BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem is haat / liefde! verkoop voor 10 mln. een zegen of grote fout?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 23:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar zij en onze meiden (2 en 6) houden mij jong
3 jaar maar hij laat me ook wel eens heel oud voelen hoor :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 januari 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 00:12 schreef Eide het volgende:

[..]

hehehehehehe....el capitano krijgt klop
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 januari 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 00:12 schreef Eide het volgende:

[..]

en wat je dan nog te wachten staat ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 januari 2013 - 00:28   quote  deeplink  
truste mannen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 januari 2013 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 00:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
truste mannen
Ga ook....
Loetje
 Loetje - woensdag 16 januari 2013 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
10 miljoen....doen...al was Siem heel belangrijk voor Ajax....maar 10 miljoen is veel geld....en beter wordt hij niet meer.....doe maar Djuricic halen...is volgens mij niet zo duur als Maher en bijzonder talentvol
Denk het niet sjakie, Djuricic is absoluut geen speler voor de kleine ruimte. En dat is iets wat je bij dit Ajax moet kunnen!! Ik zie liever Maher, maar 9 miljoen gaat Ajax terrecht niet neerleggen. Ik zie liever Anouar Kali komen, we hebben een fatsoenlijke CVM nodig. Is er ook nog een met veel voetballend vermogen. Nummers 10 kunnen we eigenlijk al in zwemmen. Maar opzich als er perse een opvolger moet komen voor Siem de Jong, heb je buiten Maher en Djuricic nog meer mogelijkheden. Sterker nog, Maher en Djuricic zijn eerder spelers om Eriksen op de volgen. Siem verrichte ook verdedigend veel werk. Daarom zijn in mijn ogen Marco van Ginkel, Jens Toornstra, Sillie Overtoom (heb hem altijd al bijzonder hoog zitten, maar wellicht net te licht voor Ajax) En Maarten Martens. Fenomenale speler als die fit is.
ajax-jood
 ajax-jood - woensdag 16 januari 2013 - 06:04   quote  deeplink  
In de zomer verkopen en van ginkel kopen ik denk dat hij meer protentie heeft dan maher
Stanley
 Stanley - woensdag 16 januari 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Van Ginkel zie ik ook wel zitten !
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

mm, hoezo dan?
neukte de vrouw van zijn broer...

maar Vincent had het je al laten weten:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 10:14   quote  deeplink  
maar wie gaat onze goals maken als we hem laten gaan...
volgens mij is hij al 2 jaar lang topscorer bij ons...
nora
 nora - woensdag 16 januari 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Dat gaat onze echte spits doen Siggi
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 10:59 schreef nora het volgende:
Dat gaat onze echte spits doen Siggi
Je bedoelt Sightorsson?

Bovendien is de kracht van Ajax de afgelopen 2 jaar dat iedereen goals kan maken. Vorig seizoen geloof ik 18 verschillende doelpuntenmakers. Dan heb je geen veelscorende spits nodig, je hebt dan alleen een goed voetballende ploeg nodig.

1 spits is makkelijk uit te schakelen, maar hoe leg je een hele ploeg pat?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 januari 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 11:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Je bedoelt Sightorsson?

Bovendien is de kracht van Ajax de afgelopen 2 jaar dat iedereen goals kan maken. Vorig seizoen geloof ik 18 verschillende doelpuntenmakers. Dan heb je geen veelscorende spits nodig, je hebt dan alleen een goed voetballende ploeg nodig.

+ 18 (bijna hele selectie)
nora
 nora - woensdag 16 januari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Ja klopt dat is ook een pluspunt daarom was ik verbaasd met de uitspraak als Siem weg gaat wie moet er dan de doelpunten maken,volgens mij hebben wij dik voldoende spelers die kunnen scoren en ik ben echt een fan van Siggi scoort toch makkelijk en als je daar omheen nog spelers als Derek en Siem en Eriksen en Babel hebt die ook scoren dan ben je bijna niet te verdedigen.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 januari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 06:04 schreef ajax-jood het volgende:
In de zomer verkopen en van ginkel kopen ik denk dat hij meer protentie heeft dan maher
Alleen vrees ik dat Van Ginkel Ajax niet als een grote stap hogerop zal zien. Bovendien is hij heel erg duur
Loetje
 Loetje - woensdag 16 januari 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je bedoelt Sightorsson?

Inderdaad, het systeem en de manier van spelen is het als barca, iedereen wisselt steeds van positie, is geen club tegen opgewassen
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 11:44 schreef nora het volgende:
Ja klopt dat is ook een pluspunt daarom was ik verbaasd met de uitspraak als Siem weg gaat wie moet er dan de doelpunten maken,volgens mij hebben wij dik voldoende spelers die kunnen scoren en ik ben echt een fan van Siggi scoort toch makkelijk en als je daar omheen nog spelers als Derek en Siem en Eriksen en Babel hebt die ook scoren dan ben je bijna niet te verdedigen.
Eens, hoewel het tegelijkertijd natuurlijk wel waar is dat Siem een zekerheidje is en makkelijk scoort. Eriksen scoort bijvoorbeeld toch minder makkelijk. Er vallen dus wel een flink aantal goals weg, waarbij Siem de neiging heeft die goals in belangrijke duels te maken.

Denk dat de sleutel hierin is dat Ajax een speler zou moeten hebben die er in de grote wedstrijden meteen kan staan. Geen makkelijke opgave.
nora
 nora - woensdag 16 januari 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Wat dat betreft is Djuricic natuurlijk wel iemand die makkelijk scoort in mijn ogen geen verkeerde vervanger.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je bedoelt Sightorsson?

neemt niet weg dat een scorende spits erg handig is...
kijk naar bijv. Suarez, kon Ajax ook over het dooie punt heen helpen, was handig geweest tegen bijv. Utrecht(uit en thuis)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 12:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen vrees ik dat Van Ginkel Ajax niet als een grote stap hogerop zal zien. Bovendien is hij heel erg duur
tuurlijk is Ajax een stap hoger op, zeker als we straks mischien wel weer CL spelen.
bovendien hebben we dat inkomsten van de CL en van Siem dan moet van Ginkel best haalbaar zijn.

maar Ajax lijkt er een traditie van te maken de beste speler van AZ te halen dus denk ik dat Maher komt, als we slagvaardiger zijn dan PSV.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:11 schreef nora het volgende:
Wat dat betreft is Djuricic natuurlijk wel iemand die makkelijk scoort in mijn ogen geen verkeerde vervanger.
Doet het alleen niet in de grotere wedstrijden.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tuurlijk is Ajax een stap hoger op, zeker als we straks mischien wel weer CL spelen.
bovendien hebben we dat inkomsten van de CL en van Siem dan moet van Ginkel best haalbaar zijn.

maar Ajax lijkt er een traditie van te maken de beste speler van AZ te halen dus denk ik dat Maher komt, als we slagvaardiger zijn dan PSV.
Ik snap niet zo goed waarom er nog mensen zijn die denken dat Vitesse uberhaubt spelers aan ons zal willen verkopen?? Ze hebben het geld totaal niet nodig en zien ons gewoon als grote concurrenten.
nora
 nora - woensdag 16 januari 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet zo gek met dat team waar hij in speelt,ik denk met spelers van Ajax niveau gaat hij ook in grote wedstrijden scooren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 01:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk het niet sjakie, Djuricic is absoluut geen speler voor de kleine ruimte. En dat is iets wat je bij dit Ajax moet kunnen!! Ik zie liever Maher, maar 9 miljoen gaat Ajax terrecht niet neerleggen. Ik zie liever Anouar Kali komen, we hebben een fatsoenlijke CVM nodig. Is er ook nog een met veel voetballend vermogen. Nummers 10 kunnen we eigenlijk al in zwemmen. Maar opzich als er perse een opvolger moet komen voor Siem de Jong, heb je buiten Maher en Djuricic nog meer mogelijkheden. Sterker nog, Maher en Djuricic zijn eerder spelers om Eriksen op de volgen. Siem verrichte ook verdedigend veel werk. Daarom zijn in mijn ogen Marco van Ginkel, Jens Toornstra, Sillie Overtoom (heb hem altijd al bijzonder hoog zitten, maar wellicht net te licht voor Ajax) En Maarten Martens. Fenomenale speler als die fit is.
Ik vind Djuricic wel goed in de kleine ruimte...Maher is ook goed in de kleine ruimte maar is te duur...Anouar Kali zou een goede optie zijn voor de CVM positie helemaal mee eens...Klopt dat Djuricic en Maher eerder geschikt zijn om Eriksen op te volgen....van Ginkel vind ik ook de ideale aankoop voor Siem ...maar Vitesse laat hem niet voor een zacht prijsje naar Ajax gaan....Overtoom is een leuke voetballer maar we hebben daar Serero voor...
Ajax gaat denk ik geen aankopen doen voor het middenveld....eerder voor een buitenspeler of spits...
Ik denk mocht Eriksen vertrekken dan schuift automatisch Andersen of Fisher door naar die positie...mocht Siem gaan dan wordt het ongetwijfeld Serero of Schone...Boccara wordt de nieuwe CVM...Hoe staat het eigenlijk met Nick de Bondt???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:11 schreef nora het volgende:
Klopt Nora...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat de aanvoer naar hem goed werd onderschept...is zeer zeker een super groot talent....is de meneer van Heerenveen...zonder hem had Heerenveen stijf onderaan gestaan...snel halen anders speelt hij volgend seizoen in italie....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom er nog mensen zijn die denken dat Vitesse uberhaubt spelers aan ons zal willen verkopen?? Ze hebben het geld totaal niet nodig en zien ons gewoon als grote concurrenten.
klopt helaas....
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

neemt niet weg dat een scorende spits erg handig is...
kijk naar bijv. Suarez, kon Ajax ook over het dooie punt heen helpen, was handig geweest tegen bijv. Utrecht(uit en thuis)
Aan de andere kant, 50 goals van Suarez en Pantelic brachten Ajax geen kampioenschap.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:17 schreef nora het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet zo gek met dat team waar hij in speelt,ik denk met spelers van Ajax niveau gaat hij ook in grote wedstrijden scooren.
Juist....hij speelt nu tussen veredelde J.L spelers....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Aan de andere kant, 50 goals van Suarez en Pantelic brachten Ajax geen kampioenschap.
Hadden wij toen de Boer??? Nee dus want die laat Ajax weer als team voetballen....onder Jol werd de lange bal gehanteerd...alle ballen op Suarez....jammer dat hij nu niet meer bij ons speelt...met hem hadden wij dan al 5 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen geweest....
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind Djuricic wel goed in de kleine ruimte...Maher is ook goed in de kleine ruimte maar is te duur...Anouar Kali zou een goede optie zijn voor de CVM positie helemaal mee eens...Klopt dat Djuricic en Maher eerder geschikt zijn om Eriksen op te volgen....van Ginkel vind ik ook de ideale aankoop voor Siem ...maar Vitesse laat hem niet voor een zacht prijsje naar Ajax gaan....Overtoom is een leuke voetballer maar we hebben daar Serero voor...
Ajax gaat denk ik geen aankopen doen voor het middenveld....eerder voor een buitenspeler of spits...
Ik denk mocht Eriksen vertrekken dan schuift automatisch Andersen of Fisher door naar die positie...mocht Siem gaan dan wordt het ongetwijfeld Serero of Schone...Boccara wordt de nieuwe CVM...Hoe staat het eigenlijk met Nick de Bondt???
Ik vraag me af op basis waarvan jij Djurucic wel goed vind in de kleine ruimt, heb Heerenveen dit seizoen namelijk niet zien voetballen in de kleine ruimte.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat de aanvoer naar hem goed werd onderschept...is zeer zeker een super groot talent....is de meneer van Heerenveen...zonder hem had Heerenveen stijf onderaan gestaan...snel halen anders speelt hij volgend seizoen in italie....
lekker laten gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af op basis waarvan jij Djurucic wel goed vind in de kleine ruimt, heb Heerenveen dit seizoen namelijk niet zien voetballen in de kleine ruimte.
In thuiswedstrijden Remco speelt de thuisclub over het algemeen erg aanvallend en de bezoekende club terughoudend...verdedigend....automatisch krijg je dan een kleiner speelveld met kleinere ruimtes...kijk eens hoe technisch hij is en zijn steekpasses zijn van het kaliber Eriksen...ik denk zelfs dat Djuricic technischer in de kleinere ruimtes is als Eriksen...waarom maakt Eriksen zoveel meters ?? laat zich heel vaak terugzakken...maakt daardoor het speelveld voor zijn eigen groter....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

een speler als van Ginkel wil ook een keer een stap hoger op. ik denk niet dat Vitesse een 8 a 10 miljoen gaat vragen. Vitesse wil zijn spelers juist verkopen niet voor niets wordt Bony overal aangeboden, daarbij zal een jongen als van Ginkel nog niet naar het buitenland willen en is een transfer naar een nederlandse topclub dus helemaal niet zo raar zijn.
van Ginkel vind ik een uitzonderlijk talent en daar mag best een uitzondering voor gemaakt worden ik vind hem de ideale vervanger voor Siem, nog meer dan Maher of Djuricic.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:28 schreef Eide het volgende:

[..]

oké, punt voor jou. maar toen speelden we ook geen top voetbal, een voetbal dat alleen geconcentreerd was op Suarez. nu is dat minder op 1 speler gericht en zijn we veel meer een team.
dege
 dege - woensdag 16 januari 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Siem is op dit moment een van de dragende spelers van ajax en al te vaak belangrijk geweest voor ons ajax, van mij hoeft hij zeker niet weg, pas bij 15 miljoen of meer, dan mag hij weg, eerder niet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:15 schreef dege het volgende:
Siem is op dit moment een van de dragende spelers van ajax en al te vaak belangrijk geweest voor ons ajax, van mij hoeft hij zeker niet weg, pas bij 15 miljoen of meer, dan mag hij weg, eerder niet.
eens, veel meer dan 10 miljoen vragen.
Siem is een geweldige voetballer.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In thuiswedstrijden Remco speelt de thuisclub over het algemeen erg aanvallend en de bezoekende club terughoudend...verdedigend....automatisch krijg je dan een kleiner speelveld met kleinere ruimtes...kijk eens hoe technisch hij is en zijn steekpasses zijn van het kaliber Eriksen...ik denk zelfs dat Djuricic technischer in de kleinere ruimtes is als Eriksen...waarom maakt Eriksen zoveel meters ?? laat zich heel vaak terugzakken...maakt daardoor het speelveld voor zijn eigen groter....
Gaat bij Heerenveen niet op, die staan zelfs in eigen huis constant onder druk of het spel gaat als een jojo op en neer.

En Eriksen maakt die meters echt niet om terug te zakken, daar komt ie bijna nooit in de bal, hij loopt gewoon veel meer dan andere spelers, met name zijn verdedigende werk is heel goed, laat nooit zijn man lopen en knapt zelf het loopwerk voor anderen vaak op.
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

oké, punt voor jou. maar toen speelden we ook geen top voetbal, een voetbal dat alleen geconcentreerd was op Suarez. nu is dat minder op 1 speler gericht en zijn we veel meer een team.
Maar over de breedte is Ajax ook gewoon beter als toen. Ik was groot fan van Gabri, knalharde werker maar voetballen was hij niet zo goed in. De Zeeuw beetje het omgekeerde. Goede voetballer maar werkte voor geen meter (en miste hinderlijk vaak voor open doel).

Zomaar wat namen waar de rillingen me nog van over de rug lopen: Oleguer, Ogararu, Wielaart, Atouba, Kennedy... zomaar een greep.

Dat heeft te maken met jongens als Siem de Jong. Dat zijn gasten die Ajax echt beter maken. Veelzijdig, alleskunner, werkt hard, voetbalt goed, kan scoren, koppend goed. Wat wil je meer in een voetballer?
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar over de breedte is Ajax ook gewoon beter als toen. Ik was groot fan van Gabri, knalharde werker maar voetballen was hij niet zo goed in. De Zeeuw beetje het omgekeerde. Goede voetballer maar werkte voor geen meter (en miste hinderlijk vaak voor open doel).

Zomaar wat namen waar de rillingen me nog van over de rug lopen: Oleguer, Ogararu, Wielaart, Atouba, Kennedy... zomaar een greep.

Dat heeft te maken met jongens als Siem de Jong. Dat zijn gasten die Ajax echt beter maken. Veelzijdig, alleskunner, werkt hard, voetbalt goed, kan scoren, koppend goed. Wat wil je meer in een voetballer?
Van mij mag die echt de rest va zijn carriere op die positie blijven spelen bij ons..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:23 schreef Eide het volgende:

[..]

daarbij zit er nu volgens mij ook veel eigen jeugd bij de selectie dan toen.

Kennedy vond ik toen eerst nog niet eens zn rare aankoop moet ik zeggen.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
het meerendeel van die spelers waren geen rare aankopen, maar het is gewoon heel moeilijk slagen bij Ajax. En toch wil iedereen maar kopen, kopen en nog eens kopen.. En dat terwijl het vrijwel zeker is dat die aankopen niet slagen bij Ajax, dat heeft ons de afgelopen 15 jaar aan nutteloze aankopen wel gezien dacht ik zo..
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:29 schreef remco k het volgende:
het meerendeel van die spelers waren geen rare aankopen, maar het is gewoon heel moeilijk slagen bij Ajax. En toch wil iedereen maar kopen, kopen en nog eens kopen.. En dat terwijl het vrijwel zeker is dat die aankopen niet slagen bij Ajax, dat heeft ons de afgelopen 15 jaar aan nutteloze aankopen wel gezien dacht ik zo..
Absoluut.
nora
 nora - woensdag 16 januari 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Gabri was de kanjer sorry boys verschil van mening
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:29 schreef remco k het volgende:
Ik vind Sana ergens wel een rare aankoop...en Schone en Poulsen zijn bij mij vraagtekens...
Overigens moet je nieuwe spelers de tijd geven...laten wennen aan het systeem....Ajax is een naam....kijk naar Janssen...Schone...Moisander....die gingen /gaan steeds beter presteren naarmate het seizoen vorderde....supporters moeten hun niet direct afschrijven....Ajax koopt altijd elk seizoen....de laatste jaren is men meer op zoek naar getalenteerde jeugd om over een aantal jaren wat langer aan de top te blijven....niks op tegen....mocht Ajax geen spelers kopen dan heeft Ajax hun vervangers al in huis....maar Ajax koopt altijd...dat was vroeger zo en zo is het nu nog....alleen geven ze niet zoveel geld meer uit.....nogmaals alle topclubs kopen spelers ook Ajax....Meleg is de volgende....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - woensdag 16 januari 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 23:12 schreef nora het volgende:
Gabri was de kanjer sorry boys verschil van mening
Qua werkinstelling? Ja. Maar een goede voetballer was het zeker niet.

Edit: Ik was fan van hem omdat hij altijd tot het gaatje ging. Een instelling waar menig prof een puntje aan zou kunnen zuigen. Maar verder... had geen scorend vermogen, had geen goede steekpass, had geen goede inspeelpass. was koppend niet bijster goed. Maar een leeuwenhart en bijbehorende kracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Eide --
Stanley
 Stanley - donderdag 17 januari 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Na alle ervaringen in de laatste jaren zou ik als ajax géén enkele onderhandeling meer aangaan met heerenveen. Nog niet een euro zou ik ze gunnen. Die djuricic is zeker een talent maar géén missing link tot succes voor ajax.

Bovendien zou dan weer een buitenlandse speler in de plaats komen van een nederlandse speler en ook hierin zie ik graag balans. Ik wil heel graag een succesvol ajax dat gelijk een opleidingsinstituut is voor het Nederlandse voetbal en niet voor het Deense voetbal of welk ander land ook.

Ik wil ook weer een NL elftal zien dat bestaat uit overwegend ajaxspelers.

Maher zou in de huidige filosofie niet gekocht worden maar al ajaxspeler zijn uit eigen jeugd. En dus het overwegen waard om aan te trekken.... Want in de toekomst moeten dit soort talenten weer naar ajax trekken en niet naar clubs als heerenveen en az!

Maar kijkend naar de huidige selectie en jeugd denk ik dat we hier gelijkwaardige talenten hebben voor een uitstekend middenveld!
Stanley
 Stanley - donderdag 17 januari 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Sporkslede
Klaasen
Boccara

----klaasen ----------------------Sporkslede

----------------Boccara-------------------
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 09:49 schreef Stanley het volgende:
Sporkslede
Klaasen
Boccara

----klaasen ----------------------Sporkslede

----------------Boccara-------------------
Sporkslede is cvm,

Fischer---------------------Andersen
-----------Sporkslede---------------

En dan heb daar achter nog Klaassen Meleg en Boccarra...
Vergeet ook Serero niet...
nora
 nora - donderdag 17 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hadden wij toen de Boer??? Nee dus want die laat Ajax weer als team voetballen....onder Jol werd de lange bal gehanteerd...alle ballen op Suarez....jammer dat hij nu niet meer bij ons speelt...met hem hadden wij dan al 5 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen geweest....
Een beetje zoals Feyenooid speelt alle hoge ballen op Pelle en dan aansluiten vooral door Immers .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem is haat / liefde! verkoop voor 10 mln. een zegen of grote fout?

0.0077869