|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik provoceer alleen naar jou toe.....maarja dat is genetisch bepaald maw... kan ik niks aan doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik provoceer alleen naar jou toe.....maarja dat is genetisch bepaald maw... kan ik niks aan doen Je blijft ook maar gaan.. Vind het eigenlijk wel schattig.. Je hebt ook maar een klein hartje, dus misschien dat het wel daarom is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Je blijft ook maar gaan.. Vind het eigenlijk wel schattig.. Je hebt ook maar een klein hartje, dus misschien dat het wel daarom is.. Schattig is een woord wat ik niet gauw zal gebruiken(mijn dochter wel).....ik heb juist een groot hart.....en ja ik blijf hier het theekrans gehalte hoog houden,maar dat ben JIJ wel gewend van me |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Schattig is een woord wat ik niet gauw zal gebruiken(mijn dochter wel).....ik heb juist een groot hart.....en ja ik blijf hier het theekrans gehalte hoog houden,maar dat ben JIJ wel gewend van me Je begrijpt niet helemaal wat ik bedoel met een klein hart in dit geval, maar dat is bij ons wel vaker het geval. Raak inmiddels niet eens meer geïrriteerd door je, jij bent zover nog niet blijkbaar, jammer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:57 schreef remco k het volgende:[..] Je begrijpt niet helemaal wat ik bedoel met een klein hart in dit geval, maar dat is bij ons wel vaker het geval. Raak inmiddels niet eens meer geïrriteerd door je, jij bent zover nog niet blijkbaar, jammer. Ging over een opmerking van jou naar mij toe,die ik inmiddels alweer uit mijn kop gedeleted heb......niks aan het handje dus.....stiff upperlip ouwe ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ging over een opmerking van jou naar mij toe,die ik inmiddels alweer uit mijn kop gedeleted heb......niks aan het handje dus.....stiff upperlip ouwe ;-) Volgens mij heb je het onderste gedeelte van die post helemaal niet gelezen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zei toch,niks aan het handje.....voor mij is het gewoon kaasie hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Als dit echt waar zou zijn, dan is het pure jaloezie van Renato dat zijn 'broer' in het koude enschede zit en niet in in 010 ;-) Ghehe..d:-))))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het jammer dat je het niet hebt gelezen of gereageerd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet niet wat je bedoeld,waarschijnlijk heb ik het niet gezien;-( |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 11:26 schreef Stanley het volgende:[..] Het die Vincenzo, weet je nog dat je in de veronderstelling was dat f.nooit een kansje had tegen onze winnaars :-) Je zou me nog wel spreken..... hahaha Is dit wat je toen bedoelde ;-) Het beroerde is dat Feyenoord van zichzelf had verloren zoals Koeman treffend zei, maar evengoed alsnog gefeliciteerd. Ik kan er niks anders van maken ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dacht het niet! Waar staat dat?
(zou het mooi vinden hoor, daar niet van) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ongelooflijk dat ze een mislukking als de guzman selecteren en siem niet... Multifuntioneel.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siem is geen top helaas,maar de Guzman ook niet dus dat begrijp ik ook niet helemaal |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: De Guzman doet het leuk bij Swansea, een club die wederom het goed doet in de Premier league met goed voetbal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik begrijp het wel...wie is onze bondscoach ? Juist Louis van Gaal en die selecteert naar eigen inzicht zoals dat zo mooi heet...hij is een beetje erg veel eigenwijs...selecteert expres Douglas niet omdat zijn voorganger helemaal gek van hem was...Douglas is verre weg de beste verdediger van de huidige eredivisie...maar opstellen ?? Nee want ik ben Louis van Gaal... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Denk dat Siem een slachtoffer is van zijn veelzijdigheid... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik begrijp het wel...wie is onze bondscoach ? Juist Louis van Gaal en die selecteert naar eigen inzicht zoals dat zo mooi heet...hij is een beetje erg veel eigenwijs...selecteert expres Douglas niet omdat zijn voorganger helemaal gek van hem was...Douglas is verre weg de beste verdediger van de huidige eredivisie...maar opstellen ?? Nee want ik ben Louis van Gaal... Douglas is geen schim van de speler die hij 2 seizoenen geleden was.. Maakt structureel veel fouten en hem selecteren omdat hij zogenaamd zo groot is vind ik gelul.. ( Niet dat jij dat zegt mr n type zoals Van Der Gijp ) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 20:16 schreef infamous psv het volgende:[..] Douglas is geen schim van de speler die hij 2 seizoenen geleden was.. Maakt structureel veel fouten en hem selecteren omdat hij zogenaamd zo groot is vind ik gelul.. ( Niet dat jij dat zegt mr n type zoals Van Der Gijp ) Minst gepasseerde verdediging van Nl.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Door de verdedigende speelwijze want ze hebben ook mr 39 goals in het netje getrapt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
de doelpunten tegen was vaak de schuld van anderen in de verdediging...kijkt de beelden er maar op na... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Douglas vind ik nog altijd een stuk beter als Mathijssen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Waarom wort die dan wel geselecteerd? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Vraag het van Gaal...het is ergens onvoorstelbaar dat hij Mathijssen nog oproept.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk als alle grote namen van oranje weer regelmatig spelen bij hun club, (Robben, Sneijder, v/d Vaart, Huntelaar) en weer uitgenodigd worden voor oranje, dat het boek voor Mathijssen ook dicht klapt. zij zullen toch wel aangeven bij v.Gaal dat ze liever een snellere en jongere speler op zijn plek zien..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 23:17 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik denk als alle grote namen van oranje weer regelmatig spelen bij hun club, (Robben, Sneijder, v/d Vaart, Huntelaar) en weer uitgenodigd worden voor oranje, dat het boek voor Mathijssen ook dicht klapt. zij zullen toch wel aangeven bij v.Gaal dat ze liever een snellere en jongere speler op zijn plek zien..... Dat is wel te hopen...maar het zegt wel iets over onze huidige bondscoach...dat Kluivert Douglas niet naar voor brengt??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is wel te hopen...maar het zegt wel iets over onze huidige bondscoach...dat Kluivert Douglas niet naar voor brengt??? Als Kluivert hem op de training aan alle kanten voorbij loopt, is dat natuurlijk niet zo vreemd dat hij v.Gaal niet tipt ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha ha ja of hij heeft een hekel aan Douglas !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vraag het van Gaal...het is ergens onvoorstelbaar dat hij Mathijssen nog oproept.... Net als de vraag waarom Anita er niet bij zit bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Persoonlijke voorkeur voor personen....??? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Van Gaal staat boven ons allemaal...:-)
Tenminste dat vindt hij en dus zijn zijn keuzes de beste... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 07:57 schreef Stanley het volgende:Van Gaal staat boven ons allemaal...:-) Tenminste dat vindt hij en dus zijn zijn keuzes de beste... van Gaal: 'd oude schoolmeester ;-)) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Ik ben blij van niet. Ten eerste kan hij ook niet geblesseerd raken, en zich volledig op Roda concentreren.
Ten tweede vind ik Siem alleen goed genoeg als hij in de spits staat. Als middenvelder vind ik het maar een middelmatige voetballer. Als spits heeft hij bij oranje veel concurentie van echte spitsen, die ook nog eens in topcompetities spelen.
Laat hem lekker bij Ajax blijven en bovendien kan hij, als aanvoerder zijnde, Cuenca begeleiden binnen Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Siem verkopen en maher halen.... Klaar! Haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die speelt bijna niet toch. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Te duur pik...Ajax gaat de komende tijd onze jeugdspelers klaar stomen....er komt een goede lichting aan...tot die tijd huurt Ajax spelers van Barcelona... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk het...of hij laat hem pas op het WK debuteren....in his country... |
|
|
|