BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geld en voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 22 februari 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 februari 2013 - 19:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

FFP!!!!
De ene keer ben ik daar heel positief over, de andere keer denk ik weer dat het niks zal uitmaken.. In mijn optiek moet het voor die clubs mogelijk zijn om de mazen in de wet te vinden, aan de andere kant wordt er wel heel duidelijk gemaakt dat dit dus niet meer mogelijk is...

Tsjaa, wat het ons zal brengen?? de tijd zal het uitwijzen..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 februari 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 februari 2013 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

De ene keer ben ik daar heel positief over, de andere keer denk ik weer dat het niks zal uitmaken.. In mijn optiek moet het voor die clubs mogelijk zijn om de mazen in de wet te vinden, aan de andere kant wordt er wel heel duidelijk gemaakt dat dit dus niet meer mogelijk is...

Tsjaa, wat het ons zal brengen?? de tijd zal het uitwijzen..
het probleem wordt groter, omdat grote clubs nu ook al vroeg achter de talenten aan gaan denk ik.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 12 maart 2013 - 18:34   quote  deeplink  
'Ajax betaalde half miljoen voor Cuenca'

Ajax heeft een half miljoen euro aan FC Barcelona betaald om Isaac Cuenca voor vijf maanden te kunnen huren. Dat meldt het AD dinsdag.

De 21-jarige buitenspeler wordt sinds januari door de Amsterdammers gehuurd, maar hij wist nog niet te imponeren in het shirt van Ajax. Bovendien kampt hij met knieklachten.
Cuenca verblijft momenteel weer in Barcelona om daar onderzocht te worden aan de geblesseerde knie. Vrijdag wordt hij terug verwacht in Amsterdam.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 12 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Hoop geld voor een geblesseerde speler
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Yep, zonde van het geld als hij geblesseerd zou blijven.. Toch kan ik de gol wel begrijpen, als hij het niveau wat hij vorig seizoen bij Barca had kunnen halen had hij beslissend kunnen zijn in dit kampioenschap en in principe de beste speler van de ED moeten kunnen zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Overigens is een half miljoen vrij relatief als je ziet wat er verder aan geld rond gaat aan bijvoorbeeld salarissen per jaar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geld en voetbal

0.0064518