|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] Verthongen en Aalderweireld speelden onder een andere in die periode. En in een tijd waarbij de jeugd.minder belangrijk was. Gaat het toch helemaal niet om?? Het geeft alleen aan dat ook Veltman daarin nog makkelijk kan groeien, maar nu al verder is dan die jongens in dezelfde periode.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik zeg toch ook dat Veltman daarin nog moet groeien.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Gaat het toch helemaal niet om?? Het geeft alleen aan dat ook Veltman daarin nog makkelijk kan groeien, maar nu al verder is dan die jongens in dezelfde periode.. Gebaseerd waarop... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fysiek.. Dat kun je gewoon zien he met het blote oog.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: En dus is hij standaart beter...Toch! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet ik niet, vind hem wel goed en degelijk ogen eerlijk gezegd, daarbij is hij fysiek dus al best ver..
Zou misschien best een topper kunnen worden.. Vind namelijk wel dat hij de juiste instelling heeft, zoals de Boer zegt "misschien iets minder talent", maar met zijn werklust, professionaliteit en wedstrijd instelling wel beter dan veel leeftijdgenoten met meer talent"
Dat soort spelers heb je nodig in een elftal dat wil winnen toch.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 19:50 schreef remco k het volgende:[..] Dat weet ik niet, vind hem wel goed en degelijk ogen eerlijk gezegd, daarbij is hij fysiek dus al best ver.. Zou misschien best een topper kunnen worden.. Vind namelijk wel dat hij de juiste instelling heeft, zoals de Boer zegt "misschien iets minder talent", maar met zijn werklust, professionaliteit en wedstrijd instelling wel beter dan veel leeftijdgenoten met meer talent" Dat soort spelers heb je nodig in een elftal dat wil winnen toch.. Mentaliteit a'la Van Bommel... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Moet alleen niet zo snel janken en klagen als van Bommel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal ja..
Ik denk dat een vd Vaart meer talent had dan een van Bommel, toch heeft de laatste op het NL elftal na veel meer uit zijn carriere gehaald dan vd Vaart dat tot nu toe heeft gedaan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Heeft hem geen windeieren gelegd, ouwe... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat janken end is pas later gekomen, dat was nooit zo erg als nu.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:[..] Ja, eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal ja.. Ik denk dat een vd Vaart meer talent had dan een van Bommel, toch heeft de laatste op het NL elftal na veel meer uit zijn carriere gehaald dan vd Vaart dat tot nu toe heeft gedaan.. Zeer wijs gesproken! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij wilt ''De Verlosser'' zijn bij PSV en dat ontregelt zijn spel te veel..Hij moet gewoon zijn spel spelen en minder brullen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:04 schreef infamous psv het volgende:[..] Hij wilt ''De Verlosser'' zijn bij PSV en dat ontregelt zijn spel te veel..Hij moet gewoon zijn spel spelen en minder brullen.. Nou dat ben ik niet helemaal met je eens.. Ik vind dat van Marwijk daar een hele "slechte" rol bij heeft gespeeld..
Hij is dat namelijk in mijn ogen pas echt overdreven gaan doen toen hij aanvoerder werd van het NL elftal.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Nou dat ben ik niet helemaal met je eens.. Ik vind dat van Marwijk daar een hele "slechte" rol bij heeft gespeeld.. Hij is dat namelijk in mijn ogen pas echt overdreven gaan doen toen hij aanvoerder werd van het NL elftal.. Weet je wat het ook is ,Remco. Hij doet het al veel langer " dat jengelen en klagen " zowel bij zijn clubs als bij Oranje en een hoop mensen hadden er nooit last van. Mr nu hij wat ouder is en een zeer slecht EK heeft gespeeld dan word hij tot de grond toe gelijk gemaakt. Had Oranje een prima EK gespeeld dan had het janken en klagen een minder grote rol gespeeld.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee, maar wel heel veel gele kaarten en dan nog een aantal die gegarandeerd gaan volgen.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:24 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, maar wel heel veel gele kaarten en dan nog een aantal die gegarandeerd gaan volgen.... Daar moet mee te leven zijn.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Lijkt mij een storende factor voor een team, iemand die (bijna) elke week een gele kaart pakt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Weet je wat het ook is ,Remco. Hij doet het al veel langer " dat jengelen en klagen " zowel bij zijn clubs als bij Oranje en een hoop mensen hadden er nooit last van. Mr nu hij wat ouder is en een zeer slecht EK heeft gespeeld dan word hij tot de grond toe gelijk gemaakt. Had Oranje een prima EK gespeeld dan had het janken en klagen een minder grote rol gespeeld.. Dat ben ik niet met je eens.. voorheen deed hij het ook wel, alleen minder en niet de hele wedstrijd door.. Nu doet hij eigenlijk niet veel anders dan dat en gaat het zelfs ten koste van zijn kwaliteiten.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Lijkt mij een storende factor voor een team, iemand die (bijna) elke week een gele kaart pakt Leuk is anders mr het zit in zijn spel opgesloten en dat zal niet veranderen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens.. voorheen deed hij het ook wel, alleen minder en niet de hele wedstrijd door.. Nu doet hij eigenlijk niet veel anders dan dat en gaat het zelfs ten koste van zijn kwaliteiten.. ook Remco, alleen werd de nadruk er minder opgelegd en bij Oranje vonden supporters dat niet erg want zoals werd gezegd ''zo iemand heb je nodig''. Mr nu legt men op elk slakje zout en gaat hij een duel aan dan wilt men het liefst geel voor hem zien.. Ook wil hij teveel corrigeren in het veld wat, zoals jij aangaf, ten koste van zijn spel gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 20:43 schreef infamous psv het volgende:[..] ook Remco, alleen werd de nadruk er minder opgelegd en bij Oranje vonden supporters dat niet erg want zoals werd gezegd ''zo iemand heb je nodig''. Mr nu legt men op elk slakje zout en gaat hij een duel aan dan wilt men het liefst geel voor hem zien.. Ook wil hij teveel corrigeren in het veld wat, zoals jij aangaf, ten koste van zijn spel gaat.. Dat ben ik met je eens.. Overigens vind ik op misschien 1 kaart na zijn gele plakken gewoon terecht.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik met je eens.. Overigens vind ik op misschien 1 kaart na zijn gele plakken gewoon terecht.. Ik ook helaas. Hij zou beter moeten weten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geld hebben jullie.. nu nog voetbal. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jullie hebben beide niet... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Misschien een rare vraag, maar hoe kan het dat real zo hoog blijft staan, ze geven meer uit dat er binnenkomt en in de cl komen ze al jaren bijna nooit ver? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 15:45 schreef Loetje het volgende:Misschien een rare vraag, maar hoe kan het dat real zo hoog blijft staan, ze geven meer uit dat er binnenkomt en in de cl komen ze al jaren bijna nooit ver? Nee hoor, er komt meer binnen dan eruit gaat bij Real... Sponsordeal, ticket verkoopt, Merchandise.... en niet te vergeten CR7 leveren heel veel geld op.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, er komt meer binnen dan eruit gaat bij Real... Sponsordeal, ticket verkoopt, Merchandise.... en niet te vergeten CR7 leveren heel veel geld op.. Thnx. Toch verbaadd het me. Maar hier zijn geen schulden bij verrekend? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het gaat hier puur om de winst die jaarlijks wel of niet gemaakt wordt.. Nu is het nog mogelijk transfer bedragen hierbuiten te houden, dat kan straks niet meer met het Financial Fair play.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:06 schreef remco k het volgende:Het gaat hier puur om de winst die jaarlijks wel of niet gemaakt wordt.. Nu is het nog mogelijk transfer bedragen hierbuiten te houden, dat kan straks niet meer met het Financial Fair play.. Zou psv daar last van krijgen vanwege het geld van de gemeente? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nu niet meer.. de regel gaat pas in 2014 in.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jammer. Vind dat schandalig. Maar dat ben ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach daar maak ik me niet zo druk om, de Nederlandse clubs zullen er denk ik minder last van hebben dan de grote clubs uit het buitenland.. Ik dacht eerste dat de regel niet heel veel uit zou halen. Maar het feit dat de eigenaren niet meer in verband gebracht mogen worden met het inkomende geld van de club gaat wel degelijk voor verandering zorgen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:48 schreef remco k het volgende:Ach daar maak ik me niet zo druk om, de Nederlandse clubs zullen er denk ik minder last van hebben dan de grote clubs uit het buitenland.. Ik dacht eerste dat de regel niet heel veel uit zou halen. Maar het feit dat de eigenaren niet meer in verband gebracht mogen worden met het inkomende geld van de club gaat wel degelijk voor verandering zorgen.. Klopt. Hoorde ook iets over die sponsordeal van 200 miljoen van PSG |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Fifa gaat dat onderzoeken inderdaad, de eigenaar van die club maag geen enkele band hebben met het bedrijf dat sponsort.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 18:21 schreef remco k het volgende:De Fifa gaat dat onderzoeken inderdaad, de eigenaar van die club maag geen enkele band hebben met het bedrijf dat sponsort.. Ik geloof dat dat wel het geval is. Als al die koopclubs eraan gaan komen een ajax, psv en feyenoord ook dichter bij de top denk ik. Ik denk dat alleen bayern dan van de topclubs overblijft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 19:26 schreef Loetje het volgende:[..] Ik geloof dat dat wel het geval is. Als al die koopclubs eraan gaan komen een ajax, psv en feyenoord ook dichter bij de top denk ik. Ik denk dat alleen bayern dan van de topclubs overblijft Barca, Arsenal blijven ook wel over, Barca heeft schulden maar heeft de afgelopen 8 jaar de schulden met 50% omlaag gebracht en maakt jaarlijks winst.. Arsenal is ook gewoon een heel gezonde club... Maar er zullen inderdaad heel veel clubs gaan afvallen, zeker de clubs zoals Chelsea, City, PSG en de clubs uit het Oostblok zullen hier erg veel last van hebben..
Zo heeft bijvoorbeeld AC Milan echt vanuit het FFP oogpunt al hun toppers verkocht afgelopen zomer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Barca, Arsenal blijven ook wel over, Barca heeft schulden maar heeft de afgelopen 8 jaar de schulden met 50% omlaag gebracht en maakt jaarlijks winst.. Arsenal is ook gewoon een heel gezonde club... Maar er zullen inderdaad heel veel clubs gaan afvallen, zeker de clubs zoals Chelsea, City, PSG en de clubs uit het Oostblok zullen hier erg veel last van hebben.. Zo heeft bijvoorbeeld AC Milan echt vanuit het FFP oogpunt al hun toppers verkocht afgelopen zomer.. Klopt. Ben bijzonder blij dat het ingevoerd wordt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Komen wel weer manieren dit te omzeilen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat dacht ik dus niet...... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: We moeten maar zien hoe dit uitpakt... Ajax is in ieder geval goed voorbereid...;)) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat gelukkig wel. Maar veel clubs gaan eraan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax maakt recordwinst: 27 miljoen euro
Ajax heeft in de eerste helft van zijn gebroken boekjaar 2012/2013 een nettowinst behaald van 27 miljoen euro. Dat is ruim 15 miljoen euro meer dan een jaar eerder. Dat maakte de beursgenoteerde voetbalclub vrijdag bekend.
De omzet steeg in de eerste 6 maanden van het gebroken boekjaar met 6,1 miljoen euro naar 65,4 miljoen euro. Het operationele resultaat kwam uit op 19,1 miljoen euro, 4,4 miljoen meer dan in dezelfde periode een jaar daarvoor.
De totale bedrijfslasten gingen met 1,7 miljoen omhoog tot 46,3 miljoen euro. Dat kwam door de eenmalig opgelegde crisisheffing. Het totaal eigen vermogen van de voetbalclub uit Amsterdam steeg met 26,7 miljoen naar 81,4 miljoen euro.
Het saldo vergoedingssommen kwam uit op 16,6 miljoen euro in het zwart. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen op vergoedingssommen van 5,5 miljoen en uit het resultaat uit vergoedingssommen van 22,1 miljoen euro. Dat resultaat betreft vooral de transfers van Vurnon Anita, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel, aldus Ajax. http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/nieuws/2013/07/hogere-winst-voor-ajax.xml |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er vanuit gaande dat deze winst aan het einde van het seizoen ook nog staat betekent dat dat Ajax -ten minste- 36 miljoen euro aan reserveringen heeft. Een vertrek van een speler moet dus makkelijk op te vangen zijn. Bovendien komt bij de eindafrekening van het boekjaar volgend jaar de CL opbrengst van dit jaar er weer bij.
Financieel gaat het dus niet slecht. Zo zie je maar hoe het roer omgooien en 2 jaar goede resultaten voor effect heeft op je club. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 10:17 schreef Eide het volgende:Er vanuit gaande dat deze winst aan het einde van het seizoen ook nog staat betekent dat dat Ajax -ten minste- 36 miljoen euro aan reserveringen heeft. Een vertrek van een speler moet dus makkelijk op te vangen zijn. Bovendien komt bij de eindafrekening van het boekjaar volgend jaar de CL opbrengst van dit jaar er weer bij. Financieel gaat het dus niet slecht. Zo zie je maar hoe het roer omgooien en 2 jaar goede resultaten voor effect heeft op je club. 3 jaar, onder Jol. Ook Cl gespeelt. En aant eind van het jaar ook weer:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Met dat verschil dat na Van Basten en Jol de salarissen excessief hoog waren bij Ajax waardoor al die miljoenen verdampte om de torenhoge salariskosten te dekken.
Dat roer is duidelijk om. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ff denken ..... Geld en voetbal ....... Tsja, wat moet ik hiermee? Geld heeft voetbal kapot gemaakt he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 16:57 schreef joduh het volgende:Ff denken ..... Geld en voetbal ....... Tsja, wat moet ik hiermee? Geld heeft voetbal kapot gemaakt he? Inderdaad, en je kan niet anders als erin mee gaan.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|