|
|
nora
|
|
|
Ik was altijd een fan van Louis van Gaal,maar sinds hij geopereerd is aan zijn heupen is er volgens mij ergens anders in zijn lichaam wat mis gegaan,ik kan mij niet voor stellen dat een man als Douglas die zich heeft laten neutraliseren waardoor wij eindelijk een echte verdediger in Nederland hebben die ook in het nederlands elftal mag spelen,wat schets mijn verbazing de man gaat weer voor Mathijssen en Vrij en Indy met alle respect elke voetbal kenner ziet echt wel dat Mathijssen dik over zijn hoogtepunt heen is en dat Douglas een klasse beter is dan Mathijssen,en een centrum met Douglas/Indy een ijzersterk duo kan worden,wat voor een reden kan onze Louis nou hebben om deze sterke verdediger niet eens bij de voorselectie uit te nodigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat ie tot nu toe dit seizoen echt heel slecht speelt.. Vraag jezelf het volgende eens af, als hij echt zo goed was geweest, had ie dan nog bij Twente gespeeld?? Hij is per slot van rekening al 25.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mathijssen vind ik ook een rare keus trouwens, maar ik denk dat de Vrij en Martins Indi gewoon een goed centrum kan zijn, of Indi met Heitinga.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Douglas is groot en sterk,maar zo wendbaar als een overvolle kliko in de sneeuw |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als ik Douglas zie moet ik altijd aan the green mile denken,die neger......groot en imponerend,maar een beetje.....euhm simpel,laat ik het daar maar op houden |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Slechts 14 doelpunten tegen geeft aan hoe sterk hun verdediging is en ik vind Douglas ook geen wereld top maar wel een van de sterkste verdedigers van Nederland en in mijn ogen een klasse beter als Mathijssen.En als je praat over wendbaar dan is Mathijssen inderdaad super wendbaar als een Robot waar alle onderdelen van vastgeroest zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:10 schreef nora het volgende:Slechts 14 doelpunten tegen geeft aan hoe sterk hun verdediging is en ik vind Douglas ook geen wereld top maar wel een van de sterkste verdedigers van Nederland en in mijn ogen een klasse beter als Mathijssen.En als je praat over wendbaar dan is Mathijssen inderdaad super wendbaar als een Robot waar alle onderdelen van vastgeroest zijn. Maar wat Mathijssen betreft... daar ben ik het ook met je eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:10 schreef nora het volgende:Slechts 14 doelpunten tegen geeft aan hoe sterk hun verdediging is en ik vind Douglas ook geen wereld top maar wel een van de sterkste verdedigers van Nederland en in mijn ogen een klasse beter als Mathijssen.En als je praat over wendbaar dan is Mathijssen inderdaad super wendbaar als een Robot waar alle onderdelen van vastgeroest zijn. En in Europa krijgen ze er 10 tegen in 6 wedstrijden tegen ploegen die geen top zijn, hij speelde daarin niet alles mee maar wel de wedstrijden met de meeste tegengoals.
Overigens is Twente ook de meest verdedigend ingestelde ploeg van de ED in mijn optiek, en dus zal het niet snel gebeuren dat een Willem 2 daar een goaltje meepikt, tegen de toppers krijgen ze zowel tegen Ajax als PSv gewoon 2 goals om de oren.
Misschien houd van Gaal gewoon niet van dat hele naturalisatie verhaal.. Dat zou ik me goed kunnen voorstellen, want ook ik vind het een Braziliaan en geen Hollander.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:20 schreef remco k het volgende:[..] En in Europa krijgen ze er 10 tegen in 6 wedstrijden tegen ploegen die geen top zijn, hij speelde daarin niet alles mee maar wel de wedstrijden met de meeste tegengoals. Overigens is Twente ook de meest verdedigend ingestelde ploeg van de ED in mijn optiek, en dus zal het niet snel gebeuren dat een Willem 2 daar een goaltje meepikt, tegen de toppers krijgen ze zowel tegen Ajax als PSv gewoon 2 goals om de oren. Misschien houd van Gaal gewoon niet van dat hele naturalisatie verhaal.. Dat zou ik me goed kunnen voorstellen, want ook ik vind het een Braziliaan en geen Hollander.. Echte Nederlanders zijn al langer een uitstervend ras en dan vooral de topverdedigers..:( Mathijssen is gewoon op en Heitinga is ook geen topper.. Ik vind de Vrij wel steeds sterker ogen en misschien Indy anders zullen we nog even geduld moeten hebben.. Na Stam vind ik de verdediging niet echt super meer..
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mee eens. Ik denk trouwens dat we er verdedigend flink wat op vooruit gaan, en dat we er aanvallend wel wat op inleveren..
Hoe zie je het NL elftal over pak en beet 4 jaar?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:37 schreef nora het volgende:Ik was altijd een fan van Louis van Gaal,maar sinds hij geopereerd is aan zijn heupen is er volgens mij ergens anders in zijn lichaam wat mis gegaan,ik kan mij niet voor stellen dat een man als Douglas die zich heeft laten neutraliseren waardoor wij eindelijk een echte verdediger in Nederland hebben die ook in het nederlands elftal mag spelen,wat schets mijn verbazing de man gaat weer voor Mathijssen en Vrij en Indy met alle respect elke voetbal kenner ziet echt wel dat Mathijssen dik over zijn hoogtepunt heen is en dat Douglas een klasse beter is dan Mathijssen,en een centrum met Douglas/Indy een ijzersterk duo kan worden,wat voor een reden kan onze Louis nou hebben om deze sterke verdediger niet eens bij de voorselectie uit te nodigen. Ben het helemaal eens met je Nora...Douglas is meer top dan wat er nu staat of op de bank zit bij het Nederlands Elftal...ik had graag gezien dat Ajax hem vorig seizoen gehaald had...want ook de Boer was gecharmeerd van hem...maar helaas iets boven de begroting met name Munsterman zou de prijs hebben opgeschroefd...het is een beul van een kerel...komt ook sterk mee op...koptechnisch...een hardstikke goede verdediger...het is jammer voor Twente dat ze naast Douglas niet veel meer in de verdediging hebben staan...als hij vertrekt gaan ze meer doelpunten tegen krijgen... Ik weet zeker dat Kluivert hem bij van Gaal heeft aangeraden...
Ogen openen van Gaal of hou je hem bewust achter de hand voor het tournooi in zijn vaderland...mag hij daar schitteren ??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Douglas zou gezien zijn presteren dit seizoen ondertussen wel een kans verdienen denk ik. De rare dingen zijn er een beetje uit.
Wel is het zo dat hij hetzelfde type is als De Vrij en Martin Indie, dat zijn allemaal echte mandekkers. Hebben voetballend gewoon wat minder kwaliteit. Van Gaal wil natuurlijk juist achterin ook iemand die meevoetbald, die in kan stappen en die een goede inspeelpass heeft.
Ik kan me voorstellen als hij de keuze heeft uit 3 dezelfde types die het allemaal goed doen dat hij kiest voor 2 20-jarigen en niet voor een 25 jarige. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:34 schreef remco k het volgende:Mee eens. Ik denk trouwens dat we er verdedigend flink wat op vooruit gaan, en dat we er aanvallend wel wat op inleveren.. Hoe zie je het NL elftal over pak en beet 4 jaar?? Dat is een goeie hoop spelers gaan weg en komen er een hoop voor terug.. Vededigend zeker wel sterker denk ik Geen idee er komen er zijn veel talenten maar welke het echt gaan redden weet je nooit.. Boezoer schijnt een topper te zijn.. Van Rhijn, Denswil, Veltman zullen er over vier jaar ook wel staan. Wie denk jij dat er op doel staat?
------------Cilissen----------- Van Rhijn--De Vrij--Indy--Butner --------Strootman-------- Maher--------------Clasie Depay----Luuk-------Boetius
Zoiets haha moeilijk zeg komen zat talenten aan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:34 schreef remco k het volgende:Mee eens. Ik denk trouwens dat we er verdedigend flink wat op vooruit gaan, en dat we er aanvallend wel wat op inleveren.. Hoe zie je het NL elftal over pak en beet 4 jaar?? De toekomst is minder rooskleuriger dan je denkt.. Zie Nederland langzaam afglijen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De eredivisie wel, het talent in Nederland vind ik goed zitten. We missen een echte talentvolle 10, maar verder. Wel is het zo dat jonge jongens bij verplicht vroeg moeten vertrekken. Als je echt een hoog niveau wil halen moet je wekelijks op hoog niveau spelen. En dat niveau hebben we in Nederland niet genoeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 22:02 schreef Eide het volgende:[..] De eredivisie wel, het talent in Nederland vind ik goed zitten. We missen een echte talentvolle 10, maar verder. Wel is het zo dat jonge jongens bij verplicht vroeg moeten vertrekken. Als je echt een hoog niveau wil halen moet je wekelijks op hoog niveau spelen. En dat niveau hebben we in Nederland niet genoeg. Ik denk dat Maher een zeer goede 10 zou kunnen zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ook Maher is geen echte 10 hoor, meer een traditionele midmid. Althans, zo zie ik hem meer. Hij is niet echt een 10 die vlak achter de spitsen speelt zoals VDV of Sneijder dat doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 20:15 schreef Eide het volgende:Douglas zou gezien zijn presteren dit seizoen ondertussen wel een kans verdienen denk ik. De rare dingen zijn er een beetje uit. Wel is het zo dat hij hetzelfde type is als De Vrij en Martin Indie, dat zijn allemaal echte mandekkers. Hebben voetballend gewoon wat minder kwaliteit. Van Gaal wil natuurlijk juist achterin ook iemand die meevoetbald, die in kan stappen en die een goede inspeelpass heeft. Ik kan me voorstellen als hij de keuze heeft uit 3 dezelfde types die het allemaal goed doen dat hij kiest voor 2 20-jarigen en niet voor een 25 jarige. Dan nog begrijp ik helemaal niet zijn keuze voor Mathijssen opbouwend altijd slecht geweest de Vrij is opbouwend goed dus Douglas de Vrij zou ook een goede combinatie zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ajax liet de Vrij anders expres steeds in balbezit komen en dwong hem op te bouwen. Resultaat was vrijwel constant balverlies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 00:23 schreef Eide het volgende:[..] Ook Maher is geen echte 10 hoor, meer een traditionele midmid. Althans, zo zie ik hem meer. Hij is niet echt een 10 die vlak achter de spitsen speelt zoals VDV of Sneijder dat doen. Vind hem daar persoonlijk het beste tot zijn recht komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 02:09 schreef Eide het volgende:[..] Ajax liet de Vrij anders expres steeds in balbezit komen en dwong hem op te bouwen. Resultaat was vrijwel constant balverlies. Dan Veltman(Viergever) met douglas? Of toch Indy en Douglas? Denk dat het nu wel tijd wordt om afscheid van Mathijssen te nemen.. In ieder geval in de basis.. Vond hem nooit echt goed toch heeft hij op een bepaald moment nog een redelijk niveau gehaald en het redelijk gedaan. Voor dit moment gewoon afscheid nemen..
Vd Wiel----Van Rhijn--Viergever--Indy
Van Rhijn---Douglas--Viergever--Indy
Van Rhijn---Heitinga--Indy----Butner
Als ik van Gaal was dan deed ik het wel zonder Mathijssen maar ja wie zijn wij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Op dit moment zou het voor mij als volgt zijn
Van Rhijn - Heitinga - Martins Indie - Blind
De plaats van Heitinga zie ik op termijn naar Viergever of Nuytink gaan die ik persoonlijk talentvoller vind dan De Vrij. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
We glijden langzaam af en zeker wat betreft Verdedigers. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
je hebt verschillende opties op dit moment,over 1 of 2 jaar zal dat wijzigen.
v.d Wiel- van Rhijn - Douglas- Indy
v Rhijn - Heitinga-Douglas-Blind
v.d Wiel -de Vrij-Indy-Blind
v Rhijn - Heitinga-Indy-Blind
Met als speler die volgens mij snel daar tussen komt opbouwend zeer sterk Veltman. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:54 schreef nora het volgende:je hebt verschillende opties op dit moment,over 1 of 2 jaar zal dat wijzigen. v.d Wiel- van Rhijn - Douglas- Indy v Rhijn - Heitinga-Douglas-Blind v.d Wiel -de Vrij-Indy-Blind v Rhijn - Heitinga-Indy-Blind Met als speler die volgens mij snel daar tussen komt opbouwend zeer sterk Veltman. En viergever dan? Misschien zelfs Vlaar een optie? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Opzich die ook wel ja.. Ik zie in Mike van der Hoorn ook wel een toekomstig topper!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ja Viergever zal zich daar denk ik net als Veltman snel in spelen maar misschien pas na de kwalificatie.Vlaar ben ik niet zo weg van omdat wij toch een beetje op zijn Nederlands spelen en Vlaar steeds meer een Engelse verdediger gaat worden veel kracht en veel lange ballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ik mis in Nederland is een type Vertonghen. Iemand die voetballend iets kan. Jantje was geen echte mandekker maar heel goed in het bespelen van de ruimtes. Hij heeft een waanzinnig goede inspeelpass en kan ook goed instappen. jan is ook iemand die voor z'n verdediging kan spelen.
In Nederland hebben we momenteel eigenlijk alleen echte mandekkers. Dat is toch een gemis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind juist dat we verdedigend er heel dik op vooruit gaan.. van Rhijn beter dan vd Wiel, Heitinga is prima, maar er komen in de vorm van Nuytink, de Vrij, Bruma en Veltman van Ajax betere jongens aan. Indy is echt heel veel beter dan Mathijsen, hij is een echte breker en die hebben we jaren niet gehad, op links hebben we denk ik Blind de komende tijd, als hij zich blijft ontwikkelen zit dat over 11/2 jaar wel goed, het niveau van nu is bij hem denk ik nog niet goed genoeg voor een WK winst.
Strootman gaat als CVM een echte wereldtopper worden, Ook Clasie kan daar spelen of eventueel naast elkaar, die jongen gaat ook top worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 11:45 schreef Eide het volgende:Wat ik mis in Nederland is een type Vertonghen. Iemand die voetballend iets kan. Jantje was geen echte mandekker maar heel goed in het bespelen van de ruimtes. Hij heeft een waanzinnig goede inspeelpass en kan ook goed instappen. jan is ook iemand die voor z'n verdediging kan spelen. In Nederland hebben we momenteel eigenlijk alleen echte mandekkers. Dat is toch een gemis. Indy heeft dat toch al wel enigzins laten zien toch?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 11:45 schreef Eide het volgende:Wat ik mis in Nederland is een type Vertonghen. Iemand die voetballend iets kan. Jantje was geen echte mandekker maar heel goed in het bespelen van de ruimtes. Hij heeft een waanzinnig goede inspeelpass en kan ook goed instappen. jan is ook iemand die voor z'n verdediging kan spelen. In Nederland hebben we momenteel eigenlijk alleen echte mandekkers. Dat is toch een gemis. Daar heb je gelijk in maar Jantje was een klasse apart,wie misschien die leegte kan opvullen opbouwend is misschien Veltman of dat klinkt misschien raar Blind en ook Viergever heeft wel opbouwende kwaliteiten ,maar deze spelers moeten zich nog wel gaan bewijzen,maar deze spelers moeten wel een powerman achter zich hebben en dat is volgens mij Douglas of Indi. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] Vind juist dat we verdedigend er heel dik op vooruit gaan.. van Rhijn beter dan vd Wiel, Heitinga is prima, maar er komen in de vorm van Nuytink, de Vrij, Bruma en Veltman van Ajax betere jongens aan. Indy is echt heel veel beter dan Mathijsen, hij is een echte breker en die hebben we jaren niet gehad, op links hebben we denk ik Blind de komende tijd, als hij zich blijft ontwikkelen zit dat over 11/2 jaar wel goed, het niveau van nu is bij hem denk ik nog niet goed genoeg voor een WK winst. Strootman gaat als CVM een echte wereldtopper worden, Ook Clasie kan daar spelen of eventueel naast elkaar, die jongen gaat ook top worden. Waarop baseer je dat Van Rhijn beter is dan vd Wiel? Ben geen fan van vd Wiel maar die had bravoure en liep als hij in vorm was tegenstanders helemaal hoorndol en dat kan je van van Rhijn niet zeggen. Die vind ik angstig spelen bij tijd en wijle en heeft nog het niveau van vd Wiel nog niet gehaald. En Veltman, Blind , Bruma en Nuytinck zijn aardige voetballers mr geen echte killers wat betreft verdedigen en die zie ik ook geen Europese/Wereldtoppers worden. Op het moment vind ik deVrij en Indy het meest in de buurt komen van een echte verdediger. ook vind ik Vlaar en Douglas een sterk duo voor de verdediging mr die zijn voetbaltechnisch minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 12:43 schreef infamous psv het volgende:[..] Waarop baseer je dat Van Rhijn beter is dan vd Wiel? Ben geen fan van vd Wiel maar die had bravoure en liep als hij in vorm was tegenstanders helemaal hoorndol en dat kan je van van Rhijn niet zeggen. Die vind ik angstig spelen bij tijd en wijle en heeft nog het niveau van vd Wiel nog niet gehaald. En Veltman, Blind , Bruma en Nuytinck zijn aardige voetballers mr geen echte killers wat betreft verdedigen en die zie ik ook geen Europese/Wereldtoppers worden. Op het moment vind ik deVrij en Indy het meest in de buurt komen van een echte verdediger. ook vind ik Vlaar en Douglas een sterk duo voor de verdediging mr die zijn voetbaltechnisch minder.. Omdat v/d Wiel simpelweg niet kan verdedigen, die kan wel aanvallen maar ik zie daar liever iemand die iets minder is aanvallend maar verdedigend een stuk beter..
Wat die andere jongens betreft is het natuurlijk nog afwachten, maar ik denk dat er wel een paar toppers tussen zitten.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 13:30 schreef remco k het volgende:[..] Omdat v/d Wiel simpelweg niet kan verdedigen, die kan wel aanvallen maar ik zie daar liever iemand die iets minder is aanvallend maar verdedigend een stuk beter.. Wat die andere jongens betreft is het natuurlijk nog afwachten, maar ik denk dat er wel een paar toppers tussen zitten.. van RHIJN is daar ook geen kei in.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik wel, zeker de laatste 8/9 wedstrijden is dat ook weer veel beter geworden,.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:52 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik wel, zeker de laatste 8/9 wedstrijden is dat ook weer veel beter geworden,.. Dat mag natuurlijk... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zag Toby vandaag betere voorzetten geven dan van Rhijn in de competitie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is de eerste taak van een VERDEDIGER???? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: gaat het niet om... als je in de positie komt om een voorzet te geven met veel ruimte moet het gewoon een goede voorzet zijn.. vond Alderweireld vandaag mooie voorzetten geven van uit moeilijke positie's .. van Rhijn geeft meestal verneukte voorzetten...
daarnaast is van Rhijn ook verdedigend niet supersterk, wordt geschud als een milkshake door Boetius |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] gaat het niet om... als je in de positie komt om een voorzet te geven met veel ruimte moet het gewoon een goede voorzet zijn.. vond Alderweireld vandaag mooie voorzetten geven van uit moeilijke positie's .. van Rhijn geeft meestal verneukte voorzetten... daarnaast is van Rhijn ook verdedigend niet supersterk, wordt geschud als een milkshake door Boetius Boetius heeft op 2 momentjes na niks laten zien afgelopen week. en daar gaat het wel om trouwens, de eerste en belangrijkste taak van een back is toch echt verdedigen, en die twee redelijke voorzetten die beiden niet bij een mede speler kwamen vond jij goed?? Ik vind dat van Rhijn zijn voorzet wel mag verbeteren, maar er wordt met regelmaat ook wel uit gescoord.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Boetius heeft op 2 momentjes na niks laten zien afgelopen week. en daar gaat het wel om trouwens, de eerste en belangrijkste taak van een back is toch echt verdedigen, en die twee redelijke voorzetten die beiden niet bij een mede speler kwamen vond jij goed?? Ik vind dat van Rhijn zijn voorzet wel mag verbeteren, maar er wordt met regelmaat ook wel uit gescoord.. volgens mij is er 1x uit een voorzet van van Rhijn gescoort.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kan me goals van de Jong herinneren die van Ricardo kwamen, Maar aan de andere kant, ik zie vrij regelmatig een fatsoenlijke voorzet van Blind, en daar is volgens mij nog nooit uit gescoord.. Ligt dat dan aan Blind?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:Ik kan me goals van de Jong herinneren die van Ricardo kwamen, Maar aan de andere kant, ik zie vrij regelmatig een fatsoenlijke voorzet van Blind, en daar is volgens mij nog nooit uit gescoord.. Ligt dat dan aan Blind?? Ligt aan Blind.. Dan wacht hij of niet lang genoeg of is de voorzet niet op maat. Of de aanvaller mist een goede kans. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahaha, dat slaat nergens op, de aanvallers moeten zorgen dat ze 1e 2e en 11 meter komen, het kan toch niet zo zijn dat de back daar eerder is dan de aanvallers?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 19:24 schreef remco k het volgende:Whahahaha, dat slaat nergens op, de aanvallers moeten zorgen dat ze 1e 2e en 11 meter komen, het kan toch niet zo zijn dat de back daar eerder is dan de aanvallers?? tuurlijk kan dat zijn... meestal staan er bij voorzetten van de backs maar 1 of hooguit 2 voor de goals... komt om dat de Jong en Fischer aan de linkerkant de combinatie zoeken waardoor de Jong te laat voor de goal is.. daarom is het te hopen dat Kolbein snel terug is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste lijkt me inderdaad fijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kiest momenteel voor voetbal. hoog Feyenoordgehalte dus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:37 schreef nora het volgende:Ik was altijd een fan van Louis van Gaal,maar sinds hij geopereerd is aan zijn heupen is er volgens mij ergens anders in zijn lichaam wat mis gegaan,ik kan mij niet voor stellen dat een man als Douglas die zich heeft laten neutraliseren waardoor wij eindelijk een echte verdediger in Nederland hebben die ook in het nederlands elftal mag spelen,wat schets mijn verbazing de man gaat weer voor Mathijssen en Vrij en Indy met alle respect elke voetbal kenner ziet echt wel dat Mathijssen dik over zijn hoogtepunt heen is en dat Douglas een klasse beter is dan Mathijssen,en een centrum met Douglas/Indy een ijzersterk duo kan worden,wat voor een reden kan onze Louis nou hebben om deze sterke verdediger niet eens bij de voorselectie uit te nodigen. Klopt, hij kreeg het op zijn heupen :D |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Bal vooruit rossen naar pelle en we zien wel... Laat me niet lachen... |
|
|
|