|
|
Stanley
|
|
|
Siem is voor mij haat en liefde tegelijk !
Briljant of een voetballer die te laat is geboren omdat zijn ideale positie in het voetbal min of meer niet meer bestaat ?
Verkopen met strik of angstvallig behouden ??? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Oja en wie zou dan in geval van verkoop zijn positie het beste kunnen overnemen binnen de bestaande selectie? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mensen, voordat ik allerlei opmerkingen krijg .... topic is natuurlijk bedoeld ter discussie als....
De verkoop is op dit moment nog géén feit ! Slechts een gerucht dat waarheid kan worden ... en mij aan het denken zet over de speler Siem de Jong en zijn rol binnen het huidige Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Siem de Jong een ontzettend goede voetballer. Groot, sterk, scoort makkelijk, kan op veel posities uit de voeten. Sterk met het hoofd, goed afstandsschot. Hij is geen spectaculaire voetballer maakt staat positioneel vrijwel altijd goed, en heeft de laatste 2 jaar met name laten zien dat in de grote wedstrijden juist hij altijd de man is op wie je kan vertrouwen.
Tegelijkertijd kan Ajax een eventuele verkoop van Siem om dit moment wel hebben met Serero, Schone, Fischer en als hij weer fit wordt Klaassen. Hij zou Ajax ook de financiële armslag geven is werk te maken van Maher, wat toch een een jongen is voor de toekomst.
Zeker geen strik erom en wegdoen, daar is Siem te goed voor, maar als het bid serieus is, en het wordt minimaal 10 miljoen is het wel een verkoop waar ik mee zou kunnen leven. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 14:08 schreef Eide het volgende:Ik vind Siem de Jong een ontzettend goede voetballer. Groot, sterk, scoort makkelijk, kan op veel posities uit de voeten. Sterk met het hoofd, goed afstandsschot. Hij is geen spectaculaire voetballer maakt staat positioneel vrijwel altijd goed, en heeft de laatste 2 jaar met name laten zien dat in de grote wedstrijden juist hij altijd de man is op wie je kan vertrouwen. Tegelijkertijd kan Ajax een eventuele verkoop van Siem om dit moment wel hebben met Serero, Schone, Fischer en als hij weer fit wordt Klaassen. Hij zou Ajax ook de financiële armslag geven is werk te maken van Maher, wat toch een een jongen is voor de toekomst. Zeker geen strik erom en wegdoen, daar is Siem te goed voor, maar als het bid serieus is, en het wordt minimaal 10 miljoen is het wel een verkoop waar ik mee zou kunnen leven. Jeetje Eide, wat zonde voor de discussie..... maar ben het grotendeels met je eens. Al vind ik hem ook te vaak onzichtbaar en dan metname als hij niet vanuit de as speelt, maar als rechtshalf. Dan vind ik hem tekort schieten voor de absolute top. Maar met zijn gogme zou hij in Engeland kunnen uitblinken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hij gaat niet weg........ Maar ik zeg strik erom! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik denk niet dat de discussie zin heeft want ik geloof die geruchten over al die interesse niet. Maar in principe ben ik tegen verkoop van sleutelspelers in de wintestop, dus ook van de Jong, hoewel het wel leuk zou zijn om De Jong te verkopen vooor 11 mio, de vraagprijs van 9 mio voor Maher lachend op tafel te leggen en op die manier die lampen af te troeven ;) Maar goed, het laatste past toch (terecht) niet meer in het Ajax beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik lees dat er voor Siem een bod ligt van ruim 10 miljoen euro. Als je dit verder zou uit onderhandelen kun je uitkomen op een kleine 12 miljoen euro. Lijkt me een mooi bedrag voor een redelijke voetballer. Het voordeel van Siem is dat hij ook als spits uit de voeten kan. Zelf vind ik hem in de spits beter dan middenvelder. Bij terugkeer van Siggi, komt Siem weer op het middenveld te staan. Ik kan niet anders concluderen dat hij op deze positie niet meer is dan een middelmatige voetballer. Mijn mening strik erom..... Op deze positie hebben we genoeg spelers die hem kunnen vervangen, echter ben ik wel heel, heel, heel erg gecharmeerd van Maher. Maar ik sta wel achter het beleid van ons AJAX dat ze geen astronomische bedragen aan spelers gaan betalen, laat dat maar over aan p$v. Misschien dat we eens kunnen informeren wat Djorovic(of zo iets) van heerenveen moet kosten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 14:08 schreef Eide het volgende:Ik vind Siem de Jong een ontzettend goede voetballer. Groot, sterk, scoort makkelijk, kan op veel posities uit de voeten. Sterk met het hoofd, goed afstandsschot. Hij is geen spectaculaire voetballer maakt staat positioneel vrijwel altijd goed, en heeft de laatste 2 jaar met name laten zien dat in de grote wedstrijden juist hij altijd de man is op wie je kan vertrouwen. Tegelijkertijd kan Ajax een eventuele verkoop van Siem om dit moment wel hebben met Serero, Schone, Fischer en als hij weer fit wordt Klaassen. Hij zou Ajax ook de financiële armslag geven is werk te maken van Maher, wat toch een een jongen is voor de toekomst. Zeker geen strik erom en wegdoen, daar is Siem te goed voor, maar als het bid serieus is, en het wordt minimaal 10 miljoen is het wel een verkoop waar ik mee zou kunnen leven. Ajax gaat,ongeacht wat ze voor de Jong krijgen, geen 7 tot 9 miljoen voor Maher neerleggen. Daarbij vind ik ik voor de aanvoerder van Ajax met nog 2,5 jaar contract 10 miljoen echt een fooi.Zeker als je zietv wat voor Vertonghen kregen met nog een jaar contract. Vanaf 15 miljoen moet Ajax pas BEGINNEN met praten is mijn mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat iedereen de kwaliteiten van de Jong pas gaan zien als ie weg is, zeer belangrijke voetballer voor Ajax en in mijn optiek staat hij centraal voor alles wat Ajax de afgelopen 2 jaar heeft bereikt, het spel is beter, hij was zeer belangrijk in de twee titels.
Mocht hij weggaan denk ik dat Serrero daar goed zou kunnen spelen, uiteraard Schone ook, maar dat vind ik de ideale 12e man.. En geen basis speler.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als dit gerucht waar is dan meteen doen want hoe belangrijk hij soms ook is geweest is hij als middenvelder subtop en als spits middelmatig,uiteraard heeft hij wel zijn doelpunten gemaakt maar heeft er nog veel meer gemist,en dat wordt bij deze echte Ajacied wel eens vergeten. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
beur je nooit meer , ik zeg wegwezen |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Siem is een zwaar ondergewaardeerde voetballen bij de voetbalsup. Ik denk dat Siem zo ongeveer de belangrijkste speler is van Ajax. Ik vind 10 miljoen heel veel geld... maar als je kijkt naar andere transfers dan denk ik dat je minimaal 15 voor hem moet krijgen. Hij is nl multifunctioneel, werkt hard en scoort ook nog veel voor een middenvelder. Gewoon pas verkopen na het seizoen en voor minimaal 15 milj |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
10 miljoen....doen...al was Siem heel belangrijk voor Ajax....maar 10 miljoen is veel geld....en beter wordt hij niet meer.....doe maar Djuricic halen...is volgens mij niet zo duur als Maher en bijzonder talentvol |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:10 miljoen....doen...al was Siem heel belangrijk voor Ajax....maar 10 miljoen is veel geld....en beter wordt hij niet meer.....doe maar Djuricic halen...is volgens mij niet zo duur als Maher en bijzonder talentvol Inderdaad Djuricic halen en misschien Seedorf half jaartje huren?? Bod van Liverpool 6 miljoen en Assaidi accepteren en Djuricic halen?? Van mij mag ie weg voor meer dan 10 miljoen maar dan moet wel Djuricic/Maher of bovenstaande geregeld worden.. Anders van de zomer laten vertrekken nadat we kampioen geworden zijn...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
assaidi moet je niet willen halen.... die heeft van de zomer gekozen voor het geld...en niet voor sportieve verbetering... die instelling moet je niet willen hebben binnen je team |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 14:08 schreef Eide het volgende:Ik vind Siem de Jong een ontzettend goede voetballer. Groot, sterk, scoort makkelijk, kan op veel posities uit de voeten. Sterk met het hoofd, goed afstandsschot. Hij is geen spectaculaire voetballer maakt staat positioneel vrijwel altijd goed, en heeft de laatste 2 jaar met name laten zien dat in de grote wedstrijden juist hij altijd de man is op wie je kan vertrouwen. Tegelijkertijd kan Ajax een eventuele verkoop van Siem om dit moment wel hebben met Serero, Schone, Fischer en als hij weer fit wordt Klaassen. Hij zou Ajax ook de financiële armslag geven is werk te maken van Maher, wat toch een een jongen is voor de toekomst. Zeker geen strik erom en wegdoen, daar is Siem te goed voor, maar als het bid serieus is, en het wordt minimaal 10 miljoen is het wel een verkoop waar ik mee zou kunnen leven. helemaal mee eens!
maar vind 10 miljoen niet genoeg... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 10,1 miljoen dan...echt zo'n bedrag krijgen we nooit meer voor Siem... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 18:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad Djuricic halen en misschien Seedorf half jaartje huren?? Bod van Liverpool 6 miljoen en Assaidi accepteren en Djuricic halen?? Van mij mag ie weg voor meer dan 10 miljoen maar dan moet wel Djuricic/Maher of bovenstaande geregeld worden.. Anders van de zomer laten vertrekken nadat we kampioen geworden zijn... Ik ben voor...Hummeltje! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Moet het ook nog zien Joduh...als er werkelijk 10 miljoen geboden is....had Ajax hem direct op het vliegtuig gezet....geloof er geen hol van pik... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Top! Bel jij Frank even! :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb hem net gebeld....op 9 februarie mag je beginnen....een nadeel is wel dat het dan carnaval is... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb hem net gebeld....op 9 februarie mag je beginnen....een nadeel is wel dat het dan carnaval is... Wat is carnaval sjakie???? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: is dat niet hetzelfde als 'kenrafval' |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: geen idee,kom van boven de grote rivieren,zeg jij het maar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik ook, maar zal het m'n broer es vragen, die is getrouwd met een Limburgse (Niet verkeerd trouwens) ;-) en woont in zuid Limburg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:10 miljoen....doen...al was Siem heel belangrijk voor Ajax....maar 10 miljoen is veel geld....en beter wordt hij niet meer.....doe maar Djuricic halen...is volgens mij niet zo duur als Maher en bijzonder talentvol Hoezo beter wordt hij niet meer? Een speler is op zijn best rond zijn 26e tot 29e.. Hoe oud is Siem? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb hem net gebeld....op 9 februarie mag je beginnen....een nadeel is wel dat het dan carnaval is... Sorry ben voorlopig bezet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ik ook, maar zal het m'n broer es vragen, die is getrouwd met een Limburgse (Niet verkeerd trouwens) ;-) en woont in zuid Limburg. hmmm, ga je Ryan Giggs opvolgen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Snap het ook niet......maar dat zegt nix;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha....sorry lees de prive niet,maar dit is wel grappig |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, wist ik niet, maar dan hou ik het liever bij mijn eigen vrouwtje. En geloof me, die is ook zeker niet verkeerd ;-) en die komt vlak bij uit de omgeving van waar ik zelf vandaan kom.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 23:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] hahaha, wist ik niet, maar dan hou ik het liever bij mijn eigen vrouwtje. En geloof me, die ook zeker niet verkeerd ;-) Gezien je nick.....wel stok oud;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Voor haar leeftijd, bedoelt hij ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik ben ruim 10 jaar ouder...
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat doe je dan weer goed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zeg jij,ken der niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En 3 jaar ouder als ik.... grumpy |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Thanks guys. Mooie reacties. Conclusie is dat hij van de meeste mag vertrekken mits er een leuk bedrag wordt betaald.
Niet duidelijk is of hij onderschat wordt. Wel blijft hij voor altijd de man die twee keer scoorde tegen Twente toen het zooo nodig was ! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Altijd respect voor de lady.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik voel me nu bijna oud ;-)
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar zij en onze meiden (2 en 6) houden mij jong |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die van mij is 7 gap........en een dondersteen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ken dat man, maar wel heel leuk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja absoluut man.....maar soms kan ik het ff niet bijbenen,wat een energie die kleintjes |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja absoluut man.....maar soms kan ik het ff niet bijbenen,wat een energie die kleintjes het is een cliche, maar ze worden zo snel groot (en bijdehand) |
|
|
|