|
|
Leon FR1908
|
|
|
Milaan 25-01-2013.
Volgens het gerenomeerde Italiaanse voetbal magazine Gazasport mag Feyenoordkeeper zich verheugen dat hij is verkozen tot meest talentvolle keeper van europa. De goaly is gekozen door een stemming onder oud keepers uit heel europa!
Gaza nam contact op met de Feyenoord keeper voor een reactie. Ik ben zeer vereerd met deze prestigeuze prijs,de weg was lang en het zat niet mee. Mijn vader hij stond mij altijd bij maar is twee jaar terug overleden maar ik gaf nooit op.. Ik voelde mij gesterkt in de wetenschap dat ik het niet alleen voor mezelf deed,maar ook voor mijn vader...Ik hoop dan ook dat hij het boven een beetje meekrijgt want alleen hij weet wat ik ervoor gelaten heb voor de goede keeper ik nu ben..Om hier te komen waar ik nu ben was een kleine lijdensweg..
bron: Gazasport.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er wordt hier voor me gedacht, best handig. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel je hersenen ook zelf een beetje blijven trainen hè, voor dat je weet verzand je in een enorme lijdensweg .. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ongelovelijk knap van Mulder! Ik hoop dat hij nog lang blijft en anders kunnen we chasen.. Tussen de 10 en 15 miljoen anders niet laten gaan vrienden... Hoop trouwens dat hij snel bijtekend ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die verdient een contract voor het leven, ik hoorde een gerucht dat Barcalona interesse toonde in Erwin.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij lust helemaal geen broccoli Lijdensweg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:Die verdient een contract voor het leven, ik hoorde een gerucht dat Barcalona interesse toonde in Erwin.. Klopt maar ze schijnen concurentie te hebben van Bayern Munchen! Ik zou Barca verkiezen boven die Twentenaren maar heb liever dat hij blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt maar ze schijnen concurentie te hebben van Bayern Munchen! Ik zou Barca verkiezen boven die Twentenaren maar heb liever dat hij blijft. Denk dat Mulder toch Lijdensweg achterna gaat naar Barcalona, die twee zijn onafscheidelijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk dat Mulder toch Lijdensweg achterna gaat naar Barcalona, die twee zijn onafscheidelijk.. Niet eens overnagedacht? Ik zou naar Munchen gaan als ik Mulder was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja ben je wel van die stoeptegel af natuurlijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies,de enne stoeptegel is niet zo irritant als de andere stoeptegel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk dat Mulder toch Lijdensweg achterna gaat naar Barcalona, die twee zijn onafscheidelijk.. hèhèhèhè ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Milaan 25-01-2013. Volgens het gerenomeerde Italiaanse voetbal magazine Gazasport mag Feyenoordkeeper zich verheugen dat hij is verkozen tot meest talentvolle keeper van europa. De goaly is gekozen door een stemming onder oud keepers uit heel europa! Gaza nam contact op met de Feyenoord keeper voor een reactie. Ik ben zeer vereerd met deze prestigeuze prijs,de weg was lang en het zat niet mee. Mijn vader hij stond mij altijd bij maar is twee jaar terug overleden maar ik gaf nooit op.. Ik voelde mij gesterkt in de wetenschap dat ik het niet alleen voor mezelf deed,maar ook voor mijn vader...Ik hoop dan ook dat hij het boven een beetje meekrijgt want alleen hij weet wat ik ervoor gelaten heb voor de goede keeper ik nu ben..Om hier te komen waar ik nu ben was een kleine lijdensweg.. bron: Gazasport. Teveel ZubR Pilsjes op zeker ! Hahahaha, meest talentvolle keeper . . . Je moet nog meer van doe poolse pilsjes gaan drinken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk dat Mulder toch Lijdensweg achterna gaat naar Barcalona, die twee zijn onafscheidelijk.. Dan ben ik gelijk geen supporter meer van Barcelona . . . maar je hoef niet bang te zijn dat het OOIT gaat gebeuren ! ! ! WHO THE FUCK WANTS ERWIN MULDER ? ? ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat maakt je houding helemaal duidelijk. Wat doe jij in vredesnaam nog bij Feyenoord man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rome
Nu Maarten Stekeleburg naar het tweede plan is verdwenen heeft de club uit Rome wederom interesse in een Nederlandse keeper.
Erwin Mulder staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Palinni.. De keeper van Feyenoord heeft sowieso niet te klagen over interesse want ook blijken respectievelijk Barcalona Manchester United en het Duitse Bayern Munchen het talent aan zich te willen binden.
voetbal international.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Let mr op! Word de nr 1 keeper van Oranje binnen nu en 4 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Rome Nu Maarten Stekeleburg naar het tweede plan is verdwenen heeft de club uit Rome wederom interesse in een Nederlandse keeper. Erwin Mulder staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Palinni.. De keeper van Feyenoord heeft sowieso niet te klagen over interesse want ook blijken respectievelijk Barcalona Manchester United en het Duitse Bayern Munchen het talent aan zich te willen binden. voetbal international. hahahahahahahahahahahahah , nog meer ZubR pilsjes op ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:00 schreef tomson het volgende:Dat maakt je houding helemaal duidelijk. Wat doe jij in vredesnaam nog bij Feyenoord man. Ik ben tenminste eerlijk , ik ben geen meeloper die alles en iedereen maar goed genoeg voor Feyenoord vind ! ! ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben tenminste eerlijk , ik ben geen meeloper die alles en iedereen maar goed genoeg voor Feyenoord vind ! ! ! Trauma poster, ... heb jij nog wel een beetje goede nachtrust? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erg hé als je de waarheid verteld wordt . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben tenminste eerlijk , ik ben geen meeloper die alles en iedereen maar goed genoeg voor Feyenoord vind ! ! ! Je lult man met je eerlijk zijn, als je om uitleg word gevraagd als je iets stelt of iemand onheus bejegend geef je niet thuis, als Mulder naar Barca gaat ben je geen fan van Barca dus waarom ben je nu dan fan van Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Rome Nu Maarten Stekeleburg naar het tweede plan is verdwenen heeft de club uit Rome wederom interesse in een Nederlandse keeper. Erwin Mulder staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Palinni.. De keeper van Feyenoord heeft sowieso niet te klagen over interesse want ook blijken respectievelijk Barcalona Manchester United en het Duitse Bayern Munchen het talent aan zich te willen binden. voetbal international. Ghehe.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scouts staan in de rij voor Erwin Mulder.
Rotterdam: Het was zondag druk tijdens de wedstrijd Feyenoord Twente. Dit maal was de Kuip niet alleen uitverkocht door de wederzijdse supporters, maar de wedstrijd werd ook bezocht door een dozijn scouts van europese ,top clubs.
De belangstelling is al bijna niet verrassend meer te noemen want Feyenoord moet wekelijks een aantal plaatsen vrijhouden voor deze scouts. Erwin Mulder schijnt niet onder de indruk te zijn van die interesse. Nee ik speel bij de mooiste club van de wereld en ben daarom totaal niet bezig met een transfer,sterker nog het legioen is voorlopig nog niet van mij af..Er valt hier nog wel wat te leren en ga niet eerder weg als ik op de Coolsingel met de schaal in me hand heb gestaan..Aldus de sluitpost van de Rotterdammers.
www.ad/sportwereld.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Scouts staan in de rij voor Erwin Mulder. Rotterdam: Het was zondag druk tijdens de wedstrijd Feyenoord Twente. Dit maal was de Kuip niet alleen uitverkocht door de wederzijdse supporters, maar de wedstrijd werd ook bezocht door een dozijn scouts van europese ,top clubs. De belangstelling is al bijna niet verrassend meer te noemen want Feyenoord moet wekelijks een aantal plaatsen vrijhouden voor deze scouts. Erwin Mulder schijnt niet onder de indruk te zijn van die interesse. Nee ik speel bij de mooiste club van de wereld en ben daarom totaal niet bezig met een transfer,sterker nog het legioen is voorlopig nog niet van mij af..Er valt hier nog wel wat te leren en ga niet eerder weg als ik op de Coolsingel met de schaal in me hand heb gestaan..Aldus de sluitpost van de Rotterdammers. www.ad/sportwereld.nl Mooie site d:-)
Dat verklaard ook al die fotografen achter het doel van Erwin, die willen natuurlijk al zijn mooie reddingen vastleggen.. Die gaan we voor een record bedrag verkopen Leon.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er was zelfs een rijdende Muldercam achter het doel, gesponsord door lijdensweg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Milaan 25-01-2013. Volgens het gerenomeerde Italiaanse voetbal magazine Gazasport mag Feyenoordkeeper zich verheugen dat hij is verkozen tot meest talentvolle keeper van europa. De goaly is gekozen door een stemming onder oud keepers uit heel europa! Gaza nam contact op met de Feyenoord keeper voor een reactie. Ik ben zeer vereerd met deze prestigeuze prijs,de weg was lang en het zat niet mee. Mijn vader hij stond mij altijd bij maar is twee jaar terug overleden maar ik gaf nooit op.. Ik voelde mij gesterkt in de wetenschap dat ik het niet alleen voor mezelf deed,maar ook voor mijn vader...Ik hoop dan ook dat hij het boven een beetje meekrijgt want alleen hij weet wat ik ervoor gelaten heb voor de goede keeper ik nu ben..Om hier te komen waar ik nu ben was een kleine lijdensweg.. bron: Gazasport. ja en kim holland de langst zittende maagd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mooie site d:-) Dat verklaard ook al die fotografen achter het doel van Erwin, die willen natuurlijk al zijn mooie reddingen vastleggen.. Die gaan we voor een record bedrag verkopen Leon.. Ik hoop eigenlijk dat hij blijft Renato :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet jokken maat! Was gesponserd door ASR.. |
|
|
|