|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] ??? geeft flink wat passes.. Laat Schone maar naar de kant, die heb ik nog niks zien doen.. Ajax speelt niet heel goed, maar vind Siem en Eriksen het middenveld wel volledig beheersen.. Eriksen vind ik de eindpass slecht.. Schone speelt toch ook cvm... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wissel eriksen, boerrighter en siem om hem te sparen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eens chris is slordig |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nope...ben allergisch voor vaseline...;))) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Haha, bruine ruiter xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zie Eriksen 3 keer een goede bal op Lukoki geven die het volledig verprutst, en een keer op Boerigter die hetzelfde doet..
Lukoki komt er wel langs maar zijn voortzetting is echt heel erg zwak voor een speler waarbij dat juist zijn kracht zou moeten zijn..
Boerrigter is gewoon hopeloos uit vorm, ik dacht echt dat ie het weer een beetje te pakken had, maar het tegendeel blijkt weer waar..
Hoessen doet het trouwens wel goed, samen met Blind, de Jong en Eriksen de beteren van het veld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij stuuurt Lukoki 3 keer weg en Boerrigter 1 keer, die het beiden daarna compleet verneuken.. 1 of twee passes waren niet goed, volgens mij doet hij het dan gewoon boven gemiddeld.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:40 schreef remco k het volgende:Zie Eriksen 3 keer een goede bal op Lukoki geven die het volledig verprutst, en een keer op Boerigter die hetzelfde doet.. Lukoki komt er wel langs maar zijn voortzetting is echt heel erg zwak voor een speler waarbij dat juist zijn kracht zou moeten zijn.. Boerrigter is gewoon hopeloos uit vorm, ik dacht echt dat ie het weer een beetje te pakken had, maar het tegendeel blijkt weer waar.. Hoessen doet het trouwens wel goed, samen met Blind, de Jong en Eriksen de beteren van het veld.. Jaja...je bent eriksengeil, ik weet het nou wel...;)))... 1. Had moet scoren...2. Verprutst een 5 tegen 3 overtal... Had 0-3 kunnen zijn...verder speelt ie aardig... Maar op beslissende momenten te zwak... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:44 schreef hippy het volgende:[..] Jaja...je bent eriksengeil, ik weet het nou wel...;)))... 1. Had moet scoren...2. Verprutst een 5 tegen 3 overtal... Had 0-3 kunnen zijn...verder speelt ie aardig... Maar op beslissende momenten te zwak... die eerste bal schoot hij goed in, heeft ie wat pech dat die keeper zijn been daar echt toevallig heen gaat.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:44 schreef hippy het volgende:[..] Jaja...je bent eriksengeil, ik weet het nou wel...;)))... 1. Had moet scoren...2. Verprutst een 5 tegen 3 overtal... Had 0-3 kunnen zijn...verder speelt ie aardig... Maar op beslissende momenten te zwak... lol... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:45 schreef remco k het volgende:[..] die eerste bal schoot hij goed in, heeft ie wat pech dat die keeper zijn been daar echt toevallig heen gaat.. Hij schoot hem recht op de keeper... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Hij stuuurt Lukoki 3 keer weg en Boerrigter 1 keer, die het beiden daarna compleet verneuken.. 1 of twee passes waren niet goed, volgens mij doet hij het dan gewoon boven gemiddeld.. Verneukt zelf 3x de eindpass en is hopeloos bij die keer dat blind hem wegstuurde. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:45 schreef remco k het volgende:[..] die eerste bal schoot hij goed in, heeft ie wat pech dat die keeper zijn been daar echt toevallig heen gaat.. Had hem in de hoek moeten schieten zoals feyenoord uit... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Yes, buitenspel, maar goed! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Tussenstand, Jos..... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij speelt echt slecht ja |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik ben jos, jij de bruine ruiter. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Je mag het niet zeggen van je eigen spelers, maar god wat hoop ik dat Eriksen eens een keer geblesseerd raakt. Gewisseld zal hij door de Boer nooit worden, dus laat hem eens 2 maanden, niet ernstig, geblesseerd raken waardoor wij dan eindelijk eens kunnen oordelen hoe belangrijk hij is voor het elftal. Want hoe slecht die jongen ook speelt, er blijven mensen die hem goed blijven vinden. Tsjonge jonge wat speelt die vent ontzettend waardeloos. Wedstrijd in wedstrijd uit laat hij zien wat een slappe lul hij is. Kiest constant verkeerd, gaat heel slap ieder duel aan en laat zich elke keer de kaas van het brood eten. Als hij zijn kwaliteit zou combineren met ook maar een sprankje pit en inzet, zou hij fantastisch zijn. Ik kan me nog een interview herrinneren waarin hij zei: Mijn kracht ligt niet in de duels, dus die moet ik zoveel mogelijk ontwijken. Een echte prof zou zeggen: Mijn duelkracht is mijn zwakke punt, dus ik duik na elke training nog even een half uur extra het krachthonk in. Gadver wat ben ik deze vent zat. Hij wil niet en vind zichzelf volgens mij ook nogal geweldig. Hij vind zichzelf wel klaar voor een volgende stap, maar wat denkt hij in een sterkere competitie te kunnen doen dan? Hij zal echt iets moeten veranderen aan zijn instelling als hij echt een goeie wil worden. Hij zou 1 van de grootste talenten moeten zijn, maar ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij de beste speler van het veld was.
Zo dat moest ik even kwijt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Shuhuut the fuck up..;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Mijn voorspelling staat op het scorebord |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:23 schreef ktotheb het volgende:Je mag het niet zeggen van je eigen spelers, maar god wat hoop ik dat Eriksen eens een keer geblesseerd raakt. Gewisseld zal hij door de Boer nooit worden, dus laat hem eens 2 maanden, niet ernstig, geblesseerd raken waardoor wij dan eindelijk eens kunnen oordelen hoe belangrijk hij is voor het elftal. Want hoe slecht die jongen ook speelt, er blijven mensen die hem goed blijven vinden. Tsjonge jonge wat speelt die vent ontzettend waardeloos. Wedstrijd in wedstrijd uit laat hij zien wat een slappe lul hij is. Kiest constant verkeerd, gaat heel slap ieder duel aan en laat zich elke keer de kaas van het brood eten. Als hij zijn kwaliteit zou combineren met ook maar een sprankje pit en inzet, zou hij fantastisch zijn. Ik kan me nog een interview herrinneren waarin hij zei: Mijn kracht ligt niet in de duels, dus die moet ik zoveel mogelijk ontwijken. Een echte prof zou zeggen: Mijn duelkracht is mijn zwakke punt, dus ik duik na elke training nog even een half uur extra het krachthonk in. Gadver wat ben ik deze vent zat. Hij wil niet en vind zichzelf volgens mij ook nogal geweldig. Hij vind zichzelf wel klaar voor een volgende stap, maar wat denkt hij in een sterkere competitie te kunnen doen dan? Hij zal echt iets moeten veranderen aan zijn instelling als hij echt een goeie wil worden. Hij zou 1 van de grootste talenten moeten zijn, maar ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij de beste speler van het veld was. Zo dat moest ik even kwijt. Laar Remco het mr niet horen ;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
0-4!
2x Sigi! Baas boven baas! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Als Remco nu nog steeds blijft zeggen dat Eriksen goed speelt kan je hem niet meer serieus nemen als het om Eriksen gaat. Je kan een zwak hebben voor een bepaalde speler en hem daarom willen verdedigen, maar zelfs de grootste liefhebben van Eriksen kan moeilijk volhouden dat hij goed speelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:29 schreef ktotheb het volgende:[..] Als Remco nu nog steeds blijft zeggen dat Eriksen goed speelt kan je hem niet meer serieus nemen als het om Eriksen gaat. Je kan een zwak hebben voor een bepaalde speler en hem daarom willen verdedigen, maar zelfs de grootste liefhebben van Eriksen kan moeilijk volhouden dat hij goed speelt. Eriksen geeft wel ff een assit ja! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:29 schreef ktotheb het volgende:[..] Als Remco nu nog steeds blijft zeggen dat Eriksen goed speelt kan je hem niet meer serieus nemen als het om Eriksen gaat. Je kan een zwak hebben voor een bepaalde speler en hem daarom willen verdedigen, maar zelfs de grootste liefhebben van Eriksen kan moeilijk volhouden dat hij goed speelt. Eriksen geeft wel ff een assit ja! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Theo Janssen greep zondag de hoofdrol bij Vitesse tegen zijn oude club Ajax (3-2). Een verbaal oorlogje met Frank de Boer volgde. 'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong en Christian Poulsen basisspelers.
Als er iemand is die Theo Janssen zoekt.... Dan zit ie in de zak bij Siem de Jong...Whahahahahaha... Ik dacht dat Theo nooit wat negatiefs over de tegenstander wou zeggen voor een wedstrijd.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: ehm.... nee... Hoesen na Lukoki, Schone na de Jong, Sigtorson na penal en na voorzet van Rhijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:23 schreef ktotheb het volgende:Je mag het niet zeggen van je eigen spelers, maar god wat hoop ik dat Eriksen eens een keer geblesseerd raakt. Gewisseld zal hij door de Boer nooit worden, dus laat hem eens 2 maanden, niet ernstig, geblesseerd raken waardoor wij dan eindelijk eens kunnen oordelen hoe belangrijk hij is voor het elftal. Want hoe slecht die jongen ook speelt, er blijven mensen die hem goed blijven vinden. Tsjonge jonge wat speelt die vent ontzettend waardeloos. Wedstrijd in wedstrijd uit laat hij zien wat een slappe lul hij is. Kiest constant verkeerd, gaat heel slap ieder duel aan en laat zich elke keer de kaas van het brood eten. Als hij zijn kwaliteit zou combineren met ook maar een sprankje pit en inzet, zou hij fantastisch zijn. Ik kan me nog een interview herrinneren waarin hij zei: Mijn kracht ligt niet in de duels, dus die moet ik zoveel mogelijk ontwijken. Een echte prof zou zeggen: Mijn duelkracht is mijn zwakke punt, dus ik duik na elke training nog even een half uur extra het krachthonk in. Gadver wat ben ik deze vent zat. Hij wil niet en vind zichzelf volgens mij ook nogal geweldig. Hij vind zichzelf wel klaar voor een volgende stap, maar wat denkt hij in een sterkere competitie te kunnen doen dan? Hij zal echt iets moeten veranderen aan zijn instelling als hij echt een goeie wil worden. Hij zou 1 van de grootste talenten moeten zijn, maar ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij de beste speler van het veld was. Zo dat moest ik even kwijt. Een echte supporter man, je eigen spelers een blessure wensen.. Denk dat dat wel genoeg zegt.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:34 schreef remco k het volgende:Theo Janssen greep zondag de hoofdrol bij Vitesse tegen zijn oude club Ajax (3-2). Een verbaal oorlogje met Frank de Boer volgde. 'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong en Christian Poulsen basisspelers. Als er iemand is die Theo Janssen zoekt.... Dan zit ie in de zak bij Siem de Jong...Whahahahahaha... Ik dacht dat Theo nooit wat negatiefs over de tegenstander wou zeggen voor een wedstrijd.. Haha ja geweldig, hij zei ook dat je eigenlijk nooit wat over een tegenstander moet zeggen, in hetzelfde interview waarin hij dus wat over zijn tegenstanders zei... hahaha |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Nou even een kanttekening hierbij... Ik geef aan dat ik dit eigenlijk niet moet willen, maar omdat hij nooit gewisseld wordt door de Boer, dit de enige mogelijkheid is om Ajax eens zonder hem te zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:29 schreef ktotheb het volgende:[..] Als Remco nu nog steeds blijft zeggen dat Eriksen goed speelt kan je hem niet meer serieus nemen als het om Eriksen gaat. Je kan een zwak hebben voor een bepaalde speler en hem daarom willen verdedigen, maar zelfs de grootste liefhebben van Eriksen kan moeilijk volhouden dat hij goed speelt. Hij speelde een goede eerste helft en een matige tweede helft.. Maar wat je zegt over zijn duel kracht is gewoon niet waar en je kijkt dan gewoon niet, hij wint zonder bal letterlijk bijna ieder duel vandaag.. Heb jij van Ginkel gezien?? Ik niet namelijk... Aan de bal was het met name na de rust niet heel goed en leek hij er veel te makkelijk over te denken..
Overigens is het niet voor niets dat juist Theo Janssen het volgende zegt..
"Theo Janssen greep zondag de hoofdrol bij Vitesse tegen zijn oude club Ajax (3-2). Een verbaal oorlogje met Frank de Boer volgde. 'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong Schone en Christian Poulsen basisspelers."
Hij vind zichzelf dus beter dan Siem Schone en Poulsen, maar vind Eriksen beter dan zichzelf.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:34 schreef remco k het volgende:Theo Janssen greep zondag de hoofdrol bij Vitesse tegen zijn oude club Ajax (3-2). Een verbaal oorlogje met Frank de Boer volgde. 'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong en Christian Poulsen basisspelers. Als er iemand is die Theo Janssen zoekt.... Dan zit ie in de zak bij Siem de Jong...Whahahahahaha... Ik dacht dat Theo nooit wat negatiefs over de tegenstander wou zeggen voor een wedstrijd.. had hij het niet over Schone en Poulsen? hij had namelijk na zondag over die jongens op het middenveld.. dat waren toen Schone en Poulsen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:37 schreef ktotheb het volgende:[..] Nou even een kanttekening hierbij... Ik geef aan dat ik dit eigenlijk niet moet willen, maar omdat hij nooit gewisseld wordt door de Boer, dit de enige mogelijkheid is om Ajax eens zonder hem te zien. Dus jij denkt dat de Boer hem nu eens gaat wisselen??? Of dat ie het uberhaubt leest of iemand anders binnen de club??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] had hij het niet over Schone en Poulsen? hij had namelijk na zondag over die jongens op het middenveld.. dat waren toen Schone en Poulsen.. Siem, Schone en Poulsen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Siem was spits.. Theo had het over ''die andere 2''.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelde een goede eerste helft en een matige tweede helft.. Maar wat je zegt over zijn duel kracht is gewoon niet waar en je kijkt dan gewoon niet, hij wint zonder bal letterlijk bijna ieder duel vandaag.. Heb jij van Ginkel gezien?? Ik niet namelijk... Aan de bal was het met name na de rust niet heel goed en leek hij er veel te makkelijk over te denken.. Overigens is het niet voor niets dat juist Theo Janssen het volgende zegt.. "Theo Janssen greep zondag de hoofdrol bij Vitesse tegen zijn oude club Ajax (3-2). Een verbaal oorlogje met Frank de Boer volgde. 'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong Schone en Christian Poulsen basisspelers." Hij vind zichzelf dus beter dan Siem Schone en Poulsen, maar vind Eriksen beter dan zichzelf.. Ik heb van Ginkel inderdaad niet gezien. Net als die snuivende braziliaan, de volledige aanval en eigenlijk bijna het hele elftal van Vitesse. Die speelden allemaal erg matig. In de eerste helft heb ik Eriksen ook niks goed zien doen. Als je dat dan toch vergelijkt met de inzet en de felheid van de Jong is Eriksen gewoon een slappe zak. Hij is een betere voetballer dan de Jong, maar hij speelt gewoon slap. Dat Janssen zegt dat Eriksen een uitzonderlijk talent is, vind ik prima, maar we voeren tegelijkertijd een discussie over hoe serieus we zijn woorden moeten nemen... Bovendien zegt hij niet dat Eriksen goed speelt, maar alleen dat hij een talent is, dat is hij ook idd, maar hij doet er niks mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Siem speelde later ook op het middenveld.. VI trok ook de conclusie de Jong en Poulsen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja maar VI lult altijd bullcrap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:43 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik heb van Ginkel inderdaad niet gezien. Net als die snuivende braziliaan, de volledige aanval en eigenlijk bijna het hele elftal van Vitesse. Die speelden allemaal erg matig. In de eerste helft heb ik Eriksen ook niks goed zien doen. Als je dat dan toch vergelijkt met de inzet en de felheid van de Jong is Eriksen gewoon een slappe zak. Hij is een betere voetballer dan de Jong, maar hij speelt gewoon slap. Dat Janssen zegt dat Eriksen een uitzonderlijk talent is, vind ik prima, maar we voeren tegelijkertijd een discussie over hoe serieus we zijn woorden moeten nemen... Bovendien zegt hij niet dat Eriksen goed speelt, maar alleen dat hij een talent is, dat is hij ook idd, maar hij doet er niks mee. Ik voer geen discussie over zijn woorden hoor... Wat hij zegt meent hij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens velen hier niet.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik heb janssen helemaal niet gezien... Wat lange ballen thats it |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Dus jij denkt dat de Boer hem nu eens gaat wisselen??? Of dat ie het uberhaubt leest of iemand anders binnen de club??? Ehm... nee... Waarom zou ik dat denken? Ik geef alleen aan dat de Boer hem nooit wisselt (een conclusie die je na 2 jaar toch wel mag trekken). Even voor de duidelijkheid: ik hoop niet dat Eriksen geblesseerd raakt, ik wil alleen graag eens een poosje Ajax zien zonder hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zelfde als Zondag, alleen toen had hij 1 momentje, verder ook niet gezien.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, idd. ook niet altijd volgens mij. maar uit mijn interpretatie bedoelde hij Schone en Poulsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 22:44 schreef ktotheb het volgende:[..] Ehm... nee... Waarom zou ik dat denken? Ik geef alleen aan dat de Boer hem nooit wisselt (een conclusie die je na 2 jaar toch wel mag trekken). Even voor de duidelijkheid: ik hoop niet dat Eriksen geblesseerd raakt, ik wil alleen graag eens een poosje Ajax zien zonder hem. De Boer gelukkig niet.... En ik ook niet.. Overigens ben ik helemaal niet Eriksen geil, maar vind hem een buitengewoon groot talent.. En ik beoordeel talenten echt heel anders dan een gelouterde speler zoals Poulsen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij was zondag meer aanwezig...vandaag absoluut niet.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het enige verschil tussen vandaag en afgelopen zondag is dat Ajax nu Vitesse niet de kans geeft erin te gaan geloven. Dan haalt Eriksen nog een balletje van de achterlijn maar toch.
Ajax het het op het middenveld ook veel beter voor elkaar. Het scheelt toch enorm als je daar Siem de Jong hebt lopen die gewoon ontzettend goed is in het zien van de ruimte, ook in verdedigend opzicht. Tel daar bij op dat Ajax aanvallend zeer slordig was en dat valt de uiteindelijke score nog mee voor Vitesse. Wat hierin zuur is is dat dit afgelopen weekend ook gewoon had moeten gebeuren.
Siggie was trouwens heerlijk scherp. Mooi dat hij er meteen stond. Lukoki had 1 goede actie maar heeft denk ik niemand overtuigd dat hij een basisplaats verdient. Boerrigter ook weer dramatisch. Je gaat toch voorzichtig eens denken aan De Sa of zo. |
|
|
|