|
|
Eide
|
|
|
Er worden momenteel toch al vreemde keuzes gemaakt door spelers, althans, als je er vanuit gaat dat iemand veel wil ballen.
Kijk naar Gregory v.d. Wiel bij PSG, heeft daar alleen concurrentie van de aanvoerder van de ploeg. Wat dacht hij nou zelf, dat Ancelotti z'n aanvoerder er wel naast zou houden voor Greg? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Daley geselecteerd zoals ik al verwachte en Louis heeft Mathijssen weer geselecteerd wat een sukkel die van Gaal het is OVER met Mathijssen ,Louis gooi Indy met Vrij in het centrum of haal Veltman een super talent bij het Ned/team. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 07:30 schreef Loetje het volgende:[..] Zoals ik al zei, dit is een financiele kwestie. Hoor nou wat je zegt, wedstrijdjes in het tweede. Duidelijk niet iemand die elke week wil voetballen. Anders maak je geen stap die 8x zo groot als je eigem club Hij voetbalt toch elke week?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 08:16 schreef AFCA!!!. het volgende:Die jongen wordt daar natuurlijk ook beter op de training met het 1e. 6wedstrijden in het 1e vind ik trouwens nog verassend veel voor iemand die zo'n grote stap maakt. Tuurlijk is Evra nummer 1, en waarom zou je die eruit halen? Maar ze hebben Butner natuurlijk gehaald met het oog op de toekomst. Geen idee trouwens of ze daar nog meer goede backs hebben in de opleiding, maar het lijkt me niet dat ze hem voor niks halen.. Ben benieuwd hoe je aan de 6 wedstrijden komt, kan er in de PL iig niet meer dan 1 vinden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 16:37 schreef nora het volgende:Daley geselecteerd zoals ik al verwachte en Louis heeft Mathijssen weer geselecteerd wat een sukkel die van Gaal het is OVER met Mathijssen ,Louis gooi Indy met Vrij in het centrum of haal Veltman een super talent bij het Ned/team. Daar begrijp ik ook helemaal geen hol van...had direct bij zijn aanstelling verwacht dat het over en sluiten was voor Mathijssen...miskoop bij Feyenoord...haha gelukkig maar....Mathijssen is ook geen prater dus de jeugd heeft ook helemaal niets aan hem...Mathijssen is top geweeest had beter ergens onder de spaanse zon in een totaal nietszeggend clubje moeten afbouwen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel opvallend hoe de teruggekeerde routiniers met grote regelmaat door het ijs zakken. Van Bommel, Mathijssen. Heel scharrig om te zien dat ze in topwedstrijden niet overeind blijven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hij mag opdraven in Fa cup en league cup. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 21:03 schreef Eide het volgende:Wel opvallend hoe de teruggekeerde routiniers met grote regelmaat door het ijs zakken. Van Bommel, Mathijssen. Heel scharrig om te zien dat ze in topwedstrijden niet overeind blijven. Wat nog grappiger is, is dat van Bommel en Mathijssen als helden zijn binnengehaald..
En dat onze routinier Poulsen met grote twijfel is ontvangen, door velen (waaronder ikzelf) vaak de grond in is geboord juist wel opstaat in de grote wedstrijden.. Zie PSV, Twente Feyenoord en City.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 21:11 schreef remco k het volgende:[..] Wat nog grappiger is, is dat van Bommel en Mathijssen als helden zijn binnengehaald.. En dat onze routinier Poulsen met grote twijfel is ontvangen, door velen (waaronder ikzelf) vaak de grond in is geboord juist wel opstaat in de grote wedstrijden.. Zie PSV, Twente Feyenoord en City.. helaas heb je gelijk... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 21:03 schreef Eide het volgende:Wel opvallend hoe de teruggekeerde routiniers met grote regelmaat door het ijs zakken. Van Bommel, Mathijssen. Heel scharrig om te zien dat ze in topwedstrijden niet overeind blijven. We hadden toch een Mickey Mouse competitie ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 21:11 schreef remco k het volgende:[..] Wat nog grappiger is, is dat van Bommel en Mathijssen als helden zijn binnengehaald.. En dat onze routinier Poulsen met grote twijfel is ontvangen, door velen (waaronder ikzelf) vaak de grond in is geboord juist wel opstaat in de grote wedstrijden.. Zie PSV, Twente Feyenoord en City.. Klopt...misschien niet meer opstellen in kleinere wedstrijden....Boccara al laten wennen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar ben ik het niet mee eens, hij moet gewoon blijven spelen. Boccara traint volgens mij niet eens met het eerste mee, dan ga je die toch ook nog niet laten spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het zal niemand zijn ontgaan maar Daley dus bij de definitie selectie van Oranje tegen Italie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee man, mooi voor hem, hopelijk leert hij daar ook weer bij en zet hij zijn groeiende lijn bij Ajax voort... Hoop echt dat ie bijtekenend tot 2017 ofzo.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 - 17:46 schreef remco k het volgende:Daar ben ik het niet mee eens, hij moet gewoon blijven spelen. Boccara traint volgens mij niet eens met het eerste mee, dan ga je die toch ook nog niet laten spelen. Heeft Sporkslede op die plek niet meer potentie? die speelt daar in de jeugd toch ook vaak en dan staat Boccara op de plek van Siem? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] Heeft Sporkslede op die plek niet meer potentie? die speelt daar in de jeugd toch ook vaak en dan staat Boccara op de plek van Siem? Nee, vaak is dat andersom, of wisselen ze elkaar af.. Vind ook echt dat Boccara meer potentie heeft, die jongen dekt heel goed vooruit en zit werkelijk overal tussen, is daarbij ook nog bikkelhard..
Is trouwens ook disciplinair gestraft.. Hij is zonder het te overleggen naar Parijs gegaan.. Daar was de Boer niet blij mee.. Ik denk dat ie anders al wel vaker bij de selectie had gezeten.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Nee, vaak is dat andersom, of wisselen ze elkaar af.. Vind ook echt dat Boccara meer potentie heeft, die jongen dekt heel goed vooruit en zit werkelijk overal tussen, is daarbij ook nog bikkelhard.. Is trouwens ook disciplinair gestraft.. Hij is zonder het te overleggen naar Parijs gegaan.. Daar was de Boer niet blij mee.. Ik denk dat ie anders al wel vaker bij de selectie had gezeten.. beetje raar, dat ie zomaar naar Parijs gaat... maar ja, ik weet de reden niet? mischien een familielid of vriend ofzo ziek..
Boccara dus een type Anita? die dekte ook goed vooruit en onderschepte veel. was wat betreft niet super hard in de tackles ofzo... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 19:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] Boccara dus een type Anita? die dekte ook goed vooruit en onderschepte veel. was wat betreft niet super hard in de tackles ofzo... Meer een type Enoh, een echte balafpakker. Maar hij is voetballend wel sterker als Enoh.
Overigens is het laten gaan van Enoh natuurlijk wel een uiting van vertrouwen dat Ajax Poulsen kan afvangen met andere spelers. Schone kan daar uit de voeten maar je moet toch ook concluderen dat er vertrouwen is in Sporkslede en Boccara. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 06:24 schreef Eide het volgende:[..] Meer een type Enoh, een echte balafpakker. Maar hij is voetballend wel sterker als Enoh. Overigens is het laten gaan van Enoh natuurlijk wel een uiting van vertrouwen dat Ajax Poulsen kan afvangen met andere spelers. Schone kan daar uit de voeten maar je moet toch ook concluderen dat er vertrouwen is in Sporkslede en Boccara. maar een type Enoh is uiteindelijk niet bij ons geslaagd. we zijn meer een aanjager nodig als Anita.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar een type Enoh is uiteindelijk niet bij ons geslaagd. we zijn meer een aanjager nodig als Anita.. Enoh is niet geslaagd omdat hij niet kan meevoetballen, niet omdat hij als controleur niet rendeerde. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 12:22 schreef Eide het volgende:[..] Enoh is niet geslaagd omdat hij niet kan meevoetballen, niet omdat hij als controleur niet rendeerde. heeft Boccara dat vermogen wel dan? dat moet nog gaan blijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat vermogen heeft hij zeker, dat laat hij wekelijks zien bij Jong Ajax.. Het is mij echt een raadsel dat ie nooit bij de selectie zit, hij is bij Jong Ajax gewoon wekelijks de beste man van het veld... Als ik naar hem kijk, dan lijkt het alsof ik naar een jonge Busquets zit te kijken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat vermogen heeft hij zeker, dat laat hij wekelijks zien bij Jong Ajax.. Het is mij echt een raadsel dat ie nooit bij de selectie zit, hij is bij Jong Ajax gewoon wekelijks de beste man van het veld... Als ik naar hem kijk, dan lijkt het alsof ik naar een jonge Busquets zit te kijken.. Busquets... prima voetballer, maar die vervelende schwalbes altijd... die Busquets is een goede controleur, maar ook vervelende speler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 13:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] Busquets... prima voetballer, maar die vervelende schwalbes altijd... die Busquets is een goede controleur, maar ook vervelende speler! Swalbes?? Zie ik hem echt nooit maken.. Die jongen is veel belangrijker voor dit Barca dan dat menig mens denkt.. Zit overal tussen, dekt door als de beste en behoort in mijn optiek bij de 8 beste voetballers van de wereld.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar is er een swalbe dan?? Bij alles wordt ie gewoon geraakt, dat ie theatraal gaat liggen is een ander ding, overigens alleen tegen Real Madrid... Tegen Evra krijgt hij gewoon een schop van Evra met rechts, hij houd zelf als eerste vast maar een swalbe is dat toch echt niet..
Nee sorry, wat theatraal valgedrag, maar geen swalbes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer trouwens dat je alleen daar op in gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is een SWALBE...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Heb em zo vaak gezien maar ik lig alweer in een deuk hierom :D |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: doe ik helemaal niet, want ik stel hem in het elftal van Barca totaal niet ter discussie en zeg in in mijn 1e post zelfs dat het een goede speler is.
daarbij vind ik het onnodig om in te gaan op het deel dat jij hem bij 8 beste voetballers ter wereld vind zitten. want dat is meer een een kwestie van mening, en als ik dat niet vind is dat mijn mening en daar hebben we allebei niks aan tog? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 13:47 schreef remco k het volgende:[..] Waar is er een swalbe dan?? Bij alles wordt ie gewoon geraakt, dat ie theatraal gaat liggen is een ander ding, overigens alleen tegen Real Madrid... Tegen Evra krijgt hij gewoon een schop van Evra met rechts, hij houd zelf als eerste vast maar een swalbe is dat toch echt niet.. Nee sorry, wat theatraal valgedrag, maar geen swalbes. t' gaat me juist omdat theatrale... wat ik toch een onderdeel vind van een Schwalbe.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, een Schwalbe is een fopduik. Theatraal vallen is niet foppen. Dat theatrale is wel irritant, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 14:20 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, een Schwalbe is een fopduik. Theatraal vallen is niet foppen. Dat theatrale is wel irritant, dat dan weer wel. dat bedoel ik.
daarbij is Theatraal naar de grond gaan toch ook een vorm van het proberen te beinvloeden van de scheids.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 14:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] dat bedoel ik. daarbij is Theatraal naar de grond gaan toch ook een vorm van het proberen te beinvloeden van de scheids.. Ja? Praten met de scheidsrechter heeft dat ook ten doel, net als een lachje of een appluasje, net als alle die pijntjes die met de magische spons weer voorbij gaan. Waar scheidsrechters zijn wordt beinvloeding toegepast. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 14:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] dat bedoel ik. daarbij is Theatraal naar de grond gaan toch ook een vorm van het proberen te beinvloeden van de scheids.. Maar geen Swalbe... Overigens zoals je zelf al laat zien alleen maar in de wedstrijden tegen Real Madrid... En dat vind ik persoonlijk dan weer minder erg,.. Die hebben namelijk 12 van dat soort gasten op het veld rondlopen... Ronaldo, Pepe Dimaria of Marcelo weleens bekeken?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Maar geen Swalbe... Overigens zoals je zelf al laat zien alleen maar in de wedstrijden tegen Real Madrid... En dat vind ik persoonlijk dan weer minder erg,.. Die hebben namelijk 12 van dat soort gasten op het veld rondlopen... Ronaldo, Pepe Dimaria of Marcelo weleens bekeken?? ja, heb ik ook zien spelen! maar neemt niet weg dat het gewoon irritant is en we hadden het hier over Busquets of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, heb ik ook zien spelen! maar neemt niet weg dat het gewoon irritant is en we hadden het hier over Busquets of niet? Eigenlijk over Boccara, en zijn kwaliteiten die vergelijkbaar zijn met die van Busquets, jij haalt de swalbes erbij.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:29 schreef remco k het volgende:[..] Eigenlijk over Boccara, en zijn kwaliteiten die vergelijkbaar zijn met die van Busquets, jij haalt de swalbes erbij.. ik zei dat Busquets een irritante speler was door zijn schwalbes(theatrale geval) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terug naar Boccara dan, nuttige speler, balafpakker die echt voetballend ook goed meekan. Hij heeft een goede pass in de benen.
Hij is een speler naar Frans model, sterk met een redelijk goede functionele techniek zonder dat het flamboyant is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Doet precies wat nodig is.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:51 schreef Eide het volgende:Terug naar Boccara dan, nuttige speler, balafpakker die echt voetballend ook goed meekan. Hij heeft een goede pass in de benen. Hij is een speler naar Frans model, sterk met een redelijk goede functionele techniek zonder dat het flamboyant is. Jammer dat we tot nu toe nog maar heel weinig van hem hebben kunnen genieten! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als ik dit lees is het onbegrijpelijk dat hij er steeds niet bij is ,dat zal dan wel een andere reden hebben,gedrag op training of gedrag in de groep of gedrag naar de trainer toe of inzet ?? Ik hoop het een keer te lezen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 13:25 schreef nora het volgende:Als ik dit lees is het onbegrijpelijk dat hij er steeds niet bij is ,dat zal dan wel een andere reden hebben,gedrag op training of gedrag in de groep of gedrag naar de trainer toe of inzet ?? Ik hoop het een keer te lezen. Nou ja, hij heeft een kans gehad in het 1e, toen speelde hij niet denderend en was zijn enige wapenfeit een gele kaart. Daarna heeft hij een disciplinaire sanctie gehad omdat hij zonder het te melden naar Parijs is geweest. Aansluitend daaraan is Poulsen goed aan spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 15:29 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, hij heeft een kans gehad in het 1e, toen speelde hij niet denderend en was zijn enige wapenfeit een gele kaart. Daarna heeft hij een disciplinaire sanctie gehad omdat hij zonder het te melden naar Parijs is geweest. Aansluitend daaraan is Poulsen goed aan spelen. En vervolgens hoor je bijna niets meer van hem..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Weet ik niet hoor. Hij speelt zijn potjes bij Jong Ajax is is toch de gedoodverfde opvolger voor Poulsen als die vertrekt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kijk het is een jonge gozer die uit Frankrijk komt dus andere cultuur 1 kans gehad mag volgens mij wel weer eens een kans krijgen als hij inderdaad zoveel potentie heeft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 19:21 schreef nora het volgende:Kijk het is een jonge gozer die uit Frankrijk komt dus andere cultuur 1 kans gehad mag volgens mij wel weer eens een kans krijgen als hij inderdaad zoveel potentie heeft. anderzijds speelt Schöne ook vaak op die positie.. daarbij heeft Sporkslede ook 2 keer gespeeld, wat ook een talent is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat vermogen heeft hij zeker, dat laat hij wekelijks zien bij Jong Ajax.. Het is mij echt een raadsel dat ie nooit bij de selectie zit, hij is bij Jong Ajax gewoon wekelijks de beste man van het veld... Als ik naar hem kijk, dan lijkt het alsof ik naar een jonge Busquets zit te kijken.. Sta jij elke week bij jong-ajax langs de lijn dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee van gaal kan niet meer om Blind heen....hij laat hem debuteren... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel gelijk een goede serieuze test om te kijken hoe hij er internationaal voorstaat in oranje |
|
|
|