|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Kritiek van en op Boerrigter... |
|
|
|
JOOD
|
|
|
Tja..
Tikkie terug ik ga liever op de grond liggen Derk is al anderhalf jaar zijn vorm kwijt.. Afschrijven?
Ik zie liever Lukoki.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
albsoluut niet afschrijven, iedereen was lyrisch over hem in het begin, waarom zou hij het dan niet meer kunnen, vertrouwen in hem blijven houden en het betaald zich later uit, let maar op. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Alleen heb je daar nu niks aan....:-( |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Pfff lekker negatief weer!!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Sorry hoor maar ik erger me mateloos aan zijn saaie spel.. Op het begin was hij een dikke meerwaarde, zeker! Maar nu is het gewoon een positie die opgevuld word door een 6-... Al weet ik hoeveel wedstrijden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Nee man. Heeft daar niks mee te maken man |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:05 schreef JOOD het volgende:Sorry hoor maar ik erger me mateloos aan zijn saaie spel.. Op het begin was hij een dikke meerwaarde, zeker! Maar nu is het gewoon een positie die opgevuld word door een 6-... Al weet ik hoeveel wedstrijden. Geef die jongen gewoon de kans zijn ritme weer te vinden ipv hem af te branden! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:07 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Geef die jongen gewoon de kans zijn ritme weer te vinden ipv hem af te branden! Die kans heeft ie gehad.. Een jaar lang ongeveer.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 13:43 schreef JOOD het volgende:Tja.. Tikkie terug ik ga liever op de grond liggen Derk is al anderhalf jaar zijn vorm kwijt.. Afschrijven? Ik zie liever Lukoki.. Dan kan je ook Eriksen,Poulsen,schone en De Jong afschrijven want die waren net zo dramatisch. Vooral Eriksen was schrijnend vandaag. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Strik erom heen en wegwezen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:24 schreef Brandje het volgende:[..] Dan kan je ook Eriksen,Poulsen,schone en De Jong afschrijven want die waren net zo dramatisch. Vooral Eriksen was schrijnend vandaag. Fysieke wedstrijd...eriksen komt daarvoor tekort |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:24 schreef Brandje het volgende:[..] Dan kan je ook Eriksen,Poulsen,schone en De Jong afschrijven want die waren net zo dramatisch. Vooral Eriksen was schrijnend vandaag. Ik heb het niet alleen over vandaag. Ook over de andere 17 wedstrijden die hij dit seizoen al heeft gestunteld. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ajax is gewoon vergeten zelf te voetballen, iets wat ik van te voor al zei, spelen ze hun eiegen spelletje is er niks aan de hand, maar ze probeerden juist mee te gaan in het spel van vitesse, dan krijg je dit. maar de heren staan weer met beide benen op de grond. |
|
|
|
|
SjonAFCA
|
|
|
Hij komt z'n man niet langs, geeft geen voorzetten, laat ook vandaag weer z'n man lopen waar een doelpunt uit komt. Hij heeft totaal geen dreiging en gaat ook vaak voor eigen succes als hij de bal eigenlijk moet afgeven. Lekker Lukoki op rechts. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
We moeten gewoon een rechtsbuiten halen want Boerrigter is geen rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:32 schreef SjonAFCA het volgende:Hij komt z'n man niet langs, geeft geen voorzetten, laat ook vandaag weer z'n man lopen waar een doelpunt uit komt. Hij heeft totaal geen dreiging en gaat ook vaak voor eigen succes als hij de bal eigenlijk moet afgeven. Lekker Lukoki op rechts. Inderdaad die heeft het wel verdiend ook.. Boerigter op rechts is echt niks en aangezien Fisher wel in vorm is op links.. Die drol van een Sana ook nooit meer opstellen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 14:32 schreef SjonAFCA het volgende:Hij komt z'n man niet langs, geeft geen voorzetten, laat ook vandaag weer z'n man lopen waar een doelpunt uit komt. Hij heeft totaal geen dreiging en gaat ook vaak voor eigen succes als hij de bal eigenlijk moet afgeven. Lekker Lukoki op rechts. Yep, derk hoort niet op rechts... Dat is tegen zijn natuur |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Devios
|
|
|
Probleem van Alderweireld is een gebrek aan intelligentie,en een trainer die veel te eigenwijs is,had Janssen gewoon aanvoerder gemaakt,had vorig jaar die Eriksen bij elke vrije trap naar de kleedkamer moeten sturen,volgens mij heeft hij nog nooit gescoord uit een vrije trap..ja met mzzl tegen f'noord |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gelukkig was ie goedkoop |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boerrigter leek wat meer in zijn spel te komen, vandaag was het echter schandalig slecht, maar dat geld voor het overgrote deel van de ploeg.. |
|
|
|
|
Jari020
|
|
|
Boerrigter moet op links. Fischer op rechts.Sana op de tribune. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sana zat origineel helemaal niet bij de selectie, zat er alleen bij omdat Babel geblesseerd rakte..
Foscher heeft nergens in de jeugd op rechts gespeeld, waarom nu wel?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eens...derk oogt dood ongelukkig op rechts |
|
|
|
|
Jari020
|
|
|
Boerrigter is in potentie de beste linksbuiten van NL. Fischer kan op rechts ook uit de voeten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
En zo wordt ie ook niet beter |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:42 schreef Jari020 het volgende:Boerrigter is in potentie de beste linksbuiten van NL. Fischer kan op rechts ook uit de voeten. HAHAHAHA |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Derk ooit zien lachen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:21 schreef remco k het volgende:Sana zat origineel helemaal niet bij de selectie, zat er alleen bij omdat Babel geblesseerd rakte.. Foscher heeft nergens in de jeugd op rechts gespeeld, waarom nu wel?? Nee en terecht dat ie er niet bijzat.. Vandaag zeer slecht gewisseld ook weer.. Had Enoh gebracht voor Poulsen en Boerrigter op links Lukoki rechts. Eventueel ook hoessen erin Schone eruit siem middenveld.. Sana kom op man die speelde tegen die Brazilianen ook op links en heel slecht! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Boerigter moet gewoon op links spelen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee want staat speelt Fischer normaal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Fischer kan op meerdere posities uit de voeten, zelfs op het middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker. Uiteindelijk is het zelfs een middenvelder. Maar hij speelt normaal gesproken basis op links. Boertiger mag rechts of op de bank. Vanavond worden er volgens mij spelers gespaard. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 12:49 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Uiteindelijk is het zelfs een middenvelder. Maar hij speelt normaal gesproken basis op links. Boertiger mag rechts of op de bank. Vanavond worden er volgens mij spelers gespaard. klopt. En als ik het goed heb zal Boerrigter vanavond op links spelen en Sana op rechts. Bron:AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Boerrighter is net als sulejmani, goed voor hij geblesseerd raakte daarna raakt hij geen pepernoot. Nog een overeenkomst, ze zeiden beide snel maar mist de techniek voor de kleine ruimte.
Lijkt mij dus logisch dat Ajax beter afscheid kan nemen van boerrighter, tenzij hij zijn techniek flink verbeterd. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Hij is de enige die het tegendeel kan bewijzen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 13:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Boerrighter is net als sulejmani, goed voor hij geblesseerd raakte daarna raakt hij geen pepernoot. Nog een overeenkomst, ze zeiden beide snel maar mist de techniek voor de kleine ruimte. Lijkt mij dus logisch dat Ajax beter afscheid kan nemen van boerrighter, tenzij hij zijn techniek flink verbeterd. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Hij is de enige die het tegendeel kan bewijzen. Ben het niet helemaal met je eens, maar ieder z'n eigen mening en ideeen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Waar ben je het niet mee eens? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Boerrigter heeft na z'n blessure niet meer op links gespeeld en dat is zijn kant, dus niet verkopen. Zet hem gewoon op links. Fischer kan op het middenveld, misschien wel beter dan Poulsen en/of Schone. Sulejmani zou karakter moeten tonen en alsnog 1 of 2 jaar tekenen, kan hij zicht terug knokken en alsnog een leuke transfer verdienen. Hoewel ik het laatste niet echt zie gebeuren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 12:49 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Uiteindelijk is het zelfs een middenvelder. Maar hij speelt normaal gesproken basis op links. Boertiger mag rechts of op de bank. Vanavond worden er volgens mij spelers gespaard. zei jij niet meestal dat Fischer in de A1 ook vaak van rechts kwam? wat is dan het probleem? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat is inderdaad waar, dat hij daar vaak van rechts kwam..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die lijkt me dan beter op rechts dan Boerrigter die daar totaal niet doorkomt...
mischien moeten ze wat meer van positie wisselen tijdens de wedstrijd.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
lukoki vanaaf in de basis hoop ik |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Lukoki mag zijn kans hebben en Derek op links en MV Fischer-Siem-Schone en Eriksen rust.Laat dat maar is een keer uit proberen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 15:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Boerrigter heeft na z'n blessure niet meer op links gespeeld en dat is zijn kant, dus niet verkopen. Zet hem gewoon op links. Fischer kan op het middenveld, misschien wel beter dan Poulsen en/of Schone. Sulejmani zou karakter moeten tonen en alsnog 1 of 2 jaar tekenen, kan hij zicht terug knokken en alsnog een leuke transfer verdienen. Hoewel ik het laatste niet echt zie gebeuren. Heeft na zijn blessure wel al op links gespeeld, bakte er daar alleen niks van, en toen is Fischer daar basis geworden volgens mij toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor zover ik weet heb ik dat niet gezegd, hij kwam wel regelmatig vanaf het rechtermiddenveld zoals Siem speelt.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar mannen hoe goed was Derek niet voor zijn rug blessure (op links) waarom geven wij hem geen kans en schrijven wij hem al weer af,zet Fischer vanavond op linker middenveld positie met Derek links voorin,dit is zo,n wedstrijd dan kan je wat proberen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie schrijft hem af dan??? |
|
|
|