BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigende middenvelder volgend seizoen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stan van der Kreeft
 Stan van der Kreeft - woensdag 16 januari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Moet ajax niet een goede verdedigende middenvelder halen voor volgend seizoen? Ik ben niet echt onder de indruk van Poulsen en ik denk dat Bocarra en Sporkslede er nog niet klaar voor zijn. Dus ik heb gekeken naar een lijst met transfervrije spelers volgend seizoen.

Dit is de lijst (via www.soccernews.nl):

ADO Den Haag: Martijn de Zwart, Tom Beugelsdijk, Ramon Leeuwin, Tom Broekhuizen, Stanley Elbers, Tjarron Chery, Kenneth Omeruo (gehuurd van Chelsea)
Ajax: Daley Blind, Ryan Babel
AZ: Erik Heijblok, Giliano Wijnaldum, Ali Messaoud, Kevin Luckassen
Feyenoord: Ronald Graafland, Kelvin Leerdam (naar Vitesse), Miguel Nelom
FC Groningen: Kees Kwakman, Hyun-Jun Suk, Emil Johansson, Tim Sparv, Tim Keurntjes, Luis Pedro
sc Heerenveen: Brian Vandenbussche, Kenny Steppe, Gianni Zuiverloon (gehuurd van Real Mallorca), Doke Schmidt, Lukas Marecek (gehuurd van Anderlecht), Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Oussama Tannane
Heracles Almelo: Brian van Loo, Marko Vejinovic, Willie Overtoom, Everton, Ninos Gouriye, Geoffrey Castillion (gehuurd van Ajax), Luis Pedro, Daryl van Mieghem
NAC Breda: Tim Coremans, Wilko de Vogt, Kees Luijckx, Mike Zonneveld, Sepp De Roover (gehuurd van SC Lokeren), Jens Janse, Thilo Leugers (gehuurd van FC Twente), Andreas Lasnik, Anthony Lurling, Danny Verbeek (gehuurd van Standard Luik)
NEC Nijmegen: Gábor Babos, Khalid Sinouh, Daan Disveld, Leroy George, Danny van den Meiracker, Melvin Platje, Youri Loen, Kevin Wattamaleo, Marcel Stutter, Nick van der Velden, Rémy Amieux
PEC Zwolle: Danny Wintjens, Joey van den Berg, Norichio Nieveld, Ricardo Talu, Frank Olijve, Aleksandar Stefanovic, Denni Avdic (beide gehuurd van Werder Bremen), Arne Slot, Sherwin Grot, Furdjel Narsingh
PSV: Boy Waterman, Jagos Vukovic, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Mark van Bommel, Gianluca Maria
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet (gehuurd van PSV), Arjan van Dijk, Guy Ramos, Ard van Peppen, Frank van Mosselveld, Henrico Drost, Sigourney Bandjar, Nourdin Boukhari (amateur)
Roda JC: Bryan Roox, Rob Wielaert, Jimmy Hempte, Danilo Pereira (gehuurd van Parma FC), Laurent Delorge, Adil Ramzi, Amin Affane (gehuurd van Chelsea), Mikolaj Lebedynski
FC Twente: Sander Boschker, Peter Wisgerhof, Douglas, Edson Braafheid (gehuurd van 1899 Hoffenheim), Tim Cornelisse, Roberto Rosales, Denny Landzaat, Dmitri Bulykin
FC Utrecht: Erik Cummins, Jan Wuytens, Mark van der Maarel, Anouar Kali, Eduoard Duplan, Cedric van der Gun
Vitesse: Tomas Kalas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta (gehuurd van Chelsea), Jan-Arie van der Heijden, Michihiro Yasuda, Simon Cziommer,
VVV-Venlo: Niclas Heimann, Robin Udegbe, Nils Röseler (gehuurd van FC Twente), Ahmed Ammi, Aleksandar Radoslavljevic (beide gehuurd van ADO Den Haag), Ismo Vorstermans, Marcel Seip, Niels Fleuren, Jeffrey Leiwakabessy, Roland Bergkamp (verhuurd aan Brighton & Hove Albion), Robert Cullen
Willem II: David Meul, Arjan Christianen, Soufian Akouili, Mitchell Piqué, Hans Mulder, Niek Vossebelt, Danny Guijt, Robbie Haemhouts, Genaro Snijders, Marc Höcher, Aurélien Joachim (gehuurd van F91 Dudelange)

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/182449/Overzicht:_Flink_wat_Eredivisiespelers_beschikken_over_aflopend_contract#ixzz2IA4r7Evi

Ik zie daar toch wel wat interessante spelers voor cvm zitten zoals: Kali en van der Heijden. Ook kan je voor als Alderweireld weggaat Kalas halen van Vitesse of Douglas en eventuele linksback van Aanholt. Als buitenspeler kan je Ninos Gouriye halen van Heracles, ik zelf ben daar erg gecharmeerd van en hij pikt ook regelmatig zijn doelpuntjes mee. Als Eriksen of de Jong weggaan eventueel Overtoom maar ik weet niet of hij goed genoeg is, ik vind het wel een leuke speler.

Graag jullie mening
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Gouriye heeft afen wel goede wdstrijden en is ook rechtsbuiten
Lijkt me een prima versterking...
Van der heijden zal wel bij vitesse blijven maar zie hem graag komen
Geen kali, dan liever Boccara
Stan van der Kreeft
 Stan van der Kreeft - woensdag 16 januari 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:
Gouriye heeft afen wel goede wdstrijden en is ook rechtsbuiten
Lijkt me een prima versterking...
Van der heijden zal wel bij vitesse blijven maar zie hem graag komen
Geen kali, dan liever Boccara
Dacht inderdaad ook wel aan het begin van het seizoen dat Bocarra volgend seizoen ipv Poulsen gaat spelen, vond hem tegen Heereveen toen hij zijn debuut maakte in de minuten dat hij spelde verdedigend erg sterk en in de passing ook redelijk. Alleen daarna kwam Sporkslede en nu zit geen van beide meer echt bij de selectie.. Als Ajax snel handelt en van der Heijden nu al vastlegt voor volgend seizoen na afloop van zn contract kan hij gewoon komen
Brandje
 Brandje - woensdag 16 januari 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Als je een speler geen kansen geeft dan zal hij er ook nooit klaar voor worden. Ik wete wel dat die wedstrijdjes in Jong Ajax sowieso een speler niet beter maken.
Ik blijf over onze vrinden uit rotjeknor beginnen. Kijk eens wat daar doorgebroken is, welliswaar vaak noodgedwongen maar toch.
Ik zou gewoon Boccara vanaf volgend seizoen vanaf de eerste training het vertrouwen geven en een basisplaats geven in de voorbereiding. Dan pas kan je zien of een speler goed genoeg is.
Stan van der Kreeft
 Stan van der Kreeft - woensdag 16 januari 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 19:10 schreef Brandje het volgende:
Als je een speler geen kansen geeft dan zal hij er ook nooit klaar voor worden. Ik wete wel dat die wedstrijdjes in Jong Ajax sowieso een speler niet beter maken.
Ik blijf over onze vrinden uit rotjeknor beginnen. Kijk eens wat daar doorgebroken is, welliswaar vaak noodgedwongen maar toch.
Ik zou gewoon Boccara vanaf volgend seizoen vanaf de eerste training het vertrouwen geven en een basisplaats geven in de voorbereiding. Dan pas kan je zien of een speler goed genoeg is.
Ja das waar, maar dan zal ik hem nu wel voorzichtig al wat invalbeurten geven tegen wat mindere ploegen als bijv Willem II, VVV en dat soort teams. Om toch ff wedstrijdervaring op te doen, als is het maar kwartiertje/20 minuten. Dat doet hem goed.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Van der Heijden zou het perfect kunnen maar gaat bijtekenen heeft hij aangegeven. Boccara kan daar denk ik prima spelen komend seizoen. Overigens is Poulsen de laatste competitiewedstrijden die hij speelde een van de beteren van het elftal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:06 schreef remco k het volgende:
Van der Heijden zou het perfect kunnen maar gaat bijtekenen heeft hij aangegeven. Boccara kan daar denk ik prima spelen komend seizoen. Overigens is Poulsen de laatste competitiewedstrijden die hij speelde een van de beteren van het elftal.
Ga ik in mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 januari 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Dejan Meleg is volgens mij ook een CVM, de clubs zijn er uit schijnbaar....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
inderdaad!
ik heb ook verschillende keren gelezen dat het een CVM is.
maar dat werd ook verschillende keren hier ontkent..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:06 schreef remco k het volgende:
als wij CL spelen dan denk ik dat van der Heijden best wil komen.
maar dan moeten wij wel snel handelen.
dan moet er bij het gesprek gewoon aangegeven worden dat hij een vaste basisspeler zal worden want hij gaat bij Ajax zeker niet meer op de bank zitten, is hij ook te goed voor inmiddels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door NatjosFC --
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nee sorry, is een aanvallende speler, speelt in de jeugd daar zelfs vaak in de voorhoede.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry, is een aanvallende speler, speelt in de jeugd daar zelfs vaak in de voorhoede.
kun je dit bevestigen. of heb je wedstrijden zitten kijken?
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Staat in de meeste berichten over hem ook, en heb een aantal dingetjes van hem gezien, en daar speelde hij echt als een aanvallende speler.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.co.uk/en/meleg/profil/spieler_168942.html

Staat ie als linker aanvallende middenvelder.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Staat in de meeste berichten over hem ook, en heb een aantal dingetjes van hem gezien, en daar speelde hij echt als een aanvallende speler.

ook hier wordt aangegeven dat het een verdedigende middenvelder is.

al hoewel hij in het filmpje wel aanvallend speeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door NatjosFC --
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
de eerste momenten zelfs als linksbuiten, snap dat berichtje aan het begin dus niet zo. Zie hem geen moment als controlerende speler.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Had een half wedstrijdje gezien van hem tegen Jong Engeland, daar speelde hij op 10.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 januari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:36 schreef remco k het volgende:
Had een half wedstrijdje gezien van hem tegen Jong Engeland, daar speelde hij op 10.
beetje als Andersen en Fischer dus, een 10 en een linksbuiten.
remco k
 remco k - woensdag 16 januari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Ze kunnen straks met zijn drieen spelen, Fischer en Andersen op het midden en Meleg linksbuiten, of in welke volgorde dan ook..

Alles dwars door elkaar heen, maar alle posities bezet, jongens die technisch zeer begaafd zijn... Owh owh owh ik lik mijn vingers er nu al bij af..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 januari 2013 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Ze kunnen straks met zijn drieen spelen, Fischer en Andersen op het midden en Meleg linksbuiten, of in welke volgorde dan ook..

Alles dwars door elkaar heen, maar alle posities bezet, jongens die technisch zeer begaafd zijn... Owh owh owh ik lik mijn vingers er nu al bij af..
Dus we hebben straks een multifunctioneel middenveld die zowel verdedigend als aanvallend kunnen spelen
AFCAlve
 AFCAlve - donderdag 17 januari 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Klinkt idd fantastisch, maar zijn wel 3 iele jongetjes, dan moeten ze wel overal tussendoor kunnen en vooral durven voetballen, anders worden ze overlopen in wedstrijden als ADO, Utrecht en een Groningen of NAC in goede doen...

Maar terug naar de CVM positie:

Heb/hou nog wat vertouwen in Boccara. Die jongen is pas 19, moest wennen aan een nieuwe woon/leefomgeving, nieuwe club, nieuwe mensen. Zal toch ook hebben moeten wennen om de hele dag NL te praten en dan nog het belangrijkste:

Hij moest heel erg wennen aan het systeem. Bij PSG speelde hij met 2 controleurs, hier natuurlijk maar met 1. Als hij nu wel blessurevrij blijft dan zal hij nog geregeld te zien zijn de tweede helft van de competitie! Hij zat niet voor niets al zo snel bij de selectie begin van dit seizoen....
nora
 nora - donderdag 17 januari 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Boccara mag van mij een kans hebben maar op dit moment draait Poulsen erg goed dus weet ik niet of Frankie zo snel gaat wisselen.
AFCAlve
 AFCAlve - donderdag 17 januari 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Dat hoeft ook helemaal niet. Die jongen is er ook nog helemaal niet klaar voor om daar elke wedstrijd (nagenoeg) 90 min. te staan. En dat geeft ook niks. Voor hem zaak eerst fit te blijven en een vaste plek bij de selecie veroveren, dan komen de minuten vanzelf, Poulsen heeft nl genoeg rust nodig en zie dan liever Boccara daar groeien op die plek dan dat Enoh daar zijn minuten blijft pakken. Poulsen moet vooralsnog lekker op die plek blijven staan, zeker in de grote(re) wedstrijden waar je middenveld onder druk kan komen te staan. Hij verricht namelijk enorm veel werk, waarvan je het meeste pas ziet als je het grote geheel kan bekijken in het stadion ipv live op tv. In de kleine(re) wedstrijden waarin je het makkelijk voetballend op kan lossen kan Schöne prima op die positie.

Bedoelde met 'de kans krijgen' eerder dat mensen is moeten kijken wat je in huis hebt, het is zo makkelijk om maar ff te roepen, 'haal die maar en die is ook goed' alsof dat gelijk een garantie voor succes is.. Het tegendeel is vaak genoeg bewezen....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 10:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus we hebben straks een multifunctioneel middenveld die zowel verdedigend als aanvallend kunnen spelen
hoezo verdedigend.
we gaan gewoon met 1 CVM spelen.
en Fischer en Andersen en Meleg zijn allemaal aanvallend...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 januari 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 15:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoezo verdedigend.
we gaan gewoon met 1 CVM spelen.
en Fischer en Andersen en Meleg zijn allemaal aanvallend...
Ik zeg dit zo omdat het multifunctionele spelers zijn die ook mee verdedigen en ook een beetje om te reageren op remco "om z'n vingers bij af te likken"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2013 door Ronald 1960 --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 15:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zeg dit zo omdat het multifunctionele spelers zijn die ook mee verdedigen en ook een beetje om te reageren op remco "om z'n vingers bij af te likken"

hoe kom je erbij dat Fischer, Andersen en Meleg zoveel mee verdedigen...
Andersen en Fischer hebben we alleen nog maar op linksbuiten gezien...
remco k
 remco k - donderdag 17 januari 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 15:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat Fischer, Andersen en Meleg zoveel mee verdedigen...
Andersen en Fischer hebben we alleen nog maar op linksbuiten gezien...
En Fischer verdedigt daar nu vrij goed mee terug.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En Fischer verdedigt daar nu vrij goed mee terug.
het verdedigen van een rechtsback is weer een heel ander ding dan verdedigen van een speler als Strootman of een Fer...
remco k
 remco k - donderdag 17 januari 2013 - 17:15   quote  deeplink  
Vind ik niet, vaak zal een back zelfs aanvallend meer brengen dan een Strootman of Fer. Zeker in het systeem wat Ajax speelt met twee aanvallende middenvelders is het voor de twee cvm's van de tegenstander heel moeilijk om uberhaubt in te schuiven, zeker voor ploegen als PSV en TWente, dat bleek ook in de thuiswedstrijden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 januari 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 17:15 schreef remco k het volgende:
Vind ik niet, vaak zal een back zelfs aanvallend meer brengen dan een Strootman of Fer. Zeker in het systeem wat Ajax speelt met twee aanvallende middenvelders is het voor de twee cvm's van de tegenstander heel moeilijk om uberhaubt in te schuiven, zeker voor ploegen als PSV en TWente, dat bleek ook in de thuiswedstrijden.
Fer speelde niet mee tegen ons, dat is een middenvelder die maar blijft gaan.

het verschil is wel dat een middenvelder veel vaker 'heen en weerschuift' naar voor en naar achter voor al in uitwedstrijden waarin de thuisploeg vaak wat extra druk geeft.

ook is een lopende man op het middenveld vaak gevaarlijker dan een bek die van de zijkant kan voorzetten. dat zie je bijvoorbeeld met Willem Jansen van Twente die vaak achter de verdediging opduikt.
remco k
 remco k - donderdag 17 januari 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Fer speelde niet mee tegen ons, dat is een middenvelder die maar blijft gaan.

het verschil is wel dat een middenvelder veel vaker 'heen en weerschuift' naar voor en naar achter voor al in uitwedstrijden waarin de thuisploeg vaak wat extra druk geeft.

ook is een lopende man op het middenveld vaak gevaarlijker dan een bek die van de zijkant kan voorzetten. dat zie je bijvoorbeeld met Willem Jansen van Twente die vaak achter de verdediging opduikt.
Alles wat je zegt is wel mooi, maar werkt alleen als je de voetballend de bovenliggende partij bent, en dat was Twente niet tegen Ajax, ook niet met Fer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 januari 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Snel en sterk aanvallend voetbal begint al met het meeverdedigen van de voorhoedespelers toch? vandaar!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - vrijdag 18 januari 2013 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 23:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Snel en sterk aanvallend voetbal begint al met het meeverdedigen van de voorhoedespelers toch? vandaar!!!
Klopt, juist dat is de transitie die Eriksen dit seizoen doormaakt. Dat zijn ook de meters die veel mensen niet zien maar die wel heel belangrijk zijn. Je bent als speler in een wedstrijd slechts 2% van de tijd in balbezit, de andere 98% zonder bal is zo belangrijk...
Blade85
 Blade85 - vrijdag 18 januari 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:47 schreef Stan van der Kreeft het volgende:
Moet ajax niet een goede verdedigende middenvelder halen voor volgend seizoen? Ik ben niet echt onder de indruk van Poulsen en ik denk dat Bocarra en Sporkslede er nog niet klaar voor zijn. Dus ik heb gekeken naar een lijst met transfervrije spelers volgend seizoen.

Dit is de lijst (via www.soccernews.nl):

ADO Den Haag: Martijn de Zwart, Tom Beugelsdijk, Ramon Leeuwin, Tom Broekhuizen, Stanley Elbers, Tjarron Chery, Kenneth Omeruo (gehuurd van Chelsea)
Ajax: Daley Blind, Ryan Babel
AZ: Erik Heijblok, Giliano Wijnaldum, Ali Messaoud, Kevin Luckassen
Feyenoord: Ronald Graafland, Kelvin Leerdam (naar Vitesse), Miguel Nelom
FC Groningen: Kees Kwakman, Hyun-Jun Suk, Emil Johansson, Tim Sparv, Tim Keurntjes, Luis Pedro
sc Heerenveen: Brian Vandenbussche, Kenny Steppe, Gianni Zuiverloon (gehuurd van Real Mallorca), Doke Schmidt, Lukas Marecek (gehuurd van Anderlecht), Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Oussama Tannane
Heracles Almelo: Brian van Loo, Marko Vejinovic, Willie Overtoom, Everton, Ninos Gouriye, Geoffrey Castillion (gehuurd van Ajax), Luis Pedro, Daryl van Mieghem
NAC Breda: Tim Coremans, Wilko de Vogt, Kees Luijckx, Mike Zonneveld, Sepp De Roover (gehuurd van SC Lokeren), Jens Janse, Thilo Leugers (gehuurd van FC Twente), Andreas Lasnik, Anthony Lurling, Danny Verbeek (gehuurd van Standard Luik)
NEC Nijmegen: Gábor Babos, Khalid Sinouh, Daan Disveld, Leroy George, Danny van den Meiracker, Melvin Platje, Youri Loen, Kevin Wattamaleo, Marcel Stutter, Nick van der Velden, Rémy Amieux
PEC Zwolle: Danny Wintjens, Joey van den Berg, Norichio Nieveld, Ricardo Talu, Frank Olijve, Aleksandar Stefanovic, Denni Avdic (beide gehuurd van Werder Bremen), Arne Slot, Sherwin Grot, Furdjel Narsingh
PSV: Boy Waterman, Jagos Vukovic, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Mark van Bommel, Gianluca Maria
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet (gehuurd van PSV), Arjan van Dijk, Guy Ramos, Ard van Peppen, Frank van Mosselveld, Henrico Drost, Sigourney Bandjar, Nourdin Boukhari (amateur)
Roda JC: Bryan Roox, Rob Wielaert, Jimmy Hempte, Danilo Pereira (gehuurd van Parma FC), Laurent Delorge, Adil Ramzi, Amin Affane (gehuurd van Chelsea), Mikolaj Lebedynski
FC Twente: Sander Boschker, Peter Wisgerhof, Douglas, Edson Braafheid (gehuurd van 1899 Hoffenheim), Tim Cornelisse, Roberto Rosales, Denny Landzaat, Dmitri Bulykin
FC Utrecht: Erik Cummins, Jan Wuytens, Mark van der Maarel, Anouar Kali, Eduoard Duplan, Cedric van der Gun
Vitesse: Tomas Kalas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta (gehuurd van Chelsea), Jan-Arie van der Heijden, Michihiro Yasuda, Simon Cziommer,
VVV-Venlo: Niclas Heimann, Robin Udegbe, Nils Röseler (gehuurd van FC Twente), Ahmed Ammi, Aleksandar Radoslavljevic (beide gehuurd van ADO Den Haag), Ismo Vorstermans, Marcel Seip, Niels Fleuren, Jeffrey Leiwakabessy, Roland Bergkamp (verhuurd aan Brighton & Hove Albion), Robert Cullen
Willem II: David Meul, Arjan Christianen, Soufian Akouili, Mitchell Piqué, Hans Mulder, Niek Vossebelt, Danny Guijt, Robbie Haemhouts, Genaro Snijders, Marc Höcher, Aurélien Joachim (gehuurd van F91 Dudelange)

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/182449/Overzicht:_Flink_wat_Eredivisiespelers_beschikken_over_aflopend_contract#ixzz2IA4r7Evi

Ik zie daar toch wel wat interessante spelers voor cvm zitten zoals: Kali en van der Heijden. Ook kan je voor als Alderweireld weggaat Kalas halen van Vitesse of Douglas en eventuele linksback van Aanholt. Als buitenspeler kan je Ninos Gouriye halen van Heracles, ik zelf ben daar erg gecharmeerd van en hij pikt ook regelmatig zijn doelpuntjes mee. Als Eriksen of de Jong weggaan eventueel Overtoom maar ik weet niet of hij goed genoeg is, ik vind het wel een leuke speler.

Graag jullie mening
Met de weg die ajax is ingeslagen is dit een heel onzinnig topic... poulsen is gehaald omdat boccara en sporklede nog niet zo ver zijn zodat ze dit jaar vooral konden leren en het volgend seizoen kunnen overnemen... iedere speler die je nu gaat halen staat dan je eigen talent in de weg...
nora
 nora - vrijdag 18 januari 2013 - 10:29   quote  deeplink  
Ik denk ook dat de CVM niet echt een must is maar wel de opvang van de vertrekkende Eriksen en de Jong (Toby kan gemakkelijk vervangen worden door Veltman)en als CVM hebben we voorlopig nog Poulsen/Boccara/Schone maar als aan het einde van het seizoen Eriksen en de Jong weg gaan moet er toch minimaal 1 topper (mijn ogen he) bij komen en dat zou Maher en als tweede keus Djuricic zijn de rest los jeop met je eigen talenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 januari 2013 door nora --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 januari 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 10:29 schreef nora het volgende:
Ik denk ook dat de CVM niet echt een must is maar wel de opvang van de vertrekkende Eriksen en de Jong (Toby kan gemakkelijk vervangen worden door Veltman)en als CVM hebben we voorlopig nog Poulsen/Boccara/Schone maar als aan het einde van het seizoen Eriksen en de Jong weg gaan moet er toch minimaal 1 topper (mijn ogen he) bij komen en dat zou Maher en als tweede keus Djuricic zijn de rest los jeop met je eigen talenten.
ik denk dat als De Jong en Eriksen weggaan, en Poulsen wordt vervangen door Boccara of Sporkslede we geen Maher of Djuricic nodig zijn maar juist een ervaren middenvelder. want anders is het middenveld wel heel jong.
van geil
 van geil - vrijdag 18 januari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
leerdam past bij jullie,misschien n optie?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 januari 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:41 schreef van geil het volgende:
haha, die vent kan er niks van. krijgt geen eens een basisplaats feyenoord... dan ben je echt slecht...
remco k
 remco k - zaterdag 19 januari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:41 schreef van geil het volgende:
Zou inderdaad een optie zijn. Vind het een hele goede voetballer met heel veel potentie. En dat je niet speelt komt doordat ie niet bijtekend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou inderdaad een optie zijn. Vind het een hele goede voetballer met heel veel potentie. En dat je niet speelt komt doordat ie niet bijtekend
Klopt als een bus...
nora
 nora - zondag 20 januari 2013 - 00:04   quote  deeplink  
Ho ho weer genoten van een van de grootste talenten van Nederland wat een Ajax voetballer,wat zou dat zonde zijn als die naar die boeren zou gaan !!!!!!Ik zet niet eens zijn naam er meer bij omdat elke voetbal liefhebber weet wie ik bedoel.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 20 januari 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 00:04 schreef nora het volgende:
Ho ho weer genoten van een van de grootste talenten van Nederland wat een Ajax voetballer,wat zou dat zonde zijn als die naar die boeren zou gaan !!!!!!Ik zet niet eens zijn naam er meer bij omdat elke voetbal liefhebber weet wie ik bedoel.
Ik waardeer het enorm dat je zo positief over Pelle praat, maar hij hij heeft net voor 4 jaar getekend bij de mooiste club van Nederland ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 januari 2013 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 00:04 schreef nora het volgende:
Maher....
EUMD
 EUMD - zondag 20 januari 2013 - 10:19   quote  deeplink  
Heitinga?
nora
 nora - zondag 20 januari 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 00:08 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik waardeer het enorm dat je zo positief over Pelle praat, maar hij hij heeft net voor 4 jaar getekend bij de mooiste club van Nederland ;-)
Bij Pearl krijg je op dit moment een goeie korting lees ik net, is wat voor jou er gaat een nw wereld voor je open man,wel jammer voor Pelle.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door nora --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 januari 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 11:41 schreef nora het volgende:

[..]

Bij Pearl krijg je op dit moment een goeie korting lees ik net, is wat voor jou er gaat een nw wereld voor je open man,wel jammer voor Pelle.
je krijgt er een gehoord apparaat bij, dus als ie dan is gebelt wordt... :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigende middenvelder volgend seizoen?

0.0080437