BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar komen we kwaliteit tekort?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Ik heb hier de laatste dagen berichten gelezen van: 'We worden wel kampioen' , 'we rollen 020 op'.

Ajax staat halverwege volkomen verdiend met 2-0 voor. De uitslag doet zelfs geen recht met de krachtsverhouding op het veld. Moeten wij kampioen worden?

Jongens het is gewoon niet realistisch. Zie ze op dit moment nou spartelen in de ArenA. Totaal geen kans. Wees objectief en zie dat ze aan alle kanten voorbij worden gelopen.

Ik snap niet waar die positiviteit vandaan komt. We hebben de laatste wedstrijden van 2012 met meer geluk dan wijsheid gewonnen. Ado den haag een eigen doelpunt en tegen Groningen met puur geluk gewonnen.

Wij zijn gewoon nog lang niet klaar voor een titel en dat kun je vandaag zien. Er ontbreekt gewoon kwaliteit. De leeftijdsgenoten van Ajax zijn van dezelfde leeftijd maar voetballen zoveel beter.

Die jongetjes van zijn zelfs mentaal vele malen sterker dan die kittens van ons. Een goede mentaliteit is ook een kwaliteit.

Ik weet dat het erg hard aan komt. Maar je moet gewoon realistisch zijn en niet te veel verwachten van ons elftal. Je wordt er alleen maar teleurgesteld van.

Wim2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door Wim2 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Je bent een jankmuil
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
Je bent een jankmuil
+1
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
Je bent een jankmuil
Lees mijn reactie en wees objectief.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:27 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Lees mijn reactie en wees objectief.
Ok je hebt inderdaad geen kwaliteit.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zondag 20 januari 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

+1
+1
beetje kortzichtig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 januari 2013 - 15:30   quote  deeplink  
gelul ,Koeman is gewoon niet creatief genoeg geweest vandaag...
Mooi is dat we gewoon en gerust kunnen verliezen en gewoon
mee blijven doen.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ok je hebt inderdaad geen kwaliteit.
Ik snap dat dit onderwerp zeer gevoelig bij jullie ligt. Maar toch zou ik er begrip voor tonen als jullie gewoon normaal en volwassen op mijn stuk zouden kunnen reageren.

Het was ook voor mij zeer confronterend om dit te schrijven omdat je het eigenlijk niet wil zien als fan van Feyenoord. We zijn verblind door een aantal gelukkige overwinningen en schreven dat op kwaliteit af. Nu zie je dat het gewoon toeval was. Pijnlijk maar wel de waarheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door Wim2 --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:31 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik snap dat dit onderwerp zeer gevoelig bij jullie ligt. Maar toch zou ik er begrip voor tonen als jullie gewoon normaal en volwassen op mijn stuk zouden kunnen reageren.

Het was ook voor mij zeer confronterend om dit te schrijven omdat je het eigenlijk niet wil zien als fan van Feyenoord. We zijn verblind door een aantal gelukkige overwinningen en schreven dat op kwaliteit af. Nu zie je dat het gewoon toeval was. Pijnlijk maar wel de waarheid.
Jullie, jullie.. Confronterend.. Fan..

Tsja, Stylzz had toch gelijk. Jankmuil.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Jullie, jullie.. Confronterend.. Fan..

Tsja, Stylzz had toch gelijk. Jankmuil.
Jullie reageren helaas puur gebaseerd op emoties die nu tijdens de wedstrijd vrij komen.
Dat snap ik ook wel.

Het was niet verstandig van me om dit topic tijdens de wedstrijd te plaatsten maar ik wil er toch wel even aandacht aan besteden.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Tuurlijk.
craven
 craven - zondag 20 januari 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Eigenlijk ben jij best wel een huilende homo wim!
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:39 schreef craven het volgende:
Eigenlijk ben jij best wel een huilende homo wim!
Ik snap je redenatie niet.

Ik heb nergens iets gepost dat ik eventueel op mijn eigen geslacht zou vallen, en ik snap het huilende gedeelte ook niet aangezien ik gewoon mijn mening op tafel gooi en een realistischer beeld wil scheppen dan er nu is. De term huilende gaat hier in mijn mening niet op.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Is dit Wim4? Manman, wat post je toch een hoop onzin.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:41 schreef Bosifyable het volgende:
Is dit Wim4? Manman, wat post je toch een hoop onzin.
Ik snap dat je op dit moment gefrustreerd bent.

Maar dit soort reacties ben ik niet van jou gewend probeer dan uit te leggen waarom
ik eventueel onzin zou posten met een passende argumentatie.
craven
 craven - zondag 20 januari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:40 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik snap je redenatie niet.

Ik heb nergens iets gepost dat ik eventueel op mijn eigen geslacht zou vallen, en ik snap het huilende gedeelte ook niet aangezien ik gewoon mijn mening op tafel gooi en een realistischer beeld wil scheppen dan er nu is. De term huilende gaat hier in mijn mening niet op.
Pfff man 1 wedstrijd kut en je gaat gelijk zeggen dat er geen talent is...onzin beetjw gehuil gehuil
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:43 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik snap dat je op dit moment gefrustreerd bent.

Maar dit soort reacties ben ik niet van jou gewend probeer dan uit te leggen waarom
ik eventueel onzin zou posten met een passende argumentatie.
Ik ben sowieso teleurgesteld in het spel van Feyenoord, maar dat beïnvloedt mijn mening omtrent jouw persoon niet echt.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:43 schreef craven het volgende:

[..]

Pfff man 1 wedstrijd kut en je gaat gelijk zeggen dat er geen talent is...onzin beetjw gehuil gehuil
Ik baseer mijn mening niet één enkele wedstrijd. Zoals ik ook in mijn stuk vermeld hebben we ook de wedstrijden tegen Nac Breda, Ado den Haag en Fc Groningen ver zonder overtuiging gewonnen.

Laten we eerlijk zijn. Onze talenten hebben af en toe aardige acties maar zijn lang niet zo belangrijk voor hun ploeg als die van Ajax dat wel zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Jankmuil
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:36 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jullie reageren helaas puur gebaseerd op emoties die nu tijdens de wedstrijd vrij komen.
Dat snap ik ook wel.

Het was niet verstandig van me om dit topic tijdens de wedstrijd te plaatsten maar ik wil er toch wel even aandacht aan besteden.
Domoor, je topictitel is geheel onjuist.
We hebben wél kwaliteit: voor de eerste 5. En dat is al heel wat meer dan 2 jaar terug gehoopt. Feyenoord is in opbouw.
Jij lult over afbouw. Je vertoont 020 gedrag.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Domoor, je topictitel is geheel onjuist.
We hebben wél kwaliteit: voor de eerste 5. En dat is al heel wat meer dan 2 jaar terug gehoopt. Feyenoord is in opbouw.
Jij lult over afbouw. Je vertoont 020 gedrag.
Nee, jouw stelling is onjuist.

Ik probeer duidelijk te maken dat we niet genoeg kwaliteit hebben voor de titelstrijd. De top 5 is zeker te doen hoor. Ik snap voor de rest niet dat je denkt dat ik het over afbouw heb.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Tja, is het 3-0 kun je nog de kans krijgen om iets terug te doen doe je het zo..

Ongeloofelijk..
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Gut gut wat is dit pijnlijk..

Een ouderwetse 3-0 om de oren..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:52 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nee, jouw stelling is onjuist.

Ik probeer duidelijk te maken dat we niet genoeg kwaliteit hebben voor de titelstrijd. De top 5 is zeker te doen hoor. Ik snap voor de rest niet dat je denkt dat ik het over afbouw heb.
Je topictitel kerel.
Geen kwaliteit hebben is zeggen dat we slecht zijn.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 20 januari 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Huhh geen kwaliteit maar jullie hadden toch pelle.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 20 januari 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Zou immers nu nog ooit gaan zingen
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Komt er hier weer zo'n grafboer ouwehoeren. Zwolle alweer vergeten?
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:08 schreef dikke advocaatje het volgende:
Huhh geen kwaliteit maar jullie hadden toch pelle.
Als je de aanvoer naar Pellè lam legt dan haal je Feyenoord volledig uit hun spel.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 20 januari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Huhh geen kwaliteit maar jullie hebben mathijsen toch
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:09 schreef dikke advocaatje het volgende:
Huhh geen kwaliteit maar jullie hebben mathijsen toch
Tja, Mathijssen is nou niet echt een speler die iets toevoegd aan de verdediging van Feyenoord. Hij zou zijn traagheid moeten compenseren met op de goede positie staan en weinig fouten maken maar helaas is dit totaal niet het geval. Gewoon een grote miskoop eerste klas.
Els
 Els - zondag 20 januari 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:25 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb hier de laatste dagen berichten gelezen van: 'We worden wel kampioen' , 'we rollen 020 op'.

Ajax staat halverwege volkomen verdiend met 2-0 voor. De uitslag doet zelfs geen recht met de krachtsverhouding op het veld. Moeten wij kampioen worden?

Jongens het is gewoon niet realistisch. Zie ze op dit moment nou spartelen in de ArenA. Totaal geen kans. Wees objectief en zie dat ze aan alle kanten voorbij worden gelopen.

Ik snap niet waar die positiviteit vandaan komt. We hebben de laatste wedstrijden van 2012 met meer geluk dan wijsheid gewonnen. Ado den haag een eigen doelpunt en tegen Groningen met puur geluk gewonnen.

Wij zijn gewoon nog lang niet klaar voor een titel en dat kun je vandaag zien. Er ontbreekt gewoon kwaliteit. De leeftijdsgenoten van Ajax zijn van dezelfde leeftijd maar voetballen zoveel beter.

Die jongetjes van zijn zelfs mentaal vele malen sterker dan die kittens van ons. Een goede mentaliteit is ook een kwaliteit.

Ik weet dat het erg hard aan komt. Maar je moet gewoon realistisch zijn en niet te veel verwachten van ons elftal. Je wordt er alleen maar teleurgesteld van.

Wim2
Feyenoord verliest kansloos vandaag van Ajax, Ajax verliest kansloos van Vitesse, Vitesse verliest kansloos van AZ, AZ verliest kansloos van ons. Alles bij elkaar optellend zou ik dus zeggen: Feyenoord kampioen.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:13 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord verliest kansloos vandaag van Ajax, Ajax verliest kansloos van Vitesse, Vitesse verliest kansloos van AZ, AZ verliest kansloos van ons. Alles bij elkaar optellend zou ik dus zeggen: Feyenoord kampioen.
Een beetje vergezochte theorie.

Ik denk dat we geen kampioen worden puur als je kijkt naar de selectie de matige verdediging, het schijterige middenveld, en de eenmansaanval.

Nee plek 5 is gewoon al een prima prestatie voor ons.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:15 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een beetje vergezochte theorie.

Ik denk dat we geen kampioen worden puur als je kijkt naar de selectie de matige verdediging, het schijterige middenveld, en de eenmansaanval.

Nee plek 5 is gewoon al een prima prestatie voor ons.
Nu snap je het beter.
Els
 Els - zondag 20 januari 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:15 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een beetje vergezochte theorie.

Ik denk dat we geen kampioen worden puur als je kijkt naar de selectie de matige verdediging, het schijterige middenveld, en de eenmansaanval.

Nee plek 5 is gewoon al een prima prestatie voor ons.
Niet minder vergezocht dan de jouwe. Een competitie is meer dan één wedstrijd. Door dit weekend is het natuurlijk niet zo dat een kampioenschap bepaald wordt. En het is natuurlijk jammer dat je dat uitgelegd moet worden.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:17 schreef Els het volgende:

[..]

Niet minder vergezocht dan de jouwe. Een competitie is meer dan één wedstrijd. Door dit weekend is het natuurlijk niet zo dat een kampioenschap bepaald wordt. En het is natuurlijk jammer dat je dat uitgelegd moet worden.
Zoals wel vaker gezegd is deze theorie niet gebaseerd op een wedstrijd maar ook de wedstrijden voor de winterstop die we allemaal met geluk wonnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Die is er wel , alleen de juiste keeper nog!
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:24   quote  deeplink  
PSV Feyenoord 3-0
Twente Feyenoord 3-0
Ajax Feyenoord 3-0

Lekker bezig Koeman..
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:24 schreef Wim2 het volgende:
PSV Feyenoord 3-0
Twente Feyenoord 3-0
Ajax Feyenoord 3-0

Lekker bezig Koeman..
Ze zouden je eeuwig moeten opsluiten in een kamer met computer zonder toetsenbord
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze zouden je eeuwig moeten opsluiten in een kamer met computer zonder toetsenbord
Hoezo ik geen gewoon mijn mening.

Deze wedstrijd is gewoon om te janken net zoals de wedstrijden daarvoor.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Sinds wanneer wordt je kampioen tegen Ajax?
Feyenoord verliest gewoon komende week van Twente en wordt daarna alsnog kampioen. Zolang de concurrenten punten laten liggen bij zwolle...
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:42 schreef BertusBadeend het volgende:
Sinds wanneer wordt je kampioen tegen Ajax?
Feyenoord verliest gewoon komende week van Twente en wordt daarna alsnog kampioen. Zolang de concurrenten punten laten liggen bij zwolle...
Dat klopt. Maar vergeet niet dat we regelmatig ook met geluk van de kleintjes wonnen zoals bij Ado, Fc Groningen, fc Zwolle. Dat geluk kun je niet blijven houden.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:44 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar vergeet niet dat we regelmatig ook met geluk van de kleintjes wonnen zoals bij Ado, Fc Groningen, fc Zwolle. Dat geluk kun je niet blijven houden.
Hetzelfde geld voor de andere teams
Leonidas
 Leonidas - zondag 20 januari 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Beste Wim,een fan opent zo'n topic als dit, een supporter baalt en schenkt zich nog eens een borrel in. Ik zou zeggen hou hier mee op en probeer je gelijk niet te halen ten kostte van ons.Wij hebben hier even geen zin in. Misschien toch maar een borrel inschenken Wim?
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 16:50   quote  deeplink  
kwaliteit genoeg.
vergeet niet dat de jongens van 020 dit soort wedstrijden veel beter lezen,door europeese ervaring ed.
groeiproces.

dus slotje
Kenneth1111111111111
 Kenneth1111111111111 - zondag 20 januari 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Ik ben het wel eens met Wim2. We hebben te weinig kwaliteit om echt aanspraak te maken op de titel. Alleen is het wel zo dat we nog steeds kans maken, als we onze wedstrijden gewoon blijven winnen. Vandaag was zeer slecht, vooral verdedigend. Het zijn toch weer persoonlijke fouten die ons de das om doen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:47 schreef Leonidas het volgende:
Beste Wim,een fan opent zo'n topic als dit, een supporter baalt en schenkt zich nog eens een borrel in. Ik zou zeggen hou hier mee op en probeer je gelijk niet te halen ten kostte van ons.Wij hebben hier even geen zin in. Misschien toch maar een borrel inschenken Wim?
Aha, dus de waarheid mag niet gezegd worden ? ? ? En dat jij er geen zin in heb ! ! !
Boeien . . .
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:51 schreef Kenneth1111111111111 het volgende:
Ik ben het wel eens met Wim2. We hebben te weinig kwaliteit om echt aanspraak te maken op de titel. Alleen is het wel zo dat we nog steeds kans maken, als we onze wedstrijden gewoon blijven winnen. Vandaag was zeer slecht, vooral verdedigend. Het zijn toch weer persoonlijke fouten die ons de das om doen.
Inderdaad. Helaas willen de mede forumleden dit niet zien. Ze zijn allemaal verblind door emotie was op zicht ook wel begrijpelijk is.

Ik wil trouwens niet ten koste van jullie mijn gelijk halen. Ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteit voor een kampioenschap er niet is, om er voor te zorgen dat jullie niet zo teleurgesteld zijn. Ik doe het echt alleen voor jullie.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Aha, dus de waarheid mag niet gezegd worden ? ? ? En dat jij er geen zin in heb ! ! !
Boeien . . .
3 vraagtekens, 3 uitroeptekens en 3 punten.
Dus vraag ik me af of je maar wat uitroept of werkelijk een punt wilt maken.
Alexi
 Alexi - zondag 20 januari 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Wat de fuck! Een ludieke aktie van neuze bij het standbeeld van onze Coen?!
Word het niet weer tijd voor een ludieke aktie van ons???
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:55 schreef Alexi het volgende:
Wat de fuck! Een ludieke aktie van neuze bij het standbeeld van onze Coen?!
Word het niet weer tijd voor een ludieke aktie van ons???
Nee, dan maak je het alleen maar erger.

Gewoon volwassen zijn en er niet op reageren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar komen we kwaliteit tekort?









0.0104780