BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:46 schreef jonass het volgende:
nederland word toch geen wereld kampioen als ze de laatste 8 al halen mag je ( blij ) zijn
Eens...ze zullen niet ver komen....graag zsm een nieuwe trainer aantrekken die niet zo met zijn eigen wegloopt.....want wat straalt die man arrogantie uit!!
polleke1986
 polleke1986 - zondag 11 augustus 2013 - 01:00   quote  deeplink  
de aanval begint bij de verdediging, en de verdediging begint bij de aanval.. opbouwen zonder bal verlies is uitstekend verdedigen. zelfde dat e voorhoede meeverdedigd. persoonlijk wil ik niet 11 man die kunnen opbouwen, soms heb je wel s iemand nodig die een lange bal kan geven (voorbeeld: lange bal van de boer op bergkamp tegen Argentinië). douglas is dan geen voetballer maar behoorlijk imponerend,, en soms heb je dat nodig.. wij hebben altijd het probleem dat we niet weten hoe we de mensen moeten combineren, en hebben dan ook wel s meer dan 1 kapitein op t schip.. denk dat van gaal het niet slecht zal doen. de oefenmeester heeft bij ajax alle prijzen gewonnen..,
VVout
 VVout - zondag 11 augustus 2013 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van mij ook Neman....moet altijd zelf de aandacht trekken....opzouten soon as possible!!
Jaman, maar of van Gaal er mee zit?
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Clasie vergelijken met Urby zegt denk ik wel genoeg. compleet verschillende posisties..

En waar in mijn post staat op een hoger niveau dan Blind??
[/quote

Je zegt zelf clasie naast syrootman. Dan kom ik op de positie linkshalf( urby).

Indy de hemel in prijzen, dat we zo een speler heel lang niet meer hebben gehad bla bla bla, en blind moet nog op het niveau komen om een wk te winnen blabla.

Ik lees meet van je posts, maar je hebt niet serieus te nemen.
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Robben is gewoon de beste speler bij Bayern...is er sterk op vooruit gegaan sinds Heynkens verdedigt hij ook mee....de duitsers die ik op vakantie tegen kwam waren zeer lovend over hem....die zeiden tegen mij als Robben speelt komt het goed als hij niet speelt niet....en ik moet ze daarin gelijk geven hij is ook niet meer zo zelfzuchtig...
E en nagekeken. Maar in verhouding pakte ze inde competitie afgelopen seizoen voor de winterstop meer punten zonder dan met Robben na de winterstop

Een goede Robben is een wereldspeler. Alleen is ie echt lang niet altijd heel goed. Zo vond ik hem ook matig op het wk 2010.

Daarnaast vraag ik me af wat het er tor doet wat de Duitsers in dit gebal van hem vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:34 schreef iAmsterdam het volgende:
De Jong is in vorm, Azie trip was hij goed, dus waarom spelers als Schaars wel en topper De Jong niet?
Ehhmmmm. Omdat die misschien op een andere positie spelen.
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens...ze zullen niet ver komen....graag zsm een nieuwe trainer aantrekken die niet zo met zijn eigen wegloopt.....want wat straalt die man arrogantie uit!!
En wat zijn de spelers blij met hem.
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Vermeer
Vd wiel, hoorn, Indy, blind
S. De jong, mahar, van ginkel
Depay, hoesen, boetius.

Laat deze ploeg maar 4 tot 6 jaar op elkaar in spelen. Dan pas kunnen we eerst prijzen pakjen.
polleke1986
 polleke1986 - zondag 11 augustus 2013 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:24 schreef mitch_amsterdam het volgende:
Vermeer
Vd wiel, hoorn, Indy, blind
S. De jong, mahar, van ginkel
Depay, hoesen, boetius.

Laat deze ploeg maar 4 tot 6 jaar op elkaar in spelen. Dan pas kunnen we eerst prijzen pakjen.
de enige 2 met routine op interland niveau zijn vd wiel en vermeer en veel routine zit er niet in.. t zijn geen slechte spelers,, maar denk dat je een robben, douglas, v persie(hoe erg ik dat vind om te zeggen) te kort doet.. ja de meesten zijn talenten, maar als als er geen door de wol geverfde spelers naast staan om die jongen te vormen zal het jammer genoeg niets worden..

vermeer.
v.rhijn, douglas, indy, urbey(mits hij weer veel gaat spelen) anders blind
nigel, rafael, georgino,
robben, v persie, schaken.
reserves..
vorm, cillissen
vlaar, blind, vd hoorn,
strootman, guzman, v. ginkel
hunter, lens, kuyt..
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Speciaal voor de mensen die geen eigen mening hebben en de media maar wat graag volgen en napraten zonder dat ze met eigen ogen hebben gezien hoe of wat.

Galatasaray heeft de Turkse beker, de Süper Kupasi, geprolongeerd. De kampioen trad in Kayseri aan tegen de eeuwige rivaal en bekerwinnaar Fenerbahçe en had een verlenging nodig om Dirk Kuyt en consorten het zwijgen op te leggen. Didier Drogba scoorde na 99 minuten en werd de matchwinner: 1-0. Wesley Sneijder, door Louis van Gaal genegeerd voor het oefenduel met Portugal, speelde een dijk van een wedstrijd en was een paar keer dicht bij een treffer. Galatasaray heeft zijn eerste prijs van het seizoen mede dankzij Sneijder dus al binnen.
/
Fatih Terim won de afgelopen tien jaar niet meer van Ersun Yanal, maar was zijn collega zondagavond dus wél te slim af. Galatasaray speelde in de beginfase wel met wat spanning in de benen, want men was evenals Fenerbahçe betrekkelijk slordig in de passing. De eerste serieuze kans van de wedstrijd viel na twintig minuten te noteren; Sneijder schoot met zijn linker uit een moeilijke hoek op Mert Günok en de doelman had een katachtige redding in huis op de rebound van Drogba. Na 25 minuten had ook de partij uit Aziatisch Istanbul op voorsprong kunnen komen.
Hasan Ali Kaldirim kwam door over de linkerflank en bezorgde de bal bij Moussa Sow, die eerst over de bal heen maaide en in tweede instantie over mikte. Fenerbahçe had in het eerste kwart nog met regelmaat de bal, maar in het laatste deel van de eerste helft was Cim Bom duidelijk sterker. Felipe Melo knalde over, een pegel van Sneijder werd uit de hoek gebokst door Mert en Nordin Amrabat faalde eveneens in de afwerking. Na een lage voorzet van Drogba gleed Amrabat de bal van dichtbij tegen het lichaam van de uitblinkende Mert. Hierdoor stond het bij rust 0-0.
Galatasaray nam die prima vorm mee naar het tweede bedrijf en Sneijder stichtte het meeste gevaar. Hij zag eerst een kiezelharde volley gepakt worden door Mert en tien minuten na rust mikte hij net naast. De titelverdediger leek een handje te worden geholpen door Bruno Alves, die na een uur met zijn tweede gele kaart van het veld werd gestuurd. Het lukte Galatasaray echter niet om in de reguliere speeltijd het verschil nog te maken. Drogba kreeg nog een goede kans, maar zijn inzet miste kracht en kon voor de lijn nog worden weggewerkt. De Ivoriaan kreeg de rivaal in de verlenging wel op de knieën.
De aanvalsleider, die het zonder Burak Yilmaz voorin moest zien te klaren, kopte na 99 minuten op aangeven van Hakan Balta de 1-0 binnen. De Gele Kanaries gingen met tien man op jacht naar de gelijkmaker en creëerden nog enkele geweldige mogelijkheden. Fernando Muslera redde op een kopbal van Mehmet Topal en een volley van Kuyt en zag Sow na 106 minuten van dichtbij over koppen.Sneijder werd na 108 minuten naar de kant gehaald en mag terugkijken op een prima wedstrijd. Galatasaray hield ook zonder de Utrechter stand
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
mooi stuk.....maar ik denk dat op ons forum van Gaal juist uitkotst word.......of mis ik nu de strekking van jou pleidooi
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Ben blij dat Sneijder goed speelde Dat wilt v Gaal juist.. v Gaal die ik ook uitkots maar dat terzijde
Sneijder moet deze lijn doortrekken ik heb hem hoog zitten hij kan en moet beter!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

E en nagekeken. Maar in verhouding pakte ze inde competitie afgelopen seizoen voor de winterstop meer punten zonder dan met Robben na de winterstop

Een goede Robben is een wereldspeler. Alleen is ie echt lang niet altijd heel goed. Zo vond ik hem ook matig op het wk 2010.

Daarnaast vraag ik me af wat het er tor doet wat de Duitsers in dit gebal van hem vinden.
Kort gezegd : ik vind hem helemaal geweldig !! misschien zelfs beter als van Persie want die bakte er helemaal niets van op het WK....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat zijn de spelers blij met hem.
Dat zeggen ze van iedere trainer...o wat is tie goed...denk dat Sneyder ook blij is met van Gaal...hahahaha....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kort gezegd : ik vind hem helemaal geweldig !! misschien zelfs beter als van Persie want die bakte er helemaal niets van op het WK....
Messi verhaal.....Sjakie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:
mooi stuk.....maar ik denk dat op ons forum van Gaal juist uitkotst word.......of mis ik nu de strekking van jou pleidooi
juist pik....ik kots hem ook uit al moet ik wel zeggen dat het een vakman is....maar hoe hij nu met Sneyder omgaat zegt genoeg over de heer van Gaal....opbokken!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Messi verhaal.....Sjakie
Dat dan weer wel maatje!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 augustus 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

juist pik....ik kots hem ook uit al moet ik wel zeggen dat het een vakman is....maar hoe hij nu met Sneyder omgaat zegt genoeg over de heer van Gaal....opbokken!!
Vakman was Sjakie.....met uitmuntend personeel(lees spelers)....die cup had jij ook gepakt ouwe....de flow was er al voordat hij instapte.....en tsja Jari//mijn held
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:
Denk het. Gaat niet ove van Gaal maar Sneijder.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 augustus 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk het. Gaat niet ove van Gaal maar Sneijder.
oke.....sorry
Oceanu
 Oceanu - maandag 12 augustus 2013 - 00:23   quote  deeplink  
Ik denk dat Louis z'n reden om Sneijder te passeren ombuigt naar:
A) een hele wedstrijd duurt in dit geval 120 minuten en dat heeft ie dus niet volgemaakt dus is ie niet fit, of
B) het niveau in Turkije is niet goed genoeg voor Oranje, of
C) Sneijder moet eerst 15 wedstrijden van 108 minuten spelen voor hij weer in aanmerking komt.

Of een andere drogreden om Sneijder niet meer te selecteren. Iemand nog andere opties ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 00:23 schreef Oceanu het volgende:
A) een hele wedstrijd duurt in dit geval 120 minuten en dat heeft ie dus niet volgemaakt dus is ie niet fit, of
C) Sneijder moet eerst 15 wedstrijden van 108 minuten spelen voor hij weer in aanmerking komt.

Of een andere drogreden om Sneijder niet meer te selecteren. Iemand nog andere opties ?
Ja.......van gaal heeft een tyfus hekel aan ons Ajax.....en gaat dit op zijn arrogante manier ten toon stellen......meneer was en is niet welkom.....opbokken met die lamlul
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 00:30   quote  deeplink  
Of hij is jaloers als hij naar Yolante kijkt en dan weer maar Truus kijkt,..en dan weer naar Yolante..
Hij is de koning de keizer de Casanova de top van de piramide de top van alle pimps he is the man
En dan zo kleine opdonder heeft Yolante..en dan kijkt tie weer naar Truus....
Ja dat gaat aan hem knagen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door iAmsterdam --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 00:30 schreef iAmsterdam het volgende:
Of hij is jaloers als hij naar Yolante kijkt en dan weer maar Truus kijkt,..en dan weer naar Yolante..
Hij is de koning de keizer de Casanova de top van de piramide de top van alle pimps he is the man
En dan zo kleine opdonder heeft Yolante..en dan kijkt tie weer naar Truus....
Ja dat gaat aan hem knagen...
Wat een gelul iam....jij snapt er werkelijk geen reet van.....weet niet hoe oud jij bent.....maar denk je nu werkelijk dat hij met die golddigger bezig is....man man man wat ben jij een zielig figuur.....per post daal jij bij mij in je waarde
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 00:23 schreef Oceanu het volgende:

Denk dat hij hem stiekem niet mee wil nemen en een soort van breuk wil creeren zodat hij langzamerhand de schuld bij Sneijder wil leggen ...
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Dadelijk selecteerd hij Sander Duits inplaats van Vd Vaart haha
Sander met zijn kop is geen concurrentie voor de vrouwtjes denkt V Gaal..
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat een gelul iam....jij snapt er werkelijk geen reet van.....weet niet hoe oud jij bent.....maar denk je nu werkelijk dat hij met die golddigger bezig is....man man man wat ben jij een zielig figuur.....per post daal jij bij mij in je waarde
AMEN!!!!!!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 00:54   quote  deeplink  
Jij komt gewoon niet meer geloofwaardig over.....IP wel.
Jij vergeet ook 1 ding.....jouw posts op het forum van onze vrienden....ga ik niet verder op in......maar je weet wat ik bedoel

Infamous....je mag hem of je haat hem.....ik kies voor het eerste
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 01:37   quote  deeplink  
En nu genoeg geluld.. erover..

Een goede nacht iedereen...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 augustus 2013 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel een grappige opmerking ;)

Maar ontopic:
Persoonlijk zou ik Sneijder altijd meenemen, maar van Gaal heeft wat mij betreft wel een punt dat hij eerst 100% fit moet worden, oftewel alle wedstrijden uitspelen zonder gewisseld te worden en dan uiteraard ook een stempel(tje) kunnen zetten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar ontopic:
Persoonlijk zou ik Sneijder altijd meenemen, maar van Gaal heeft wat mij betreft wel een punt dat hij eerst 100% fit moet worden, oftewel alle wedstrijden uitspelen zonder gewisseld te worden en dan uiteraard ook een stempel(tje) kunnen zetten.
Ik lees het niet eens ouwe......vn Gaal is Bagger ouwe....opbokken...ieder comentaar is overbodig
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 augustus 2013 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik lees het niet eens ouwe......vn Gaal is Bagger ouwe....opbokken...ieder comentaar is overbodig
Zwakkeling!
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar ontopic:
Van Gaal is niet rechtlijnig in zijn selectiekeuze..
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 01:46   quote  deeplink  
Trainers willen idd spelers prikkelen en motiveren.. V Gaal weet ook dat hij Sneijder nodigt heeft
Sneijder blijft een eergevoelige jongen dus hij zou er alles aan willen doen om zich zelf weer te bewijzen

Want na het WK is hij niet in een stijgende maar in een dalende lijn gekomen..
Ook door blessures natuurlijk.. ik heb vertrouwen in hem maar hij moet het wel laten zien
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 01:48   quote  deeplink  
Als Depay zich zo door ontwikkeld dan is Robben-V Persie-Depay een leuke voorhoede
Beter dan Lens-V Persie-Robben.. en hopelijk met een een Sneijder in vorm daarachter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zwakkeling!
Nope .....Ajacied.....iets wat jij nooit zal voelen....ik sta ermee op en ga ermee naar bed Boudje.....dan moet jij je mormels nog ff uitlaten....pfffff ik heb 20 jaar honden gehad.....ben er wel klaar mee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zwakkeling!
kakkerlak......
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 augustus 2013 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

kakkerlak......
ouwe googlelaar!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 01:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ouwe googlelaar!
Yep ben ik goed in.....ga je vanavond uit je nest bellen ouwe
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 augustus 2013 - 07:54   quote  deeplink  
Zowel Robben als van Persie mogen lekker opflikkeren uit het NL elftal.
Zodra dat gebeurd, ga ik weer kijken naar de wedstrijden. Pff wat een vieze kansloze voetballers.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 12 augustus 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Ontopic..

Goed dat Sneijder een goede wedstrijd achter de rug heeft, nu moet hij dit uitbouwen
Naar een constante hoog niveau en constant fit blijven, hij heeft een te lange periode gehad
Van niet in vorm zijn en niet fit zijn... laten we hopen dat dit de weg omhoog is!
polleke1986
 polleke1986 - maandag 12 augustus 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:20 schreef iAmsterdam het volgende:
Ontopic..

Goed dat Sneijder een goede wedstrijd achter de rug heeft, nu moet hij dit uitbouwen
Naar een constante hoog niveau en constant fit blijven, hij heeft een te lange periode gehad
Van niet in vorm zijn en niet fit zijn... laten we hopen dat dit de weg omhoog is!
eens!! als hij weer constant is gelijk weer selecteren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 17:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

gaat het niet om...
als je in de positie komt om een voorzet te geven met veel ruimte moet het gewoon een goede voorzet zijn.. vond Alderweireld vandaag mooie voorzetten geven van uit moeilijke positie's .. van Rhijn geeft meestal verneukte voorzetten...

daarnaast is van Rhijn ook verdedigend niet supersterk, wordt geschud als een milkshake door Boetius
Daar moet ik je gelijk in geven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:
Ik kan me goals van de Jong herinneren die van Ricardo kwamen, Maar aan de andere kant, ik zie vrij regelmatig een fatsoenlijke voorzet van Blind, en daar is volgens mij nog nooit uit gescoord.. Ligt dat dan aan Blind??
Blind en goede voorzetten ??? Fisher en goede voorzetten??? Nee daar moet nodig op getraind worden....maar goed onze huidige spits is niet de allerslimste....Siem wel daarentegen...die loopt slim het gat isn...twee wedstrijden gescoord uit goede voorzetten van Bojan en Eriksen...wat dat betreft is Siem slimmer als spits en ik denk ook Hoessen...
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Siem maakt die ballen juist omdat hij niet de spits is en sigthorson goed loopt. Siem is nu een betere speler als ie ergens komt als dat ie er al staat. Of denkt iedereen ook dat die ruimte er zomaar ontstaat.
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Siem maakt die ballen juist omdat hij niet de spits is en sigthorson goed loopt. Siem is nu een betere speler als ie ergens komt als dat ie er al staat. Of denkt iedereen ook dat die ruimte er zomaar ontstaat.
Siem is een ondergewaardeerde topper!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Dat is wel zo...maar Sigthorsson kan zich ook vrij maken wanneer Siem de aandacht op zich vraagt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

tobber
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Denk dat hij juist niet ondergewaardeerd is,bij mij zeker niet......maar goed ieder zijn mening
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

tobber
Zonder Siem werd Ajax niet 3x achter elkaar kampioen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

0.0088818