|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb de opstelling van Ajax.nl gekopieerd, lijkt me trouwens wel logisch, Toby speelt rechtsback bij de Rode Duivels als hij speelt en Joel is een echte CV. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
zal wel lastiger worden als tegen feyenoord, je moet gewoon de eerste 20 min doorkomen, want dan kun je verwachten dat vitesse gaat stormen, kom je dat door en ajax kan haar eigen spelletje spelen nemen ze de 3 punten mee naar amsterdam |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Opstelling ajax
Vermeer Alderweireld, Veltman, Moisander, Blind Schöne, Poulsen, Eriksen Boerrigter, De Jong , Fischer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Tijd dat boerrigter eens opstaat man |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De Jong 2x en Boerrigter 1x |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat roep ik al langer. Net als schone veeeeel te traag is |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Yep. Alhoewel ik schone af en toe nog eens iets goeds zie doen....... Maar boerrigter speelt echt al sinds zijn blessure als een dweil ouwe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een draak van een eerste helft zeg, wat verschrikkelijk slecht van beide kanten. ajax heeft de mogelijkheid om te voetballen, en we doen het gewoon niet, 10/15 keer komen Schone Eriksen Fischer de Jong helemaal vrij in het middenveld en wordt er compleet zinloos een lange bal gespeeld. geen enkele goede combinatie.
2 dingen die me positief zijn opgevallen, Veltman is gewoon een prima CV, en Eriksen word fysiek steeds sterker, won vrijwel ieder duel om de bal en dat is toch wel iets waar hij vaak op is afgebrand. Overigens speelt hij verder net als het hele elftal zwaar onder de maat..
3 negatieve dingen die me zijn opgevallen. Alderweireld maakt op 1 keer na zowel aanvallend als verdedigend constant de verkeerde keuzes en doet in mijn optiek vrijwel alles fout. Schone doet echt alles fout wat ie maar mogelijk fout kan doen, lijdt constant balverlies schiet twee keer op de goal en die ballen zouden bijden 20 meter naast gegaan, met een gelukje valt dan die 0-1. Poulsen speelt weer zoals in de eerste 14 wedstrijden van het seizoen, schandalig slecht, laat constant zijn mannetje vrij, en over zijn passing hoef ik het vandaag niet te hebben..
van Allderweireld vind ik overigens een fout van de Boer, ik vind dat hij daar gewoon Ligeon had moeten opstellen. Die is het gewend om in het Ajax spel op die positie te spelen en Aderweireld is dat gewoon niet gewend.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Mogen handen dichtknijpen met gelijk spel |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Boerrigter een verschrikking weer...... Kom op frank!!!! Godver |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Het is 0-2, vermeer bewijst dat we een klasbak in de goal hebben en ze laten zien dat ze ook de moeizame wedstrijden kunnen winnen! Go ajax!! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
door zwak verdedigen van Veltman, deze mag hij zich aanrekenen, moet gewoon daadkrachtiger optreden daar, hopen dat ze dit vast kunnen houden, 3 punten zijn erg belnagrijk nu in deze fase van de competitie. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Echt een alles of niks keeper. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
wederom zwak verdedigen, geven het gewoon weg, 0-2 voor nu 2-2, uitermate zwak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij moet SCHone GODVERDOMME GEWOON eens met zijn man meelopen bij die 1-0, en moet boerrigter GODVERDOMME gewoon met zijn man meelopen bij die 2e, en moet ALDERWEIRELD GODVERDOMME gewoon rechtsback staan als hij daar wordt opgesteld bij die tweede..
Janssen die twee spelers van Ajax klopt op snelheid..
Echt te triest voor woorden, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twee laatste goals ook wel verschrikkelijk slecht gekeept..
En wat doet Blind daar GODVERDOMME> |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Theo theo Theo theo Theo theo We worden kampioen!!!! Haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: VAL DOOD TYFUSHOND... |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
kut keeper, en blind in oranje wahahahahahahaha wat een lachertje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja want die speelt zo goed of niet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
We love you theo we do!!!!! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
van de boer toch, wat gebeurt je hier allemaal. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: 4 klassen beter dan de beste bij ons vandaag....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga ergens anders lopen stoken joh vuile smerige tyfushond.. Moeten wij tijden een wedstrijd eens bij jullie doen, vuile lampekap |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: zo kennen we je weer remco. altijd kutten op psv forum en nu je eigen zo laten kennen, echt kleuter gedrag maar ben ik gewend van je. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 bal goed geraakt en verder niet gezien noem jij goed?? scoort alleen door verschrikkelijk slecht verdedigen van Ader, Veltman en het niet meelopen van Schone.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:13 schreef remco k het volgende:[..] Ga ergens anders lopen stoken joh vuile smerige tyfushond.. Moeten wij tijden een wedstrijd eens bij jullie doen, vuile lampekap je doet niet anders en ik reageer niet eens op je, maar nu heb ik je precies waar ik je hebben wil. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:13 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] zo kennen we je weer remco. altijd kutten op psv forum en nu je eigen zo laten kennen, echt kleuter gedrag maar ben ik gewend van je. Altijd kutten??? Alleen buiten de wedstrijden om ja, nooit tijdens een wedstrijd tyfusleijer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:14 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] je doet niet anders en ik reageer niet eens op je, maar nu heb ik je precies waar ik je hebben wil. Waar dan?? Achter een toetsenbord op mijn bank?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben je eigenlijk wel voor Ajax Joduh??? Begin er echt erg aan te twijfelen man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: moet je zelf maar terug lezen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Vandaag ben ik voor theo vrind |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax mag zichzelf vriendelijk bedanken. een wedstrijd op het niveau van de topklasse, met twee nul voor staan en het dan weer weggeven, dat doet Ajax echt zelf en heeft helemaal niks met Vitesse te maken..
Wat schandaliug slecht dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Juichen voor Vitesse als Ajax verliest... Hoe triest kun je zijn man.. |
|
|
|
|
dntjl
|
|
|
Terug op aarde! En terecht
Zwakheden compleet blootgelegd. Vorige week doordat Feyenoord voor sinterklaas speelde nog een mooi resultaat.
Compleet onterecht gedacht dat ze wel ff gingen winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zit toch echt gewoon rustig op de bank hoor. Vind het gewoon typsich lampisch achtig om je tijdens een wedstrijd zo te gaan lopen stoken.. En ja dan ben je gewoon een vuile tyfushond, dat heeft niks met mijn gemoedstoestand te maken.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Tuurlijk niet. Prima zondag!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
In 1 woord schandalig....0-2 voor.... Fysiek op elke positie tekort... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:20 schreef dntjl het volgende:Terug op aarde! En terecht Zwakheden compleet blootgelegd. Vorige week doordat Feyenoord voor sinterklaas speelde nog een mooi resultaat. Compleet onterecht gedacht dat ze wel ff gingen winnen. Onzin, je staat 2-0 voor, Ajax helpt Vitesse in het zadel door Theo zo makkelijk te laten scoren..
daarna gaat inderdaad alles fout.. |
|
|
|