|
|
beetje respect
|
|
|
Te koop:
Prachtige replica van de Europacup 1
Van de wedstrijd Feyenoord-Celtic 1970
De replica is ca. 29 cm groot en weegt ca. 1 kg en zijn genummerd.
Er zijn er maar 100 van gemaakt en er zijn er al diverse gereserveerd door mensen die wisten dat we met dit project bezig waren.
De eerste bekers zijn inmiddels naar tevredenheid opgehaald en verzonden.
De Cup is in overleg op te halen en kan ook verzonden worden, kosten zijn dan voor de koper.
voor meer info en foto;s: lastchapter100@hotmail.nl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat ik dan met het eerste bod komen....
5 Euro. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
beetje respect
|
|
|
Te koop:
Prachtige replica van de Europacup 1
Van de wedstrijd Feyenoord-Celtic 1970
De replica is ca. 29 cm groot en weegt ca. 1 kg en zijn genummerd.
Er zijn er maar 100 van gemaakt en er zijn er al diverse gereserveerd door mensen die wisten dat we met dit project bezig waren.
De eerste bekers zijn inmiddels naar tevredenheid opgehaald en verzonden.
De Cup is in overleg op te halen en kan ook verzonden worden, kosten zijn dan voor de koper.
De beker kost € 79,-- als je hem komt ophalen in Gouda, moet ik hem naar je versturen komt er € 10,-- bij want ik verstuur alleen aangetekend.
Als je foto;s wil zien kan je op marktplaats kijken of stuur een prive bericht met je email
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 januari 2013 door beetje respect -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 14:04 schreef beetje respect het volgende:Te koop: Prachtige replica van de Europacup 1 Van de wedstrijd Feyenoord-Celtic 1970 De replica is ca. 29 cm groot en weegt ca. 1 kg en zijn genummerd. Er zijn er maar 100 van gemaakt en er zijn er al diverse gereserveerd door mensen die wisten dat we met dit project bezig waren. De eerste bekers zijn inmiddels naar tevredenheid opgehaald en verzonden. De Cup is in overleg op te halen en kan ook verzonden worden, kosten zijn dan voor de koper. De beker kost € 79,-- als je hem komt ophalen in Gouda, moet ik hem naar je versturen komt er € 10,-- bij want ik verstuur alleen aangetekend. Als je foto;s wil zien kan je op marktplaats kijken of stuur een prive bericht met je email Afleggert! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 14:04 schreef beetje respect het volgende:Te koop: Prachtige replica van de Europacup 1 Van de wedstrijd Feyenoord-Celtic 1970 De replica is ca. 29 cm groot en weegt ca. 1 kg en zijn genummerd. Er zijn er maar 100 van gemaakt en er zijn er al diverse gereserveerd door mensen die wisten dat we met dit project bezig waren. De eerste bekers zijn inmiddels naar tevredenheid opgehaald en verzonden. De Cup is in overleg op te halen en kan ook verzonden worden, kosten zijn dan voor de koper. De beker kost € 79,-- als je hem komt ophalen in Gouda, moet ik hem naar je versturen komt er € 10,-- bij want ik verstuur alleen aangetekend. Als je foto;s wil zien kan je op marktplaats kijken of stuur een prive bericht met je email Dan is hij al gestolen voor dat je hem hebt.. |
|
|
|
|
donr
|
|
|
heb nog wel een door de hele selectie gesigneerd thuisshirt van vorig seizoen. Wie o Wie? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Een Feyenoorder denkt er niet eens aan om zoiets weg te doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
donr
|
|
|
@vincent1970. Gelijk heb je, heb er alleen 2...... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Welk jaar en wat is de prijs? |
|
|
|
|
donr
|
|
|
quote: ik heb een mail gestuurd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is wel een geweldig ding ! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
6 mei 1970, toen was ik ruim 2,5 maanden oud... Maar het is inderdaad een mooi apparaat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je niet...ik dacht toch echt dat je nog een kind was man maar je bent al 42.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vincent1970