BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat hij juist niet ondergewaardeerd is,bij mij zeker niet......maar goed ieder zijn mening
Slome......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 22:40   quote  deeplink  
FF topic titel.....kan die knakker niet verbannen worden naar St Helena.....kan die in de voetsporen treden van Bonaparte.....wat een mongool is dat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 augustus 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Slome......
Hehehe....wie goed doet goed ontmoet....love you ouwe....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Siem is een ondergewaardeerde topper!!!
Excuse me ik las te snel...inderdaad Siem is heel belangrijk voor dit Ajax...ik dacht Sigi te lezen ipv Siem...hahahaha....Sigi vind ik een tobber!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe....wie goed doet goed ontmoet....love you ouwe....
Right back at ya
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Excuse me ik las te snel...inderdaad Siem is heel belangrijk voor dit Ajax...ik dacht Sigi te lezen ipv Siem...hahahaha....Sigi vind ik een tobber!!
Dat dacht ik al.......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat dacht ik al.......
gelukkig maar!! Pfffff
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

gelukkig maar!! Pfffff
Ben de rotste nie...
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Wel grappig die 2 brabanders tegen elkaar Nenam en infamous het wordt tijd dat die 2 een eigen site krijgen dan kunnen zich lekker uitleven op elkaar.
He Jack laat die 2 maar gaan wij gaan ons weer concentreren op die halve zool van v Gaal die gewoon het Nederlandsteam naar de klote gaat helpen met zijn achtelijke selectie beleid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 09:38   quote  deeplink  
Ik ben Hilversummer...en Infamous een Hagenees....voor de goede orde ;-)
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 13:08   quote  deeplink  
Oke ik ga er van uit dat als je in Brabant woont ik je een Brabander noem ik hoop niet dat je beledigd bent, en een hagenees die voor PSV is dan is hij geen echte broodje ei met ui.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
23 jaar H'sum.....26 jaar Weesp nu een jaartje brabant....zal nooit een brabander worden.....en beledigen doe je mij niet snel.

wat van Gaal betreft heb je groot gelijk....opbokken met die narcist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door Nenam_tiL --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 13:08 schreef nora het volgende:
Oke ik ga er van uit dat als je in Brabant woont ik je een Brabander noem ik hoop niet dat je beledigd bent, en een hagenees die voor PSV is dan is hij geen echte broodje ei met ui.
Ben mengelmoes..
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Weesp Rapiditas !!!!!!!1 en een Cocktail van achter de duinen nou lijkt mij een prima combinatie!!
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is wel zo...maar Sigthorsson kan zich ook vrij maken wanneer Siem de aandacht op zich vraagt....
Ik denk niet dat een speler bepaalt of hij vrij komt te lopen of dat ie een gat trekt, de persoon die de bal moet geven moet dat zien en de juiste keuze maken..

Siggie loopt een bepaalde kant op met de gok of een tegenstander mee gaat, de laatste tijd gebeurt dat veel en daardoor kan de Jong al een aantal keer heel vrij een doelpunt maken. Op ten duur zal de tegenstander vaker voor de komende de Jong kiezen en dan zal Siggie meer goals gaan maken.

1 ding is wel zeker, Bojan heeft een heerlijke voorzet..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een speler bepaalt of hij vrij komt te lopen of dat ie een gat trekt, de persoon die de bal moet geven moet dat zien en de juiste keuze maken..

Siggie loopt een bepaalde kant op met de gok of een tegenstander mee gaat, de laatste tijd gebeurt dat veel en daardoor kan de Jong al een aantal keer heel vrij een doelpunt maken. Op ten duur zal de tegenstander vaker voor de komende de Jong kiezen en dan zal Siggie meer goals gaan maken.

1 ding is wel zeker, Bojan heeft een heerlijke voorzet..
Martens ook wel ;)
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat hij juist niet ondergewaardeerd is,bij mij zeker niet......maar goed ieder zijn mening
Bij veel andere mensen wel. Er zijn ook veel mensen die vinden dat Eriksen moeilijker is op te vangen dan de Jong..

Ik denk dat we het de komende weken dit heel duidelijk gaan merken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:18 schreef nora het volgende:
Weesp Rapiditas !!!!!!!1 en een Cocktail van achter de duinen nou lijkt mij een prima combinatie!!
Rapiditas en Victory....bestaan niet meer....is nu FC Weesp
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Martens ook wel ;)
Lul
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul
ghehehehe
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:25 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ghehehehe
Is trouwens wel een heerlijke voetballer met een geweldige techniek..
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Rapiditas en Victory....bestaan niet meer....is nu FC Weesp
Ja ik weet het een pracht complex , met een van de mooiste kantines uit groot Amsterdam
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Is trouwens wel een heerlijke voetballer met een geweldige techniek..
Zou ik heel graag bij PSV zien mr hij is zo blessuregevoelig.
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Tja als we wat verkopen Toby dan ga ik nog steeds voor Tadic wat een echte Ajax voetballer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:28 schreef nora het volgende:
Tja als we wat verkopen Toby dan ga ik nog steeds voor Tadic wat een echte Ajax voetballer.
Wie niet ??
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Die man hoort gewoon bij Ajax !!!Maar die halve krantezool uit Enschede zal hem nooit verkopen aan Ajax vrees ik
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Lang contract, onder de 10 miljoen niet te betalen. Denk overigens dat Anderson zeker net zo goed kan worden. Tadic is tot nu toe nog niet heel constant geweest.
nora
 nora - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Klopt maar ik denk dat hij beter bij Ajax past als in Twente waardoor hij nog veel beter wordt, en Anderson is nog erg jong heeft nog alle tijd.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Ja maar als Tadic komt heb je pas over 3/4 jaar iets aan Andersen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Als Eriksen weggaat miss Tadic een optie al blijf ik een beetje twijfels hebben..

Poulsen.................
................Fischer..
.......De Jong.........
.Tadic...Bojan..Andersen

Als De Jong natuurlijk fit is
De 3 aanvallers kunnen steeds van positie wisselen
Een constante plaag voor de verdediging.. Tadic kan ook op 10

Poulsen..............
.............Fischer..
.......Tadic...........
..Bojan....Andersen
.......De Jong..........

Ook een optie...

Aan de flanken hebben we nog De Sa en Meleg
Sana gaat het niet redden bij Ajax maar dat is mijn mening

Tadic zou Andersen natuurlijk niks in de weg lopen vooral als Eriksen weggaat

Ik heb toch liever Finbogasson erbij... Siggi en Hoessen mwa....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Tadic.....daar vraagt Jopie de hoofdprijs voor.....plus hij kan heeeeeeeeeeeel veel roebels verdienen
jonass
 jonass - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tadic.....daar vraagt Jopie de hoofdprijs voor.....plus hij kan heeeeeeeeeeeel veel roebels verdienen
en gelijk heeft jopie
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Miss wilt Joop Schøne plus wat geld;-) of Sana bijvb...
Wie hebben we nog meer Enoh,Castillion mag joop allemaal hebben plus nog wat miljoentjes
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Tis toch ook wel ongelooflijk, in de zomerstop vrijwel iedereen helemaal happt met het spitsen duo wat we hebben.. 1 wat rare onverdiende nederlaag en iedereen in paniek en het halve elftal moet overhoop..

Sommige mensen snap ik dan ook echt niet, alsof de Boer het elftal even op 5 plekken zou gaan wijzigen.. (sarcasme mode aan: Dat doet ie namelijk wel vaker, sarcasme mode uit)...

Man man man wat vermoeiend..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:15 schreef remco k het volgende:
Tis toch ook wel ongelooflijk, in de zomerstop vrijwel iedereen helemaal happt met het spitsen duo wat we hebben.. 1 wat rare onverdiende nederlaag en iedereen in paniek en het halve elftal moet overhoop..

Sommige mensen snap ik dan ook echt niet, alsof de Boer het elftal even op 5 plekken zou gaan wijzigen.. (sarcasme mode aan: Dat doet ie namelijk wel vaker, sarcasme mode uit)...

Ja je ziet er moe uit ouwe....
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:

Allemaal emotie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:

Trek het je niet aan...is begrijpelijk dat sommige supporters zo reageren...overigens hoef je niet overal op te reageren...
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:16 schreef nora het volgende:
Klopt maar ik denk dat hij beter bij Ajax past als in Twente waardoor hij nog veel beter wordt, en Anderson is nog erg jong heeft nog alle tijd.
Maar alleen als Eriksen weggaat zou ik hem wel bij Ajax willen zien..

En ik denk dat Finbogasson die er meer dan 20maakte oke niet bij Ajax maar ik zie Siggi echt geen 20goals maken
Ik denk dat Finni beter zou renderen met Bojan en Fischer, Finni creeerd makkelijk een eigen kans Siggi niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door iAmsterdam --
jonass
 jonass - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:16 schreef nora het volgende:
nora droom lekker verder maar tadic komt niet naar amsterdam
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:33 schreef jonass het volgende:

[..]

nora droom lekker verder maar tadic komt niet naar amsterdam
Zit jij niet meer op Twente forum..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Trek het je niet aan...is begrijpelijk dat sommige supporters zo reageren...overigens hoef je niet overal op te reageren...
Is op zich toch niet begrijpelijk Jack..

We zijn 2 wedstrijden onderweg en je hebt er toevallig 1 verloren.. Van AZ waar overigens iedereen in de Eredivisie kan verliezen dus is de ( lichte ) paniek enigszins overtrokken...
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja je ziet er moe uit ouwe....
Zei het vrouwtje ook al..
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoef er inderdaad niet op te reageren, doe ook lang niet overal een reactie op.. Maar je leest het allemaal wel, ik snap er dan ook geen fuck van..

Hetzelfde elftal als afgelopen jaar met een hele goede nieuwe rechtsbuiten, 1 verloren wedstrijd en het ik heb eigenlijk voor iedere positie al wel een andere naam gehoord..
Kan er een leuk elftal van maken..

Cilissen
Ligeon Heitinga Chivu Boilesen
Maduro
Tadic Bojan
Andersen Finnbogason Fischer.. Dat is dan ook de enige positie waar men niet over praat..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Is op zich toch niet begrijpelijk Jack..

We zijn 2 wedstrijden onderweg en je hebt er toevallig 1 verloren.. Van AZ waar overigens iedereen in de Eredivisie kan verliezen dus is de ( lichte ) paniek enigszins overtrokken...
Daar heb je gelijk in...sommigen beginnen gelijk te paniekeren zelfs na 1 verliespartij....
Maar wat wel opvalt is dat het allemaal niet zo geolied gaat als vorig seizoen terwijl de Boer verder wilt komen in Europa...Blind die moeizaam speelt...Sigthorsson die te weinig goede ballen krijgt...Bojan die veel beter kan....Fisher die nog niet de vorm heeft....Siem nu geblesseerd...
De supporters gaan er van uit dat we direct beter voor de dag komen...nu gaat het allemal nog vrij gezapig....met meer vuur spelen dan hoor je niemand meer...overigens is dit bij Feyenoord ook het geval....vrij logisch dat de supporters van feyenoord en Ajax om aankopen gaan zeuren als ze de beelden van PSV zien....tenminste dat is mijn visie...ik raak nog niet in paniek maar als de wedstrijden tegen Feyenoord, Heerenveen, en Groningen niet goed verlopen dan breekt de pleurus uit, ook ik wordt dan knorrig...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoef er inderdaad niet op te reageren, doe ook lang niet overal een reactie op.. Maar je leest het allemaal wel, ik snap er dan ook geen fuck van..

Hetzelfde elftal als afgelopen jaar met een hele goede nieuwe rechtsbuiten, 1 verloren wedstrijd en het ik heb eigenlijk voor iedere positie al wel een andere naam gehoord..
Kan er een leuk elftal van maken..

Cilissen
Ligeon Heitinga Chivu Boilesen
Maduro
Tadic Bojan
Andersen Finnbogason Fischer.. Dat is dan ook de enige positie waar men niet over praat..
Ik snap jou wel!! maar als het niet draait of ze spelen met te weinig vuur krijg je dit soort reacties...dat is bij iedere club met zoveel supporters...overigens heb ik zelf ook geroepen om Maduro omdat met name Schone en in mindere mate Poulsen op die positie niet de juiste spelers zijn voor dit elftal...de CVM positie is een zeer belangrijke...ook Sigthorsson kan mij nog niet bekoren...eens kijken wat jij gaat roepen mocht Ajax komende zondag thuis niet winnen en als we ook nog op ons broek krijgen tegen Heerenveen...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in...sommigen beginnen gelijk te paniekeren zelfs na 1 verliespartij....
Maar wat wel opvalt is dat het allemaal niet zo geolied gaat als vorig seizoen terwijl de Boer verder wilt komen in Europa...Blind die moeizaam speelt...Sigthorsson die te weinig goede ballen krijgt...Bojan die veel beter kan....Fisher die nog niet de vorm heeft....Siem nu geblesseerd...
De supporters gaan er van uit dat we direct beter voor de dag komen...nu gaat het allemal nog vrij gezapig....met meer vuur spelen dan hoor je niemand meer...overigens is dit bij Feyenoord ook het geval....vrij logisch dat de supporters van feyenoord en Ajax om aankopen gaan zeuren als ze de beelden van PSV zien....tenminste dat is mijn visie...ik raak nog niet in paniek maar als de wedstrijden tegen Feyenoord, Heerenveen, en Groningen niet goed verlopen dan breekt de pleurus uit, ook ik wordt dan knorrig...
Blind heeft natuurlijk ook nog een EK in de benen en Bojan is er net dus die moet ( hopelijk niet ) nog wat meer zijn weg vinden..
jonass
 jonass - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zit jij niet meer op Twente forum..
weinig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Blind heeft natuurlijk ook nog een EK in de benen en Bojan is er net dus die moet ( hopelijk niet ) nog wat meer zijn weg vinden..
Het verhaal is dat het allemaal nog niet geolied gaat en dat er dan kritiek komt...Blind en Bojan zijn voorbeelden....Blind en Bojan komen nog wel....
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het verhaal is dat het allemaal nog niet geolied gaat en dat er dan kritiek komt...Blind en Bojan zijn voorbeelden....Blind en Bojan komen nog wel....
Duidelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Elk forum hetzelfde....alles is brak......over twee weken zitten we er weer helemaal in....ik maak me niet druk hoor....zondag een schoppartij met winst en veel kaarten,dat dan weer wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

0.0073909