|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:56 schreef infamous psv het volgende:[..] Vitesse gewoon terecht gewonnen. het zou je sieren als je dat eens zou toegeven. Ik kijk naar wat mijn ploeg heeft laten liggen, Vitesse had op 0-2 nog een hartslag, maar daar was ook alles mee gezegd, Theo doet dan alles goed, terwijl er bij Ajax 4 man verschrikkelijke domme fouten maken.
Ajax veriest van zichzelf hier... Of Vitesse wel of niet terecht heeft gewonnen heeft daar niet zo heel veel mee te maken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ajax kwam gelukkig op voorsprong. Met dat geluk moet je het uit kunnen spelen. Ajax had het niet. Ajax speelde degradatie voetbal zo zwak. Best vreemd.
Maar er is geen man overboord. Psv moet nog naar kerkrade. Dat zijn geheid 0 punten. Daarnaast heeft psv nog 6 lastige wedstrijden en Ajax nog maar 3. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ajax kwam gelukkig op voorsprong. Met dat geluk moet je het uit kunnen spelen. Ajax had het niet. Ajax speelde degradatie voetbal zo zwak. Best vreemd. Maar er is geen man overboord. Psv moet nog naar kerkrade. Dat zijn geheid 0 punten. Daarnaast heeft psv nog 6 lastige wedstrijden en Ajax nog maar 3. Winnen moet je van iedere club.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Daar hou ik je aan...;))) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Moet altijd mr haalbaar is dat niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Terug krabbelen???...;))) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Krabbelen is voor vrouwen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Je graaft nu je eigen graf vriend...;))) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:10 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk naar wat mijn ploeg heeft laten liggen, Vitesse had op 0-2 nog een hartslag, maar daar was ook alles mee gezegd, Theo doet dan alles goed, terwijl er bij Ajax 4 man verschrikkelijke domme fouten maken. Ajax veriest van zichzelf hier... Of Vitesse wel of niet terecht heeft gewonnen heeft daar niet zo heel veel mee te maken. Theo kreeg de gelegenheid om alles goed te doen. Vermeer die weer als een kleuter op de grond lag voordat janssen geschoten heeft. Dan vind ik de ballen die hij wel pakt totaal onbepalngrijk. Deze jongen heeft als zoveel goals tegen gekregen wat gewoon makkelijke ballen waren als hij gewoon kijkt naar de tegenstander. Nogmaals was de Boer weer zwak door de hele verdediging uit elkaar te halen. Had voor mijn part 343 gespeeld maar Alderweireld kan niet de rechterkan bestrijken wat Van Rhijn wel kan.Ik vind ook dat Siem uit de spits moet. Ten eerste is Hoessen veel bewegelijker en met Siem in de spits is je middenveld met schone en ook je aanvaal veel te statisch. Speel zoals tegen PSV wat een fantastische eerste helft was en de Boer gooit het zo weer om. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Daley Blind heeft het gevoel dat hij het niveau van Ajax aan kan. Ook met het Champions League-niveau had de verdediger naar eigen zeggen weinig problemen. Dat vertelde de linksachter van Ajax aan Eredivisie Live.
Dan heeft ie zeker de twee fouten van vandaag niet meegerekend... Zeker bij de tweede goal zat ie te slapen en vergat te stappen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 16:24 schreef hippy het volgende:Daley Blind heeft het gevoel dat hij het niveau van Ajax aan kan. Ook met het Champions League-niveau had de verdediger naar eigen zeggen weinig problemen. Dat vertelde de linksachter van Ajax aan Eredivisie Live. Dan heeft ie zeker de twee fouten van vandaag niet meegerekend... Zeker bij de tweede goal zat ie te slapen en vergat te stappen... Als hij slaapt , kan hij toch niet stappen;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax speelde totaal niet goed, en als je dan 0-2 voor komt moet je dat gewoon koesteren.. de Boer had gewoon Enoh in moeten brengen dan hadden we wat meer grip op de wedstrijd gehouden denk ik. ik vind het ook jammer dat Veltman fysiek gewoon hard onderuit gaat tegen Janssen, dan vraag ik me af waarom niet gewoon Ligeon rechtsback? aangezien ook Havenaar fysiek een stuk sterker is dan Veltman... en als je met Veltman en Moisander speelt speel je gewoon met 2 opbouwers en zonder een echte mandekker... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 16:33 schreef NatjosFC het volgende:Ajax speelde totaal niet goed, en als je dan 0-2 voor komt moet je dat gewoon koesteren.. de Boer had gewoon Enoh in moeten brengen dan hadden we wat meer grip op de wedstrijd gehouden denk ik. ik vind het ook jammer dat Veltman fysiek gewoon hard onderuit gaat tegen Janssen, dan vraag ik me af waarom niet gewoon Ligeon rechtsback? aangezien ook Havenaar fysiek een stuk sterker is dan Veltman... en als je met Veltman en Moisander speelt speel je gewoon met 2 opbouwers en zonder een echte mandekker... Misschien had n ruit op t middenveld beter geweest;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelde gewoon een slechte wedstrijd, ik denk niet dat je daar te veel achter moet zoeken, dat kan namelijk gebeuren..
Wat wel kwalijk is, dat we weer een 2 goals verschil leiding weggeven.. En dat komt enkel en alleen omdat we stoppen met voetballen en we Vitesse gewoon een hele makkelijke goal laten maken.. Gewoon erg dom dus. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:16 schreef remco k het volgende:Ajax speelde gewoon een slechte wedstrijd, ik denk niet dat je daar te veel achter moet zoeken, dat kan namelijk gebeuren.. Wat wel kwalijk is, dat we weer een 2 goals verschil leiding weggeven.. En dat komt enkel en alleen omdat we stoppen met voetballen en we Vitesse gewoon een hele makkelijke goal laten maken.. Gewoon erg dom dus. We hebben de hele wedstrijd niet gevoetbald, net als vorige week maar dan win je dus dat verbloemt een hele boel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:20 schreef Brandje het volgende:[..] We hebben de hele wedstrijd niet gevoetbald, net als vorige week maar dan win je dus dat verbloemt een hele boel. En zelfs als Ajax nu was blijven doen wat het al 70 minuten deed had het niet verloren, we gingen achteruit lopen en lieten Janssen zomaar een goal maken waar 4 spelers een flinke fout maken en hem gewoon zomaar door laten lopen, inderdaad zit ook Vermeer daar niet goed, als die was blijven staan had Theo niet veel anders kunnen doen dan recht op Vermeer schieten.. Ook de 2 andere goals zag hij er vandaag niet goed uit in mijn optiek.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Misschien heeft hij niet geslapen omdat hij is wezen stappen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] En zelfs als Ajax nu was blijven doen wat het al 70 minuten deed had het niet verloren, we gingen achteruit lopen en lieten Janssen zomaar een goal maken waar 4 spelers een flinke fout maken en hem gewoon zomaar door laten lopen, inderdaad zit ook Vermeer daar niet goed, als die was blijven staan had Theo niet veel anders kunnen doen dan recht op Vermeer schieten.. Ook de 2 andere goals zag hij er vandaag niet goed uit in mijn optiek.. Inderdaad hij redt wel een paar keer mooi..(recht op hem af dat wel) Bij die van Janssen had hij inderdaad moeten wachten maar helaas zo als zo vaak vallen zulke goals bij hem.. Scoort Janssen hem niet geloven ze er ook niet in dus we mogen stellen dat Vermeer je vandaag punten kost.. Geef niet alleen hem de schuld hoor maar wil Cillissen toch een keer zien net als Lukoki voor Boerrigter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind niet dat Vermeer hier direct voor moet bloeden, hij heeft in mijn optiek ook al weer aardig wat punten gewonnen voor de ploeg..
En he, Cilissen mag donderdag weer laten zien wat ie kan..
Boerrigter vind ik eigenlijk wel erg jammer, hij leek in mijn optiek op de weg terug en nu is hij weer terug bij af lijkt het wel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer kunnen we een voorsprong niet vasthouden. Weer komt de verdediging onnidig onder druk en we zijn nergens meer. Met alleen veel balbezit gaan we het niet redden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 18:45 schreef remco k het volgende:Vind niet dat Vermeer hier direct voor moet bloeden, hij heeft in mijn optiek ook al weer aardig wat punten gewonnen voor de ploeg.. En he, Cilissen mag donderdag weer laten zien wat ie kan.. Boerrigter vind ik eigenlijk wel erg jammer, hij leek in mijn optiek op de weg terug en nu is hij weer terug bij af lijkt het wel.. Vermeer had gruwelijke reddingen vandaag vond ik. Boerrigrer is het hele seizoen al niks, de fase waarin het iets beter was, was het ook niet veel. Hoop dat we de echte boerrigter uberhaupt nog ooit zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 18:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad hij redt wel een paar keer mooi..(recht op hem af dat wel) Bij die van Janssen had hij inderdaad moeten wachten maar helaas zo als zo vaak vallen zulke goals bij hem.. Scoort Janssen hem niet geloven ze er ook niet in dus we mogen stellen dat Vermeer je vandaag punten kost.. Geef niet alleen hem de schuld hoor maar wil Cillissen toch een keer zien net als Lukoki voor Boerrigter.. Dat lukoki moet komen roep ik al 3 maanden. Frank is iemand die altijd ergens mee doorgaat tot hij gelijk krijgt. Dat valt te prijzen omdat het vaak lukt, maar soms..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 18:53 schreef Loetje het volgende:[..] Vermeer had gruwelijke reddingen vandaag vond ik. Boerrigrer is het hele seizoen al niks, de fase waarin het iets beter was, was het ook niet veel. Hoop dat we de echte boerrigter uberhaupt nog ooit zien Hij had inderdaad een aantal prima reddingen, dat moeten we alleen niet overdrijven, die bal van van der Heijden ( wat is die jongen goed he) is kaasrecht op Vermeer, en die bal in de hoek was ook redelijk dichtbij..
Ik ben een fan van Vermeer maar vond dat ie er vandaag bij de 3 tegengoals gewoon niet goed uitzag.. Bij Janssen moet hij helemaal niet komen, en die andere twee spelen de bal wel heel makkelijk onder hem door..
Nee sorry absoluut een slechte wedstrijd van Vermeer, net zoals de rest van de ploeg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 18:55 schreef Loetje het volgende:[..] Dat lukoki moet komen roep ik al 3 maanden. Frank is iemand die altijd ergens mee doorgaat tot hij gelijk krijgt. Dat valt te prijzen omdat het vaak lukt, maar soms..... Hij krijgt het inderdaad met twee kampioenschappen maar dat het soms niet om aan te gluren is... Vermeer houd ie aan vast, Theo CVM ook nu Derek ook tja kritiek geven is makkelijk maar we zullen zien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:45 schreef joduh het volgende:[..] Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha Jij bent een ekte ekte he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 21:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij krijgt het inderdaad met twee kampioenschappen maar dat het soms niet om aan te gluren is... Vermeer houd ie aan vast, Theo CVM ook nu Derek ook tja kritiek geven is makkelijk maar we zullen zien.. Vind Ajax het best spelen van de afgelopen 14 jaar... Niet constant, maar dat heeft met meer factoren te maken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Vieze stinksmoel houe tiefustering kakkerlakmongool!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Woehoeeeeeeeeee...
Wannabee sucker.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mooie Ritalin-slikkert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaa dat verklaard zijn gedrag.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zoals al meerdere keren aangegeven Vermeer zijn sterke punten reflexen maar tactisch geen topper,het is heel vaak met hem dat hij niet weet wanneer hij er uit moet komen en wanneer niet,en dat heeft hij niet en zal hij volgens mij nooit krijgen,hij zal in mijn ogen nooit een topper worden ik zie meer in Gilissen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Soms win je 3 punten en soms verlies je 3 punten. Er is nog geen man overboord, 3 punten achter de koploper..... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:45 schreef joduh het volgende:[..] Juichen voor theo .... Goed lezen ouwe! Theo was niet meer nodig volgens frank.... ( en Remco k!) Uitgekotst...... Kon oprotten.... Te oud...... Blabla.... Theo is een held en heeft zijn gram gehaald!!! Heerlijk !!!! Diepe buiging voor theo Janssen ouwe!!!!! Theo theo theo theo theo theo jullie worden kampioen!!! Haha Ben het bijna helemaal met je eens! :-) Ware het niet dat ik flink de pest erin heb dat ze zich zo makkelijk laten opvreten . En dan kom je toch weer dat Blind ondanks zijn ervaring verdedigend niet de top is.
Had trouwens Ligeon verwacht....... Maarja Frankie heeft zo zijn voorkeuren en als je daartoe niet behoort.... vraag maar aan Theo....
Jammer we waren zo goed bezig ! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: En daarom is het een ajaxforum met amsterdams sarcasme en dat zal een kakkerlak nooit begrijpen. Dus k - r - uip lekker terug naar je rotterdamse succesverhalen.... Ohnee die zijn van voor de laatste ijstijd ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jullie zijn zo geobsedeerd door ons dat als er stomtoevallig ooit eens een klein succesje is dat zelfs dan jullie dit niet in blijdschap kunnen vieren maar moeten denken en over ons zingen :-)
Denk daar maar eens over na en start een praatgroepje op het fey ....nooit forum.
Maar toch een fijne dag gewenst voetbalvriend :-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 08:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Soms win je 3 punten en soms verlies je 3 punten. Er is nog geen man overboord, 3 punten achter de koploper..... We kunnen in maart al lekker achterover hangen denk ik...;)))) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar wil best voor tekenen:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 08:23 schreef Stanley het volgende:Jullie zijn zo geobsedeerd door ons dat als er stomtoevallig ooit eens een klein succesje is dat zelfs dan jullie dit niet in blijdschap kunnen vieren maar moeten denken en over ons zingen :-) Denk daar maar eens over na en start een praatgroepje op het fey ....nooit forum. Maar toch een fijne dag gewenst voetbalvriend :-) Geobsedeerd nee das toch echt een verkeerde woordkeuze Stanley..wij zijn geen successupporters..d:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 19:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Geobsedeerd nee das toch echt een verkeerde woordkeuze Stanley..wij zijn geen successupporters..d:-) dat klopt inderdaad, jullie hebben nooit succes. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Niet helemaal waar Remco, fey...nooit is de laatste nederlandse club die een europacup heeft gewonnen.
Maar wij zijn en blijven de beste***+1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 21:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Niet helemaal waar Remco, fey...nooit is de laatste nederlandse club die een europacup heeft gewonnen. Maar wij zijn en blijven de beste***+1 11 jaar geleden, dat weten de meesten al helemaal niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt met de vrije trappen van Pierre.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Was mooi hè?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heumeu.....en kakkie,pfffffffffff |
|
|
|