BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het middenveld van Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bode
 bode - zondag 27 januari 2013 - 17:21   quote  deeplink  
ik vind dat met Vilhena- Clasie, en Singh
willem v G
 willem v G - zondag 27 januari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, snap Koeman niet dat hij een betere voetballer als Singh geen kans geeft.
Wim2
 Wim2 - zondag 27 januari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Rot op met die Singh die kan er helemaal niets van..

Clasie Vilhena
Achabar
willem v G
 willem v G - zondag 27 januari 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Uit je reactie te zien heb je waarschijnlijk zelf niet hoog gevoetbald.
Wim2
 Wim2 - zondag 27 januari 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 18:11 schreef willem v G het volgende:
Uit je reactie te zien heb je waarschijnlijk zelf niet hoog gevoetbald.
Tegen willem 2 kun je hem wel laten spelen, maar dat kun je ook met Achabar gewoon op de 10 te zetten. Die heeft ook langer in het eerste gespeeld dan Singh dus is in mijn opinie een betere optie.
willem v G
 willem v G - zondag 27 januari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
ok andere mening. Tijd zal het uit wijzen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 27 januari 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Poeh, Singh ook al zo'n mislukte aankoop, lijkt het te gaan worden. Heeft in zijn inval beurten ook niet echt weten te overtuigen . . .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Hoe kunnen we nu in godennaam zo over Singh oordelen, wat hebben we nu van hem gezien die heeft nog geen halve wedstrijd gespeeld..
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 januari 2013 - 20:53   quote  deeplink  
even een brainfart wat denken jullie over een tijdje pelle als opbouwende middenvelder? alleen als er dan ook een scorende spits bij zou komen.Ik smul van zijn
passes en inzicht.zou het kunnen denken jullie ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 januari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
nee dan in een 4-4-2 als tweede spits.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Poeh Piet het stinkt hier..
willem v G
 willem v G - zondag 27 januari 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Realistisch gezien is het middenveld ten opzichte van vorig jaar behoorlijk minder want el ahmadi was de motor op het middenveld en vindt dat hij te weinig waardering heeft gekregen voor zijn spel, maar nu is duidelijk dat hij een fantastische voetballer is.Vilena is een groot talent en gaat er zeker komen maar is nog niet zover als el ahmadi.Clasie is een topper dus we missen nog een speler die balvast is op het middenveld want iedere kenner ziet dat Immers te kort komt op 10 en want hij is een reactie voetballer die rendeert bij ADO, Utrecht of NAC maar zal Feyenoord niet verder helpen naar de top.Dus ook al om de jongen te beschermen moet Koeman een beter voetballer op 10 zetten, in de selectie wordt het lastig want alleen Singh of Vilena komen in aanmerking.bv Goossens mits fit op de plek van Vilena en Vilena op tien. Anders Singh op 10.Helaas zijn erniet al te veel keuzes maar we moeten bij de eerste 5 komen, en dan volgend seizoen de stap maken hoop ik.
van geil
 van geil - zondag 27 januari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
clasie,vilhena anass.
Jascre
 Jascre - maandag 28 januari 2013 - 00:59   quote  deeplink  
Het kan heel interessant worden als Immers niet speelt. Omdat Pelle toch een spits is die zich rond de rand van de 16 speelt en immers graag naar voren komt heb ik soms het gevoel dat ze elkaar in de weg staan en daardoor de aansluiting vanaf het middenveld mist. Vooral omdat je links nu ook Vilhena hebt met de drang naar voren. Ik heb het gevoel dat Vilhena beter op 10 kan spelen omdat hij meer balvast en een aanjager is dan Immers. Maar wie zet je dan op zijn plek? Of misschien toch Singh op 10 als hij beetje het spel type van Vilhena kan oppakken. Immers vervult zn taak als aanjager toch niet goed genoeg en mist de techniek om balbezit te houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door Jascre --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 28 januari 2013 - 04:10   quote  deeplink  
Vormer op 10 speelt die iig weer centraal ipv rechts
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 januari 2013 - 04:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:
Hoe kunnen we nu in godennaam zo over Singh oordelen, wat hebben we nu van hem gezien die heeft nog geen halve wedstrijd gespeeld..
Als je maar het juiste oog heb dan zie je alles vroeg genoeg . . .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Uiteraard..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het middenveld van Feyenoord









0.0051438