BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:
Elk forum hetzelfde....alles is brak......over twee weken zitten we er weer helemaal in....ik maak me niet druk hoor....zondag een schoppartij met winst en veel kaarten,dat dan weer wel
Zou goed kunnen maatje!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Ach Sjakie....roeptoeter tijd....komkommer breekt me altijd op.....tadic en Martens moet je niet willen....bakken met geld....we doen het met wat we hebben en dat is echt niet verkeerd hoor.....AJAX THE BEST
nora
 nora - woensdag 14 augustus 2013 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:33 schreef jonass het volgende:

[..]

nora droom lekker verder maar tadic komt niet naar amsterdam
He Jonass wat is het leven zonder dromen, jij hebt toch ook dromen bv dat Twente ook zo goed wordt als Ajax.
jonass
 jonass - woensdag 14 augustus 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 09:05 schreef nora het volgende:

[..]

He Jonass wat is het leven zonder dromen, jij hebt toch ook dromen bv dat Twente ook zo goed wordt als Ajax.
Nora als je beter na had gedacht had je geweten dat dromen bedrog zijn ,dus nee ik droom nooit maar droom lekker verder
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik snap jou wel!! maar als het niet draait of ze spelen met te weinig vuur krijg je dit soort reacties...dat is bij iedere club met zoveel supporters...overigens heb ik zelf ook geroepen om Maduro omdat met name Schone en in mindere mate Poulsen op die positie niet de juiste spelers zijn voor dit elftal...de CVM positie is een zeer belangrijke...ook Sigthorsson kan mij nog niet bekoren...eens kijken wat jij gaat roepen mocht Ajax komende zondag thuis niet winnen en als we ook nog op ons broek krijgen tegen Heerenveen...
Dingen vinden is ook niet zon probleem. Ik vind dat ook Schone niet funcrioneert.. Maar neem bijvoorbeeld Vermeer, die jongen staat mede aan de basis van 3 kampioenschappen, speelde een geweldig afgelopen seizoen met als bekroning het NL elftal.. Dan speelt hij 1 slechte helft en wordt door veel mensen direct weer verguisd..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ach Sjakie....roeptoeter tijd....komkommer breekt me altijd op.....tadic en Martens moet je niet willen....bakken met geld....we doen het met wat we hebben en dat is echt niet verkeerd hoor.....AJAX THE BEST
Mee eens, zijn geweldige spelers maar Ajax gaat dat geld niet neerleggen.. Simpel feit.
nora
 nora - woensdag 14 augustus 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dingen vinden is ook niet zon probleem. Ik vind dat ook Schone niet funcrioneert.. Maar neem bijvoorbeeld Vermeer, die jongen staat mede aan de basis van 3 kampioenschappen, speelde een geweldig afgelopen seizoen met als bekroning het NL elftal.. Dan speelt hij 1 slechte helft en wordt door veel mensen direct weer verguisd..
Beste Remco je vergeet zijn foute snel als je kampioen wordt .en dat komt tevens door het goed spel van de achterhoede, het gaat er om of hij beter wordt en dat vind ik niet en met mij vele en dat weet je.
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 20:21 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Remco je vergeet zijn foute snel als je kampioen wordt .en dat komt tevens door het goed spel van de achterhoede, het gaat er om of hij beter wordt en dat vind ik niet en met mij vele en dat weet je.
Wel grappig, de achterhoede was met name de tweede helft tegen AZ heel slecht, zou een keeper daar wat mee te maken kunnen hebben?? Ik denk van wel.. En wat jij zegt is vrij makkelijk te herhalen voor Vermeer. Er zijn er ook heel veel die hem beter vinden en beter vinden worden..

Nogmaals, mij maakt het niet zo veel uit wie van de twee speelt, Vermeer is nu de betere keeper, Cilissen komt dichterbij en heeft meer potentie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 14 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 20:21 schreef nora het volgende:

[..]

Daarbij komt dat hij altijd moeite heeft gehad met hoge ballen vanaf de zijkant. Ook in de seizoenen dat we kampioen werden, alleen was de achterhoede relatief sterk ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door Ronald 1960 --
nora
 nora - woensdag 14 augustus 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel grappig, de achterhoede was met name de tweede helft tegen AZ heel slecht, zou een keeper daar wat mee te maken kunnen hebben?? Ik denk van wel.. En wat jij zegt is vrij makkelijk te herhalen voor Vermeer. Er zijn er ook heel veel die hem beter vinden en beter vinden worden..

Nogmaals, mij maakt het niet zo veel uit wie van de twee speelt, Vermeer is nu de betere keeper, Cilissen komt dichterbij en heeft meer potentie.
Wel grappig je wil toch niet zeggen dat Ajax onder druk stond in de tweede helft voor de fout van v Rijn of is dat misschien ook Cillissen zijn schuld. AZ had daar voor Cillissen alleen met verrekijker gezien, en ja daarna kom je met 10 man te staan en wordt het wel moeilijker maar misschien is dat ook wel de schuld van Cillissen.
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 22:27 schreef nora het volgende:

[..]

Wel grappig je wil toch niet zeggen dat Ajax onder druk stond in de tweede helft voor de fout van v Rijn of is dat misschien ook Cillissen zijn schuld. AZ had daar voor Cillissen alleen met verrekijker gezien, en ja daarna kom je met 10 man te staan en wordt het wel moeilijker maar misschien is dat ook wel de schuld van Cillissen.
Waar zeg ik dat we onder druk stonden dan?
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 22:49   quote  deeplink  
De "rare" keuze van van Gaal voor Verhaegh speelde een hele goede eerste helft tegen Ronaldo...
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Man man man wat speelt die Lens slecht..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 22:58 schreef remco k het volgende:
Man man man wat speelt die Lens slecht..
Net op tijd vertrokken ....
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Heeft V Gaal toch wel goed opgemerkt de ontwikkeling van Verhaegh, hij was rustig aan de bal en speelde zeer sterk..
Een onbekende naam word meestal betiteld als een vreemde keus ect.. een goede keus en wellicht een goede optie

Huntelaar de goaltjes dief net 30 geworden, geen slechte carriere tot nu dat gezegd hebbende, toen hij bij Ajax speelde
Dacht ik dat hij op deze leeftijd het echt had gemaakt en bij een club als Man United speelde.. ik denk nog steeds het had
Er echt ingezeten..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Net op tijd vertrokken ....
Vind het heel raar, had eerst namelijk altijd wel respect voor hem als speler, sinds afgelopen seizoen echt helemaal verdwenen..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Wat heerlijk om die CR7 zo vaak van de bal gezien te zien worden..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind het heel raar, had eerst namelijk altijd wel respect voor hem als speler, sinds afgelopen seizoen echt helemaal verdwenen..
Dat kan ja..
Vind zijn clubkeuze ook niet helemaal slim mr hij was wel toe aan nieuwe club...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 14 augustus 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Wat heerlijk om die CR7 zo vaak van de bal gezien te zien worden..
En gefrustreed raken....wat een lul is dat...pjuuk
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
En wat speelt die Robben slecht, kop weer ouderwets naar beneden en niet naar je team maten kijken..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Echt niet normaal hoe slecht die Lens speelt..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat kan ja..
Vind zijn clubkeuze ook niet helemaal slim mr hij was wel toe aan nieuwe club...
Dat zinnetje begrijp ik nooit zo goed.. Wel toe aan een nieuwe club... Dan had PSV van hem af moeten willen, want klaar voor een stap omhoog was/is ie zeker niet..
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Kroatie wint nipt tegen het San Marino niveau Liechtenstein 3-2 opmerkelijk
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Ook het slechte spel van Wijnaldum valt op...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 14 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Remco.....vraagje...deze wedstrijd speelt toch wel mee voor de FIFA ranglijst....ik heb begrepen dat als ze dit winnen .....NL dan groepshoofd blijft op het WK 2014 ???
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Vorm heel goed, voetballend alleen niet..
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Mooie winst van Zwitserland op Brazilie!

Over Nederland een redelijk gevoel toch geen kleintje Portugal
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:
Remco.....vraagje...deze wedstrijd speelt toch wel mee voor de FIFA ranglijst....ik heb begrepen dat als ze dit winnen .....NL dan groepshoofd blijft op het WK 2014 ???
Dat ligt maar net aan de andere wedstrijden die nog komen gaan. Nederland staat momenteel 5e geloof ik op de fifa ranking..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Welke dombo lult hier nou over alle wedstrijden die niks met dit topic te maken hebben?????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 14 augustus 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:15 schreef remco k het volgende:
Welke dombo lult hier nou over alle wedstrijden die niks met dit topic te maken hebben?????
Dombo !!!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zinnetje begrijp ik nooit zo goed.. Wel toe aan een nieuwe club... Dan had PSV van hem af moeten willen, want klaar voor een stap omhoog was/is ie zeker niet..
Soms zijn speler en club op elkaar uitgekeken en dat was met Lens en PSV het geval..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:19   quote  deeplink  
Van Rhijn maakt WEER geen beste indruk..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:15 schreef remco k het volgende:
Hint nodig ;)
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dombo !!!!
Hehehe..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:19 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hint nodig ;)
Wat wil zo iemand nou?? Tis gezellig, hij weet dat geen van de aanwezigen hem moet en je dan proberen in het gesprek te mengen.. Zo 1 heb je er ook altijd bij op een verjaardag..
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:21   quote  deeplink  
Welke dombo zegt ik heb je niks te melden maar blijft maar melden....
(Kon het niet laten;-)

Pfffff Portugezen zijn echt de zuidelijke duitsers bijna altijd scoren ze in de laatste minuten....
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:23   quote  deeplink  
ga je nou weer een PB erbij halen?? Wat ben je toch een verschrikkelijk zielig figuur zeg.. Bah..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:24   quote  deeplink  
1e helft goed, prima spel, twee helft zeer slecht..

Wel heel opvallend hoe goed Daley Blind verdedigde..
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:23 schreef remco k het volgende:
ga je nou weer een PB erbij halen?? Wat ben je toch een verschrikkelijk zielig figuur zeg.. Bah..
Waar in mijn bericht staat pm.. dat verklap je nu zelf

Dombo;-)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wil zo iemand nou?? Tis gezellig, hij weet dat geen van de aanwezigen hem moet en je dan proberen in het gesprek te mengen.. Zo 1 heb je er ook altijd bij op een verjaardag..
hahahahaha..

Hou je in ;)
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Ben je nu echt zo dom??

Het gaat er niet om dat het een geheimpje is. Je post gewoon niet over de PB's die je stuurt en krijgt..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:25 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Waar in mijn bericht staat pm.. dat verklap je nu zelf

Dombo;-)
tumblr_m5tgdxToMP1rwcc6bo1_500.gif
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
+1...
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Ga op bed aan.. Heb et wel weer geschoten hier..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 14 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hij vervalt in herhaling ;-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Ik meng me nergens in ik reageer in de topic.. jij mengt jezelf altijd in mijn berichten vooral met gescheld altijd zoals dombo enz..
Pfff puber..

Genoeg Ajacieden hier die gewoon over me cluppie en over voetbal praten en daarom ben ik hier ook
Dat ze nu niet online zijn wilt nog niet zeggen dat ik hier niet mag posten.

Remco gewoon negeren maar dat lukt je maar niet haha
Triest
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hij vervalt in herhaling ;-)
StupidPeople.gif
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 14 augustus 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Remco jij scheld jij doet negatief dus ga niet zeggen wat ik wel of niet moet doen kijk ff naar jezelf jongen

En nogmaals ik zei niks over pm.. dat doe je nu zelf je vraagt er ook allemaal zelf om
Jij bent degene die nu alweeeer tegen me begint..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:29 schreef iAmsterdam het volgende:
Ik meng me nergens in ik reageer in de topic.. jij mengt jezelf altijd in mijn berichten vooral met gescheld altijd zoals dombo enz..
Pfff puber..

Genoeg Ajacieden hier die gewoon over me cluppie en over voetbal praten en daarom ben ik hier ook
Dat ze nu niet online zijn wilt nog niet zeggen dat ik hier niet mag posten.

Remco gewoon negeren maar dat lukt je maar niet haha
Triest
Heb dagelijks met jochies als jij te maken.. Meestal mag ik ze dan vertellen dat ze geen werk meer hebben en op zoek moeten naar een andere Rova/Wezo baan..

Het zal je ongetwijfeld veel moeiten kosten deze post te begrijpen, denk dan ook niet dat het je lukt en dat je gaat reageren ( misschien na dit berichtje niet) zonder dat je het echt snapt..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb dagelijks met jochies als jij te maken.. Meestal mag ik ze dan vertellen dat ze geen werk meer hebben en op zoek moeten naar een andere Rova/Wezo baan..

Het zal je ongetwijfeld veel moeiten kosten deze post te begrijpen, denk dan ook niet dat het je lukt en dat je gaat reageren ( misschien na dit berichtje niet) zonder dat je het echt snapt..
Zie 3 post boven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze van Gaal.

0.0084769