BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kan Louis van Gaal nog om Blind heen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Daley Blind is al het hele seizoen de meest constante Ajacied. Hij haalt elke wedstrijd een voldoende, is een rots in de branding en heeft alle twijfel over hem ondertussen naar de prullenbak verwezen. Schaken, toch een international, werd vandaag aan alle kanten zoek gespeeld door Blind.

Zijn concurrentie op linksback is niet bijzonder. Erik Pieters heeft zichzelf geen dienst bewezen dit weekend. Maakte opzichtig een zware overtreding en sloeg daarna zichzelf het ziekenhuis is. Jetro Willems is al tijden niet top. Martins Indie is een gelegenheids-linksback die normaliter voor een plek centraal in de verdediging in aanmerking zal komen.

Ik ben als Ajacied bevooroordeeld maar ik vind Daley Blind ronduit beter dan Pieters en Willems. En op linksback is hij ook beter dan Marten Indie.

Liouis van Gaal kan niet meer om Daley blind heen. Daley in Oranje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Eide --
hippy
 hippy - zondag 20 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Nope
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 januari 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Eens....maar van Gaal is een beetje stout(boos) op Ajax....kansloos dus
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 januari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, hoewel wat Nenam zegt is ook waar. Aan de andere kant heeft ook van Gaal een ajax hart toch?
remco k
 remco k - zondag 20 januari 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:
Eens....maar van Gaal is een beetje stout(boos) op Ajax....kansloos dus
Waarom? Hij stelt ook van Rhijn boven vd Wiel en stelt Vermeer op tegen Duitsland.. Vind het dus niet kloppen wat je zegt. daarbij hebben we buiten deze 2 niet heel veel Nederlandse jongens in onze basis rondlopen..
remco k
 remco k - zondag 20 januari 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 23:05 schreef hippy het volgende:
Nope
Op basis waarvan?? Wie is er beter?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 januari 2013 - 01:07   quote  deeplink  
Het is Louis! niet Lious!
En ook weer een prachtig interview met (ik meen) de NOS over Guardiola! :)

hippy
 hippy - maandag 21 januari 2013 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 23:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan?? Wie is er beter?
Ik reageer op de kop...dus ben het eens lieverd...;)))
Brandje
 Brandje - maandag 21 januari 2013 - 07:42   quote  deeplink  
Lijkt mij niet zeker als je ziet wat de twee lb in lampegat op het moment laten zien. Dus Louis moet kiezen tussen Blind en van Anholt
nora
 nora - maandag 21 januari 2013 - 09:51   quote  deeplink  
Het komt hard aan bij de Blind haters maar Blind is op dit moment veruit de beste linksback van Nederland en zijn vader zit bij Louis op de bank volgens mij kan je er op wachten dat hij over twee weken er bij zit en terecht.En Anholt is een goede back maar mist de rust en overzicht van Blind.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 januari 2013 - 11:38   quote  deeplink  
Buttner.....
speelt niet, maar goed.
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Is niet beter geworden als dat hij bij Vitesse was, en toen was ie al niet goed genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Toen Buttner bij Vitesse speelde is hij al eens uitgenodigd geweest....Ferguson is geen kleintje die ziet het wel goed...zowel Blind als Buttner zijn beiden wel gewaagd aan elkaar...
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Toen Buttner bij Vitesse speelde is hij al eens uitgenodigd geweest....Ferguson is geen kleintje die ziet het wel goed...zowel Blind als Buttner zijn beiden wel gewaagd aan elkaar...
Volgens mij heb je geen idee hoeveel van dit soort spelers United per jaar koopt, uitprobeert in het tweede en misschien een paar minuten in het eerste om ze vervolgens binnen 1 a 2 jaar weer te verkopen...

Je praat echt makkelijk over een speler of 5/6 per seizoen..

United geeft per saldo ook niet zo heel veel uit aan dure transfers ( uitzonderingen daargelaten) zo breken er altijd wel 1 of twee spelers door van deze jongens, maar vallen er dus veel meer af..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door remco k --
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 januari 2013 - 21:16   quote  deeplink  
Blind verdiend met van aanholt te strijden voor linksback
sebas1
 sebas1 - dinsdag 22 januari 2013 - 21:28   quote  deeplink  
hahahaha, Blind in het nederlandselftal laat me niet lachen.
Eide
 Eide - dinsdag 22 januari 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:28 schreef sebas1 het volgende:
Kijk jij wel voetbal?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 januari 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Kijk jij wel voetbal?
hehehehehehe.....ik dacht hetzelfde vriend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen idee hoeveel van dit soort spelers United per jaar koopt, uitprobeert in het tweede en misschien een paar minuten in het eerste om ze vervolgens binnen 1 a 2 jaar weer te verkopen...

Je praat echt makkelijk over een speler of 5/6 per seizoen..

United geeft per saldo ook niet zo heel veel uit aan dure transfers ( uitzonderingen daargelaten) zo breken er altijd wel 1 of twee spelers door van deze jongens, maar vallen er dus veel meer af..
Ze kopen niet blind....dus als een kip zonder kop...in dit geval bedoel ik niet Daley hoor....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 januari 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:16 schreef Loetje het volgende:
Blind verdiend met van aanholt te strijden voor linksback
Van Aanholt is idd ook geen verkeerde....
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze kopen niet blind....dus als een kip zonder kop...in dit geval bedoel ik niet Daley hoor....
Wat veranderd dat aan het feit dat vrijwel alle spelers ook weer verkocht worden omdat ze niet goed genoeg zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van Aanholt is idd ook geen verkeerde....
Het zijn momenteel de 2 beste
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:28 schreef sebas1 het volgende:
En jij achter de geraniums
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 01:07 schreef Boudewijn het volgende:

Pfffffff...
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:38 schreef NatjosFC het volgende:
Buttner.....
speelt niet, maar goed.
Overschatte voetballer achteraf. Tijdje goed doorontwilkeld in arnhem en erna ontwikkeling stil. De keuze om van vitesse naar united te gaan snap ik al helemaal niet
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 16:04   quote  deeplink  
En financieel snap ik het wel. Sportief totaal niet!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Was een prima back voor psv geweest. Beter als iemand die van zelfvernieling houdt
Stanley
 Stanley - woensdag 23 januari 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Natuurlijk kan Louis om Daley Blind heen, anders zou Louis Louis niet zijn.

Ik ben, was een Blind-hater van het ergste soort en vind net als Louis van Gaal (denk ik)
dat een back altijd corrigerende snelheid moet bezitten...

Maar ook ik kan mijn ogen niet sluiten voor het feit dat Blind sneller is geworden. Dit is duidelijk merkbaar en heeft hij, zo lijkt het althans, getraind waarvoor hulde aan zijn adres.

Daley is een goede voetballer die opvallend vaak de rust bewaard aan de bal of wanneer aangespeeld, ook opvallend vaak de juiste oplossing kiest in zijn afspeelpunt...

Sympathieke jongen, een echte Ajacied, wordt beter en beter, presteerd momenteel uitstekende, echter zal altijd snelheid te kort komen voor de echte top!
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 17:09   quote  deeplink  
Vraag beantwoord. De voorselectie van Oranje voor de oefeninterland tegen Italië.

quote:
Voorselectie Oranje
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City).

Achterhoede: Daley Blind (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord).

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV).

Voorhoede: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Sporting).
Tel de linksbacks, ik zie er maar 1, hoewel Martins Indie als stand-in daar ook uit de voeten kan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 januari 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:29 schreef Stanley het volgende:

Ik ben, was een Blind-hater van het ergste soort en vind net als Louis van Gaal (denk ik)

Maar ook ik kan mijn ogen niet sluiten voor het feit dat Blind sneller is geworden. Dit is duidelijk merkbaar en heeft hij, zo lijkt het althans, getraind waarvoor hulde aan zijn adres.

Daley is een goede voetballer die opvallend vaak de rust bewaard aan de bal of wanneer aangespeeld, ook opvallend vaak de juiste oplossing kiest in zijn afspeelpunt...

Sympathieke jongen, een echte Ajacied, wordt beter en beter, presteerd momenteel uitstekende, echter zal altijd snelheid te kort komen voor de echte top!
Ben ik helemaal eens met jou...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 januari 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 17:09 schreef Eide het volgende:
Vraag beantwoord. De voorselectie van Oranje voor de oefeninterland tegen Italië.

[..]

Tel de linksbacks, ik zie er maar 1, hoewel Martins Indie als stand-in daar ook uit de voeten kan.
Dus daley gaat debuteren
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 17:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Aangezien BMI er ook steeds speelt denk ik dat van gaal daarvoor kiest. Lijkt wel een ajax-hater geworden. Krankzinnig dat mathijsen er gewoon bij zit.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:29 schreef Stanley het volgende:

Helemaal eens. Louis heeft altijd wat. Trouwens ook belachelijk hoe hij reageerde op het aanstellen van guardiola
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 17:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus daley gaat debuteren
Normaliter zal Van Gaal hem wel laten debuteren schat ik.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:04 schreef Loetje het volgende:
En financieel snap ik het wel. Sportief totaal niet!!!
nou ja, als je straks een BPL titel op je CV hebt staan....
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 01:07 schreef Boudewijn het volgende:

En dat is je held?? Ongelooflijk dit, wat een verschrikkelijk trieste man is dit aan het worden.. Heb hem als trainer echt heel hoog zitten en zal voor altijd een van Ajax grote helden zijn in mijn optiek. Maar hij begint nu wel heel raar te praten..
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Overschatte voetballer achteraf. Tijdje goed doorontwilkeld in arnhem en erna ontwikkeling stil. De keuze om van vitesse naar united te gaan snap ik al helemaal niet
Ik denk niet dat er veel spelers zijn die nee zouden zeggen, hoe vaak krijg je die kans..
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel spelers zijn die nee zouden zeggen, hoe vaak krijg je die kans..
Klopt. Maar een gezonde voetballer wil toch ook altijd spelen?
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 18:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nou ja, als je straks een BPL titel op je CV hebt staan....
Jup, zeker als je er 6 wedstrijden in hebt gespeeld
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 19:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Maar een gezonde voetballer wil toch ook altijd spelen?
Bij Vitesse spelen voor 3 ton per jaar, of voor 4 jaar tekenen bij Manutd en de rest van je leven financieel onafhankelijk zijn?? daarbij uiteraard de kans dat het je wel lukt om door te breken daar... Ik zou het wel weten. Voetballen doet ie daar dagelijks, en hij speelt zijn potjes daar met het tweede..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 januari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup, zeker als je er 6 wedstrijden in hebt gespeeld
zou ik niet meezitten, hij heeft aan het eind van het seizoen meer BPL titels dan Steven Gerrard, haha denk daar maar eens over na:)
Eide
 Eide - woensdag 23 januari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Vitesse spelen voor 3 ton per jaar, of voor 4 jaar tekenen bij Manutd en de rest van je leven financieel onafhankelijk zijn?? daarbij uiteraard de kans dat het je wel lukt om door te breken daar... Ik zou het wel weten. Voetballen doet ie daar dagelijks, en hij speelt zijn potjes daar met het tweede..
Dat en hij wist echt wel dat Evra daar 1e keuze is. Maar Evra is 31 en hij hoopt zich daar natuurlijk te ontwikkelen als de beoogd opvolger. Zo niet heeft hij op zeer hoog niveau getraint en is hij die ervaring weer rijker.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 januari 2013 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dit is een financiele kwestie. Hoor nou wat je zegt, wedstrijdjes in het tweede. Duidelijk niet iemand die elke week wil voetballen. Anders maak je geen stap die 8x zo groot als je eigem club
Loetje
 Loetje - donderdag 24 januari 2013 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 22:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zou ik niet meezitten, hij heeft aan het eind van het seizoen meer BPL titels dan Steven Gerrard, haha denk daar maar eens over na:)
Dat doe ik niet. Voetballen is tegenwoordig niet belangrijk meer. Geldwolvwn. Bahbah.
Stanley
 Stanley - donderdag 24 januari 2013 - 08:13   quote  deeplink  
Je zou wel gek zijn om nee te zeggen tegen Man. United als lb van Vitesse ;-)

Niet geschoten is altijd mis en baat het niet dan schaadt het ook zeker niet om voor je kans of a lifetime te gaan.
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - donderdag 24 januari 2013 - 08:16   quote  deeplink  
Die jongen wordt daar natuurlijk ook beter op de training met het 1e. 6wedstrijden in het 1e vind ik trouwens nog verassend veel voor iemand die zo'n grote stap maakt.
Tuurlijk is Evra nummer 1, en waarom zou je die eruit halen? Maar ze hebben Butner natuurlijk gehaald met het oog op de toekomst.

Geen idee trouwens of ze daar nog meer goede backs hebben in de opleiding, maar het lijkt me niet dat ze hem voor niks halen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 23:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat en hij wist echt wel dat Evra daar 1e keuze is. Maar Evra is 31 en hij hoopt zich daar natuurlijk te ontwikkelen als de beoogd opvolger. Zo niet heeft hij op zeer hoog niveau getraint en is hij die ervaring weer rijker.
eens Eide...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 08:13 schreef Stanley het volgende:
Je zou wel gek zijn om nee te zeggen tegen Man. United als lb van Vitesse ;-)

Niet geschoten is altijd mis en baat het niet dan schaadt het ook zeker niet om voor je kans of a lifetime te gaan.
Ik zou het ook wel weten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 januari 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 08:16 schreef AFCA!!!. het volgende:
Die jongen wordt daar natuurlijk ook beter op de training met het 1e. 6wedstrijden in het 1e vind ik trouwens nog verassend veel voor iemand die zo'n grote stap maakt.
Tuurlijk is Evra nummer 1, en waarom zou je die eruit halen? Maar ze hebben Butner natuurlijk gehaald met het oog op de toekomst.

Geen idee trouwens of ze daar nog meer goede backs hebben in de opleiding, maar het lijkt me niet dat ze hem voor niks halen..
Natuurlijk wordt hij daar beter...hij speelt daar tussen kanjers...wordt daar naar een hoger niveau getild..
Loetje
 Loetje - donderdag 24 januari 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 15:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt hij daar beter...hij speelt daar tussen kanjers...wordt daar naar een hoger niveau getild..
Maar ik neem aan dat je ook altijd wil spelen. Verhuur aan een subtopper was in mijn inziens beter geworden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kan Louis van Gaal nog om Blind heen?

0.0071039