|
|
infamous psv
|
|
|
Die VGaal geeft weer n prima interview aan Hans jr.
Pff wat n lul zeg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Welkom bij de club D. alleen Boudewijn houdt nog van hem.....daarom zie je hem ook niet meer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die word gekker per interview .. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
KEUZE VAN GAAL Vindt het een goede keus van van Gaal om Patrick Kluivert assistent te maken van het Nederlands Elftal....de afgelopen dagen heeft Patje de spelers getraind op voorzetten En wat gebeurde er tijdens de wedstrijd tegen Hongarije....bijna alle ballen op de stropdas....als Sigthorsson ze ook zo krijgt wordt hij onberispelijk topscoorder van de Eredivisie....gauw ons Patje binnen halen...ligt ook nog eens goed bij de spelers!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Dingen vinden is ook niet zon probleem. Ik vind dat ook Schone niet funcrioneert.. Maar neem bijvoorbeeld Vermeer, die jongen staat mede aan de basis van 3 kampioenschappen, speelde een geweldig afgelopen seizoen met als bekroning het NL elftal.. Dan speelt hij 1 slechte helft en wordt door veel mensen direct weer verguisd.. Wat een gepapagaai... vermeer heeft net zoveel geblunderd als dat hij naar per ongeluk tegen ballen aandook die we al als doelpunt hadden geteld, maar dan mede ook omdat de tegenstander faalde!
Vermeer is een ok 2de doelman! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vermeer is door een aantal lieden ook Frankie de hand boven zijn hoofd gehouden,want ook alle oudkeepers waren er al lang uit dat Vermeer een techn/matige keeper is die zeker minder is als Cillissen en ik ben er van overtuigd dat we met Cillissen ook 3x kampioen hadden geworden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
je wordt kampioen met heel het team...of daar nu Vermeer of Vorm of Cillessen staat...en wij werden 3x kampioen omdat wij echt niet zo goed waren...ik ben nog steeds van mening dat de concurrentie de afgelopen jaren heeft verzaakt...wij hadden echt geen beter team als destijds met Sneyder of met Huntelaar en Suarez....de concurrentie was toen stukken beter...en je moet ook het nodige geluk hebben... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:49 schreef Stanley het volgende:[..] Wat een gepapagaai... vermeer heeft net zoveel geblunderd als dat hij naar per ongeluk tegen ballen aandook die we al als doelpunt hadden geteld, maar dan mede ook omdat de tegenstander faalde! Vermeer is een ok 2de doelman! Als er iets is wat ik niet doe is het andere mensen na praten. Heb mijn eigen mening en die stond in die post, dat jij het daar niet mee eens ben prima, maar ga dat niet gooien op het napraten van anderen want dat doe ik nooit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 15:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:je wordt kampioen met heel het team...of daar nu Vermeer of Vorm of Cillessen staat...en wij werden 3x kampioen omdat wij echt niet zo goed waren...ik ben nog steeds van mening dat de concurrentie de afgelopen jaren heeft verzaakt...wij hadden echt geen beter team als destijds met Sneyder of met Huntelaar en Suarez....de concurrentie was toen stukken beter...en je moet ook het nodige geluk hebben... Wij werden 3 keer kampioen door een geweldige reeks wedstrijden en een over het geheel telkens goede tweede seizoenshelft.
Als je kampioen wordt doe je het gewoon beter dan de rest en verdien je het om kampioen te worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:21 schreef remco k het volgende:[..] Wij werden 3 keer kampioen door een geweldige reeks wedstrijden en een over het geheel telkens goede tweede seizoenshelft. Als je kampioen wordt doe je het gewoon beter dan de rest en verdien je het om kampioen te worden. Dat klopt helemaal...en altijd trokken wij het recht na de winterstop...maar je bent ook afhankelijk van de concurrentie...Ajax minimaal 10 punten achter voor de winterstop en dan toch kampioen worden...dat komt mede omdat de concurrentie punten laat liggen....denk dat het trainingskamp tijden de winterstop met name in Brazilie zijn vruchten afgeworpen heeft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat klopt helemaal...en altijd trokken wij het recht na de winterstop...maar je bent ook afhankelijk van de concurrentie...Ajax minimaal 10 punten achter voor de winterstop en dan toch kampioen worden...dat komt mede omdat de concurrentie punten laat liggen....denk dat het trainingskamp tijden de winterstop met name in Brazilie zijn vruchten afgeworpen heeft... Zoals jij het stelt wordt je Altijd kampioen doordat anderen punten laten liggen. We waren die seizoenen gewoon de beste van allemaal. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt simpel als je bovenaan eindigt ben je terecht kampioen, maar ik heb liever dat ze voor de winterstop op 1 of 2 punten staan.En dat ze in de winterstop toch nog wat centjes uit de beurs trekken om een rechterspits en/of een CVM te kopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Zoals jij het stelt wordt je Altijd kampioen doordat anderen punten laten liggen. We waren die seizoenen gewoon de beste van allemaal. We waren over het hele seizoen het beste...zij lieten in de 2e helft meer punten liggen dan wij in de eerste helft...mee eens? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We waren over het hele seizoen het beste...zij lieten in de 2e helft meer punten liggen dan wij in de eerste helft...mee eens? Dus: WZAWZDB*** |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We waren over het hele seizoen het beste...zij lieten in de 2e helft meer punten liggen dan wij in de eerste helft...mee eens? Ja hoor, alleen met de uitspraak dat je kampioen wordt doordat de rest punten laat liggen is zwaar denigrerend naar de prestaties die de Boer met de ploeg heeft neergezet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 19:58 schreef remco k het volgende:[..] Ja hoor, alleen met de uitspraak dat je kampioen wordt doordat de rest punten laat liggen is zwaar denigrerend naar de prestaties die de Boer met de ploeg heeft neergezet. Nee hoor heb het volste vertrouwen in de Boer....maar de cijfers spreken voor zich....het is zoals het is....niet mooier maken.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahahaha en nu in het Nederlands graag.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee hoor heb het volste vertrouwen in de Boer....maar de cijfers spreken voor zich....het is zoals het is....niet mooier maken.... Inderdaad, de cijfers spreken voor zich. 3 keer kampioen op rij.. Niet de boel slecht praten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: WZAWZDB = WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent echt een slome sjakie....Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha msisschien wel een beetje sloom ja...excuse me!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, de cijfers spreken voor zich. 3 keer kampioen op rij.. Niet de boel slecht praten.. Remcooooooooooowwwwww kannnnn heeeeeeeeel lanngggg volllll houdddddddeen!! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dank jullie voor het beantwoorden hahaha ;-)) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij bedankt voor de afkorting....zal hem nu niet snel meer vergeten... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb ik niet zelf bedacht hoor |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je 10 keer achter elkaar heel snel zeggen. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cillissen staat trouwens een dijk van een wedstrijd te keepen tegen Turkije. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: +1 ben blij dat hij eindelijk eerste keeper is bij ons! Roep al zo lang om hem nu is het aan hem om te laten zien dat hij beter dan Vermeer is! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] +1 ben blij dat hij eindelijk eerste keeper is bij ons! Roep al zo lang om hem nu is het aan hem om te laten zien dat hij beter dan Vermeer is! Dat hij in de basis meer talent heeft riepen de meesten wel. Maar hij straalt het sinds zijn periode vorig jaar toen Vermeer geblesseerd was ook zien. En dat miste Jasper nu net, dat vermogen om niet alleen talent te hebben maar juist ook de uitstraling die een keeper hoort te hebben.
En natuurlijk ben ik daar erg blij mee.
Die bal die hij uit de kruising plukte, van richting veranderd, toch nog hard en echt richting het kruis en gewoon hebben. Goed hoor. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nora is een gelukkig mens heb heel lang voor hem gepleit !!!!!!!!11 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sorry ik vond Sneijder ook prima spelen even is wat positiefs over die kleine |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 22:18 schreef Eide het volgende:[..] Dat hij in de basis meer talent heeft riepen de meesten wel. Maar hij straalt het sinds zijn periode vorig jaar toen Vermeer geblesseerd was ook zien. En dat miste Jasper nu net, dat vermogen om niet alleen talent te hebben maar juist ook de uitstraling die een keeper hoort te hebben. En natuurlijk ben ik daar erg blij mee. Die bal die hij uit de kruising plukte, van richting veranderd, toch nog hard en echt richting het kruis en gewoon hebben. Goed hoor. Prachtig die uitstraling...heeft zelfvertrouwen...belangrijk voor hem en het elftal!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 00:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Prachtig die uitstraling...heeft zelfvertrouwen...belangrijk voor hem en het elftal!! Hij gaat ook heus zijn foutjes nog wel maken. Maar wilde hem ook al heel lang aan het werk zien. Mede doordat ik Vermeer niet te peilen vind rare houding bij tegengoals en vooral moeite heeft met houdbare ballen. Cilissen kan een grotere keeper worden en voorals nog bevestigd hij ons gelijk gelukkig ook nog! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij kan inderdaad een grote worden....is misschien een beetje te vergelijken met van der Sar die Menzo destijds opvolgde.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hij kan inderdaad een grote worden....is misschien een beetje te vergelijken met van der Sar die Menzo destijds opvolgde.... Laten we dat hopen man man wat een geweldige keeper. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Misschien komt van Gaal alsnog weer terug op aarde |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Van gaal komt never nooit niet op aarde....zit in zijn karakter.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij spoort niet helemaal in het gesprek...maar het is en blijft een goede coach die een ploeg naar grote hoogte kan brengen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hij spoort niet helemaal in het gesprek...maar het is en blijft een goede coach die een ploeg naar grote hoogte kan brengen Tis een engnek...heb een pleuris hekel aan dat soort gasten....en zo goed is hij ook weer niet.....optyfen met die narcist |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis een engnek...heb een pleuris hekel aan dat soort gasten....en zo goed is hij ook weer niet.....optyfen met die narcist Whahahaha ,mooi uitgedrukt pik...het is inderdaad een engnek...maar toch kan hij spelers motiveren tot het uiterste...bewezen bij Ajax, Real Madrid en Bayern Munchen...maar geef mij maar Frankie de boer want die is een stuk gezonder...wie weet brengt ons Frankie ooit het Nederlands elftal de wereldtitel...want dat is toch waar iedere Nederlander van droomt en dat met een trainer die ik het gunt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha ,mooi uitgedrukt pik...het is inderdaad een engnek...maar toch kan hij spelers motiveren tot het uiterste...bewezen bij Ajax, Real Madrid en Bayern Munchen...maar geef mij maar Frankie de boer want die is een stuk gezonder...wie weet brengt ons Frankie ooit het Nederlands elftal de wereldtitel...want dat is toch waar iedere Nederlander van droomt en dat met een trainer die ik het gunt... Bij Real?? Denk dat je Barcelona bedoelt, maar daar heeft ie niet zo veel bewezen hoor.. Alle ploegen wonnen na hem de Championsleague, wat betekend dat ie dus gewoon een goede selectie had en daar niet het beste uit heeft weten te halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt bij Barca hahahaha hoe kan ik in godsnaam Real genoemd hebben...goed opgelet kerel...engnek is daar zelfs 2x trainer geweest...genoeg keren landskampioen geweest....de grootste successen had hij natuurlijk met Ajax ook net als frank 3x op rij landskampioen..1x de uefacup..1x de C.L. en de worldcup....vind dat nog een grotere prestatie!! Hij is natuurlijk zeker afhankelijk van het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft maar hij kan wel degelijk een goed elftal smeden + het nodige geluk want zonder een greintje geluk kom je nergens...ook met AZ had hij overigens successen...weet niet hoeveel prijzen hij in totaliteit gepakt heeft als engnek...zou ik naar wiki moeten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 prijzen gewonnen bij Barca vind ik echt niet zo bijzonder hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat niet maar jij vergeet de concurrentie nog al eens...jij kijkt alleen naar de prijzen van de desbetreffende club...je moet de tegenstanders ook niet wegcijferen...en jij weet wel wat ik bedoel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rijkaard won er 5 prijzen waaronder de CL.. Met dezelfde concurrentie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De concurrentie is net als je eigen team elk jaar anders van spelers en zijn posities......soms ook van trainer en zijn inzichten(systeem)hoe te spelen....niet 1 jaar is te vergelijken met elkaar...en een dosis geluk moet je ook meenemen... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 13:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De concurrentie is net als je eigen team elk jaar anders van spelers en zijn posities......soms ook van trainer en zijn inzichten(systeem)hoe te spelen....niet 1 jaar is te vergelijken met elkaar...en een dosis geluk moet je ook meenemen... Helemaal mee eens. |
|
|
|