BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 27 januari 2013, 12:30): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Weet jij wat ze aan salarissen hebben daar dan? Ajax zijn salarishuishouden is ook niet meer zo sky high....vraag maar aan Suli...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 januari 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Klopt Ajax heeft nu een ander systeem ingevoerd onder aanvoering van Cruijff. Dat is veel eerlijker. Ik heb geen idee, maar Theo Janssen moest de helft inleveren omdat het niet paste in de salarishuishouding van Vitesse. Daarmee geven ze aan dat het niet echt bijzonder is, eigenlijk gewoon heel laag neem ik aan.
Heb niemand meer die bij de belastingdisnet werkt, anders hadden ze het zo kunnen nakijken. Weet nog wel dat V/d Sar bij Ajax 175.000 euro verdiende of was het nog de gulden tijd. Ik weet het niet meer, maar dat was wat hij kreeg destijds toen hij net was doorgebroken.
Eide
 Eide - dinsdag 22 januari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Ajax heeft momenteel een salaris plafond van 1.500.000.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:09 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft momenteel een salaris plafond van 1.500.000.
Dat had ik ook begrepen....
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 10:03   quote  deeplink  
Fischer schijnt ook maar 2 ton per jaar te krijgen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 januari 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 10:03 schreef remco k het volgende:
Fischer schijnt ook maar 2 ton per jaar te krijgen.
Die gaat, als je het mag geloven, nu 7 ton krijgen, tegen een contract t/m 2016....
Bron: Ajax-Showtime

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 10:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die gaat, als je het mag geloven, nu 7 ton krijgen, tegen een contract t/m 2016....
Bron: Ajax-Showtime
Dat zou echt heel fors zijn, Van der Wiel verdiende na zijn contractverlenging in 2009 6 ton, en die was vaste waarde in Oranje.

7 ton is dus echt fors.
uitnoord
 uitnoord - woensdag 23 januari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
in het verleden hadden wij ook clubs die voor de winterstop een perfecte tijd hadden, g
Groningen, Heerenveen maar ook AZ kon er wat van, na de winterstop zakte deze teams meestal terug tot het rechter kolommetje, nu wil ik niet zeggen dat Vitesse zich daar ook onder kan scharen maar ik denk dat zeker ajax na deze ongelovelijke oorwassing in amsterdam geleerd heeft hoe het niet moet, daarbij is Ajax na het verlies tegen Vitesse een stuk beter gaan spelen en heeft geen verlies meer geleden, iets wat door geen andere club is na te zeggen, Ajax heeft na de wedstrijd tegen Feyenoord laten zien dat ze veerkrachtig genoeg zijn en dit zal dan ook een uitwerking hebben in de wedstrijd tegen Vitesse.
ajax is bezig met een goede reeks en zal deze wedstrijd dan in mijn ogen gaan winnen met 1 -4, vitesse zal zich aan het einde van dit seizoen wel in het linker rijdje nestelen, maar helaas wel rond de 8e of 9e plaats

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door uitnoord --
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 10:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zou echt heel fors zijn, Van der Wiel verdiende na zijn contractverlenging in 2009 6 ton, en die was vaste waarde in Oranje.

7 ton is dus echt fors.
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met aangekochte spelers, een Sulejmani, een Elhamdaoui een Suarez of een Huntelaar verdien(d)en het dubbele of meer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 januari 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met aangekochte spelers, een Sulejmani, een Elhamdaoui een Suarez of een Huntelaar verdien(d)en het dubbele of meer.
Dat is nu dus geweest!!! vanaf nu wordt er gebouwd, ook met de salarissen!
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat is nu dus geweest!!! vanaf nu wordt er gebouwd, ook met de salarissen!
Dan nog steeds vind ik 7 ton voor een Fischer niet veel als het plafond 1.5 miljoen euro is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 januari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan nog steeds vind ik 7 ton voor een Fischer niet veel als het plafond 1.5 miljoen euro is..
Hij is net 18 man....en dan praat je over 7 ton.....pfffffffff,belachelijk gewoon,maar iedereen schijnt dat normaal te vinden
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het enorm veel voor een speler die nog geen 10 basisplaatsen op z'n naam heeft.
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij is net 18 man....en dan praat je over 7 ton.....pfffffffff,belachelijk gewoon,maar iedereen schijnt dat normaal te vinden
Het is de tijd waarover je praat kerel, welkom in de moderne wereld. uiteraard slaan de bedragen helemaal nergens op, maar het is de realiteit, en in vergelijking met bepaalde andere spelers, ook leeftijdsgenoten is het niet eens zo heel veel..
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 21:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het enorm veel voor een speler die nog geen 10 basisplaatsen op z'n naam heeft.
Volgens mij moet je hem op zijn talent en kwaliteiten belonen, ik denk dat iedereen wel kan zien dat deze jongen het wel gaat redden.. En in vergelijking tot andere jongens is het gewoon niet heel erg veel.

Spelers die gekocht worden verdienen over het algemeen al een stuk meer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 januari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is de tijd waarover je praat kerel, welkom in de moderne wereld. uiteraard slaan de bedragen helemaal nergens op, maar het is de realiteit, en in vergelijking met bepaalde andere spelers, ook leeftijdsgenoten is het niet eens zo heel veel..
Vandaar dat ook alles uit de klauw giert en naar de klote gaat en niet alleen het voetbal
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet je hem op zijn talent en kwaliteiten belonen, ik denk dat iedereen wel kan zien dat deze jongen het wel gaat redden.. En in vergelijking tot andere jongens is het gewoon niet heel erg veel.

Spelers die gekocht worden verdienen over het algemeen al een stuk meer.
Jawel, maar dat betekent niet dat je meteen fors mag gaan vangen. Verdien dat maar. Wordt maar die vaste klant, neem desnoods een prestatieclausule op waarbij hij over de duur van zijn contract meer gaat verdienen op basis van zijn prestaties. Maak dat meetbaar een duidelijk...

Hij blijft een fortijn voor een onbewezen 18 jarig talent. En ik geloof echt wel in deze jongen, je moet achterlijk zijn om niet te zien hoe goed hij is, maar toch...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 januari 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vergeet niet dat 52% naar de belasting gaat, dus hij houdt niet zoveel over ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 januari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Ach Suli met 19 jaar 1,8 miljoen, Fisccher met 18 (veel groter talent) 7 ton. dat is toch een stuk beter
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:42 schreef joduh het volgende:
Deze gaan we nie winnen..... Vitesse zal weer super gemotiveerd zijn..... Ik hoop op gelijk spel!!
Laatste minuut vrije trap net buiten de 16 voor Vitesse. .... Theo achter de bal!! Ik heb nu al een poepbroekie als ik daaraan denk! Ghaha
0-5..
Eide
 Eide - donderdag 24 januari 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

0-5..
0-5 Vitesse uit? Waar kan ik tekenen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 januari 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 12:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik doe mee :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Niet te overmoedig heren....blij zijn als we deze pot uberhaupt winnen...vlak Vitesse niet uit...en ze hebben iets recht te zetten na vorige week...
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vandaar dat ook alles uit de klauw giert en naar de klote gaat en niet alleen het voetbal
Helemaal mee eens.
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 21:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar dat betekent niet dat je meteen fors mag gaan vangen. Verdien dat maar. Wordt maar die vaste klant, neem desnoods een prestatieclausule op waarbij hij over de duur van zijn contract meer gaat verdienen op basis van zijn prestaties. Maak dat meetbaar een duidelijk...

Hij blijft een fortijn voor een onbewezen 18 jarig talent. En ik geloof echt wel in deze jongen, je moet achterlijk zijn om niet te zien hoe goed hij is, maar toch...
Maar je moet ook reeel zijn, 7 ton is in het hedendaagse voetbal gewoon een lachertje.. City heeft zo'n 83 contractspelers, en het zou me verbazen als er daar ook maar 1 van is die minder dan 7 ton verdient.. Het lijkt me dan vrij logisch dat Ajax dit soort bedragen echt wel moet betalen.
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niet te overmoedig heren....blij zijn als we deze pot uberhaupt winnen...vlak Vitesse niet uit...en ze hebben iets recht te zetten na vorige week...
Dat hebben ze al 5 wedstrijden op rij en ze presteren niks. Bony is er niet bij en Reis ben ik tegenover Alder en Moisander niet heel bang voor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hebben ze al 5 wedstrijden op rij en ze presteren niks. Bony is er niet bij en Reis ben ik tegenover Alder en Moisander niet heel bang voor.
We zullen het zien Remco...ik hoop dat je gelijk krijgt...
Maar ik dacht dat jij zo weg was van Reis? Jij zag hem graag naar Ajax komen...toch?
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We zullen het zien Remco...ik hoop dat je gelijk krijgt...
Maar ik dacht dat jij zo weg was van Reis? Jij zag hem graag naar Ajax komen...toch?
Jazeker, vind hem nog steeds een speler met veel potentie. Twijfel alleen of hij wel de echte winnaarsmentaliteit heeft. Die jongens heeft echt een hele mooie stijl van spelen en maakt zijn goals vaak op heel fraaie wijze..
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Denk alleen niet dat Vitesse de juiste club voor hem is wat voetbal betreft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker, vind hem nog steeds een speler met veel potentie. Twijfel alleen of hij wel de echte winnaarsmentaliteit heeft. Die jongens heeft echt een hele mooie stijl van spelen en maakt zijn goals vaak op heel fraaie wijze..
Dat ben en was ik helemaal eens met jou...hij zou meer de mentaliteit van Suarez moeten hebben...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 januari 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja en van de week ervoor en die week daarvoor. Ze zitten in een lekkere flow... ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja en van de week ervoor en die week daarvoor. Ze zitten in een lekkere flow... ;-)
Ja maar het blijft een uitwedstrijd....en dat leverde nog al eens problemen op...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 januari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Abramovic heeft toch echt nog diverse bedrijven groter dan welke NL firma dan ook.

Achter iedere man met veel geld zitten echt diverse bedrijven of een Holding, en vanuit daar kan het geld gewoon als sponsoring worden overgemaakt, of dit belasting technisch nadelig kan zijn zou ik overigens niet weten..

Van Madrid weet ik het niet omdat de club me geen fluit intereseerd, maar Barcelona heeft nog "maar" een schuld van 335 miljoen euro, dit was in 2002 zo'n 600 miljoen euro, ze maken gemiddeld de laaste jaren zo'n 50 miljoen Euro winst, in de komende 5 jaar zal daar via een lucratief sponsorcontract nog eens 170 miljoen Euro van worden afgelost.

MAW als Barca doorgaat zoals het nu doet, dan zal het over een jaar of 5/6 schuldenvrij zijn, gezien de potentie van de club en de macht die het uiteraard heeft zal het nooit gebeuren dat die club buiten wordt gesloten.
Abramovic heeft zo veel geld omdat hij een bedrijf in 1989 "goedkoop" heeft overgenomen van de staat. Dat bedrijf liep zo goed, dat de staat dat weer terug wou hebben. Daar moest veel geld worden betaald, dat gebeurde ook. Ik weet niet of Abramovic van dat geld een ander bedrijf heeft opgezet, volgens mij niet heeft hij dat niet gedaan. Er is namelijk geen enkel bedrijf die Chelsea momenteel sponsort die in zijn richting zou wijzen.

Ik weet dat er veel clubs zijn die veel schulden hebben. Waaronder Real en Barca. Maar hun omzet is vele malen groter dan hun schuld, vandaar dat er geen problemen zijn met de fiscus. Alleen kleinere clubs hebben moeite, waaronder Valencia en Malaga. Ook Atletico de 3de club van Spanje heeft er moeite mee, Falcao moet Atletico gaan redde.
Maar de schuld van de clubs lopen wel terug. Dat komt door bezuinigen op aankopen, salarissen, aantal spelers in een team. Dat komt voor ons alleen maar goed uit.
Alleen Barca en Real zullen we nooit kunnen evenaren omdat hun fanbase zo massaal groot is.

Nou, Barca is niet machtig. Clubs krijgen de tijd van de Uefa om schoon schip te maken. De enige die FFP moeite zullen krijgen zijn de kleinere clubs en clubs die van een rijke eigenaar zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 23:33 schreef Ajax we love you het volgende:
Ach Suli met 19 jaar 1,8 miljoen, Fisccher met 18 (veel groter talent) 7 ton. dat is toch een stuk beter
Dat heeft te maken met de aankoopsom, de salaris moet zoveel % zijn van zijn aankoopsom.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je moet ook reeel zijn, 7 ton is in het hedendaagse voetbal gewoon een lachertje.. City heeft zo'n 83 contractspelers, en het zou me verbazen als er daar ook maar 1 van is die minder dan 7 ton verdient.. Het lijkt me dan vrij logisch dat Ajax dit soort bedragen echt wel moet betalen.
Ja die zijn er. Dat zijn spelers die al onder contract stonden bij city voordat de nieuwe eigenaar het overnam.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Reis vond ik heel goed spelen bij Psv. Vooral tegen Feyenoord, hoeveel werd het ook alweer. 10-0:p Oh ja, toen was hij goed. Maar na die heftige knieoperatie, is het al een wonder dat hij weer voetbalt. Ik verwacht dat hij niet meer zo goed wordt als toen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja maar het blijft een uitwedstrijd....en dat leverde nog al eens problemen op...
Voor Vitesse zijn thuis wedstrijden lastig. Omdat ze het spel moeten maken.

Vitesse heeft genoeg kwaliteit om ajax toch moeilijk te maken, ook als ze niet zo goed spelen. Goed voorbeeld is Utrecht, kan 10 wedstrijden op een rij hebben verloren en Ajax komt op bezoek dam staan ze er opeens wel om daarna weer in de reeks te belanden die ze daarvoor hadden. Voor veel clubs is een wedstrijd thuis tegen Ajax een wedstrijd op zich. Dus je kunt niet vergelijken met wedstrijden die ze daarvoor hebben gespeeld. Je moet als Ajacied "gewoon" 120% geven in wedstrijden.

Dus je kan reden bedenken waarom Ajax morgen wint. Je kan ook redenen bedenken waarom Ajax verliest of gelijk speelt. Een van die redenen kunnen zijn dat Ajax om 12.30 speelt.
Of dat Vitesse erg gemotiveerd is, vanwege die beker problemen. Of dat Theo een toespraak gaat houden.

Dus het blijft koffiedik kijken.

Maar 1 ding weet ik zeker dat is dat Ajax kampioen word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2013 door Positieve Arrogantie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 23:10   quote  deeplink  
Ik sluit me helemaal aan....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 12:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik dacht laat ik eens aardig zijn, niet dat ik er iets van meen natuurlijk..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 25 januari 2013 - 12:13   quote  deeplink  
Hopelijk kunnen Ajacied morgen om 22.30 alweer gaan juichen bij de uitslag van Psv.

Hopelijk is het zondag al duidelijk wie er de kampioen gaat worden.
Want dan kan zowel Psv, Feyenoord, Twente en Vitesse punten hebben verspeeld.

Dus laat dit de stand zijn van Zondag om 7 uur

1. Ajax 43
2. Twente 42
3. Psv 41
4. Feyenoord 38
5. Utrecht 36
6. Vitesse 35

Met een programma dat Ajax nog wedstrijden in Alkmaar, Eindhoven en Enschede op het programma heeft staan.
Dat zowel na dit weekend Twente en Feyenoord nog 4 thuiswedstrijden en geen uit heeft tegen clubs uit de top 6 en Az
Dat Psv nog 6 wedstrijden heeft 2 thuis en 4 uit heeft tegen de clubs uit de top 6 en Az.

Als je zou kwalificeren wie het "makkelijkste" programma heeft:
1. Feyenoord
2. Twente
3. Vitesse
4. Ajax
5. Psv
6. Utrecht

Hier uit blijkt dat het kampioenschap gaat tussen Ajax en Twente.

Overzicht komt nog.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2013 door Positieve Arrogantie --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 januari 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hopelijk kunnen Ajacied morgen om 22.30 alweer gaan juichen bij de uitslag van Psv.

Hopelijk is het zondag al duidelijk wie er de kampioen gaat worden.
Want dan kan zowel Psv, Feyenoord, Twente en Vitesse punten hebben verspeeld.

Dus laat dit de stand zijn van Zondag om 7 uur

1. Ajax 43
2. Twente 42
3. Psv 41
4. Feyenoord 38
5. Utrecht 36
6. Vitesse 35

Met een programma dat Ajax nog wedstrijden in Alkmaar, Eindhoven en Enschede op het programma heeft staan.
Dat zowel na dit weekend Twente en Feyenoord nog 4 thuiswedstrijden en geen uit heeft tegen clubs uit de top 6 en Az
Dat Psv nog 6 wedstrijden heeft 2 thuis en 4 uit heeft tegen de clubs uit de top 6 en Az.

Als je zou kwalificeren wie het "makkelijkste" programma heeft:
1. Feyenoord
2. Twente
3. Vitesse
4. Ajax
5. Psv
6. Utrecht

Hier uit blijkt dat het kampioenschap gaat tussen Ajax en Twente.

Overzicht komt nog.....
Twente moeten we uit kunnen hebben, zie PSV trouwens ook niet verliezen in de Grolsch Veste.
nora
 nora - vrijdag 25 januari 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Effe over Reis ik vind het een super speler alleen is Vitesse een counterploeg en komt hij te weinig aan de bal,ik denk dat hij bij Ajax een topper zou zijn want hij is technisch begaafd en een topper in de kleine ruimte.
remco k
 remco k - vrijdag 25 januari 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 22:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja die zijn er. Dat zijn spelers die al onder contract stonden bij city voordat de nieuwe eigenaar het overnam.
Volgens mij snap je de stelling toch of niet??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 25 januari 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de stelling toch of niet??
Begrijp niet echt wat je bedoelt. De 2 middenvelders die tegen Ajax speelde die waren er al voordat de nieuwe eigenaar aan de macht kwam. Die verdienen geen miljoenen zoals alle andere die er speelde. Vandaar dat het ook geen team is, omdat de een 4x meer verdiend dan de ander
remco k
 remco k - vrijdag 25 januari 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 18:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Begrijp niet echt wat je bedoelt. De 2 middenvelders die tegen Ajax speelde die waren er al voordat de nieuwe eigenaar aan de macht kwam. Die verdienen geen miljoenen zoals alle andere die er speelde. Vandaar dat het ook geen team is, omdat de een 4x meer verdiend dan de ander
Lees het dan ff terug als je wilt. Het ging enkel en alleen over het salaris van Fischer en de vergelijking naar de rest van de wereld daarover, sommige mensen vinden die 7 ton voor Fischer al erg veel, ik geef enkel aan dat het in vergelijking tot vrijwel de gehele selectie van bijvoorbeeld City niet zo heel erg veel is..

Snappie..:-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 26 januari 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees het dan ff terug als je wilt. Het ging enkel en alleen over het salaris van Fischer en de vergelijking naar de rest van de wereld daarover, sommige mensen vinden die 7 ton voor Fischer al erg veel, ik geef enkel aan dat het in vergelijking tot vrijwel de gehele selectie van bijvoorbeeld City niet zo heel erg veel is..

Snappie..:-)
ja, ik snap het. 7 ton is niks. Als je een paar pijlen goed gooit op een dart toernooi heb je in 2 weken al meer dan 7 ton verdiend.
Ferando Alonso verdiend 24 miljoen per jaar. Dat is 2 miljoen per maand. Hij verdiend dus ongeveer 7 ton in een week.

Voor Nederlandse begrippen zal het misschien veel zijn. Maar hij is geen nederlander en zijn grenzen gaan verder dan nederland. Dus je zal een beetje internationaal betalen
remco k
 remco k - zaterdag 26 januari 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 14:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ja, ik snap het. 7 ton is niks. Als je een paar pijlen goed gooit op een dart toernooi heb je in 2 weken al meer dan 7 ton verdiend.
Ferando Alonso verdiend 24 miljoen per jaar. Dat is 2 miljoen per maand. Hij verdiend dus ongeveer 7 ton in een week.

Voor Nederlandse begrippen zal het misschien veel zijn. Maar hij is geen nederlander en zijn grenzen gaan verder dan nederland. Dus je zal een beetje internationaal betalen
Dat is alles waar we het over hadden, persoonlijk vind ik het wel meevallen in vergelijking met andere mensen..
Eide
 Eide - zondag 27 januari 2013 - 01:39   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 27 januari 2013 - 11:37   quote  deeplink  
Opstelling Ajax

Vermeer, Veltman, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.

Veltman dus rechts achterin. Veel vertrouwen voor Joel.

Opstelling Vitesse: Velthuizen, Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Janssen, Van Ginkel, Ibarra, Kakuta, Reis, Havenaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Alderweireld speelt rechts achter, Veltman centraal, dit melde ED Live..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 27 januari 2013, 12:30): 3 - 2

0.0082230