BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 27 januari, 14:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 27 januari 2013 - 21:58   quote  deeplink  
tja,ik persoonlijk heb er geen last van.
stoor me eigenlijk aan niemand.
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 januari 2013 - 21:58   quote  deeplink  
ik wil hem zelf wel weg brengen
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 januari 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Alsof t gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 21:58 schreef feyelinde het volgende:
ik wil hem zelf wel weg brengen
Krijg je van mij 100€..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Alsof t gebeurt.
Ieuwwwww enge gedachtes jij..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Fer vindt 'Ferrader' niet leuk: 'Verzin maar iets anders'

fer-1239123.jpg

Leroy Fer kreeg in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Feyenoord nog een enorme kans op de winnende treffer. Dat zou wat zijn geweest, uitgerekend tegen zijn oude ploeg in De Kuip. Terwijl de middenvelder van FC Twente het veld verliet, daalde het Ferrader voor de zoveelste keer over hem heen.

Nog steeds wordt het hem niet in dank afgenomen dat hij anderhalf jaar geleden voor FC Twente koos. Fer klapte naar het publiek, het was cynisch bedoeld. ,,Ik had deze reactie verwacht, Feyenoord-supporters zijn heel emotioneel. Ik vind het jammer, want ik heb hier jaren gespeeld en heb ze niets kwaads gedaan. Ik ben wel klaar met dat Ferrader, laten ze ermee stoppen of iets anders verzinnen."
Bron:Tubantia.nl
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 januari 2013 - 22:02   quote  deeplink  
ja van geil ,zo hoort het ook ....en eigenlijk heb je ook gelijk
maar het is ook gewoon dat je het even kwijt bent ,even zuchten en weer door
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 januari 2013 - 22:02   quote  deeplink  
Ferwend rotjoch
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Hoe kon Fernandez nou in 10 minuten 2 keer op z'n bek gaan over niks ? Beetje vaag..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
'Vooronderzoek naar 'vuurwerkgeluiden' in de Kuip

600x400-ll-1356565.jpg

De Telegraaf meldt dat de aanklager betaald voetbal waarschijnlijk in actie zal komen naar aanleiding van Feyenoord - FC Twente. Valentijn Driessen meldde dat bij Eredivisie Live. De rapporteur van de KNVB heeft in zijn rapport onder andere melding gemaakt van vermeende vuurwerkgeluiden in de Kuip. De aanklager zal nu moeten bepalen of hij een vooronderzoek instelt.
Bron:Network.to
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Mag je nu ook al niet meer fluiten..
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Ik zie die Valentijn Driessen zich al in zijn handjes wrijven dat hij dit kon melden. Enge neus.
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Ik was vanmiddag relatief vroeg binnen. Al die sjaaltjes over de stoelen was wel een schitterend gezicht. Heb er ook met plezier een mee naar huis genomen :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Zag er leuk,uit inderdaad..
van geil
 van geil - zondag 27 januari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
gillende keukenmeiden,die Tukkers.
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Gewoon een rapporteur die wil laten zien hoe goed hij wel niet oplet.
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Zo klonk het een beetje, big deal.

lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 januari 2013 - 04:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Mag je nu ook al niet meer fluiten..
De dombo's hebben zich weer gemeld in de kuip blijkbaar. Gelukkig was ik er niet in de kuip . Ik heb niks gemist ..... die randdebielen zijn weer wakker geworden ! ! !
jonass
 jonass - maandag 28 januari 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Mag je nu ook al niet meer fluiten..
Dat jij geen respect toont voor de omgekomen mensen bij die vuurwerk ramp zegt wel over jou persoon.
jonass
 jonass - maandag 28 januari 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:10 schreef jonass het volgende:

[..]

Dat jij geen respect toont voor de omgekomen mensen bij die vuurwerk ramp zegt wel over jou persoon.
woordje vergeten zegt wel veeeeeeel over jou als persoon
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 januari 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:10 schreef jonass het volgende:

[..]

Dat jij geen respect toont voor de omgekomen mensen bij die vuurwerk ramp zegt wel over jou persoon.
Erg zat die ramp, laten we dan nu stil staan bij de mensen in het Utrechtse gezinsvak.
jonass
 jonass - maandag 28 januari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:21 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Erg zat die ramp, laten we dan nu stil staan bij de mensen in het Utrechtse gezinsvak.
Heb je hier al op geantwoord op ander forum doe het niet nog een keer ga lekker verder met je hetze ik reageer niet meer .
tomson
 tomson - maandag 28 januari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 04:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De dombo's hebben zich weer gemeld in de kuip blijkbaar. Gelukkig was ik er niet in de kuip . Ik heb niks gemist ..... die randdebielen zijn weer wakker geworden ! ! !
Het is dat het nieuwsberichtje hierboven staat anders had je het niet eens geweten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 januari 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Het is dat het nieuwsberichtje hierboven staat anders had je het niet eens geweten.
Inderdaad , maar dan had ik het wel in de krant gelezen . . .
tomson
 tomson - maandag 28 januari 2013 - 17:31   quote  deeplink  
Was eigenlijk de bedoeling jonass te quoten. drukdrukdruk he..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:19   quote  deeplink  
916ef8124e7188608e3c64fc86497efa.png

jordy_clasie4.jpg

Feyenoord zakte gisteren naar plek vijf op de ranglijst. Toch heerste er na het gelijkspel (0-0) tegen FC Twente vooral optimisme in de Kuip. De Rotterdamse ploeg, met acht zelf opgeleide spelers in de basiself, herstelde zich na de pijnlijke nederlaag tegen Ajaks.

Vooral dankzij Jordy Clasie, die zich de laatste weken in sneltreinvaart ontpopt tot dé grote leider van Feyenoord.

Bijna een uur na de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente was Jordy Clasie gisteren in clubkostuum op weg naar sponsorverplichtingen in een businessunit. Wandelend richting het Maasgebouw greep Leroy Fer de kleine middenvelder opeens stevig vast. Er volgde een schaterlach en een welgemeende omhelzing. Fer wees nog eens op het feit dat Clasie diep in de tweede helft zijn kansrijke inzet van de lijn kopte. Maar de blik van de international van FC Twente verraadde vooral diepe waardering en respect voor zijn voormalige ploeggenoot, die in de Kuip een steeds belangrijkere rol vervult.

Toen Fer de Kuip anderhalf jaar geleden verliet, moest Clasie alles nog bewijzen in Rotterdam. Maar de kleine Haarlemmer is inmiddels uitgegroeid tot de ware leider van Feyenoord. Zoals hij gisteren wéér de dirigent op het middenveld was, zo zal bondscoach Louis van Gaal straks een rol voor hem in petto hebben bij Oranje. En zo wekt het ook geen verbazing dat Feyenoord en de speler praten over het openbreken van zijn contract, waar de clubleiding Clasie financiële waardering zou kunnen geven voor zijn groei als sleutelspeler.

,,Zoals Clasie vandaag speelde, echt héél sterk,'' oordeelde ook Cor Pot gisteren. De coach van Jong Oranje keek namens de KNVB aandachtig naar de middenvelder, die volgende week met het Nederlands elftal tegen Italië oefent.

Vorige week in de aRENa won Clasie definitief het respect van zijn ploeggenoten. Halverwege de Klassieker sprak Clasie harde, maar rake woorden toen de ploeg met 2-0 achter moest gaan rusten in Amsterdom. Om dat vervolgens een dag later tijdens de nabespreking nog eens man en paard te noemen. ,,Jordy liet zich inderdaad wel gelden,'' zei aanvoerder Stefan de Vrij over die kenmerkende momenten.

Clasie had zich gestoord aan het feit dat Feyenoord in Amsterdom niet als een hecht team had geopereerd. Dat moest anders tegen FC Twente. ,,Of ik mij een leider voel van Feyenoord?,'' vraagt Clasie. ,,Nee, dat niet eigenlijk. Er zijn meer spelers die er zo voor staan als ik, met veel wedstrijden achter hun naam en de status van international. Maar soms zal er een speler zijn die de ploeg op sleeptouw neemt. Of eentje die het meeste praat in de kleedkamer. Wat belangrijker is, is dat wij als één team blijven spelen.''

Tegen de ploeg van Steve McClaren schoot Feyenoord in elk geval ijzersterk uit de startblokken. Lex Immers schoot van dichtbij tegen keeper Nikolay Michailov op, Graziano Pellè kopte over op aangeven van de fris spelende Anass Achahbar en Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius knalden van afstand naast.

Na de pauze raakte de pijp bij de Rotterdammers echter langzaam maar zeker leeg. Dusan Tadic en Leroy Fer leken namens de bezoekers nog toe te slaan, maar Feyenoord bleef overeind.

Ronald Koeman was na afloop tevreden. Niet alleen zag hij de onder vuur liggende verdediger Joris Mathijsen een sterk antwoord geven na zijn matige optreden tegen Ajaks, ook nieuweling Anass Achahbar bleek als vervanger van Ruben Schaken prima mee te kunnen draaien.

,,Met een jonge ploeg bleven we op de been tegen een fysiek sterke tegenstander,'' was Koeman tevreden. ,,Een tegendoelpunt was ook niet verdiend geweest. Wij verdienden minstens een gelijkspel vandaag.''

Dat Feyenoord op de ranglijst voorrang moest verlenen aan Vitesse, was bijzaak. ,,We hebben goed gereageerd na de nederlaag van vorige week,'' vertelde aanvoerder De Vrij. ,,Er stond na de wedstrijd tegen Ajaks toch extra druk op ons.''

Tegenvaller was de gele kaart die Immers moest incasseren. De Hagenaar, die onvermoeibaar was maar weinig geluk kende, zal er zondag in Tilburg tegen Willem II niet bij zijn. De korte invalbeurt van Ruud Vormer bood in dat opzicht direct de oplossing. De bij Roda JC weggeplukte middenvelder speelde naast Clasie waardoor Vilhena kort achter Pellè mocht acteren. Die ingreep leverde geen winnende treffer op, maar mocht desondanks als geslaagd worden betiteld.
Bron:D
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:21 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Erg zat die ramp, laten we dan nu stil staan bij de mensen in het Utrechtse gezinsvak.
Erg inderdaad maar jonass kent de term voetbalhumor blijkbaar niet..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 15:10 schreef jonass het volgende:

[..]

Dat jij geen respect toont voor de omgekomen mensen bij die vuurwerk ramp zegt wel over jou persoon.
Jij weet niet waar je het over hebt..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Castaignos: "Het was heel matig, ik heb niks gebracht"

luc-castaignos(fc-twente)-jordy-clasie(feyenoord)(1).jpg

Luc Castaignos vindt dat hij niet gebracht heeft wat hij zondag had moeten brengen. De aanvaller van FC Twente zag zijn ploeg met 0-0 gelijkspelen tegen Feyenoord en vindt dat hij niks heeft gebracht, zo zei hij in De Telegraaf.

"Het was heel matig", begon Castaignos, die in het verleden voor Feyenoord speelde, teleurgesteld. Ik heb niks gebracht. Er lag wel ruimte, maar Joris Mathijsen en Stefan de Vrij zijn niet dom. Die weten ook dat ik graag in de diepte word weggestuurd en speelden daar op in. Zij verdedigden goed."

Toch was Castaignos ook niet tevreden over zijn teamgenoten. De aanvallend ingestelde speler vindt dat zijn ploeggenoten zijn kwaliteiten beter moeten gaan gebruiken. "Dat moeten we in het team bespreken, maar het is wel duidelijk, dat dat beter moet", besloot Castaignos.
Bron:Soccernews
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 28 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Vraag me toch af waar Clasie z'n rechterarm heeft..
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 januari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij weet niet waar je het over hebt..
Hij heeft de verkeerde voor zich denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:44 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Hij heeft de verkeerde voor zich denk ik.
Ti's een tukker he kan het hem niet kwalijk nemen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:43 schreef Vincent1970 het volgende:
Vraag me toch af waar Clasie z'n rechterarm heeft..
OO..d:-)
jonass
 jonass - maandag 28 januari 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's een tukker he kan het hem niet kwalijk nemen..
RB je bent te goed voor mij ,nu een tukker wow zeg ,maar je blijft me toch wel als duits zwijn zien he.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Aber natürlich..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Sportief duel tussen Business Clubs van Feyenoord en FC Twente

20130128_fbc_twente_vk_scaled_7.jpg

Voorafgaand aan de competitietopper tussen Feyenoord en FC Twente hebben de Business Clubs van beide clubs het zondagochtend tegen elkaar opgenomen. De Business Club uit Enschede stond tijdens het duel op Varkenoord onder leiding van Kick van der Vall, oud-speler van zowel Feyenoord als FC Twente. Beide teams maakten er op het goed bespeelbare kunstgrasveld een sportieve wedstrijd van en genoten daarna van een gezamenlijke lunch in de hospitality lounge van Vak KK.

Onder toezicht van onder meer Ellery Cairo, die tijdens zijn carrière eveneens voor zowel Feyenoord als FC Twente uitkwam, bleek de bezoekende Business Club uiteindelijk met 1-6 te sterk. Daar kon de aanwezigheid van oud-spits Peter Houtman, die de Business Club van Feyenoord versterkte, niets aan veranderen.

Beide Business Clubs sloten de dag af met een bezoek aan het competitieduel tussen Feyenoord en FC Twente, dat in een 0-0 gelijkspel eindigde. Naast het sportieve gedeelte van de dag was het voor de leden een ideale gelegenheid om de band met elkaar aan te halen en te verstevigen. De Feyenoord Business Club neemt het meerdere keren per jaar op tegen andere Buniness Clubs van tegenstanders in Nederland.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
jonass
 jonass - maandag 28 januari 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:
Aber natürlich..
Das ist klasse man,ich war Enttäuscht gewesen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:11 schreef jonass het volgende:

[..]

Das ist klasse man,ich war Enttäuscht gewesen.
Ghehe..das werdest du wenn du gestern verloren hätte..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:16   quote  deeplink  
Twente-verdediger: "Ik ben slimmer dan Pellè"

rasmus-bengtsson(fc-twente)(2).jpg

Rasmus Bengtsson slaagde er zondag in om in de vorm verkerende Graziano Pellè van scoren af te houden. De verdediger van FC Twente was na het treffen in De Kuip dan ook tevreden over zijn eigen prestatie. Twente en Feyenoord bleven in Rotterdam steken op een doelpuntloos gelijkspel.

"Ik ben slimmer dan hij. Ik moet elke keer een stap verder denken. Dat is gelukt, binnen het strafschopgebied heeft Pellè geen kans gehad", aldus Bengtsson, die de samenwerking met Douglas goed vond verlopen. "We spelen niet voor onszelf, maar helpen elkaar. Dat is de boodschap die de trainer ons elke wedstrijd meegeeft. Als individu win je niets."

Doelman Nikolai Mihalyov hield in De Kuip voor de elfde keer dit seizoen zijn doel schoon. De Bulgaar prees de achterhoede van de Tukkers. "We hebben de beste verdediging van Nederland, zeker weten. Maar als we kampioen willen worden, dan zullen we met onze kwaliteit aanvallend wel wat extras moeten brengen."
Bron:Soccernews
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:
Twente-verdediger: "Ik ben slimmer dan Pellè"

[ afbeelding ]

Rasmus Bengtsson slaagde er zondag in om in de vorm verkerende Graziano Pellè van scoren af te houden. De verdediger van FC Twente was na het treffen in De Kuip dan ook tevreden over zijn eigen prestatie. Twente en Feyenoord bleven in Rotterdam steken op een doelpuntloos gelijkspel.

"Ik ben slimmer dan hij. Ik moet elke keer een stap verder denken. Dat is gelukt, binnen het strafschopgebied heeft Pellè geen kans gehad", aldus Bengtsson, die de samenwerking met Douglas goed vond verlopen. "We spelen niet voor onszelf, maar helpen elkaar. Dat is de boodschap die de trainer ons elke wedstrijd meegeeft. Als individu win je niets."

Doelman Nikolai Mihalyov hield in De Kuip voor de elfde keer dit seizoen zijn doel schoon. De Bulgaar prees de achterhoede van de Tukkers. "We hebben de beste verdediging van Nederland, zeker weten. Maar als we kampioen willen worden, dan zullen we met onze kwaliteit aanvallend wel wat extras moeten brengen."
Bron:Soccernews
Moet je vooral een speler met aanvallende kwaliteiten als Ferrader wegdoen hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 januari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:
Twente-verdediger: "Ik ben slimmer dan Pellè"

[ afbeelding ]

Rasmus Bengtsson slaagde er zondag in om in de vorm verkerende Graziano Pellè van scoren af te houden. De verdediger van FC Twente was na het treffen in De Kuip dan ook tevreden over zijn eigen prestatie. Twente en Feyenoord bleven in Rotterdam steken op een doelpuntloos gelijkspel.

"Ik ben slimmer dan hij. Ik moet elke keer een stap verder denken. Dat is gelukt, binnen het strafschopgebied heeft Pellè geen kans gehad", aldus Bengtsson, die de samenwerking met Douglas goed vond verlopen. "We spelen niet voor onszelf, maar helpen elkaar. Dat is de boodschap die de trainer ons elke wedstrijd meegeeft. Als individu win je niets."

Doelman Nikolai Mihalyov hield in De Kuip voor de elfde keer dit seizoen zijn doel schoon. De Bulgaar prees de achterhoede van de Tukkers. "We hebben de beste verdediging van Nederland, zeker weten. Maar als we kampioen willen worden, dan zullen we met onze kwaliteit aanvallend wel wat extras moeten brengen."
Bron:Soccernews
Ja als wij die 5 van de achterste linie van Fc Twente hadden gehad waren we allang kampioen geweest . . . Dus voor de dombo's hier , die 5 zijn: Keeper en 4 verdedigers . . .
tomson
 tomson - maandag 28 januari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 23:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja als wij die 5 van de achterste linie van Fc Twente hadden gehad waren we allang kampioen geweest . . . Dus voor de dombo's hier , die 5 zijn: Keeper en 4 verdedigers . . .
Gelukkig ben je niet steeds verder van je padje he..
bode
 bode - maandag 28 januari 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 16:49 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een dikverdiend punt bij de koploper halen is gewoon niet slecht.

Wat wel duidelijk is dat er kwaliteit ontbreekt om van dit soort ploegen te winnen. Als we de topwedstrijden gewoon niet verliezen en op het laatst met ons makkelijke programma toe slaan wie weet wat er dan nog mogelijk is?
EEN PUNT HALEN BIJ DE KOPLOPER, FEYENOORD HEEFT TWEE PUNTEN THUIS VERLOREN
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 23:25 schreef bode het volgende:

[..]

EEN PUNT HALEN BIJ DE KOPLOPER, FEYENOORD HEEFT TWEE PUNTEN THUIS VERLOREN
Caps.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 januari 2013 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Moet je vooral een speler met aanvallende kwaliteiten als Ferrader wegdoen hahaha
Hahaha, aanvallende kwaliteiten. Ja, hij scoort aan de lopende band ? ? ?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 januari 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 23:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja als wij die 5 van de achterste linie van Fc Twente hadden gehad waren we allang kampioen geweest . . . Dus voor de dombo's hier , die 5 zijn: Keeper en 4 verdedigers . . .
Hee!
Een dombo!
Welkom, stel je even voor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 23:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja als wij die 5 van de achterste linie van Fc Twente hadden gehad waren we allang kampioen geweest . . . Dus voor de dombo's hier , die 5 zijn: Keeper en 4 verdedigers . . .
Volgens mij ben jij de enigste dombo hier L..
jonass
 jonass - dinsdag 29 januari 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Nee er zijn er paar meer RB ,en nee ik niet .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 16:50 schreef jonass het volgende:
Nee er zijn er paar meer RB ,en nee ik niet .
Een paar Whahahahahaaaa dan heb je zeker nog niet op het ajaksforum gekeken, daar zit het er vol mee..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2013 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 27 januari, 14:30): 0 - 0









0.0102260