|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Zit toch echt gewoon rustig op de bank hoor. Vind het gewoon typsich lampisch achtig om je tijdens een wedstrijd zo te gaan lopen stoken.. En ja dan ben je gewoon een vuile tyfushond, dat heeft niks met mijn gemoedstoestand te maken.. Kalm Remco.. Laat je niet zo opnaaien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toen niet, nu wel ja.. 3 puntjes op de lampen zijn zo weer terug.. Daar maak ik me niet zo druk om.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin, je moet gewoon blijven voetballen, dat hebben ze niet gedaan, Ajax hoeft fysiek niet mee.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Zit toch echt gewoon rustig op de bank hoor. Vind het gewoon typsich lampisch achtig om je tijdens een wedstrijd zo te gaan lopen stoken.. En ja dan ben je gewoon een vuile tyfushond, dat heeft niks met mijn gemoedstoestand te maken.. dankje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toen niet, nu wel ja, maak me niet zo druk om die 3 puntjes op jullie, die zijn zo terug, maak me eerder kwaad om het geen ruggengraat tonen en gewoon niet je eigen spel blijven spelen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:22 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, je staat 2-0 voor, Ajax helpt Vitesse in het zadel door Theo zo makkelijk te laten scoren.. daarna gaat inderdaad alles fout.. We zijn zelf ook in het zadel geholpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben heel rustig. Het is alleen altijd wel toevallig dat het altijd dezelfden zijn die hier komen stoken als Ajax eens een keer verliest. Tijdens wedstrijden doe ik het ook niet bij jullie, blijf hier dan ook gewoon weg, is toch niet meer dan normaal.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:23 schreef remco k het volgende:[..] Toen niet, nu wel ja.. 3 puntjes op de lampen zijn zo weer terug.. Daar maak ik me niet zo druk om.. de hele wedstrijd geen kans dus waar is postiviteit op gebasseerd?? Zelfs als de concurrentie slecht speelt krijgen ze kansen wij creeeren helemaal niks. Eriksen was echt schrijnend vandaag. Boerrigter uit vorm. Poulsen was ook weer een groo drama. Onze aanvoerder die niks laa zien dus nogmaals waarom ben jij zo positief |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarvoor.. Je hebt niks van me gekregen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:24 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, je moet gewoon blijven voetballen, dat hebben ze niet gedaan, Ajax hoeft fysiek niet mee.. Ajax kan fysiek niet mee...dat is iets heel anders |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Alleen maar vertrouwen op voetbal is niet genoeg... Soms moet je mee |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:26 schreef remco k het volgende:[..] Ben heel rustig. Het is alleen altijd wel toevallig dat het altijd dezelfden zijn die hier komen stoken als Ajax eens een keer verliest. Tijdens wedstrijden doe ik het ook niet bij jullie, blijf hier dan ook gewoon weg, is toch niet meer dan normaal.. remco k - maandag 21 januari 2013 - 15:56 quote deeplink
Toch een mooie ploeg he dat PSV... Kopen kopen kopen niet presteren, Dickie zal Maher nu wel krijgen verwacht ik. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
dit kom jij plaatsen als psv verliest. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
dus kom nou niet aan met stoken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lulkoek je speelt en fysiek sterkere psv en utrecht helemaal zoek. gewoon een totale offday van Erikse,De Jong, Poulsen en schone. De zoveelste offday. Komt ook bij dat frankie taktisch heeft gefaald of hij kijkt NOOIT naar belgie want Alderweiereld op rechts heb je geen ene kut aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: We kregen kansen genoeg, hadden meer dan voldoende balbezit en op een paar mogelijkheden na zijn we niet in de problemen geweest, dat de 1 en 2-0 voor Ajax dan ietwat gelukig valt vind ik niet in het zadel geholpen..
Vitesse stond 2-0 achter en waren gewoon geslagen tot het moment van Theo, hij doet het uiteraard heel goed, maar Schone laat hem lopen, Alder dekt niet door, Veltman laat zich volkomen onnodig pipelen, en Vermeer had helemaal niet moeten komen. Zo helpt Ajax Vitesse in de wedstrijd.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:28 schreef Brandje het volgende:[..] Lulkoek je speelt en fysiek sterkere psv en utrecht helemaal zoek. gewoon een totale offday van Erikse,De Jong, Poulsen en schone. De zoveelste offday. Komt ook bij dat frankie taktisch heeft gefaald of hij kijkt NOOIT naar belgie want Alderweiereld op rechts heb je geen ene kut aan. En als je een offday hebt moet je dat compenseren met inzet en strijd... Dat lijkt me logisch... |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
wie de bal kaatst kan de bal ook terug verwachten. maar nu zul je me hier de komende maanden niet meer zien remco, ik heb je waar ik je hebben wil geïrriteerd en gefrustreerd !!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:26 schreef Brandje het volgende:[..] de hele wedstrijd geen kans dus waar is postiviteit op gebasseerd?? Zelfs als de concurrentie slecht speelt krijgen ze kansen wij creeeren helemaal niks. Eriksen was echt schrijnend vandaag. Boerrigter uit vorm. Poulsen was ook weer een groo drama. Onze aanvoerder die niks laa zien dus nogmaals waarom ben jij zo positief Geen kansen?? Eriksen, de Jong, Fischer, dat zijn gewoon kansen hoor..
Vind alleen wel dat Schone uit het elftal moet, maar dat roep ik al heel lang.. Laat wederom 4/5 keer zijn man lopen, heeft altijd 3 aannames nodig en 3 uur voor een pass.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tegen City wel dan??? Ajax moet blijven voetballen, dan hoeft het niet fysiek te worden, als Ajax na die 2-0 niet inzakt maar blijft ballen zoals het deed ( al was dat niet bijster goed) dan hadden we deze pot 200% zeker gewonnen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] We kregen kansen genoeg, hadden meer dan voldoende balbezit en op een paar mogelijkheden na zijn we niet in de problemen geweest, dat de 1 en 2-0 voor Ajax dan ietwat gelukig valt vind ik niet in het zadel geholpen.. Vitesse stond 2-0 achter en waren gewoon geslagen tot het moment van Theo, hij doet het uiteraard heel goed, maar Schone laat hem lopen, Alder dekt niet door, Veltman laat zich volkomen onnodig pipelen, en Vermeer had helemaal niet moeten komen. Zo helpt Ajax Vitesse in de wedstrijd.. Maar de goals waren lucky...dat bedoel ik...en vermeer haalde er ook een paar ballen uit.... Ajax heeft gewoon een paar bijters nodig voor dit soort wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:27 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] remco k - maandag 21 januari 2013 - 15:56 quote deeplink Toch een mooie ploeg he dat PSV... Kopen kopen kopen niet presteren, Dickie zal Maher nu wel krijgen verwacht ik. En was dat tijdens een wedstrijd kerel??? Nee he..
Wat jij hier doet na een dag later moet je helemaal zelf weten.. Wel blijven lezen he kerel.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:32 schreef remco k het volgende:[..] Tegen City wel dan??? Ajax moet blijven voetballen, dan hoeft het niet fysiek te worden, als Ajax na die 2-0 niet inzakt maar blijft ballen zoals het deed ( al was dat niet bijster goed) dan hadden we deze pot 200% zeker gewonnen. Helemaal waar...maar toen lukte alles en vandaag niet...dan moet je ook fysiek je mannetje staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:28 schreef Brandje het volgende:[..] Lulkoek je speelt en fysiek sterkere psv en utrecht helemaal zoek. gewoon een totale offday van Erikse,De Jong, Poulsen en schone. De zoveelste offday. Komt ook bij dat frankie taktisch heeft gefaald of hij kijkt NOOIT naar belgie want Alderweiereld op rechts heb je geen ene kut aan. Mee eens, vind vooral de keuze voor Alder daar een flinke fout van de Boer, die had het nog beter andersom kunnen doen.. Alle goals komen uiteindelijk gewoon dwars door het midden.. Ons centrum is niet heel erg zeker van zijn zaak, maar wel voldoende om dit Vitesse af te stoppen, nu heeft de Boer de helft van de verdediging veranderd en oogde het heel erg onzeker.. Overigens vond ik 2 middenvelders vandaag verdedigend gewoon niet hun werk doen, en dat waren Schone en Poulsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:30 schreef eindhovenpsv1 het volgende:wie de bal kaatst kan de bal ook terug verwachten. maar nu zul je me hier de komende maanden niet meer zien remco, ik heb je waar ik je hebben wil geïrriteerd en gefrustreerd !!!!!! Whahahaha, als je dat denkt ben je wel heel zielig, zit gewoon rustig op de bank TWente Feyenoord te kijken.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, vind vooral de keuze voor Alder daar een flinke fout van de Boer, die had het nog beter andersom kunnen doen.. Alle goals komen uiteindelijk gewoon dwars door het midden.. Ons centrum is niet heel erg zeker van zijn zaak, maar wel voldoende om dit Vitesse af te stoppen, nu heeft de Boer de helft van de verdediging veranderd en oogde het heel erg onzeker.. Overigens vond ik 2 middenvelders vandaag verdedigend gewoon niet hun werk doen, en dat waren Schone en Poulsen. Eriksen staat ook op het middenveld he...;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:32 schreef hippy het volgende:[..] Maar de goals waren lucky...dat bedoel ik...en vermeer haalde er ook een paar ballen uit.... Ajax heeft gewoon een paar bijters nodig voor dit soort wedstrijden.. Natuurlijk niet, dan ga je namelijk mee in het spel van Vitesse en dat kan Ajax niet, en zal het ook nooit kunnen, je moet ten alle tijden je eigen spel blijven spelen, Ajax had gewoon rustig het positiespel moeten blijven spelen i.p.v. achteruuit gaan lopen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Laten we bier gaan drinken...;))).. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En die deed vandaag verdedigend zijn werk meer dan goed, ik heb van Ginkel namelijk niet gezien..Heeft meerdere counters onderschept, Janssen een paar keer van de bal afgelopen terwij het de man van Schone was en die Janssen gewoon liet lopen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1 woord is al teveel aan dit zielige zooitje, Ajax weer fantastisch mijn hoerentyfuspleuisgrafkakzooi zondag verneukt! Lang leve het vrije leven!! Jippie wat ben ik blij kuthonden zijn het! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:37 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk niet, dan ga je namelijk mee in het spel van Vitesse en dat kan Ajax niet, en zal het ook nooit kunnen, je moet ten alle tijden je eigen spel blijven spelen, Ajax had gewoon rustig het positiespel moeten blijven spelen i.p.v. achteruuit gaan lopen.. Vandaag legde vitesse de wil op in het laatste kwartier... Leuke uitspraken hoor, eigen spelletje spelen... Maar dan moet je dat wel op kunnen brengen..... Zo niet knokken met passie en dat heb ik vandaag gemist |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:26 schreef remco k het volgende:[..] Ben heel rustig. Het is alleen altijd wel toevallig dat het altijd dezelfden zijn die hier komen stoken als Ajax eens een keer verliest. Tijdens wedstrijden doe ik het ook niet bij jullie, blijf hier dan ook gewoon weg, is toch niet meer dan normaal.. Dat valt wel mee want ik ben zowat de enige PSVer hier die er vaak is en de rest niet of nauwelijks.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] En die deed vandaag verdedigend zijn werk meer dan goed, ik heb van Ginkel namelijk niet gezien..Heeft meerdere counters onderschept, Janssen een paar keer van de bal afgelopen terwij het de man van Schone was en die Janssen gewoon liet lopen.. Ja joh hap niet zo...;))...proost kerel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:28 schreef Brandje het volgende:[..] Lulkoek je speelt en fysiek sterkere psv en utrecht helemaal zoek. gewoon een totale offday van Erikse,De Jong, Poulsen en schone. De zoveelste offday. Komt ook bij dat frankie taktisch heeft gefaald of hij kijkt NOOIT naar belgie want Alderweiereld op rechts heb je geen ene kut aan. Soms mag je de tegenstander ook complimenteren. Na 2 goals achterstand terugkomen is zeer knap en kwam door doorzettingsvermogen van Vitesse. En jullie 1ste goal was n cadeau en heeft Vermeer jullie meerdere keren overeind gehouden. |
|
|
|
|
Devios
|
|
|
Probleem van Alderweireld is een gebrek aan intelligentie dat in combinatie met een eigenwijze trainer die Janssen vorig jaar gewoon aanvoerder had moeten maken..kon hij Eriksen tenminste naar de kleedkamer sturen en alle vrije trappen opeisen,Eriksen heeft volgens mij nog nooit gescoord uit een vrije trap..ja met mzzl tegen f'noord. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:44 schreef infamous psv het volgende:[..] Soms mag je de tegenstander ook complimenteren. Na 2 goals achterstand terugkomen is zeer knap en kwam door doorzettingsvermogen van Vitesse. En jullie 1ste goal was n cadeau en heeft Vermeer jullie meerdere keren overeind gehouden. Ik kan niet anders dan het eens zijn met je... Typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:45 schreef joduh het volgende:[..] Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha Je draaft wel door..;))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat valt wel mee want ik ben zowat de enige PSVer hier die er vaak is en de rest niet of nauwelijks.. Hij doet het wel vaker, maar Ajax heeft ook pas twee keer verloren he.. Dus zo heel vaak kan het ook niet.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:45 schreef joduh het volgende:[..] Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha Klinkt niet gek... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:45 schreef joduh het volgende:[..] Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha Ik vond en vind hem anders echt helemaal niet goed spelen, Vitesse haalde hetzelfde niveau als de laatste wedstrijden, Ajax totaal niet, dat heeft deze wedstrijd bepaald, en niet Theo.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij doet het wel vaker, maar Ajax heeft ook pas twee keer verloren he.. Dus zo heel vaak kan het ook niet.. Laat hem dan ff genieten...zoveel hoogtepunten maken ze ook niet mee...;)))( |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij doet het wel vaker, maar Ajax heeft ook pas twee keer verloren he.. Dus zo heel vaak kan het ook niet.. Dus doet hij het niet vaker omdat het niet kan... Volgens jou dan. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond en vind hem anders echt helemaal niet goed spelen, Vitesse haalde hetzelfde niveau als de laatste wedstrijden, Ajax totaal niet, dat heeft deze wedstrijd bepaald, en niet Theo.. Eens...vitesse stroopte de mouwen op en kreeg loon na hard werken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon eigen schuld, dikke bult. Ons ajax heeft niet kunnen brengen, wat wij allemaal wel verwachtten of hoopten. (op een enkeling daargelaten) Maar niet getreurd; 3 punten achter de koploper is niet verkeerd. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:54 schreef Ronald 1960 het volgende:Gewoon eigen schuld, dikke bult. Ons ajax heeft niet kunnen brengen, wat wij allemaal wel verwachtten of hoopten. (op een enkeling daargelaten) Maar niet getreurd; 3 punten achter de koploper is niet verkeerd. We hebben er slechter voor gestaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1 woord is al teveel aan dit zielige zooitje, Ajax weer fantastisch mijn hoerentyfuspleuisgrafkakzooi zondag verneukt! Lang leve het vrije leven!! Jippie wat ben ik blij kuthonden zijn het! Hey gappie.....lang niet gezien vriend,alles goed met je(heb ik het niet over vandaag) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond en vind hem anders echt helemaal niet goed spelen, Vitesse haalde hetzelfde niveau als de laatste wedstrijden, Ajax totaal niet, dat heeft deze wedstrijd bepaald, en niet Theo.. Vitesse gewoon terecht gewonnen. het zou je sieren als je dat eens zou toegeven. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:56 schreef infamous psv het volgende:[..] Vitesse gewoon terecht gewonnen. het zou je sieren als je dat eens zou toegeven. Terecht is een groot woord...ajax zijn eigen schuld dat wel... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:56 schreef infamous psv het volgende:[..] Vitesse gewoon terecht gewonnen. het zou je sieren als je dat eens zou toegeven. Vitesse verdiende net zoveel de overwinning als dat psv de overwinning verdiende op getackeldheracles. Helemaal niet dus, eigenlijk was Ajax psv en vitesse heracles. Maar psv scoort wel de 1-3 wat onverdiend was want heracles was beter. |
|
|
|