BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrighter

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 31 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:
Wie schrijft hem af dan???
Kan jij niet lezen dan ??
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:39 schreef nora het volgende:
Nou die Lukoki speelde een wereld party heerlijk nooit meer wisselen
Sarcastisch mag ik hopen??
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan jij niet lezen dan ??
Ik stel je gewoon een vraag..
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Je kan ook overdrijven...:))
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
sarcasme..
Eide
 Eide - donderdag 31 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Lukoki heeft nu niet bepaald reclame voor zichzelf gemaakt op rechtsbuiten. En dan te bedenken dat Van Aanholt een draak van een wedstrijd speelde...
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Lukoki heeft nu niet bepaald reclame voor zichzelf gemaakt op rechtsbuiten. En dan te bedenken dat Van Aanholt een draak van een wedstrijd speelde...
Yep...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 januari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Vind ik ook...
nora
 nora - donderdag 31 januari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Nou wat ik bedoelde is uiteraard dat deze topic opgezet is om dat Derek uit vorm is en door sommige afgeschreven is en dat Lukoki er in moest staan,wat al aangegeven was door andere incl mezelf dat Lukoki nog niet klaar is voor Ajax 1 en dat hij dat vandaag weer bewezen heeft,dus als ik moet kiezen tussen Lukoki en Derek kies ik voor de minst slechtste van de twee in mijn ogen en dat is Derek,dus het was inderdaad sarcasme sorry boys.
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 23:44   quote  deeplink  
Blij dat cuenca komt...want met deze twee wordt het hem niet...
Ben benieuwd naar cuenca
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 februari 2013 - 10:47   quote  deeplink  
Tja wat ben ik blij met Cuenca, nu kunnen Sana en lukoki strijden om een plaats in jong Ajax. Boerrichter zal de aankomende weken steeds invallen voor Fisscher na 60 of 65 minuten en Lukoki misschien de laatste 10 minuten voor Cuenca.
Boerichter is een beetje van slag, maar ben ervan overtuigd dat hij weer terugkomt. Hij speelt met angst, dat merk je aan alles en dat gaat niet zomaar weg... Goede invalbeurten zal hem goed doen, hoop ik.
JOOD
 JOOD - vrijdag 01 februari 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:41 schreef nora het volgende:
Nou wat ik bedoelde is uiteraard dat deze topic opgezet is om dat Derek uit vorm is en door sommige afgeschreven is en dat Lukoki er in moest staan,wat al aangegeven was door andere incl mezelf dat Lukoki nog niet klaar is voor Ajax 1 en dat hij dat vandaag weer bewezen heeft,dus als ik moet kiezen tussen Lukoki en Derek kies ik voor de minst slechtste van de twee in mijn ogen en dat is Derek,dus het was inderdaad sarcasme sorry boys.
Uit vorm? Gewoon slecht! Je kunt altijd terugvallen op je talent, maar hij dus niet schijnbaar..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 10:47 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja wat ben ik blij met Cuenca, nu kunnen Sana en lukoki strijden om een plaats in jong Ajax. Boerrichter zal de aankomende weken steeds invallen voor Fisscher na 60 of 65 minuten en Lukoki misschien de laatste 10 minuten voor Cuenca.
Boerichter is een beetje van slag, maar ben ervan overtuigd dat hij weer terugkomt. Hij speelt met angst, dat merk je aan alles en dat gaat niet zomaar weg... Goede invalbeurten zal hem goed doen, hoop ik.
Helemaal eens!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 februari 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Lekker dat Boerrigter toch z'n doelpuntje meepikt in het kwartier dat hij mocht spelen. Denk dat hij wel weer teug gaat komen op z'n oude niveau
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Maar niet dit seizoen.. Voor wie gaat ie dan nog spelen??? Voor Fischer die aan de lopende band doelpunten maakt??? Of voor de gehuurde Cuenca???

Hij zal ongetwijfeld zijn invalbeurtjes krijgen...
JOOD
 JOOD - zondag 03 februari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 20:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Lekker dat Boerrigter toch z'n doelpuntje meepikt in het kwartier dat hij mocht spelen. Denk dat hij wel weer teug gaat komen op z'n oude niveau
En zijn versprutste actie? Niet gezien?
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Wat heeft dat met die goal te maken of het feit dat die goal lekker is voor Boerrigter??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 februari 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 21:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

En zijn versprutste actie? Niet gezien?
Hij was niet de enigste die acties verprutste, ik noem nu alleen even Eriksen.....
JOOD
 JOOD - zondag 03 februari 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 21:13 schreef remco k het volgende:
Wat heeft dat met die goal te maken of het feit dat die goal lekker is voor Boerrigter??
Niet zn goal, zijn oude niveau doel ik op.. Dat is een van de beste bij ajax, dat zie ik niet meer gebeuren..

Maar ik hoop dat hij blijft knokken en vechten. Beter als de manier waarop ene M. Sulejmani ons gaat verlaten..
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 februari 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Boerrigter zoekt oorzaak slecht spel bij ploeg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:04 februari 2013 om 07:31Categorie:Reactie

Derk Boerrigter zat zondag na maanden vol basisplaatsen weer eens op de bank. De aanvaller van Ajax greep zijn reserverol niet aan om kritisch naar zijn matige spel te kijken. Nee, het team is daar de oorzaak van.

Boerrigter maakte zondag op bezoek bij VVV-Venlo als invaller nog wel de 0-3, maar blij was hij daar niet echt mee. "Ik baal dat ik niet speel", verklaarde de buitenspeler in gesprek met De Telegraaf.

De international zoekt de reden voor zijn slechte spel bij zijn ploeggenoten. "Ik krijg veel te weinig ballen. Ik mis Theo Janssen, die mijn snelheid wel wist te benutten", mompelde Boerrigter, die ook zei zich ondergewaardeerd te voelen.

Met de komst van FC Barcelona-huurling Isaac Cuenca wordt de concurrentie er in de Arena bovendien niet minder op. De Spanjaard meldde zich zondag in Amsterdam en hoopt komend weekend tegen Roda JC al in actie te komen.
Jesper11
 Jesper11 - maandag 04 februari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Ik zei het vrijdag al tegen mijn broer: 'Derk mist Theo!'. Maar ja: Theo is weg en ik weet niet of iemand zijn rol zal overnemen. Zo niet, dan is het waarschijnlijk exit Derk bij het eerste van Ajax. Misschien kan hij dan bij Vitesse gaan spelen ;)?
Brandje
 Brandje - maandag 04 februari 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 11:12 schreef infamous psv het volgende:
Boerrigter zoekt oorzaak slecht spel bij ploeg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:04 februari 2013 om 07:31Categorie:Reactie

Derk Boerrigter zat zondag na maanden vol basisplaatsen weer eens op de bank. De aanvaller van Ajax greep zijn reserverol niet aan om kritisch naar zijn matige spel te kijken. Nee, het team is daar de oorzaak van.

Boerrigter maakte zondag op bezoek bij VVV-Venlo als invaller nog wel de 0-3, maar blij was hij daar niet echt mee. "Ik baal dat ik niet speel", verklaarde de buitenspeler in gesprek met De Telegraaf.

De international zoekt de reden voor zijn slechte spel bij zijn ploeggenoten. "Ik krijg veel te weinig ballen. Ik mis Theo Janssen, die mijn snelheid wel wist te benutten", mompelde Boerrigter, die ook zei zich ondergewaardeerd te voelen.

Met de komst van FC Barcelona-huurling Isaac Cuenca wordt de concurrentie er in de Arena bovendien niet minder op. De Spanjaard meldde zich zondag in Amsterdam en hoopt komend weekend tegen Roda JC al in actie te komen.
Wat een lulkoek van Boerrigter. Hij moet gewoon in de spiegel gaan kijken en niet anderen de schuld geven. Hoeveel wedstrijden heeft hij nu wel met Janssen gespeeld?? En toen ze samen speelde stond Janssen nog als controleur en was Janssen niet best.
Vind wel dat FdB hem misbruikt door hem vanaf rechts te laten ballen maar misschien hebben ze daarom die Jongen van Barca wel gehaald
Jesper11
 Jesper11 - maandag 04 februari 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik was(ben) fan van Janssen en lette dus veel op hem toen hij hier kwam spelen. In het begin deed hij niet veel goeds behalve goede hoekschoppen nemen en Derk in stelling brengen.
Brandje
 Brandje - maandag 04 februari 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 14:12 schreef Jesper11 het volgende:
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik was(ben) fan van Janssen en lette dus veel op hem toen hij hier kwam spelen. In het begin deed hij niet veel goeds behalve goede hoekschoppen nemen en Derk in stelling brengen.
Ik ben een hele grote fan van Janssen en ze hadden hem nooit zo makkelijk van de hand moeten doen. Ik probeer alleen aan te geven dat de rol vab Janssen een beetje overdreven wordt zoalsd het Derk het uitlegd.
Hij speelt zelf als een natte krant. Hij komt geen lantaarnpaal voorbij dus gewoon hand in eigen boezem steken en niet afschuiven op Janssen of dat hij niet goed bediend wordt
Jesper11
 Jesper11 - maandag 04 februari 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Of Derk is gewoon een 'one-trick-pony': hij moet het alleen van zijn snelheid hebben en anders heeft hij niet veel waarde.

Nou ja: we zullen zien of hij het oppakt anders is het toch einde verhaal voor hem, vrees ik.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 februari 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 14:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben een hele grote fan van Janssen en ze hadden hem nooit zo makkelijk van de hand moeten doen. Ik probeer alleen aan te geven dat de rol vab Janssen een beetje overdreven wordt zoalsd het Derk het uitlegd.
Hij speelt zelf als een natte krant. Hij komt geen lantaarnpaal voorbij dus gewoon hand in eigen boezem steken en niet afschuiven op Janssen of dat hij niet goed bediend wordt
Eens, misschien gaat hij nu ook inzien dat het vertrouwen in hem behoorlijk minder is bij FdB. Denk dat het goed is voor zijn ontwikkeling dat hij geen eerste keus meer is. Nu moet hij laten zien dat ie echt wil knokken voor zijn plaats in het eerste. Wel vind ik dat hij op links moet spelen en daar weer een kans op moet verdienen.
Eide
 Eide - maandag 04 februari 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 14:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zeker mee eens. Derk was in zijn goede seizoen ook dodelijk in de 16 bijvoorbeeld, iets wat hij nu compleet mist.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 04 februari 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Ligt ook aan het feit dat hij nu van rechts komt, dan komt ie te veel naar binnen.
hippy
 hippy - maandag 04 februari 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 13:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een lulkoek van Boerrigter. Hij moet gewoon in de spiegel gaan kijken en niet anderen de schuld geven. Hoeveel wedstrijden heeft hij nu wel met Janssen gespeeld?? En toen ze samen speelde stond Janssen nog als controleur en was Janssen niet best.
Vind wel dat FdB hem misbruikt door hem vanaf rechts te laten ballen maar misschien hebben ze daarom die Jongen van Barca wel gehaald
Ik zeg terugzetten naar het tweede...
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Precies wat ik van de week al aangaf, die gaat de schuld ij een ander zoeken, en rara wat doet meneer..
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Precies wat ik van de week al aangaf, die gaat de schuld ij een ander zoeken, en rara wat doet meneer..
nora
 nora - maandag 04 februari 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Laten spelen in het tweede om ritme en vertrouwen op laten doen en als reserve bij het eerste achter Fisher en/of Cuncera
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Derk moet het ergens van zijn snelheid hebben...ook dat hij veelvuldig aangespeeld wordt....sommige spelers krijgen dan meer vertrouwen...misschien heeft hij wel een beetje gelijk....van Janssen kreeg hij vaak een bal in de diepte perfect op maat....Derk roept dit niet voor niets...
Eide
 Eide - maandag 04 februari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Derk moet het ergens van zijn snelheid hebben...ook dat hij veelvuldig aangespeeld wordt....sommige spelers krijgen dan meer vertrouwen...misschien heeft hij wel een beetje gelijk....van Janssen kreeg hij vaak een bal in de diepte perfect op maat....Derk roept dit niet voor niets...
Flauwekul, Ajax speelde ook vorig seizoen ontzettend dicht tegen de 16 van de tegenstander aan. Bovendien was Derk juist gevaarlijk door naar binnen te komen en daar te schieten. Dan is snelheid nuttig, maar je moet het met name hebben van explosiviteit en de actie.

Derk zoekt nu naar een verklaring maar die heeft hij niet. Hij gaat de duels ook niet ook, zelfs al ligt er ruimte. Elke keer weer terug. Het ligt niet aan anderen, het ligt aan Derk en zolang hij zelf denkt dat het ergens anders ligt komt uit niet uit deze slechte periode.
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zou graag de voorbeelden op beeld wel willen zien.. Dat meen ik serieus, want ik heb ze niet zo veel gezien namelijk van Janssen..

Boerrigter speelde tweede seizoenshelft weer helemaal niet door een blessure, en in de tijd dat Boerrigter wel goed speelde, stond Theo op CVM en speelde Eriksen achter Boerrigter..

Hij moet dus niet zo uit zijn nek lullen, de fouten bij zichzelf zoeken en gewoon eens keihard gaan werken voor zijn plekkie..

Of zit ik er nu naast, want ben er niet helemaal zeker van.. ( welke seizoenshelft hij goed speelde, volgens mij namelijk de eerste)..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Flauwekul, Ajax speelde ook vorig seizoen ontzettend dicht tegen de 16 van de tegenstander aan. Bovendien was Derk juist gevaarlijk door naar binnen te komen en daar te schieten. Dan is snelheid nuttig, maar je moet het met name hebben van explosiviteit en de actie.

Derk zoekt nu naar een verklaring maar die heeft hij niet. Hij gaat de duels ook niet ook, zelfs al ligt er ruimte. Elke keer weer terug. Het ligt niet aan anderen, het ligt aan Derk en zolang hij zelf denkt dat het ergens anders ligt komt uit niet uit deze slechte periode.
Ben ik het niet helemaal mee eens....hij is geen balgoochelaar....dus juist minder in de kleine ruimte...hij moet het echt van zijn snelheid hebben....en van zijn verwoestend schot....hij mist wat zelfvertrouwen...klopt dat hij het moet hebben van zijn explositiviteit...wanneer hij wat vaker aangespeeld wordt zal zijn zelfvertrouwen toenemen...daardoor zal zijn explositiviteit weer groeien....speelt hem maar aan in de diepte en hij is bijna niet te houden...is vele malen sneller als Fisher maar die heeft weer andere kwaliteiten...
remco k
 remco k - maandag 04 februari 2013 - 22:17   quote  deeplink  
Net even nagekeken, maar Boerrigter speelde de eerste seizoenshelft heel goed, met Eriksen achter hem en Jansen die zeer slecht speelde op CVM.. Wat hij dus zegt slaat werkelijk kant nog wal
Eide
 Eide - maandag 04 februari 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens....hij is geen balgoochelaar....dus juist minder in de kleine ruimte...hij moet het echt van zijn snelheid hebben....en van zijn verwoestend schot....hij mist wat zelfvertrouwen...klopt dat hij het moet hebben van zijn explositiviteit...wanneer hij wat vaker aangespeeld wordt zal zijn zelfvertrouwen toenemen...daardoor zal zijn explositiviteit weer groeien....speelt hem maar aan in de diepte en hij is bijna niet te houden...is vele malen sneller als Fisher maar die heeft weer andere kwaliteiten...
Ik zeg nergens dat hij balgoochelaar is, maar ook vorig jaar kon hij niet in de diepte spelen. Dat suggereert hij wel. En dat is flauwekul.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 04 februari 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou graag de voorbeelden op beeld wel willen zien.. Dat meen ik serieus, want ik heb ze niet zo veel gezien namelijk van Janssen..

Boerrigter speelde tweede seizoenshelft weer helemaal niet door een blessure, en in de tijd dat Boerrigter wel goed speelde, stond Theo op CVM en speelde Eriksen achter Boerrigter..

Hij moet dus niet zo uit zijn nek lullen, de fouten bij zichzelf zoeken en gewoon eens keihard gaan werken voor zijn plekkie..

Of zit ik er nu naast, want ben er niet helemaal zeker van.. ( welke seizoenshelft hij goed speelde, volgens mij namelijk de eerste)..
Als je een voorbeeld wil.
Ajax - Az 2-2.
Janssen op lcm.
Janssen krijgt de bal draait weg diepe pass op Derk,
Overtreding, penalty en aansluitingstreffer.

Ander voorbeeld Roda
2 goede ballen van Jansen op Derk 1 gepakt door keeper.
2 bal was goal...

Verder
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Tegen Vitesse vorig jaar...prachtige pass in de diepte op Derk betekende de 2-0 in de Arena vorig jaar...laatste doelpunt...
Eide
 Eide - maandag 04 februari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tegen Vitesse vorig jaar...prachtige pass in de diepte op Derk betekende de 2-0 in de Arena vorig jaar...laatste doelpunt... [ filmpje ]
Ik zag welgeteld 3 ballen in de diepte hier.

Ik zag ook een stuk of 10 keer dat hij gewoon in 1op1 de actie maakte op explosiviteit. En juist dat mist hij. Durf, gogme, overtuiging.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
Vindt het wel spijtig van hem dat hij met deze uitspraak zijn huidige spelers en zijn trainer enigzins benadeeld....dus ben ik het ergens niet eens dat hij dit nu uitroept....het huidige spel van Ajax is nu meer gebaseerd op tikkie takkie...passes over grotere afstand zie je nauwelijks meer....in dat opzicht mist hij janssen en niet alleen hij....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vindt het wel spijtig van hem dat hij met deze uitspraak zijn huidige spelers en zijn trainer enigzins benadeeld....dus ben ik het ergens niet eens dat hij dit nu uitroept....het huidige spel van Ajax is nu meer gebaseerd op tikkie takkie...passes over grotere afstand zie je nauwelijks meer....in dat opzicht mist hij janssen en niet alleen hij....
Aanvallend brengt hij helaas niet meer wat wij graag willen zien, maar ik vind wel dat hij redelijk meeverdedigd. veel meer dan Lukoki...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zag welgeteld 3 ballen in de diepte hier.

Ik zag ook een stuk of 10 keer dat hij gewoon in 1op1 de actie maakte op explosiviteit. En juist dat mist hij. Durf, gogme, overtuiging.
Ben ik wel met jou eens....maar hij kreeg destijds wel vaker de bal toegespeeld...niet altijd door janssen zoals hij nu verkondigd.....
Ik denk dat hij zich in het nauw gedreven voelt door de komst van Cuenca...en omdat Fisher het helemaal niet verkeerd doet.....maar goed dat is een gevecht dat hij aan moet gaan met deze betreffende spelers...het werkt niet om dit nu via de pers naar buiten te brengen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 23:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Aanvallend brengt hij helaas niet meer wat wij graag willen zien, maar ik vind wel dat hij redelijk meeverdedigd. veel meer dan Lukoki...
Klopt....misschien probeert hij op deze manier wel vaker in balbezit te komen....Lukoki is leuk op rechts...echter niet doeltreffend...ook zijn passes komen niet vaak aan....Derk hoort overigens op links te staan...hij zal de concurrentie aan moeten gaan met Fisher....Cuenca zal de strijd in zijn voordeel op rechts beslissen met Lukoki...Cuenca is van een andere orde...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 februari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Van Lukoki werd trouwens ook gezegd dat ie zo snel was, maar die back van vitesse (ff z'n naam kwijt) kom hem wel bijhouden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 februari 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 23:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
Van Lukoki werd trouwens ook gezegd dat ie zo snel was, maar die back van vitesse (ff z'n naam kwijt) kom hem wel bijhouden..
Lukoki en Sana zijn een van de minste rechtsbuitenspelers die ooit bij ons Ajax hebben gespeeld...ken jij nog slechtere ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2013 door Jack Huntelaar --
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 februari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lukoki en Sana zijn een van de minste rechtsbuitenspelers die ooit bij ons Ajax hebben gespeeld...ken jij nog slechtere ???
Soetaers.... of was dat geen buitenspeler...
JOOD
 JOOD - maandag 04 februari 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tegen Vitesse vorig jaar...prachtige pass in de diepte op Derk betekende de 2-0 in de Arena vorig jaar...laatste doelpunt... [ filmpje ]
Als je dit filmpje zou zien bij een aankoop dan zou ik in mijn handjes klappen..

Je hebt momenteel gewoon een andere speler staan. Zoveel verschil zie je niet snel denk ik. In het filmpje staat hij ook los op zijn voeten, tikt de bal een meter voor zich uit en begint te voetballen. Op snelheid is hij sterk zoals je in het filmpje ziet.

Toch zit het ergens niet goed. Sulejmani had hetzelfde, maar ik hoop dat hij er nog bovenop komt. Misschien is het ook wel goed voor hem dat hij in de luwte kan werken aan een comeback.

Hij is in deze staat echt geen meerwaarde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 februari 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Boerrigter mist op dit moment explositiviteit....moet het krachthonk in....komt wel goed...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrighter

0.0070078