|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Van 020 verliezen is altijd een probleem. Daarvan winnen is seizoensdoelstelling 1, de ander doelstelling is zo hoog mogelijk eindigen. Die eerst is niet behaald, dus nu alle pijlen op de 2de. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
we komen geen kwaliteit tekort,je moet je tegenstander gewoon op waarde inschatten en daar op anticiperen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: ja en een stuk touw voor jouw, galbak! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 19:14 schreef Loetje het volgende:Wim, sorry dat ik het zeg maar je slaat volledig door. Natuurlijk hebben jullie kwaliteit. Alleen komt het er nu een keer niet uit. Heeft iedereen wel eens last van. Echt ik zou me mateloos irriteren als jij supporter van mijn club was vandaag Hoor je het eens van een ander ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Om mee te beginnen , als eerste eruit die Erwin Mulder . . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok...en dan de tweede...??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jan Mulder. Naar- en zinloos persoon! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik ook. ik zet de tv gelijk op n ander net als ik zn kop zie. z'n zoon heb ik enkele malen ontmoet,ook n kwal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 13:41 schreef van geil het volgende:[..] vind ik ook. ik zet de tv gelijk op n ander net als ik zn kop zie. z'n zoon heb ik enkele malen ontmoet,ook n kwal. Youri Mulder: toneelspelende arrogantie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dus het ligt toch aan mulder... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opstelling as zondag:
E. Mulder D. Mulder-Joris Mulder-BRUNO Mulder- Mig.Mulder J. Mulder-S. de Mulder-Ruud Mulder Anass Mulderbar-Graz. Pelmulder-JP. Mulder |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 13:55 schreef FR-Henk het volgende:Opstelling as zondag: E. Mulder D. Mulder-Joris Mulder-BRUNO Mulder- Mig.Mulder J. Mulder-S. de Mulder-Ruud Mulder Anass Mulderbar-Graz. Pelmulder-JP. Mulder Mm, Mulder heeft met toch wel teleurgesteld. Zou toch maar eens Boy de Jong de kans geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 14:09 schreef Wim2 het volgende:[..] Mm, Mulder heeft met toch wel teleurgesteld. Zou toch maar eens Boy de Jong de kans geven. Jij je zin. Op doel: Boy Mulder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een gezeik over Mulder zeg... Hij is ook mijn favoriet allertijden niet maar al dit soort doelpunten van gisteren vallen elke wedstrijd bij welke doelman dan ook... Mathijsen Janmaat draaitol De Vrij en Indi waren ook niet zo best en speelde stuk voor stuk met dunne stront in hun broek... Op Boëtius na werden ze allemaal afgetroeft... Als je nu Mulder gaat bekritiseren dan kijk niet verder naar de oorzaken en de echte schuldigen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 17:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Wat een gezeik over Mulder zeg... Hij is ook mijn favoriet allertijden niet maar al dit soort doelpunten van gisteren vallen elke wedstrijd bij welke doelman dan ook... Mathijsen Janmaat draaitol De Vrij en Indi waren ook niet zo best en speelde stuk voor stuk met dunne stront in hun broek... Op Boëtius na werden ze allemaal afgetroeft... Als je nu Mulder gaat bekritiseren dan kijk niet verder naar de oorzaken en de echte schuldigen. Als je een topwedstrijd wilt winnen moet je verdediging druk durven te zetten op de tegenstander en naar voren durven te verdedigen. Maar met Mathijssen gaat dit gewoon niet. Gewoon BMI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 20:11 schreef Wim2 het volgende:[..] Als je een topwedstrijd wilt winnen moet je verdediging druk durven te zetten op de tegenstander en naar voren durven te verdedigen. Maar met Mathijssen gaat dit gewoon niet. Gewoon BMI Ik ga niet meer zeggen wat ik denk over Mathijssen en Feyenoord in het algemeen.. Ik wil niet telkens herinnerd worden aan het feit hoelang zijn contract nog duurt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mathijssen kan gewoon niet doordenken op de aanval omdat hij hier te sloom voor is. Gewoon BMI en de Vrij als centrum tegen de topclubs... Het is de enige oplossing... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor n stap vooruit drie dingen.eigenlijk 4.
n cv die inschuift als t nodig is. n normale nr 10. n acceptabele keeper. en punt 4 iedereen moet hetzelfde systeem spelen,en niet hinken op twee gedachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ga niet meer zeggen wat ik denk over Mathijssen en Feyenoord in het algemeen.. Ik wil niet telkens herinnerd worden aan het feit hoelang zijn contract nog duurt. Kijk ! Jij vind dat Mathijsen niet bij Feyenoord hoort zoals ik dat heb met Mulder . . . dus wat doe je dan zo moeilijk ? Ieder zijn eigen mening ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kijk ! Jij vind dat Mathijsen niet bij Feyenoord hoort zoals ik dat heb met Mulder . . . dus wat doe je dan zo moeilijk ? Ieder zijn eigen mening ! Ik vind dat ze beide niet in Feyenoord 1 horen te voetbalLEN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kijk ! Jij vind dat Mathijsen niet bij Feyenoord hoort zoals ik dat heb met Mulder . . . dus wat doe je dan zo moeilijk ? Ieder zijn eigen mening ! Je ziet mij nergens schrijfen dat ik Mulder fantastisch vind ,maar die verdient geen godsvermogen zoals Mathijsen waar we ook nog eens 3 jaar aan vast zitten. Je mag je punt maken betreft Mulder maar gaat er nou niet een dag taak van maken.. We weten het nu wel zeg maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je ziet mij nergens schrijfen dat ik Mulder fantastisch vind ,maar die verdient geen godsvermogen zoals Mathijsen waar we ook nog eens 3 jaar aan vast zitten. Je mag je punt maken betreft Mulder maar gaat er nou niet een dag taak van maken.. We weten het nu wel zeg maar. Wat voor punt maakt Lijdensweg dan over Mulder? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat over Mulder. En dat ie een lijdensweg ziet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oja dat was het ,soms vraag ik me af waarom ik zo snel vergeet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is in dit geval erg nuttig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat je daar interesse in heb..?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ook zou een goede linksachter ook wel gewenst zijn aangezien BMI in bet centrum gaat spelen en ik niet bepaald kapot ben van Nelom die overigens wel goed begon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit jaar speelt BMI linksback. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 14:45 schreef Wim2 het volgende:Ook zou een goede linksachter ook wel gewenst zijn aangezien BMI in bet centrum gaat spelen en ik niet bepaald kapot ben van Nelom die overigens wel goed begon. Lucas Woudenberg komt eraan.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Zal ik even een objectieve mening geven? Nou bij dezen: je bent een jankmuil! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We komen geen kwaliteit tekort. Janmaat DeVrij BMI Nelom
Dan hebben we als reserves nog Ramsteijn Kongolo van Beek (boomlang:) En in noodgevallen Mathijssen. |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Mulder Janm Vrij BMI Nelom Clasie Vormer Vilhena Boetius Pelle Manu
Het kan zo simpel zijn, iedereen op z'n eigen plekkie en vrije trappen/hoekschoppen/strafschoppenook gelijk opgelost. Ja toch. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het was duidelijk dat Pellè te weinig aanvoer kreeg waardoor je nauwelijks iets kan forceren. Achabar en Boetius moeten Pellè vanaf de zijkant meer zoeken inplaats van naar binnen draaien en een afzwaaier produceren.
Immers is weer duidelijk geworden dat hij voetballend gewoon te kort komt.
Gewoon zo spelen:
Mulder Janm De Vrij BMI Nelom Clasie Vilhena Achabar Schaken Pellè Boetius. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Immers er uit en Singh een aantal weken de kans geven. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Van wat ik tot zover gezien heb ben ik verre van overtuigd door die Singh/.,,,,,, |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
We hebben te maken met technische speler die gehaalt is en wordt gezien als een talent, dan is het toch logisch dat je die jongen de kans geeft, want minder als Immers kan haast niet. Uit tegen Willem 2 zou een prima gelegenheid zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waar komen we kwaliteit te kort? Wat een rare vraag , dat is toch duidelijk ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voetballend klopt t best aardig..behoudens pisvee uit,nooit weggespeeld.
scorend vermogen ontbreekt.dat zit vaak tussen de oren,maar is ook kwaliteit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat je het nog vraagt.. |
|
|