BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 februari 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 08:48 schreef hippy het volgende:

[..]

Bal vooruit rossen naar pelle en we zien wel...
Laat me niet lachen...
Eens, alles gaat naar pelle, vanuit hem komt de aansluiting mee. Lijkt beetje engelse subtop stijl
nora
 nora - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Helaas weer even deze topic uit de oude draaidoos gehaald om nogmaals mijn onvrede te uiten over die halvezool die volgens mij op geborgen moet worden want wij gaan met deze bondscoach in Brazilie het LACHERTJE worden, wat hij nu weer aan het doen is met deze selectie is gewoon de strijd zoeken tegen heel voetballend Nederland kijk ik ben van Gaal en ik laat zien dat ik met een G elftal (niks ten nadelen van G teams prima zaak)de WK kan winnen.
Wij zouden eigenlijk een protest aktie moeten opzetten tegen deze man die moet echt ontslagen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door nora --
Eide
 Eide - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:02   quote  deeplink  
Ik heb tot nu toe steeds wel de zin en onzin van de keuzes van Van Gaal gezien hoewel het selecteren van bepaalde spelers vreemd was. Zijn laatste selectie daarentegen kan ik maar moeilijk bij. Dat hij Wesley Sneijder thuis laat... kan ik inkomen. Die moet eerst weer lekker gaan spelen. Maar Paul Verhaegh selecteren? Stijn Schaars die net weer komt kijken? Raar. Heel raar.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Het is niet de definitieve selectie voor het WK en als Sneijder in vorm is was dan speelde hij gewoon mee
Gebrek aan beter...

En hij is de top van de piramide dus beetje respect he Nora hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Hopelijk doet Douglas het goed dit jaar en maakt hij reuze sprongen want we hebben geen goede verdediging
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:09 schreef iAmsterdam het volgende:
Hopelijk doet Douglas het goed dit jaar en maakt hij reuze sprongen want we hebben geen goede verdediging
Verdomd, die is er ook nog. Het is inderdaad met name hopen op een geode rechtsbenige CV, want die De Vrij dat kan niet, iig zoals het nu gaat. BMI heft dan nog het voordeel van zijn fysiek en meedogenloosheid. Hopen op Douglas inderdaad, de Russische competitive is toch een stapje hoger, als hij het daar laat zien waarom geen oranje voor hem ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door Cyprioot --
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind juist dat we verdedigend er heel dik op vooruit gaan.. van Rhijn beter dan vd Wiel, Heitinga is prima, maar er komen in de vorm van Nuytink, de Vrij, Bruma en Veltman van Ajax betere jongens aan. Indy is echt heel veel beter dan Mathijsen, hij is een echte breker en die hebben we jaren niet gehad, op links hebben we denk ik Blind de komende tijd, als hij zich blijft ontwikkelen zit dat over 11/2 jaar wel goed, het niveau van nu is bij hem denk ik nog niet goed genoeg voor een WK winst.

Strootman gaat als CVM een echte wereldtopper worden, Ook Clasie kan daar spelen of eventueel naast elkaar, die jongen gaat ook top worden.
Kom jij uit een ei ofzo? Van Rhijn beter als vd Wiel? Indy een breker en op hoger niveau dan blind?
Strootman wereldtopper? Clasie wordt top? Haha kijk jij alleen teletekst of wat?

Ik ga niet op alles reageren, maar clasie red het niet tegen Anita of Emanuelson.
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vind juist dat we verdedigend er heel dik op vooruit gaan.. van Rhijn beter dan vd Wiel, Heitinga is prima, maar er komen in de vorm van Nuytink, de Vrij, Bruma en Veltman van Ajax betere jongens aan. Indy is echt heel veel beter dan Mathijsen, hij is een echte breker en die hebben we jaren niet gehad, op links hebben we denk ik Blind de komende tijd, als hij zich blijft ontwikkelen zit dat over 11/2 jaar wel goed, het niveau van nu is bij hem denk ik nog niet goed genoeg voor een WK winst.

Strootman gaat als CVM een echte wereldtopper worden, Ook Clasie kan daar spelen of eventueel naast elkaar, die jongen gaat ook top worden.
Kom jij uit een ei ofzo? Van Rhijn beter als vd Wiel? Indy een breker en op hoger niveau dan blind?
Strootman wereldtopper? Clasie wordt top? Haha kijk jij alleen teletekst of wat?

Ik ga niet op alles reageren, maar clasie red het niet tegen Anita of Emanuelson.
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:21 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Verdomd, die is er ook nog. Het is inderdaad met name hopen op een geode rechtsbenige CV, want die De Vrij dat kan niet, iig zoals het nu gaat. BMI heft dan nog het voordeel van zijn fysiek en meedogenloosheid. Hopen op Douglas inderdaad, de Russische competitive is toch een stapje hoger, als hij het daar laat zien waarom geen oranje voor hem ?
Precies, met Heitingha,Douglas,BMI,Vlaar heb je iig wel wat verdedigers in je selectie die dat duel niet schuwen
De Vrij dat is nog een jongetje in zijn spel die zou overlopen worden op het WK

En jammer dat V Persie en Huntelaar niet samen kunnen spelen...
Hopen op Vd Wiel en Sneijder dat ze hun vorm weer gaan vinden..
nora
 nora - zaterdag 10 augustus 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Ja v/d Wiel komt helemaal niet meer in het stuk voor en van Rhijn ook niet, en ik vrees dat Sneijder er niet meer inkomt en nu gaat hij weer met Stijn Schaars de reserve uit Portugal en Mathijssen de reserve van Feyenoord (en terecht) en Kuyt en Verhaeg ??? kan ik niet eens.Maar geen Stekelenburg , geen Douglas, geen Sneijder geen Maher mijn god als ik dat lijstje zie moet ik steeds meer lachen om die clown.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door nora --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 15:10   quote  deeplink  
Het is niet de definitieve selectie, en een boodschap naar de spelers word fit of raak in vorm anders kom je er niet bij
dat vind ik niet echt een slechte motivatie
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:55 schreef nora het volgende:
Helaas weer even deze topic uit de oude draaidoos gehaald om nogmaals mijn onvrede te uiten over die halvezool die volgens mij op geborgen moet worden want wij gaan met deze bondscoach in Brazilie het LACHERTJE worden, wat hij nu weer aan het doen is met deze selectie is gewoon de strijd zoeken tegen heel voetballend Nederland kijk ik ben van Gaal en ik laat zien dat ik met een G elftal (niks ten nadelen van G teams prima zaak)de WK kan winnen.
Wij zouden eigenlijk een protest aktie moeten opzetten tegen deze man die moet echt ontslagen worden.
Commentaar is leuk, maar over welke keuzes heb je het..
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:02 schreef Eide het volgende:
Ik heb tot nu toe steeds wel de zin en onzin van de keuzes van Van Gaal gezien hoewel het selecteren van bepaalde spelers vreemd was. Zijn laatste selectie daarentegen kan ik maar moeilijk bij. Dat hij Wesley Sneijder thuis laat... kan ik inkomen. Die moet eerst weer lekker gaan spelen. Maar Paul Verhaegh selecteren? Stijn Schaars die net weer komt kijken? Raar. Heel raar.
Niet meer dan terecht, er is geen speler binnen de selectie van het NL elftal die goed en constant speelt op van Persie na. Op werkelijk waar iedere positie zijn alle andere spelers wisselvallig.

En Verhaegh boven van Rhijn is op dit moment ook gewoon logisch, laatst genoemde speelt gewoon al vanaf het moment dat vd Wiel weg is niet goed bij Ajax, heeft geen progressie getoond en zijn beste wedstrijden bij Ajax zijn van meer dan een seizoen geleden.
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:54 schreef mitch_amsterdam het volgende:

[..]

Clasie vergelijken met Urby zegt denk ik wel genoeg. compleet verschillende posisties..

En waar in mijn post staat op een hoger niveau dan Blind??
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet meer dan terecht, er is geen speler binnen de selectie van het NL elftal die goed en constant speelt op van Persie na. Op werkelijk waar iedere positie zijn alle andere spelers wisselvallig.

En Verhaegh boven van Rhijn is op dit moment ook gewoon logisch, laatst genoemde speelt gewoon al vanaf het moment dat vd Wiel weg is niet goed bij Ajax, heeft geen progressie getoond en zijn beste wedstrijden bij Ajax zijn van meer dan een seizoen geleden.
Robben speelt ook op een constant hoog niveau en gelukkig al een tijdje niet veel last van blessures,
Verder ben ik het er wel mee eens, gebrek aan beter omdat bijna iedereen niet constant presteerd
Dus het signaal van V Gaal is niet slecht en moet motiverend werken...

Maar Sneijder is niet meer die gewone volks jongen, veel glamor in zijn leven een status heeft tie,
Waardoor naar mijn mening niet vaak naar zich zelf kijkt en niet goed met de situatie omgaat dat hij
Niet meer is geselecteerd.. ik hoop dat hij nog de motivatie kan vinden, minder glamor en meer aandacht
Op het voetbal
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Ik vind Robben niet constant goed, is pas vanaf februari uberhaupt weer enigszins zeker van een basisplaatst al is hij ook daarna nog gewoon op kwaliteit gepasseerd.. Geweldige voetabller, maar vind hem een inconsistente speler..
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Ik begrijp trouwens ook niet waar iedereen zijn mening over Sneijder weghaalt.. Speelde een goede trip in Azie, heeft blijkbaar juist heel veel mentaliteit want is deze zomer vol door gegaan op Ibiza met ten Kate als persoonlijke trainer, en is voor het eerst in jaren zonder overgewicht uit de zomerstop gekomen.

Daarbij vraag ik me dan dus af wat mensen van hem gezien hebben na de zomerstop..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Een inconsistente wereldspeler;-)

Een Robben in vorm is goud waard, en hij is in vorm en na zijn blessure is hij steeds meer gaan spelen..
Eerste wedstrijd van het seizoen heeft tie weer gescoort...

Dit Oranje heeft de kwaliteit van Robben en V Persie nodig zonder die 2 is het maar middelmaat
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:10 schreef iAmsterdam het volgende:

Een Robben in vorm is goud waard, en hij is in vorm en na zijn blessure is hij steeds meer gaan spelen..

Dit Oranje heeft de kwaliteit van Robben en V Persie nodig zonder die 2 is het maar middelmaat
Zoals ik al zei, van Persie de enige constante speler.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:09 schreef remco k het volgende:
Ik begrijp trouwens ook niet waar iedereen zijn mening over Sneijder weghaalt.. Speelde een goede trip in Azie, heeft blijkbaar juist heel veel mentaliteit want is deze zomer vol door gegaan op Ibiza met ten Kate als persoonlijke trainer, en is voor het eerst in jaren zonder overgewicht uit de zomerstop gekomen.

Daarbij vraag ik me dan dus af wat mensen van hem gezien hebben na de zomerstop..
Ook in de Azie trip zag je dat hij nog ver weg is van zij n normale vorm, ik heb Sneijder hoog zitten
En hij kan veel beter, wat tie op Ibiza deed is niet meer dan normaal als je een achterstand hebt.
Blade85
 Blade85 - zaterdag 10 augustus 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Ik heb zo onderhand steeds minder zin in het wk las vanochtend dat van gaal zelfs rekik wou oproepen... deze tienerploeg gaat afgeslacht worden op het wk...

Ik hou serieus me hart vast als we het echt van de de vrijtjes enzo moeten hebben

basis van gaal

---------------------Vermeer

Janmaat-----de Vrij-----------Martins Indi--------Blind

-------Strootman----v/d Vaart----de Guzman

Lens----------------van Persie------------Robben

Mijn basis

-----------------Stekelenburg

v/d Wiel----Heitinga-------Douglas-----Anita

------S. de Jong----N. de Jong----Sneijder

Wijnaldum----------Huntelaar------------Emanuelson

Zeg het maar welk team wint als je ze tegen mekaar laat spelen.

En dan heb ik sommige spelers zoals robben enzo niet in mijn elf omdat die bij van gaal zit...
Eide
 Eide - zaterdag 10 augustus 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:52 schreef Blade85 het volgende:
Ik heb zo onderhand steeds minder zin in het wk las vanochtend dat van gaal zelfs rekik wou oproepen... deze tienerploeg gaat afgeslacht worden op het wk...
Dit zijn nog oefen interlands en dus test Van Gaal spelers. Ik ga er vanuit dat tijdens het WK toch een wat vertrouwdere selectie zien.

Waar hij mij om gaat is dat enkele van de heren die uitgenodigd worden dit gewoon niet verdienen in mijn ogen. Schaars is daar een voorbeeld van (hoewel hij goed genoeg is denk ik) maar ook zo'n Verheagh. In sommigen schijnt er grenzeloos vertrouwen te zijn of een grenzeloze wil om met ze te testen terwijl andere, bewezen capable voetballers, worden genegeerd. Denk daarbij aan Gregory v.d. Wiel.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:

Ik hou serieus me hart vast als we het echt van de de vrijtjes enzo moeten hebben

basis van gaal

Mijn basis

En dan heb ik sommige spelers zoals robben enzo niet in mijn elf omdat die bij van gaal zit...
Jij hebt een betere verdediging, en als Sneijder weer fit is een beter middenveld,
Huntelaar scoort bijna altijd, maar de klasse van V Persie en Robben is groot
Ik zou zeggen 2-2;-)

Seedorf terug in Oranje?
Wat hij presteerd nu in Brazilie dat zie ik een Clasie of een Schaars niet doen

Mijn opstelling mits in iedereen fit is!

.................Stekelenburg...............
...........Heitingha......Douglas/BMI.
...Vd Wiel.........................Blind.......
...........N De Jong............................
..................................Strootman....
......................Sneijder....................
.....Robben.....................................
.............................V Persie...........
..................Huntelaar.....................

Een verkapte 4-4-2
In de omschakeling 4-3-3 Blind veel mee opkoment
Sneijder als hij weer 110% is Blind assisteren en waar
Het kan opduiken aan de flanken een mooie voorzet heeft hij
Ik vind Wijnaldum,Lens,Emanuelsin,De Guzman goede invallers
Maar in de beste basis 11 kies ik toch liever voor onze toppers
Huntelaar en V Persie samen het moet toch kunnen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 17:22   quote  deeplink  
Wie is die Verheagh ???.......neeffie van van Gaal???.....of heeft tie die gevonden in een graftombe van zijn pyramide......ken die knakker niet
nora
 nora - zaterdag 10 augustus 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Beste Remco ik wil mijn keuzes wel neer zetten hoor in dubbele bezetting.
Doel Stekelenburg/Cillissen/Vermeer.
Achter.van Rhijn/Janmaat Douglas/Indy Blind/Anholt
Midden.Maher/van Ginkel/V/d Vaart/Sneijder/Strootman
Voor.Robben/van Persie/Robben/Lens/Huntelaar.

Daar zitten niet bij Mathijssen/Vlaar/Guzman/Clasie/Wijnnaldum/De Jong/Heitinga/Verhaege/Schaars.

Evt.na de WK kan je verjongen
Met Cillissen/Zoet
van Rhijn/v/d Wiel/Nuijtink/Bruma/Willems/Indy/Blind/
Midden Strootman/Maher/ van Ginkel/Vilhena/Wijnaldum
Voor hebben wij niet meer zoveel talent Buiten Robben 29 en van Persie 30 dus na het WK zal je toch moeten gaan verjongen, dus zal je toch wat jonge spelers moetn laten meespelen in de kwalificatie.
Dus de voorhoede wordt een mix met van Persie/Huntelaar/Robben/Depay/Lens/Hoesen er kunnen natuurlijk nw talenten doorbreken maar echte top zie ik nog niet.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Er is ook wel een beetje een Cillesse hype iedereen vind hem nu al top..

Ik zou hem eerst wel is een paar maanden in het eerste willen zien keepen, want wat heeft hij nog laten zien
Een talent een goede keeper ja dat zeker, maar een volledige oordeel kan pas als tie echt veel wedstrijden is getest
nora
 nora - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Die Cillisse hype is gebaseerd op zijn wedstrijden die al heeft gespeeld ook bij NEC en daarin heeft hij laten zien hoeveel rust hij uitstraald en ook hoe techn/hij keept dus weinig ballen loslaat en qua inzicht o.a uitlopen.Maar je hebt wel gelijk hij zou inderdaad een paar maanden achter elkaar moeten keepen dan kan je hem nog beter beoordelen, maar dat is op dit moment niet mogelijk omdat Vermeer op dit moment nog steeds de voorkeur krijgt.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Het is een geweldig talent dat staat vast, maar we kunnen pas echt beoordelen als hij eerste keeper is..
Maar idd Vermeer die heeft zich gewoon geweldig ontwikkeld
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 augustus 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Ik mis Pietes in jullie opstellingen, als die de basis haalt bij stoke kan hij zeker beter worden dan Blind...
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Ik mis Pieters niet..

En de deuren in het Philips stadion missen hem ook niet;-)

Nu ff serieus, Hopelijk ontwikkeld hij zich sterk hoe meer goede verdedigers hoe beter voor Oranje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:13 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ook in de Azie trip zag je dat hij nog ver weg is van zij n normale vorm, ik heb Sneijder hoog zitten
En hij kan veel beter, wat tie op Ibiza deed is niet meer dan normaal als je een achterstand hebt.
In de Azië trip was hij de beste man van het veld. Dankzij hem gebeurde er tenminste wat.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

In de Azië trip was hij de beste man van het veld. Dankzij hem gebeurde er tenminste wat.
Alleen hij hield het niet lang vol, hij was niet slecht! Maar Sneijder kan veel beter en ik hoop echt van harte
Dat hij zijn echte vorm weer terug krijgt..
Vind het nog steeds jammer dat hij na het WK niet naar een club als Manchester United is gegaan, zou beter voor zijn
Carriere en ontwikkeling zijn geweest..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:06 schreef remco k het volgende:
Ik vind Robben niet constant goed, is pas vanaf februari uberhaupt weer enigszins zeker van een basisplaatst al is hij ook daarna nog gewoon op kwaliteit gepasseerd.. Geweldige voetabller, maar vind hem een inconsistente speler..
Robben is gewoon de beste speler bij Bayern...is er sterk op vooruit gegaan sinds Heynkens verdedigt hij ook mee....de duitsers die ik op vakantie tegen kwam waren zeer lovend over hem....die zeiden tegen mij als Robben speelt komt het goed als hij niet speelt niet....en ik moet ze daarin gelijk geven hij is ook niet meer zo zelfzuchtig...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:10 schreef iAmsterdam het volgende:

Eens!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:

basis van gaal

Mijn basis

Ik mis van Ginkel...die moet je altijd opstellen....kijk nu naar Vitesse!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens Remco!! Snap er werkelijk geen moer van!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik mis van Ginkel...die moet je altijd opstellen....kijk nu naar Vitesse!!
Ik Siem de Jong.....kut van Gaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik Siem de Jong.....kut van Gaal
Siem als stand-inn, maar dat komt wel goed die wordt wel geselecteerd voor het WK!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Siem als stand-inn, maar dat komt wel goed die wordt wel geselecteerd voor het WK!!
Ach dat hele WK.....ik weet het niet.....zie er niet naar uit.....van Gaal is een eikel,gun het hem niet.......hij mag van mij opbokken
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
De Jong is in vorm, Azie trip was hij goed, dus waarom spelers als Schaars wel en topper De Jong niet?
jonass
 jonass - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
nederland word toch geen wereld kampioen als ze de laatste 8 al halen mag je ( blij ) zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:46 schreef jonass het volgende:
nederland word toch geen wereld kampioen als ze de laatste 8 al halen mag je ( blij ) zijn
Nope....Brazilië
jonass
 jonass - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nope....Brazilië
ja daar word het gespeeld dat wil nog niet zeggen dat zij het worden ,duitsland,spanje,fc twente
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Wie betaald bepaald ruktukker....zie Argentienë.....en ga toch weg met je pony's,koop een border collie.....die Schreuder gaat het niet lukken
jonass
 jonass - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wie betaald bepaald ruktukker....zie Argentienë.....en ga toch weg met je pony's,koop een border collie.....die Schreuder gaat het niet lukken
ja die bedoelde ik ook toetsenbord typte wat anders ,maar waarom moet je nu weer zo schelden is je bier op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:11 schreef jonass het volgende:

[..]

ja die bedoelde ik ook toetsenbord typte wat anders ,maar waarom moet je nu weer zo schelden is je bier op
Als ik ga schelden heb ik morgen een ban....tis mijn omgangstaal....weet niet beter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Oja ...het bier is niet weg te slempen
jonass
 jonass - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als ik ga schelden heb ik morgen een ban....tis mijn omgangstaal....weet niet beter
je moet ook niet schelden wees gewoon netjes ben ik ook jodokuspaalpisser :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach dat hele WK.....ik weet het niet.....zie er niet naar uit.....van Gaal is een eikel,gun het hem niet.......hij mag van mij opbokken
Van mij ook Neman....moet altijd zelf de aandacht trekken....opzouten soon as possible!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

0.0063929