BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar komen we kwaliteit tekort?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:54 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas willen de mede forumleden dit niet zien. Ze zijn allemaal verblind door emotie was op zicht ook wel begrijpelijk is.

Ik wil trouwens niet ten koste van jullie mijn gelijk halen. Ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteit voor een kampioenschap er niet is, om er voor te zorgen dat jullie niet zo teleurgesteld zijn. Ik doe het echt alleen voor jullie.
Verblind door emotie, 'De mede forumleden', 'ervoor zorgen dat jullie niet zo teleurgesteld zijn' 'Ik doe het voor jullie'.

Waar heb je het over. Spreek voor jezelf en niet voor mij. Als je inhoudelijk zou reageren is een normale discussie mogelijk maar nu werp je je op als gedwongen beschermheilige van de supporters?
Leonidas
 Leonidas - zondag 20 januari 2013 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Aha, dus de waarheid mag niet gezegd worden ? ? ? En dat jij er geen zin in heb ! ! !
Boeien . . .
Ach wat is de waarheid.... Jouw waarheid verschilt heel veel van de mijne en daar ben ik niet ongelukig mee. Verder erger ik mij toch een beetje aan jou en Wim2. Ik zie in jullie berichten nauwelijks betrokkenheid bij ons verlies. Alleen maar puberaal proberen je gelijk te halen.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:01 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ach wat is de waarheid.... Jouw waarheid verschilt heel veel van de mijne en daar ben ik niet ongelukig mee. Verder erger ik mij toch een beetje aan jou en Wim2. Ik zie in jullie berichten nauwelijks betrokkenheid bij ons verlies. Alleen maar puberaal proberen je gelijk te halen.
Als er een iemand van dit verlies baalt ben ik het. Ik heb alleen geleerd om mijn woede onder controle te houden want in het verleden ging ik vaak met het k woord schelden.

Ik ben zeer betrokken met jullie daarom heb ik ook dit topic opgericht om samen tot een goed beeld van de huidige selectie te komen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:03 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Als er een iemand van dit verlies baalt ben ik het. Ik heb alleen geleerd om mijn woede onder controle te houden want in het verleden ging ik vaak met het k woord schelden.

Ik ben zeer betrokken met jullie daarom heb ik ook dit topic opgericht om samen tot een goed beeld van de huidige selectie te komen.
nee maar, een leraar anger management!
ik zie in je post geen enkele poging tot een goed beeld van de huidige selectie te komen.
Leonidas
 Leonidas - zondag 20 januari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:03 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Als er een iemand van dit verlies baalt ben ik het. Ik heb alleen geleerd om mijn woede onder controle te houden want in het verleden ging ik vaak met het k woord schelden.

Ik ben zeer betrokken met jullie daarom heb ik ook dit topic opgericht om samen tot een goed beeld van de huidige selectie te komen.
Betrokken bij jullie????? Op zo'n moment als dit zit ik niet bepaald te wachten op jouw betrokkenheid. Wat wil je hier nou? Mensen zoals ik die balen van het verlies een beetje treiteren? Daar past maar een reactie bij: laat ons met rust!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door Leonidas --
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:06 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Betrokken bij jullie????? Op zo'n moment als dit zit ik niet bepaald te wachten op jouw betrokkenheid. Wat wil je hier nou? Mensen zoals ik die balen van het verlies een beetje treiteren? Daar past maar een reactie bij: laat ons met rust!!!!!!!!
Ik dacht dat het op dit moment wel een goed idee was om gewoon een soort na bespreking te houden waar gewoon rieel kunnen praten over onze selectie. Het is aan die mensen zelf of ze daar aan mee willen doen of niet.

Het is absoluut niet mijn doel om te klieren. Ik baal net zo hard van het verlies als jullie doen maar heb geleerd daar mee om te gaan door vele andere teleurstellingen in mijn leven.
Leonidas
 Leonidas - zondag 20 januari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:10 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het op dit moment wel een goed idee was om gewoon een soort na bespreking te houden waar gewoon rieel kunnen praten over onze selectie. Het is aan die mensen zelf of ze daar aan mee willen doen of niet.

Het is absoluut niet mijn doel om te klieren. Ik baal net zo hard van het verlies als jullie doen maar heb geleerd daar mee om te gaan door vele andere teleurstellingen in mijn leven.
Ik moet op gaan passen want ik blijk ook nog boos te kunnen worden. Iemand die op dit moment zo'n topic als dit opent en dan denkt "een soort nabespreking "te kunnen organiseren is niet goed....................
Nogmaals; laat ons met rust!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door Leonidas --
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Wim
wat een klinklare onzin,ik kom net terug uit die ArenA.Dit soort wedstrijden kun je verliezen.Ik zag een ploeg zonder geloof,maar wel degelijk met kwaliteit.
Maar ik geloof dat er op het forum mensen zitten die nog steeds denken dat je alles even wint.Dat is dus niet zo .Kijk eens naar Pisvee veel geld en dan verliezen van Zwolle dat is erg.Maar gewoon blijven winnen van de kleinere ploegen en een van de top 3 verslaan en je wordt landskampioen.Ik ben zeer tevreden bij der eerste 4/5 en alles daarboven is een nog grotere prestatie.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:29 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben zeer tevreden bij der eerste 4/5 en alles daarboven is een nog grotere prestatie.
Dan komen we op hetzelfde neer.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:01 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ach wat is de waarheid.... Jouw waarheid verschilt heel veel van de mijne en daar ben ik niet ongelukig mee. Verder erger ik mij toch een beetje aan jou en Wim2. Ik zie in jullie berichten nauwelijks betrokkenheid bij ons verlies. Alleen maar puberaal proberen je gelijk te halen.
Ja omdat jij bij de gekken hoort die alles wat anders is maar even afkraakt ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Gekochte kwaliteit ??? wacht nog een jaar met deze spelers gaan we er wel komen.
ik ben benieuwd tegen twente wat het gaat worden ?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:55 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

3 vraagtekens, 3 uitroeptekens en 3 punten.
Dus vraag ik me af of je maar wat uitroept of werkelijk een punt wilt maken.
? ? ? , ! ! ! en . . .
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

? ? ? , ! ! ! en . . .
pas op forum gestapo
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

? ? ? , ! ! ! en . . .
Hehehe ik zag zo vaak die combinatie voorbij komen dat ik t nie kon laten er iets over te zeggen. Gelukkig kan jij wat hebben in tegenstelling tot die psychoot die hier rondloopt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 20 januari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:55 schreef Alexi het volgende:
Wat de fuck! Een ludieke aktie van neuze bij het standbeeld van onze Coen?!
Word het niet weer tijd voor een ludieke aktie van ons???
Rustig aan man, namen zijn al bekend, komen uit zwijndrecht, stond al lang op FB...!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:40 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Rustig aan man, namen zijn al bekend, komen uit zwijndrecht, stond al lang op FB...!
Al komen ze uit 020, wel een ludieke actie. Moet kunnen . . . .
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 20 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Respect voor wim 2
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Zwijndrecht en voor 020 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm o ja er waren in de oorlog ook mensen fan van de Duitsers dus het kan
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:45 schreef dikke advocaatje het volgende:
Respect voor wim 2
Dankjewel.

Fijn dat er nog een paar mensen zijn die doorhebben dat het voor mij ook zwaar is om zo'n stuk te schrijven. Ik ben Feyenoorder in hart en ziel. Maar soms moet je die emotie opzij zetten voor realisme.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:48 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Dankjewel.

Fijn dat er nog een paar mensen zijn die doorhebben dat het voor mij ook zwaar is om zo'n stuk te schrijven.
Is dit een soort zelftherapeutische opdracht?
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:45 schreef dikke advocaatje het volgende:
Respect voor wim 2
Fijn dat de lampies ook nog voor wim2 zijn. HUP WIM !
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Fijn dat de lampies ook nog voor wim2 zijn. HUP WIM !
Hij is transfervrij. Kenne we hem niet zijn licht op het lampjesforum laten schijnen?
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Karakter is ook kwaliteit die heb ik niet gezien vandaag tevens zouden ze erop klappen dat heb ik niet gezien voetballend was het erg slecht en waren we overal te laat geen doortastendheid en geen sluw en slimheid we hebben te weinig kwaliteit en vissen in de verkeerde vijver immers verhoek mathijsen dat zegt genoeg
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:55 schreef robeliens het volgende:
Karakter is ook kwaliteit die heb ik niet gezien vandaag tevens zouden ze erop klappen dat heb ik niet gezien voetballend was het erg slecht en waren we overal te laat geen doortastendheid en geen sluw en slimheid we hebben te weinig kwaliteit en vissen in de verkeerde vijver immers verhoek mathijsen dat zegt genoeg
ze probeerden erop te klappen, maar bij de eerste klap terug was het KO. Miste ook veel scherpte. Ligt niet zozeer aan kwaliteit maar aan het mentale aspect.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:58 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

ze probeerden erop te klappen, maar bij de eerste klap terug was het KO. Miste ook veel scherpte. Ligt niet zozeer aan kwaliteit maar aan het mentale aspect.
Mentaliteit is ook een kwaliteit..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:58 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Mentaliteit is ook een kwaliteit..
Ik dacht dat je me zou negeren?
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:58 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

ze probeerden erop te klappen, maar bij de eerste klap terug was het KO. Miste ook veel scherpte. Ligt niet zozeer aan kwaliteit maar aan het mentale aspect.
Mentaal goed zijn is kwaliteit
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:02 schreef robeliens het volgende:

[..]

Mentaal goed zijn is kwaliteit
Klopt. Heeft ook te maken met vertrouwen en dat was er vandaag niet.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:05 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Klopt. Heeft ook te maken met vertrouwen en dat was er vandaag niet.
Dat klopt.
dege
 dege - zondag 20 januari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
ik ben zelf ajax supporter, maar je kunt op dit moment geen enkele club fschrijven voor een evt kampioenschap, het staat zo dicht op elkaar en de uitslagen zijn dit seizoen zo wisselvallig, tot plek 5 doet zeker mee om de titel en daar hoort feyenoord ook bij, zo simpel is het. Feyenoord heeft zeker goede wedstrijden gespeeld dit seizoen enheeft meer kwaliteit als dat sommige doen geloven, neem pisvee, hebben voor een vermogen ingekocht, van de belastingcenten en gaan gewoon op hun bek tegen PEC Zwolle, daarentegen doen Ajax en Feyenoord het met de spelers waar het mee hoort, de eigen kweek en daar zullen deze teams de vruchten van gaan plukken.
CeessieX
 CeessieX - zondag 20 januari 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Wow, Wim wat ben jij goed zeg, pffff. Wat een toonbeeld van volwassenheid, wat sta jij stabiel in het leven zeg! Zoals jij elke keer je discussiepartner weet weg te zetten als een klein kind, alle reacties onder het mom van emotie als onzin afdoet. Echt super man. Nee, jij wilt echt je gelijk niet halen ten koste van een ander, hahahahahaha
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:08 schreef CeessieX het volgende:
Wow, Wim wat ben jij goed zeg, pffff. Wat een toonbeeld van volwassenheid, wat sta jij stabiel in het leven zeg! Zoals jij elke keer je discussiepartner weet weg te zetten als een klein kind, alle reacties onder het mom van emotie als onzin afdoet. Echt super man. Nee, jij wilt echt je gelijk niet halen ten koste van een ander, hahahahahaha
+1
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:05 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Klopt. Heeft ook te maken met vertrouwen en dat was er vandaag niet.
Ach kom op zeg gvd goed trainingskamp gehad en maar zeggen dat we goed zijn dat we 020 konden pakken we zijn vandaag te ver uitelkaar gespeeld er stond geen blok lopen als een kip zonder kop dan nog een 100% kansen missen pfff als je een grote mond hebt moet je er staan ook
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 18:16   quote  deeplink  
kortom off day feyenoord
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Idd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:54 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas willen de mede forumleden dit niet zien. Ze zijn allemaal verblind door emotie was op zicht ook wel begrijpelijk is.

Ik wil trouwens niet ten koste van jullie mijn gelijk halen. Ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteit voor een kampioenschap er niet is, om er voor te zorgen dat jullie niet zo teleurgesteld zijn. Ik doe het echt alleen voor jullie.
Bepaal jij ff niet voor mij of ik verblind ben door emotie?
Hier ga jij voor mij de mist in.

Maarreh...Je bent eigenlijk je autobiografie aan het schrijven, is het niet?
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:07 schreef dege het volgende:
ik ben zelf ajax supporter, maar je kunt op dit moment geen enkele club fschrijven voor een evt kampioenschap, het staat zo dicht op elkaar en de uitslagen zijn dit seizoen zo wisselvallig, tot plek 5 doet zeker mee om de titel en daar hoort feyenoord ook bij, zo simpel is het. Feyenoord heeft zeker goede wedstrijden gespeeld dit seizoen enheeft meer kwaliteit als dat sommige doen geloven, neem pisvee, hebben voor een vermogen ingekocht, van de belastingcenten en gaan gewoon op hun bek tegen PEC Zwolle, daarentegen doen Ajax en Feyenoord het met de spelers waar het mee hoort, de eigen kweek en daar zullen deze teams de vruchten van gaan plukken.
Helder.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
Morgen is een nieuwe dag.en begin de dag met een dansje
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:
Morgen is een nieuwe dag.en begin de dag met een dansje
Die gekke piet toch...
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bepaal jij ff niet voor mij of ik verblind ben door emotie?
Hier ga jij voor mij de mist in.

Maarreh...Je bent eigenlijk je autobiografie aan het schrijven, is het niet?
Hahaha pas op Henk. Zodadelijk gaat ie je negeren. Voor hem is dat het reageren op alles wat je plaatst...
ar
 ar - zondag 20 januari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 16:54 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas willen de mede forumleden dit niet zien. Ze zijn allemaal verblind door emotie was op zicht ook wel begrijpelijk is.

Ik wil trouwens niet ten koste van jullie mijn gelijk halen. Ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteit voor een kampioenschap er niet is, om er voor te zorgen dat jullie niet zo teleurgesteld zijn. Ik doe het echt alleen voor jullie.
Dank je Wim...je bent echt een goedzak.
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Volgende week tegen de duitsers gewoon 3 pnt pakken maar we doen nog steeds mee
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:24 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Hahaha pas op Henk. Zodadelijk gaat ie je negeren. Voor hem is dat het reageren op alles wat je plaatst...
Nee Bertus, ik help 'm.
Allesd wat ie schrijft gaat over HEMzelf. Heeft ie alleen nog niet door.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:42 schreef robeliens het volgende:
Volgende week tegen de duitsers gewoon 3 pnt pakken maar we doen nog steeds mee
Klare taal, geheel mee eens.
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:42 schreef robeliens het volgende:
Volgende week tegen de duitsers gewoon 3 pnt pakken maar we doen nog steeds mee
Denk eerlijk gezegd dat Twente het volgende week over gaat doen...
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Nee nu hebben ze er echt wat van geleerd zondag twente en dan op naar pisvee
bode
 bode - zondag 20 januari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:42 schreef robeliens het volgende:
Volgende week tegen de duitsers gewoon 3 pnt pakken maar we doen nog steeds mee
Welke duitse club is dat ??
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:46 schreef bode het volgende:

[..]

Welke duitse club is dat ??
Kohzacker Burschen.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 20 januari 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 15:31 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik snap dat dit onderwerp zeer gevoelig bij jullie ligt. Maar toch zou ik er begrip voor tonen als jullie gewoon normaal en volwassen op mijn stuk zouden kunnen reageren.

Het was ook voor mij zeer confronterend om dit te schrijven omdat je het eigenlijk niet wil zien als fan van Feyenoord. We zijn verblind door een aantal gelukkige overwinningen en schreven dat op kwaliteit af. Nu zie je dat het gewoon toeval was. Pijnlijk maar wel de waarheid.
volgens mij spoor jij totaal niet die gene met geen kwaliteit zijn mathijssen en immers en dat ze niet goed hebben gevoetbald is ook waar ik miste agressiviteit komop man die neuzen moet je bij de strot pakken en afmaken
robeliens
 robeliens - zondag 20 januari 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:54 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

volgens mij spoor jij totaal niet die gene met geen kwaliteit zijn mathijssen en immers en dat ze niet goed hebben gevoetbald is ook waar ik miste agressiviteit komop man die neuzen moet je bij de strot pakken en afmaken
Idd ja gvd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar komen we kwaliteit tekort?









0.0080101