirt bijvoorbeeld. Kraagje bij het thuisshirt vind ik mooier! Ik vind zo'n kraagje een beetje nerdy over the top!
En eindelijk weer een groen wit uitshirt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goed dat je er ff bijzet wat het thuis- en uitshirt is...
Verder wel ok, maar karig! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Old school shirts.... Ben benieuwd wie de nieuwe shirtsponsor wordt en welk merk de shirt gaan maken..hoop stiekem op macron ofzo |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
heel mooi! cker een kampioens shirt |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met een mooie sponsornaam voorop vind ik het thuisshirt kampioenwaardig. Het uitshirt vind ik maar zozo. Er zijn mooiere kleuren goen en waarom niet groen/wit a la het thuisshirt??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind elk jaar nieuwe shirts eigenlijk maar onzin. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Onzin is misschien niet het goede woord, want commercieel gezien is het natuurlijk best goed. Maar om dat nou ekl jaar te doen en met het uitshirt (vrijwel) telkens weer uit de bocht te vliegen ... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik vind deze 2 nog steeds de mooiste:
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Persoonlijk vind ik onze huidige uitshirt erg mooi, al is deze ook zeker niet verkeerd. Hoop ook dat dat witte vlakje onder de oksels nog verdwijnt, maar verder ziet het er goed uit. Alleen wel vreemd dat op beide broekjes het puma logo staat, op het uitshirt ook, maar op het thuisshirt ontbreekt dit logo... Zie ik daar rechtsonder in het uitshirt nu nog iets dat er in verwerkt zit, een soort logo of afbeelding van iets?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Witte vlakje is optisch bedrog. Ligt aan de fot. uitshirt is echt top!!! supermooi! Pakken ook mooi in het delfsblauw en wit...... Puma blijft shirtsponsor. Nu nog een sponsor en gaan met het kamioenshirt!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 09 januari 2013 - 12:55 schreef feyenoord!!! het volgende:Persoonlijk vind ik onze huidige uitshirt erg mooi, al is deze ook zeker niet verkeerd. Hoop ook dat dat witte vlakje onder de oksels nog verdwijnt, maar verder ziet het er goed uit. Alleen wel vreemd dat op beide broekjes het puma logo staat, op het uitshirt ook, maar op het thuisshirt ontbreekt dit logo... Zie ik daar rechtsonder in het uitshirt nu nog iets dat er in verwerkt zit, een soort logo of afbeelding van iets?? wapen van rotterdam |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
wat heel mooi is bij het uitrshirt is het wapen van rotterdam rechtsonder bij het uitshirt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het uitshirt niet mooi..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Zoiets dacht ik al, maar ik vond het lastig te zien. Wel mooi dat ze dat erin verwerkt hebben. En als dat witte vlakje slechts optisch bedrog is, dan is het helemaal een mooi shirt! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908 met als voorkeur het zwart/groene uitshirt. Laten ze die nou in wit/groen maken! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik vind ze supervet! geen andere woorde voor! |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Wordt eindelijk over nagedacht. Groen is de kleur van Rotterdam en rood/wit is de kleur van Feyenoord natuurlijk. Mooie shirt's !! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die mosterd shirts in het rampenseizoen zijn nog altijd in mijn geheugen gegrift. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
persoonlijk vind ik n witte broek en sokken mooier staan...
stijlvoller. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, ik vond dit toen tegen inter echt vet gaaf in 2002..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: inderdaad....dit straalt wat uit..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sowieso vind ik het een vet shirt vanwege 'Rotterdam' in de sponsornaam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je verder zoeken.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Wie spreekt er Hebreeuws? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jullie zijn sponsors hier het hardst nodig kerel... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn wij sponsors?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die mogen nu gaan douchen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, maar jullie zijn ze wel nodig:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb het inmiddels meegelezen, is me ineens duidelijker d:-))))) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Laat maar ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: oke, raar, ik dacht dat groot nieuws zou zijn.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik hoor ook niet alles maat, ben net thuis, eerst mijn wijf en groupe geswaffeld en nu bijlezen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2013 - 00:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik hoor ook niet alles maat, ben net thuis, eerst mijn wijf en groupe geswaffeld en nu bijlezen.. oke, sorry, ik had begrepen dat iedereen het had gehoord... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan jij niks aandoen Wesley iedereen weet wat je IQ is.. |
|
|
|