BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem is haat / liefde! verkoop voor 10 mln. een zegen of grote fout?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 17 januari 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af op basis waarvan jij Djurucic wel goed vind in de kleine ruimt, heb Heerenveen dit seizoen namelijk niet zien voetballen in de kleine ruimte.
Op basis waarvan denk jij dat hij het niet kan als hij veruit de beste van Heerenveen is en ook zeer makkelijk mensen passeert en ook zeer makkelijk scoort,is dat geen reden om deze speler een kans te geven,op welke basis wil jij anders een speler proberen ? tenslotte wereldsterren moeten dik betaald worden en dat kunnen wij niet meer bij Ajax dan moet je het hebben wat komt aanwaaien en talent heeft en boven de rest uitsteekt en dan hopen als je hem bij Ajax haalt dat het een kanjer wordt,lijkt mij reden genoeg om deze man een kans te geven.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 12:08 schreef nora het volgende:

[..]

Een beetje zoals Feyenooid speelt alle hoge ballen op Pelle en dan aansluiten vooral door Immers .
en die mist dan..
Stanley
 Stanley - donderdag 17 januari 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 09:46 schreef Stanley het volgende:
Na alle ervaringen in de laatste jaren zou ik als ajax géén enkele onderhandeling meer aangaan met heerenveen. Nog niet een euro zou ik ze gunnen. Die djuricic is zeker een talent maar géén missing link tot succes voor ajax.

Bovendien zou dan weer een buitenlandse speler in de plaats komen van een nederlandse speler en ook hierin zie ik graag balans. Ik wil heel graag een succesvol ajax dat gelijk een opleidingsinstituut is voor het Nederlandse voetbal en niet voor het Deense voetbal of welk ander land ook.

Ik wil ook weer een NL elftal zien dat bestaat uit overwegend ajaxspelers.

Maher zou in de huidige filosofie niet gekocht worden maar al ajaxspeler zijn uit eigen jeugd. En dus het overwegen waard om aan te trekken.... Want in de toekomst moeten dit soort talenten weer naar ajax trekken en niet naar clubs als heerenveen en az!

Maar kijkend naar de huidige selectie en jeugd denk ik dat we hier gelijkwaardige talenten hebben voor een uitstekend middenveld!
Geen mening hierover Nora?
remco k
 remco k - donderdag 17 januari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 09:46 schreef Stanley het volgende:
Na alle ervaringen in de laatste jaren zou ik als ajax géén enkele onderhandeling meer aangaan met heerenveen. Nog niet een euro zou ik ze gunnen. Die djuricic is zeker een talent maar géén missing link tot succes voor ajax.

Bovendien zou dan weer een buitenlandse speler in de plaats komen van een nederlandse speler en ook hierin zie ik graag balans. Ik wil heel graag een succesvol ajax dat gelijk een opleidingsinstituut is voor het Nederlandse voetbal en niet voor het Deense voetbal of welk ander land ook.

Ik wil ook weer een NL elftal zien dat bestaat uit overwegend ajaxspelers.

Maher zou in de huidige filosofie niet gekocht worden maar al ajaxspeler zijn uit eigen jeugd. En dus het overwegen waard om aan te trekken.... Want in de toekomst moeten dit soort talenten weer naar ajax trekken en niet naar clubs als heerenveen en az!

Maar kijkend naar de huidige selectie en jeugd denk ik dat we hier gelijkwaardige talenten hebben voor een uitstekend middenveld!
Helemaal mee eens, alleen begrijp ik het H'veen verhaal niet helemaal, heb ik wat gemist??
remco k
 remco k - donderdag 17 januari 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 12:13 schreef nora het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk jij dat hij het niet kan als hij veruit de beste van Heerenveen is en ook zeer makkelijk mensen passeert en ook zeer makkelijk scoort,is dat geen reden om deze speler een kans te geven,op welke basis wil jij anders een speler proberen ? tenslotte wereldsterren moeten dik betaald worden en dat kunnen wij niet meer bij Ajax dan moet je het hebben wat komt aanwaaien en talent heeft en boven de rest uitsteekt en dan hopen als je hem bij Ajax haalt dat het een kanjer wordt,lijkt mij reden genoeg om deze man een kans te geven.
Volgens mij heb ik dat al meerdere malen aangegeven.

Omdat de speelstijl waarin hij floreert in de verste verte niet lijkt op de speelstijl van Ajax. Hij speelt alleen op 10, met twee CVM's achter zich, mag dus veel fout doen en hoeft niet veel mee te verdedigen. Heerenveen speelt vanaf de eigen 16 en Ajax op de helft van de tegenstander..Alles moet bij Ajax sneller en scherper, en in een kwart van de ruimte die hij bij Heerenveen heeft.
Bij Ajax zou hij naast een andere "10" spelen en maar 1 CVM achter zich hebben en is hij dus verplicht vooruit mee te verdedigen, dat zie ik hem bij Heerenveen eigenlijk nooit doen en dat is misschien wel het belangrijkste aspect van het Ajax spelletje dat ze nu willen spelen.

Hij is heel erg goed met ruimte voor zich en als je zijn assists en goals terug kijkt zul je zien dat dit vrijwel allemaal goals en assists zijn met veel ruimte voor hem, bij Ajax heeft hij die ruimte niet.

Maar zoals ik al zei vind ik het een hele goede speler, maar heb ik nog helemaal niks in hem gezien waardoor ik hem zie slagen bij Ajax.
nora
 nora - donderdag 17 januari 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Let wel mijn voorkeur gaat uit naar Maher maar ik denk niet dat Ajax 8 of 9 miljoen gaat betalen voor Maher.Als optie Djuricic en dan alleen op zijn techn/kwaliteiten en in zijn geheel als voetballer,en wat hij niet doet bij Heerenveen kan hij evt leren bij Ajax met zijn kwaliteiten denk ik dat hij dat moet kunnen,maar zekerheid heb je nooit natuurlijk,en om alles te gokken op die 2 jonkies Fisher en Andersen lijkt mij risicovol.En Stanley als wij alles met Nederlandse spelers willen oplossen eindigen wij denk ik niet meer in de top 4,let wel het moet wel de eerste optie zijn maar dat zal nooit helemaal lukken vrees ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 januari 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 12:08 schreef nora het volgende:

[..]

Een beetje zoals Feyenooid speelt alle hoge ballen op Pelle en dan aansluiten vooral door Immers .
Onder Jol was het vergelijkbaar met Feyenoord nu ja...alleen vond ik het onder Jol nog een graatje erger....ons middenveld werd vaak overgeslagen...de lange bal van achteruit....echt op zijn ouderwets engels....gelukkig heeft de Boer Ajax weer aan het voetballen gebracht....zoals Ajax hoort te voetballen....dus op zijn Ajax...in balbezit blijven...korte snelle combinaties...zodoende wachtend tot de tegenstander instapt...foutjes maakt...
Stanley
 Stanley - vrijdag 18 januari 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen begrijp ik het H'veen verhaal niet helemaal, heb ik wat gemist??
Ik doel hierbij op de starre houding van hun wanneer wij een speler van hen willen kopen.
Ik denk hierbij aan Sulemani, Dost en Narsingh.
remco k
 remco k - zaterdag 19 januari 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 13:22 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik doel hierbij op de starre houding van hun wanneer wij een speler van hen willen kopen.
Ik denk hierbij aan Sulemani, Dost en Narsingh.
Oké op die manier. Op zich doen ze dat uiteraard goed, het maakt Hveen uiteraard niet uit naar welke club de leer veelt als ze maar zo veel mogelijk vangen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 januari 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Ik heb even gemist wat hier allemaal werd geschreven, maar wil gewoon even zeggen dat ik Siem toch wel een geweldige speler vind. Ik heb in vele postings gezegd dat ik hem niet goed genoeg vond, had echt mijn twijfels, maar sinds 1,5 jaar vind ik hem echt heel sterk spelen, terecht aanvoerder geworden. Ik had ongelijk en de Boer had gelijk, na dit jaar moet hij de eredivisie verlaten en 10m is helemaal zo gek nog niet voor hem.
Stanley
 Stanley - maandag 21 januari 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Hey Awly. Long time :-)

Hoe gaat het ?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 januari 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 14:46 schreef Stanley het volgende:
Hey Awly. Long time :-)

Hoe gaat het ?
Hey Stanley,
Ja druk man... pfff wordt er helemaal gek van, heb niet eens tijd om even de 2 forums af te gaan en iets te schrijven en te lezen.. Dat was vroeger wel anders.
Weet niet eens meer in welke tijdzone ik leef. Ik ben nu bezig met IT om mijn computer zo in te stellen dat ik overal via een proxiserver in ieder geval nederland 1,2 en 3 kan kijken voor CL en ook rtl7 live voetbal voor Europa league, anders wordt ik gek en mis ik teveel. Ook al was het best leuk in de kroeg in Manchester tegen city.

oh we krijgen problemen als het niet over Siem gaat.. ;-) Siem wereldgozer, maar terug op het middenveld en Babel in de spits..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 januari 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 14:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik heb even gemist wat hier allemaal werd geschreven, maar wil gewoon even zeggen dat ik Siem toch wel een geweldige speler vind. Ik heb in vele postings gezegd dat ik hem niet goed genoeg vond, had echt mijn twijfels, maar sinds 1,5 jaar vind ik hem echt heel sterk spelen, terecht aanvoerder geworden. Ik had ongelijk en de Boer had gelijk, na dit jaar moet hij de eredivisie verlaten en 10m is helemaal zo gek nog niet voor hem.
ik snap niet waarom 'maar' 10 miljoen!
kom op, aanvoerder en steeds 1 van de besten van het team.
naam gemaakt in de CL door zijjn goals tegen Man City, en ook nog eens een goede mentaliteit en is niet vaak geblesseerd.
hij heeft ook nog eens doorlopend contract en hoeft dus helemaal niet weg!

15 miljoen Minimaal!
nora
 nora - maandag 21 januari 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Ja wat een verschil van mening toch,ik vind namelijk 10 miljoen zat voor Siem is een goede Eredivisie voetballer,maar beslist geen topper geen Eriksen en geen Maher geen Strootman geen Sneijder geen v/d Vaart geen international gewoon Siem een aardige gozer en een echte Ajacied en niet meer dus 10 miljoen een mooi bedrag.
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 21 januari 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Siem is beter dan strootman hoor.. strootman is een overgewaardeerde speler
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 januari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:31 schreef nora het volgende:
Ja wat een verschil van mening toch,ik vind namelijk 10 miljoen zat voor Siem is een goede Eredivisie voetballer,maar beslist geen topper geen Eriksen en geen Maher geen Strootman geen Sneijder geen v/d Vaart geen international gewoon Siem een aardige gozer en een echte Ajacied en niet meer dus 10 miljoen een mooi bedrag.
Totaal niet mee eens, de Jong geweldige drive en scoort ook veel belangrijke. En multifuncioneel, en dat is
Ook erg belangrijk tegenwoordig.
Op siem's plaats is gewoon veel concurentie int nederlands elftal.
Verder vind ik Maher totaal niet beter dan Siem.
Mischien in potentie ooit, maar bij verkoop van Siem en het halen van Maher worden we er gewoon minder op.
Clubs vragen nu veel geld voor hun spelers en ik vind 15 mil
Dus ook niet te veel gevraagd voor Siem
Eide
 Eide - maandag 21 januari 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Je moet de band van gister nog maar eens goed terugkijken en dan specifiek op Siem letten.

Hoe Siem constant aanspeelbaar was en vrijwel elke bal goed behandelde.
Hoe hij liep bij 1-0 en ook in de actie vooraf aan de 2-0.
Hoe hij bij dode speelmomenten telkens als eerste bij de bal was.
Hoe goed hij positioneel zonder bal speelde waardoor Feyenoord steeds De Vrij moest laten opbouwen.

Siem de Jong is de meest ondergewaardeerde speler op de Nederlandse velden. Gister stiekem toch heel erg prima en dat op een positie die niet zijn beste is. Grote klasse hoor.
nora
 nora - maandag 21 januari 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Gek is dat toch iedereen vind het een ondergewaardeerde speler hoe zou dat toch komen ? hij werkt zich rot,techn/matig scoort regelmatig maar mist veel meer als hij scoort,probeer eens echt te kijken op de kleine dingen aanname van de bal sprint snelheid en handelingssnelheid dat maakt iemand top en dat mist hij net jammer een toffe nuttige speler niet meer.
nora
 nora - maandag 21 januari 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Je moet de band van gister nog maar eens goed terugkijken en dan specifiek op Siem letten.

Hoe Siem constant aanspeelbaar was en vrijwel elke bal goed behandelde.(Goed opletten klopt niet)
Hoe hij liep bij 1-0 en ook in de actie vooraf aan de 2-0.(Lopen is balangrijk maar de aktie was Fisher en niet Siem)
Hoe hij bij dode speelmomenten telkens als eerste bij de bal was.(is op getraind)
Hoe goed hij positioneel zonder bal speelde waardoor Feyenoord steeds De Vrij moest laten opbouwen.(Opdracht de Boer dat doe je bij wedstrijd bespreking)

Siem de Jong is de meest ondergewaardeerde speler op de Nederlandse velden. Gister stiekem toch heel erg prima en dat op een positie die niet zijn beste is. Grote klasse hoor.
Zie commentaar achter jou zinnen,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door nora --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 januari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik snap niet waarom 'maar' 10 miljoen!
kom op, aanvoerder en steeds 1 van de besten van het team.
naam gemaakt in de CL door zijjn goals tegen Man City, en ook nog eens een goede mentaliteit en is niet vaak geblesseerd.
hij heeft ook nog eens doorlopend contract en hoeft dus helemaal niet weg!

15 miljoen Minimaal!
Zou dat ook wel willen, maar tijden van crisis zijn aangebroken, vrees niet dat we zoveel voor hem krijgen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 januari 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
correctie, Strootman vind ik een lamzak, zeker geen topper.. Siem is echt goed aan het worden, zeker zonder bal, maar ook met bl een stuk sterker en effectief, verder +1
Eide
 Eide - maandag 21 januari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:10 schreef nora het volgende:

[..]

Zie commentaar achter jou zinnen,
Als je niet ziet hoe goed Siem de Jong is... tja. Lullige vraag misschien maar heb je zelf gevoetbalt? En op welk niveau?

Edit: Niet dat ik zo'n enorm goede voetballer was, maar ik heb toch een redelijk niveau gehaald, en niveau waar iedereen echt wel iets kan met een bal, maar waar de verschillen worden gemaakt door wat mensen zonder bal kunnen en hoe snel ze kunnen handelen.

En als je dat gaat zien ga je snappen hoe goed Siem de Jong is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Dat wat de Jong doet bij de 1e goal is sprekend voor zijn kwaliteiten. Hij loopt daar heel bewust heen om een gat te trekken. Na de wissel voor babel zie je hem ook gewoon weer hard werken voor de verdediging.
nora
 nora - maandag 21 januari 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Ja klopt ik zeg ook niet dat hij een slechte voetballer is maar ik vind het net geen top ,en ik niet alleen volgens mij,en Eide ik heb een aardige amateur voetbal verleden ook in vertegenwoordige teams maar zelfs is dat geen garantie tot je dan ook alles goed ziet en dat geld helaas ook voor jou Eide,en ook wat Remco zegt hij werkt zich rot voor de echte vedettes zoals Eriksen en in de toekomst Fischer en die kunnen ook niet zonder de types voetballer zoals Siem is,dat is zoals ik het zie en volgens mij Eide denk ik dat ik hem aardig heb beschreven.
Stanley
 Stanley - dinsdag 22 januari 2013 - 08:51   quote  deeplink  
Siem is een redelijk effectieve speler in de zin dat hij geen overdreven nutteloze beweging teveel maakt.
Balvast en een regelrechte teamspeler. Zijn plek is de oude Litmanen positie. Maarja.... die positie schijnt niet meer te kunnen tegenwoordig en ik vraag het me af....
nora
 nora - dinsdag 22 januari 2013 - 10:42   quote  deeplink  
He Stanley klopt ik beschrijf hem ook als een nuttige speler als en hij is ook geen slechte voetballer en de Litmanen positie is zijn ding klopt maar alleen vond ik Litmanen toch echt wel een maatje groter als Siem.
Stanley
 Stanley - dinsdag 22 januari 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Zo lijkt het wel, al had Litmanen veel sterkere medespelers om zich heen en beoordelen we hem achteraf als onderdeel van een succesvol team en succesvolle ajax periode....

Ben benieuwd of er iemand statistieken heeft over beide in goals en assists en wellicht ook beslissende doelpunten....

Eide misschien ???
Eide
 Eide - dinsdag 22 januari 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 12:41 schreef Stanley het volgende:
Zo lijkt het wel, al had Litmanen veel sterkere medespelers om zich heen en beoordelen we hem achteraf als onderdeel van een succesvol team en succesvolle ajax periode....

Ben benieuwd of er iemand statistieken heeft over beide in goals en assists en wellicht ook beslissende doelpunten....

Eide misschien ???
Moet ik uitzoeken. Misschien heb ik daar vanavond tijd voor.
Stanley
 Stanley - dinsdag 22 januari 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Zou leuk zijn Eide ...
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Wat goals betreft.

Litmanen, van 1992 t /m 1999 159 gespeelde wedstrijden, 91 goals is gemiddeld 0,57 goal per wedstrijd.

de Jong van 2007 t/m 2013 134 gespeelde wedstrijden, 45 goals is gemiddeld 0,34 goal per wedstrijd.

Wat assists betreft kom ik niet heel ver, de Jong is wel uit te zoeken, maar voor Litmanen moet je de krantenknipsels gaan bekijken en doorlezen.. Mijn gevoel zegt dat Litmanen daar een veel hoger rendement heeft dan de Jong.

Beslissende goals is ook heel erg moeilijk om terug te vinden, daarbij is het moeilijk te bepalen wat de beslissende goal is, is het de 2-1 of de 3-1?? ik zeg dat de 3-1 de beslissende goal is, maar de 2-1 niet minder belangrijk.
Eide
 Eide - dinsdag 22 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 17:41 schreef remco k het volgende:
Wat goals betreft.

Litmanen, van 1992 t /m 1999 159 gespeelde wedstrijden, 91 goals is gemiddeld 0,57 goal per wedstrijd.

de Jong van 2007 t/m 2013 134 gespeelde wedstrijden, 45 goals is gemiddeld 0,34 goal per wedstrijd.

Wat assists betreft kom ik niet heel ver, de Jong is wel uit te zoeken, maar voor Litmanen moet je de krantenknipsels gaan bekijken en doorlezen.. Mijn gevoel zegt dat Litmanen daar een veel hoger rendement heeft dan de Jong.

Beslissende goals is ook heel erg moeilijk om terug te vinden, daarbij is het moeilijk te bepalen wat de beslissende goal is, is het de 2-1 of de 3-1?? ik zeg dat de 3-1 de beslissende goal is, maar de 2-1 niet minder belangrijk.
Zal ook moeilijk blijven zonder iets als infostrada.

Met Litmanen speelde Davids en Seedorf meer als hangende halven, punt naar voren zeg maar zonder dat die 2 echt als controleur speelden. Rijkaard speelde heel nadrukkelijk voor de verdediging. Nu speelt Ajax met een echte controleur en 2 aanvallende middenvelders. Het systeem is dus ook anders, en hoewel ik Siem echt heel goed vindt, mag hij natuurlijk nog niet in de schaduw staan van Litmanen die fenomenaal was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Ik denk dat daar het grote verhaal zit bij sommige spelers, het feit dat Litmanen eigenlijk overal is mislukt na zijn Ajax periode zegt heel veel over wat er bij Ajax gevraagd wordt, dat is heel erg specifiek en niet iedere speler past bij Ajax..

Een mooi voorbeeld in het hedendaagse voetbal is toch weer Barcelona, een speler als Xavi of Iniesta zal 30 tot 50% minder goed zijn in de Engelse competitie, maar met Barcelona en het spel dat ze zo goed spelen, zullen ze 9 van de 10 wedstrijden daar wel kunnen winnen.. Ook bij Barca wordt iets heel specifieks gevraagd, zie bijvoorbeeld de reden dat Zlatan daar niet is geslaagd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Zal ook moeilijk blijven zonder iets als infostrada.

Met Litmanen speelde Davids en Seedorf meer als hangende halen, punt naar voren zeg maar zonder dat die 2 echt als controleur speelden. Rijkaard speelde heel nadrukkelijk voor de verdediging. Nu speelt met een echte controleur en 2 aanvallende middenvelders. Het systeem is dus ook anders, en hoewel ik Siem echt heel goed vindt, mag hij natuurlijk nog niet in de schaduw staan van Litmanen die fenomenaal was.
Niemand kan in de schaduw van Litmanen staan ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niemand kan in de schaduw van Litmanen staan ;-)
In ieder geval niemand die er na Litmanen heeft gespeeld, al komt Suarez wel een heel eind..
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
van voor Litmanen zijn er ook wel een paar die nog wel wat beter waren dan Litmanen. Bergkamp, van Basten en Cruijff bijvoorbeeld..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:
van voor Litmanen zijn er ook wel een paar die nog wel wat beter waren dan Litmanen. Bergkamp, van Basten en Cruijff bijvoorbeeld..
Neeskens en Rep....heb ik ook vrede mee
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Neeskens en Rep....heb ik ook vrede mee
Wist ik wel ouwe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Wist ik wel ouwe..
Tsja....wordt dit jaar 50,dus heb er heel wat mogen aanschouwen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 17:41 schreef remco k het volgende:
Wat goals betreft.

Litmanen was bijzonder.... Elke kans was een goal, assists, maar ook heel goed in verdedigen, het was de juiste speler voor het Ajax van toen. Litmanen////HELD!!
De jong is zeker niet zo goed, maar heeft ook lange tijd moeten draaien in een team wat niet goeasd was. Ik vind hem nu echt geweldig, maar niemand moet hem gaan vergelijken met Litmanen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

In ieder geval niemand die er na Litmanen heeft gespeeld, al komt Suarez wel een heel eind..
Ja Suarez, komt wel heel dicht in de buurt.... Daar kom je voor naar het stadion
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja Suarez, komt wel heel dicht in de buurt.... Daar kom je voor naar het stadion
Mee eens!!! SUAREZ////HELD....ooohhh wat mis ik hem...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij was toch voor RKC sjakie??
Stanley
 Stanley - dinsdag 22 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
Hey Remco, bedankt voor de feiten en cijfers ter bevestiging hoe goed Litmanen was en natuurlijk hoe belangrijk.
Had trouwens niet gedacht dat het gem. aantal goals per wedstrijd zo ver uit elkaar lag tussen Jari en Siem ...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij was toch voor RKC sjakie??
Never nooit niet....Loetje misschien....hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja ik ook, hoop zo graag dat Suarez ooit terug komt naar Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik ook, hoop zo graag dat Suarez ooit terug komt naar Ajax...
ZEER ZEKER!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Never nooit niet....Loetje misschien....hahahaha
Pinnocio !!!!....hahahahaha,ga jou ff stalken ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pinnocio !!!!....hahahahaha,ga jou ff stalken ouwe
Zal niet meevallen pik...kan goed wegkruipen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zal niet meevallen pik...kan goed wegkruipen...
En ik swaffelen.......pfffff tijd dat ik ga aftaaien sjakie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En ik swaffelen.......pfffff tijd dat ik ga aftaaien sjakie
Voorzichtig met je meisje heej kerel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem is haat / liefde! verkoop voor 10 mln. een zegen of grote fout?

0.0069777