|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heeft ze.....dacht meer(als ik het voor het zeggen had)...C&A for life ouwe |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ??? Geen idee Jack, na een aantal jaren ellende en vorig seizoen een 2e plek, wordt het weer een keer tijd voor iets moois.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ??? Hey Sjakie.....? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik vriend......Vinnie en C. zijn oke,ben niet dom maat |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:06 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Geen idee Jack, na een aantal jaren ellende en vorig seizoen een 2e plek, wordt het weer een keer tijd voor iets moois.. Ik vond die 2e plek van jullie afgelopen seizoen echt super..... Wij zijn tenslotte nummer 1 :-)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 21:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Niet helemaal waar Remco, fey...nooit is de laatste nederlandse club die een europacup heeft gewonnen. Maar wij zijn en blijven de beste***+1 En de eerste wereldbeker..niet vergeten he maat..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ??? Een paar maandjes nog.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
[quote: Op maandag 28 januari 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ???..]
quote: Hahaha, je hebt gelijk, dat kan wel kloppen, want jullie eindigen weer achter ons. Wij als 1e en jullie als 2e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 15:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[quote: Op maandag 28 januari 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende: Ja maar hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een hoofdprijs pakken ???..] [..] Hahaha, je hebt gelijk, dat kan wel kloppen, want jullie eindigen weer achter ons. Wij als 1e en jullie als 2e Jij bent net zo standvastig als ik, we blijven hierin verschillen van mening maat..d:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat dan gaat ze vreemd?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iets met een klepel en klokken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iets met een klepel en een klok.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 19:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Geobsedeerd nee das toch echt een verkeerde woordkeuze Stanley..wij zijn geen successupporters..d:-) Whahahaha nee dat kunnennjullid ook nie zijn man! Hahah beste grap die ik gehoord heb vandaag!! Successuporter!!!!???? Of is 2e plek halen ook al een succes bij jullie??????tsja.... Triest volkje haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 17:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij bent net zo standvastig als ik, we blijven hierin verschillen van mening maat..d:-) Daarom zijn we toch supporter, ieder van ons eigen cluppie! Toch? Ik in ieder geval wel! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 20:02 schreef joduh het volgende:[..] Whahahaha nee dat kunnennjullid ook nie zijn man! Hahah beste grap die ik gehoord heb vandaag!! Successuporter!!!!???? Of is 2e plek halen ook al een succes bij jullie??????tsja.... Triest volkje haha Hoger hebben ze de afgelopen jaren ook niet gestaan, wel lager :-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 20:02 schreef joduh het volgende:[..] Whahahaha nee dat kunnennjullid ook nie zijn man! Hahah beste grap die ik gehoord heb vandaag!! Successuporter!!!!???? Of is 2e plek halen ook al een succes bij jullie??????tsja.... Triest volkje haha Jullie is jodenvolk..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 20:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Daarom zijn we toch supporter, ieder van ons eigen cluppie! Toch? Ik in ieder geval wel! Absoluut..!!!!! |
|
|
|