|
|
tedje339
|
|
|
boerrighter,denkt geloof ik dat hij god is, weg er mee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zal allemaal wel uit zijn verband gerukt zijn.. Vanaf links rendeerd hij zo ie zo beter en met een pass van Janssen is/was hij dodelijk.. Logisch dat hij hem mist als hij nu op rechts geen drol meer raakt... niks meer niks minder |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:00 schreef remco k het volgende:Maar niet dit seizoen.. Voor wie gaat ie dan nog spelen??? Voor Fischer die aan de lopende band doelpunten maakt??? Of voor de gehuurde Cuenca??? Hij zal ongetwijfeld zijn invalbeurtjes krijgen... Wat ik zeg, hij zal invallen de rest van het seizoen.. helaas voor hem, maar volgend jaar beter.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:Zal allemaal wel uit zijn verband gerukt zijn.. Vanaf links rendeerd hij zo ie zo beter en met een pass van Janssen is/was hij dodelijk.. Logisch dat hij hem mist als hij nu op rechts geen drol meer raakt... niks meer niks minder Hij zal toch van flinke huize moeten komen wil hij beter renderen dan Fischer. Die speelt ook niet geweldig, maar strooit wel met goals en assists. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Typisch Boerrigter, als het tegenzit ligt het aan anderen'
Als het Nederlands elftal vanavond aftrapt in de Arena tegen Italië zit Derk Boerrigter voor de televisie. Dat is niet gek, want de Ajax-aanvaller kampt dit seizoen met chronisch vormverlies en belandde zondag zelfs op de bank. Toch is het nog maar vijftien maanden geleden dat zijn naam opdook in de selectie van Oranje. Dat roept vragen op: waar is het misgegaan? En: komt het nog goed met Derk Boerrigter?
Louis van Gaal heeft wel eens laten doorschemeren geporteerd te zijn van Boerrigter, maar inmiddels is Oranje verder weg dan ooit. Aan de linkerkant is hij voorbij gestreefd door Viktor Fischer, op rechts voelt hij zich als een kat in een vreemd pakhuis. Met de komst van vleugelaanvaller Isaac Cuenca ziet het er somber uit voor Boerrigter, die overigens zondag al op de bank zat en na afloop jammerde over het gemis van Theo Janssen. Die gaf hem tenminste ballen op maat, klaagde de linksbuiten. 'Is natuurlijk ook wel zo', verdedigt Sjaak Swart zijn protegé in AD Sportwereld. 'Diep of tussendoor, van Theo kreeg hij ze. En als Derk dan alleen op doel afging, dan was het in negen van de tien gevallen raak ook. Nu krijgt hij gewoon te weinig ballen.'
Typisch 'Typisch Boerrigter', zegt Jan Everse, zijn oud-trainer bij FC Zwolle, 'als het even tegenzit, ligt het altijd aan anderen. Ik heb bij Zwolle al tegen hem gezegd: 'je moet meer bewegen zonder bal'. Dat is nu ook het geval. Als hij niet in de voeten of diepte wordt aangespeeld, dan blijft er weinig van hem over. Het is knap dat hij vorig seizoen zo goed speelde, maar dat was eventjes. Nu zie je toch ook dat het niveau te hoog is. En kom niet aan bij mij dat het aan zijn omgeving ligt, want hij heeft genoeg goede spelers om zich heen. Ik zie weinig progressie en dan komt Babel straks terug en gaat Ajax geen aanvaller van Barcelona huren om hem op de bank te zetten. Het is goed denkbaar dat Boerrigter volgend seizoen bij een andere club speelt.'
Omzettingen 'Boerrigter is de dupe geworden van de tactische omzettingen van Frank de Boer', zegt voormalig linksbuiten Piet Keizer. 'Hij zit in de knel. Fischer krijgt op links de voorkeur, dat is een ander type speler. Het vergt een andere manier van voetballen. Spelers zijn minder plaatsgebonden, maar Derk voelt zich niet thuis op rechts. Ik heb er ook ooit eens één interland gespeeld, toen de bondscoach zowel Coen Moulijn als mij opstelde, maar dat voelde onwennig. Boerrigter heeft vorig jaar veel ruimte gekregen, maar heeft het moeilijk nu de ruimte beperkt is. En als het tegenzit gaat het mentaal ook doorwerken. Op deze manier zie ik het ook niet goed komen.'
Verwachtingspatroon Ruud Brood, zijn trainer bij RKC, stelt dat er drie factoren zijn voor de mindere periode van Boerrigter. 'Hij heeft lang last gehad van blessures, kampt met een hoog verwachtingspatroon en speelt op rechts niet op zijn ideale positie. Of het goed komt, weet ik niet, maar Derk is bij ons in elk geval welkom.'
Kegel 'Natuurlijk komt het weer goed met Derk', countert Swart. 'Hij heeft toch laten zien dat-ie kan voetballen? Hij is bloedsnel en niemand heeft zo'n kegel als hij. Het wordt wel tijd dat hij zich eens boos maakt.' http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3389310/2013/02/06/Typisch-Boerrigter-als-het-tegenzit-ligt-het-aan-anderen.dhtml
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....en daarna jou verzuipen ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha....ik ben n duiker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en....verzuip ik je in de dode zee.....ben je gelijk gepekelt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou graag de voorbeelden op beeld wel willen zien.. Dat meen ik serieus, want ik heb ze niet zo veel gezien namelijk van Janssen.. Boerrigter speelde tweede seizoenshelft weer helemaal niet door een blessure, en in de tijd dat Boerrigter wel goed speelde, stond Theo op CVM en speelde Eriksen achter Boerrigter.. Hij moet dus niet zo uit zijn nek lullen, de fouten bij zichzelf zoeken en gewoon eens keihard gaan werken voor zijn plekkie.. Of zit ik er nu naast, want ben er niet helemaal zeker van.. ( welke seizoenshelft hij goed speelde, volgens mij namelijk de eerste).. 100% eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Boerrigter mag optyfen van mij. Ben klaar met die gozer. Spijt me |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben voornamelijk klaar met het feit dat ie altijd iets of iemand anders de schuld geeft, en dat dit 9 van de 10 keer ook nog eens volledig ongefundeerd is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 18:33 schreef remco k het volgende:Ben voornamelijk klaar met het feit dat ie altijd iets of iemand anders de schuld geeft, en dat dit 9 van de 10 keer ook nog eens volledig ongefundeerd is.. Precies. Hij had het over janssen, maar speelde eriksen niet achter hem? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, want Janssen speelde in die periode niet zijn beste westrijden ooit als CVM.. volledig ongefundeerd dus.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 20:48 schreef remco k het volgende:Inderdaad, want Janssen speelde in die periode niet zijn beste westrijden ooit als CVM.. volledig ongefundeerd dus.. Maar in het begin zeikte die al. Maar nu die uit vorm is stoor ik me er nog meer aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind hem heel erg arrogant.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Boerrighter gaat echt nog wel terug komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop het want dan is het wel degelijk een echte meerwaarde voor ons.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is nog maar de vraag. Ik denk dat tie eerst eens moet beginnen met naar zijn eigen spel te kijken i.p.v alleen maar te zeiken. Gek ook dat hij verbaasd is over zijn reserveplaats |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 22:03 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is nog maar de vraag. Ik denk dat tie eerst eens moet beginnen met naar zijn eigen spel te kijken i.p.v alleen maar te zeiken. Gek ook dat hij verbaasd is over zijn reserveplaats Een en ander zal hem na afgelopen zondag wel duidelijk zijn nadat hij (bijna) een half uur warm heeft mogen lopen en dan toch niet invallen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 22:11 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Een en ander zal hem na afgelopen zondag wel duidelijk zijn nadat hij (bijna) een half uur warm heeft mogen lopen en dan toch niet invallen... Ik was fan van hem, dit noemen ze afknappen |
|
|
|
|
jay ax
|
|
|
Derk mag dan wel een van de betere linksbuiten spelers zijn, maar levert weinig rendement op en.... Een ieder ander is het schuld dat hij zo slecht speelt...aan hem zelf ligt het niet. Hoe wil iemand zich ooit door ontwikkelen als ie niet kritisch op zichzelf is. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 08:07 schreef Eide het volgende:'Typisch Boerrigter, als het tegenzit ligt het aan anderen'
Typisch 'Typisch Boerrigter', zegt Jan Everse, zijn oud-trainer bij FC Zwolle, 'als het even tegenzit, ligt het altijd aan anderen. Ik heb bij Zwolle al tegen hem gezegd: 'je moet meer bewegen zonder bal'. Dat is nu ook het geval. Als hij niet in de voeten of diepte wordt aangespeeld, dan blijft er weinig van hem over. Het is knap dat hij vorig seizoen zo goed speelde, maar dat was eventjes. Nu zie je toch ook dat het niveau te hoog is. En kom niet aan bij mij dat het aan zijn omgeving ligt, want hij heeft genoeg goede spelers om zich heen. Ik zie weinig progressie en dan komt Babel straks terug en gaat Ajax geen aanvaller van Barcelona huren om hem op de bank te zetten. Het is goed denkbaar dat Boerrigter volgend seizoen bij een andere club speelt.' Het mooie is dat Everse deze mening al vorig jaar verkondigde toen Boerrigter wel goed speelde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door morkanne -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2013 - 07:00 schreef morkanne het volgende:[..] Het mooie is dat Everse deze mening al vorig jaar verkondigde toen Boerrigter wel goed speelde Omdat Everse en Derk bij FC Zwolle een erg slechte relatie hadden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2013 - 00:36 schreef jay ax het volgende:Derk mag dan wel een van de betere linksbuiten spelers zijn, maar levert weinig rendement op en.... Een ieder ander is het schuld dat hij zo slecht speelt...aan hem zelf ligt het niet. Hoe wil iemand zich ooit door ontwikkelen als ie niet kritisch op zichzelf is. Momenteel is die de minste |
|
|
|