BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (KNVB Beker - donderdag 31 januari 2013, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, idd.
ook niet altijd volgens mij.
maar uit mijn interpretatie bedoelde hij Schone en Poulsen.
Op het einde van de pot speelde de Jong en Poulsen daar toch... Daarna zei Theo het..

Ach we zullen het niet weten...... Feit is wel dat ie vandaag in de broekzak zat bij de Jong... En die speelde met name de tweede helft heel goed in mijn optiek..
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij was zondag meer aanwezig...vandaag absoluut niet....
Inderdaad, zondag 1 keer, vandaag niet....:=)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:47 schreef Eide het volgende:
Het enige verschil tussen vandaag en afgelopen zondag is dat Ajax nu Vitesse niet de kans geeft erin te gaan geloven. Dan haalt Eriksen nog een balletje van de achterlijn maar toch.

Ajax het het op het middenveld ook veel beter voor elkaar. Het scheelt toch enorm als je daar Siem de Jong hebt lopen die gewoon ontzettend goed is in het zien van de ruimte, ook in verdedigend opzicht. Tel daar bij op dat Ajax aanvallend zeer slordig was en dat valt de uiteindelijke score nog mee voor Vitesse. Wat hierin zuur is is dat dit afgelopen weekend ook gewoon had moeten gebeuren.

Siggie was trouwens heerlijk scherp. Mooi dat hij er meteen stond. Lukoki had 1 goede actie maar heeft denk ik niemand overtuigd dat hij een basisplaats verdient. Boerrigter ook weer dramatisch. Je gaat toch voorzichtig eens denken aan De Sa of zo.
tijd voor een Column over Kolbein?:)
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Het enige verschil tussen vandaag en afgelopen zondag is dat Ajax nu Vitesse niet de kans geeft erin te gaan geloven. Dan haalt Eriksen nog een balletje van de achterlijn maar toch.

Ajax het het op het middenveld ook veel beter voor elkaar. Het scheelt toch enorm als je daar Siem de Jong hebt lopen die gewoon ontzettend goed is in het zien van de ruimte, ook in verdedigend opzicht. Tel daar bij op dat Ajax aanvallend zeer slordig was en dat valt de uiteindelijke score nog mee voor Vitesse. Wat hierin zuur is is dat dit afgelopen weekend ook gewoon had moeten gebeuren.

Siggie was trouwens heerlijk scherp. Mooi dat hij er meteen stond. Lukoki had 1 goede actie maar heeft denk ik niemand overtuigd dat hij een basisplaats verdient. Boerrigter ook weer dramatisch. Je gaat toch voorzichtig eens denken aan De Sa of zo.
Eens...dat kan ook nog
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, zondag 1 keer, vandaag niet....:=)
Lamzak...;)))
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
jvimbrf31..gif jvimbrf31..gifjvimbrf31..gif jvimbrf31..gifjvimbrf31..gif jvimbrf31..gif
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
jvimbrf31..gif jvimbrf31..gifjvimbrf31..gif jvimbrf31..gifjvimbrf31..gif jvimbrf31..gif
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:

Helemaal mee eens... Het middenveld speelde prima, al vond ik Schone voetballend totaal niet aanwezig...

Overigens lijkt Ajax daadwerkelijk echt akkoord met Barca over Cuenca... Die jongen speelde gewoon basis tegen Real vorig seizoen, en had aardig wat assits..
Eide
 Eide - donderdag 31 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
Ik vond het overigens erg sterk van Siem dat hij die pingel niet aan Siggie gaf. Een zwakkere aanvoerder denkt "ach, jongen is net terug, laat hem em goal pakken" maar Siem denkt daar aan de wedstrijd. 2-0 voor, afgelopen week al een keer fout gegaan, gewoon het plan volgen.

Dan schiet Lasse die bal niet binnen en maakt Siggie de rebound als nog wat extra leuk is, maar ik vond de actie van Siem in deze wel heel erg goed.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... Het middenveld speelde prima, al vond ik Schone voetballend totaal niet aanwezig...

Overigens lijkt Ajax daadwerkelijk echt akkoord met Barca over Cuenca... Die jongen speelde gewoon basis tegen Real vorig seizoen, en had aardig wat assits..
Freestyle kampioen van Spanje jonge!:)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:52 schreef Eide het volgende:
Ik vond het overigens erg sterk van Siem dat hij die pingel niet aan Siggie gaf. Een zwakkere aanvoerder denkt "ach, jongen is net terug, laat hem em goal pakken" maar Siem denkt daar aan de wedstrijd. 2-0 voor, afgelopen week al een keer fout gegaan, gewoon het plan volgen.

Dan schiet Lasse die bal niet binnen en maakt Siggie de rebound als nog wat extra leuk is, maar ik vond de actie van Siem in deze wel heel erg goed.
wie gaat nu penalty's nemen dan?
ik bedoel Schone en de Jong onderaan de lijst..

ik stem voor Boerrigter of Sigi als ie er instaat.
alhoewel ik Fischer ook wel een penalty nemer vind.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

Siem was een echte aanvoerder vandaag....Sigi liet even zien dan hij een echte spits is...alleen Eriksen was belabberd slecht....kon nog geen mannetje passeren....er is niet voor niets geen interesse voor hem.....slappe hap...ik hoop dat hij wat scherper wordt de komende tijd...
Eide
 Eide - donderdag 31 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wie gaat nu penalty's nemen dan?
ik bedoel Schone en de Jong onderaan de lijst..

ik stem voor Boerrigter of Sigi als ie er instaat.
alhoewel ik Fischer ook wel een penalty nemer vind.
Toby misschien.
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

Het viel mij ook op.... Inderdaad heel erg goed, ik vind dan ook al een tijdje dat Siem een echte leider aan het worden is..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Siem was een echte aanvoerder vandaag....Sigi liet even zien dan hij een echte spits is...alleen Eriksen was belabberd slecht....kon nog geen mannetje passeren....er is niet voor niets geen interesse voor hem.....slappe hap...ik hoop dat hij wat scherper wordt de komende tijd...
hoezo geen interesse...?
moet jij is opletten hoeveel clubs zich komende zomer voor hem melden jonge!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 31 januari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Remco toch, ik weet dat je het niet gaat bevestigen maar eriksen speelde niet zijn beste wedstrijd.
Maar de slechtste man was hij niet. Dat was boerrighter. Gevolgd door lukoki in de 2de helft.

Eriksen wisselde goeie tot redelijke momenten af met bizar slechte momenten. Hij mag van geluk spreken dat hij niet gewisseld werd. Er waren ook andere spelers die rijp waren voor het wissel. De boer was terecht kwaad op eriksen. Tijd dat eriksen eens 3x achter elkaar man of the match
ktotheb
 ktotheb - donderdag 31 januari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer gelukkig niet.... En ik ook niet.. Overigens ben ik helemaal niet Eriksen geil, maar vind hem een buitengewoon groot talent.. En ik beoordeel talenten echt heel anders dan een gelouterde speler zoals Poulsen..
Bewonderenswaardig hoe je hem blijft verdedigen. Of je niet Eriksen geil bent kan je eenvoudig zeggen, maar als je iemand zo blijft verdedigen als hij zo slap speelt (al heeeeeel lang) voldoet dat absoluut aan mijn persoonlijk definitie van Eriksen geil zijn (no homo ;))
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Toby misschien.
nee joh, dan krijgen we van die Ramos penalty's...
dan moeten we eerst maar eens wachten op een 3e ring...
dan kan Toby penalty's gaan nemen..
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Remco toch, ik weet dat je het niet gaat bevestigen maar eriksen speelde niet zijn beste wedstrijd.
Maar de slechtste man was hij niet. Dat was boerrighter. Gevolgd door lukoki in de 2de helft.

Eriksen wisselde goeie tot redelijke momenten af met bizar slechte momenten. Hij mag van geluk spreken dat hij niet gewisseld werd. Er waren ook andere spelers die rijp waren voor het wissel. De boer was terecht kwaad op eriksen. Tijd dat eriksen eens 3x achter elkaar man of the match
Als je simpelweg zou lezen, had je deze reactie helemaal niet hoeven plaatsen. Ik zei allang en breed dat ie aan de bal vandaag niet goed was, de eerste helft deed hij wel goede dingen, de tweede niet.. Zonder bal vind ik hem vrijwel wekelijks een van de beteren van het veld.. Ook vandaag weer, van Ginkel volledig uit de wedstrijd gespeeld..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoezo geen interesse...?
moet jij is opletten hoeveel clubs zich komende zomer voor hem melden jonge!
Dan moet hij toch een stuk beter gaan voetballen...vandaag was het helemaal niks...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Boer meldt dat Cuenca zeer bruikbaar is..
en dat hij gemeldt heeft gekregen dat het officieel rond is.

enoh nog niet.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan moet hij toch een stuk beter gaan voetballen...vandaag was het helemaal niks...
kan een keer wedstrijdje tussen zitten.. of een periode..
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Clubs kijken met hun neus wel iets verder dan de gemiddelde supporter die over het algemeen alleen maar kijken naar wat een speler met de bal doet... En dat terwijl een speler nog geen 3% van de wedstrijd de bal heeft.... Wat je met bal doet valt op, maar wat een speler zonder bal doet is veel belangrijker..
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:03 schreef remco k het volgende:
Clubs kijken met hun neus wel iets verder dan de gemiddelde supporter die over het algemeen alleen maar kijken naar wat een speler met de bal doet... En dat terwijl een speler nog geen 3% van de wedstrijd de bal heeft.... Wat je met bal doet valt op, maar wat een speler zonder bal doet is veel belangrijker..
Maar met bal is vaker meer beslissend...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 22:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Toby misschien.
ala Johan Neeskens!!!
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar, dat is wat je ziet als zijnde beslissend... Maar de loopactie van de ontvangende speler, of zelfs een speler die wegloopt, zoals de Jong is vaak veel belangrijker.. Ook verdedigend geld dat, je kan wel een mooie sliding maken, maar een speler die positioneel goed staat hoeft dat niet te doen..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar, dat is wat je ziet als zijnde beslissend... Maar de loopactie van de ontvangende speler, of zelfs een speler die wegloopt, zoals de Jong is vaak veel belangrijker.. Ook verdedigend geld dat, je kan wel een mooie sliding maken, maar een speler die positioneel goed staat hoeft dat niet te doen..
heb je Varane gister gezien?
herstelt een fout van zijn medespeler met een prachtige tackle..
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

heb je Varane gister gezien?
herstelt een fout van zijn medespeler met een prachtige tackle..
Precies wat ik bedoel, dat was niet nodig geweest als men positioneel geen fouten maakt..
Eide
 Eide - donderdag 31 januari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Juist niet, supertalenten als Messi daargelaten. Verreweg de meeste goals vallen niet uit een solo actie maar doordat een speler juist positie heeft gekozen. De speler zonder de bal bepaald namelijk het spel, hij bepaald door positie te kiezen en slim te bewegen waar de bal moet gaan komen en wat hij er dan mee kan dan.

Juist het bewegen zonder bal is dus beslissend.

Hetzelfde geldt in verdedigend opzicht. Goede verdedigers winnen veel 1 op 1 duels. Uitstekende verdedigers komen niet in een 1 op 1 situaties omdat ze positioneel sterker zijn dan hun tegenstander. Een sliding maken is bijvoorbeeld altijd een noodoplossing omdat jij (of een ploeggenoot) eerder al ergens te laat is geweest.

Natuurlijk moet je met een bal ook echt iets kunnen, en is dat een kwaliteit die ongelooflijk belangrijk is, maar juist goed zijn zonder bal is een kwaliteit die ernstig onderschat wordt. Bij spitsen noemen ze dat het neusje voor de goal, altijd daar staan waar die bal valt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel, dat was niet nodig geweest als men positioneel geen fouten maakt..
Maar iedereen let op Varane die een geweldig tackle maakt.
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist niet, supertalenten als Messi daargelaten. Verreweg de meeste goals vallen niet uit een solo actie maar doordat een speler juist positie heeft gekozen. De speler zonder de bal bepaald namelijk het spel, hij bepaald door positie te kiezen en slim te bewegen waar de bal moet gaan komen en wat hij er dan mee kan dan.

Juist het bewegen zonder bal is dus beslissend.

Hetzelfde geldt in verdedigend opzicht. Goede verdedigers winnen veel 1 op 1 duels. Uitstekende verdedigers komen niet in een 1 op 1 situaties omdat ze positioneel sterker zijn dan hun tegenstander. Een sliding maken is bijvoorbeeld altijd een noodoplossing omdat jij (of een ploeggenoot) eerder al ergens te laat is geweest.

Natuurlijk moet je met een bal ook echt iets kunnen, en is dat een kwaliteit die ongelooflijk belangrijk is, maar juist goed zijn zonder bal is een kwaliteit die ernstig onderschat wordt. Bij spitsen noemen ze dat het neusje voor de goal, altijd daar staan waar die bal valt...
Maar dan moet de bal daar nog wel komen...
Ik bedoel, je kan nog zo goed vrij lopen maar als je de bal niet krijgt heb je je niks aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door hippy --
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar iedereen let op Varane die een geweldig tackle maakt.
Dat zeg ik net, de meeste supporters wel ja.. Maar de clubs echt niet..
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:28 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar dan moet de bal daar nog wel komen...
Ik bedoel, je kan nog zo goed vrij lopen maar als je de bal niet krijgt heb je je niks aan
Er staat toch ook nergens dat het onbelangrijk is wat je met de bal doet??
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat toch ook nergens dat het onbelangrijk is wat je met de bal doet??
Dat weet ik..wilde alleen mijn punt benadrukken...
Tuurlijk is goed opstellen ontzettend belangrijk...
Maar de pass is bepalender...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door hippy --
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Theo....Theo.....Theo.....Theo......Theo......Theo...... Je zit in de zak bij Siem...
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:37 schreef remco k het volgende:
Theo....Theo.....Theo.....Theo......Theo......Theo...... Je zit in de zak bij Siem...
Ik hoop wel dat zijn zakken dubbel gestikt waren...kggg kgg kgg
Eide
 Eide - vrijdag 01 februari 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:33 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar de pass is bepalender...
Nee, want hoe goed de pass ook is, die is kansloos als de speler zonder bal zijn positionele werk niet goed heeft gedaan. Omgekeerd kan een speler die wel positioneel goed staat een slechte pass toch nog verwerken in een nuttige actie of zelfs een goal.

Bovendien kan een goede pass per definitie alleen gegeven worden als een speler zonder bal de juiste actie maakt zodat die pass gegeven kan worden.

Beide is belangrijk, maar in een spelletje waar je 98% van de tijd de bal niet hebt, en waar een enkele aanraking al voldoende is, is dat voorwerk, die loopacties en het positie kiezen het belangrijkste wat er is.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 februari 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Het begint al bij het veters strikken.. Gaat dat verkeerd dan is de pressie automatisch minder en zal de pass niet zuiver zijn...
Zie de film: The Shawshank Redemption!
hippy
 hippy - vrijdag 01 februari 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 00:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, want hoe goed de pass ook is, die is kansloos als de speler zonder bal zijn positionele werk niet goed heeft gedaan. Omgekeerd kan een speler die wel positioneel goed staat een slechte pass toch nog verwerken in een nuttige actie of zelfs een goal.

Bovendien kan een goede pass per definitie alleen gegeven worden als een speler zonder bal de juiste actie maakt zodat die pass gegeven kan worden.

Beide is belangrijk, maar in een spelletje waar je 98% van de tijd de bal niet hebt, en waar een enkele aanraking al voldoende is, is dat voorwerk, die loopacties en het positie kiezen het belangrijkste wat er is.
Laat ik het duidelijk verwoorden
Waar ging het vandaag vaak fout...
De eindPASS...
Scheelde zeker 4 goals...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2013 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 00:18 schreef hippy het volgende: Sorry, was een reactie op infamous.

[infamous psv - vrijdag 01 februari 2013 - 00:16 quote deeplink

Het begint al bij het veters strikken..
..]

Veters.... Het zou verboden moeten worden ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door Ronald 1960 --
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 01 februari 2013 - 07:42   quote  deeplink  
Als sigi heel blijft, heeft Ajax eindelijk weer een van de beste spiten van de ED ter beschikking. Je zag gisteren gelijk de dreiging van die jongen. En dat na zo weinig speelminuten...hij kan alleen maar scherper worden.
Ik vond de wedstrijd van gisteren trouwens niet heel erg goed, veel slordigheden, maar ja de winst is er (ook al had ik het liever gezien dat dit in de competitie was gebeurd).
En wat een loting weer, Ajax heeft wel de lastigste weg naar de finale... Wel mooie affiches.
nora
 nora - vrijdag 01 februari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Ik zie weer hoop met Sigi er bij en ons nw Barca talent zijn we weer sterker geworden,maar over de wedstrijd van gisteren een prima uitslag maar als je terug gaat kijken dan moet je toch schrikken van het slechte niveau gelukkig heb je dit soort wedstrijden er tussen en weten we dat Ajax veel beter kan,even kritisch over gisteren ,weer een uitblinkende Blind en weer een dramatisch opbouwende Toby (volgens Remco weer geweldig vrijlopende de Jong maar ik heb even geturft van de 8 balcontacten in de eerste helft waren er 2 goed 1 daarvan kwam indirect het doelpunt uit hij loopt veel maar mag echt wel beter worden aan de bal tweede helft was wel wat beter)een dramatishe Derek helaas en een eveneens dramatische Lukoki (een mazzel voorzet) een Hoesen die toch weer scoort maar voor de rest onzichtbaar was en een door vele bekritiseerde Schone die weer scoort en dat is niet zijn eerste dit seizoen en dan mijn vriend Eriksen die weer geen beste wedstrijd speelde 2x alleen voor de keeper en 2x faalde, zijn veldspel en lopen is prima maar zijn akties voor het doel moeten beter,Moisander buiten zijn ene foutje wordt hij aanvallend steeds beter goede pas naar voren wel jammer van die bloedgrote kans in de beginfase,ik ben een fan van Siggi en in een kwartier voetbal heeft hij weer laten zien hoe doelgericht hij is,ook even over onze eerste keeper Cillissen wat een rust straalt die man uit geen zenuwachtig gespring en gedraaf op de doellijn,maar gelukkig hebben we deze beker winnend afgesloten en weten wij dat wij nog een stuk beter kunnen voetballen als deze wedstrijd .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door nora --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 februari 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Is het jullie al opgevallen dat die Cillessen nooit een tegen goal incasseerd als hij op goal staat en dat de verdediging vel relaxter oogt?

Ik vind na zondag dat hij een keer de voorkeur moet krijgen. ALs hij in het doel staat, hangt er een vorm van rust om het doel. Misschien communiceerd hij veel beter dan Kenneth, hij zet zijn verdediging ner, zie nooit misverstanden tussen hem en de vedediging, wat ik wel heel vaak zie hij Kenneth en de rest..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 februari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 23:37 schreef remco k het volgende:
krijg ik toch gelijk remco finale psv-ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 10:16 schreef nora het volgende:
Ik zie weer hoop met Sigi er bij en ons nw Barca talent zijn we weer sterker geworden,maar over de wedstrijd van gisteren een prima uitslag maar als je terug gaat kijken dan moet je toch schrikken van het slechte niveau gelukkig heb je dit soort wedstrijden er tussen en weten we dat Ajax veel beter kan,even kritisch over gisteren ,weer een uitblinkende Blind en weer een dramatisch opbouwende Toby (volgens Remco weer geweldig vrijlopende de Jong maar ik heb even geturft van de 8 balcontacten in de eerste helft waren er 2 goed 1 daarvan kwam indirect het doelpunt uit hij loopt veel maar mag echt wel beter worden aan de bal tweede helft was wel wat beter)een dramatishe Derek helaas en een eveneens dramatische Lukoki (een mazzel voorzet) een Hoesen die toch weer scoort maar voor de rest onzichtbaar was en een door vele bekritiseerde Schone die weer scoort en dat is niet zijn eerste dit seizoen en dan mijn vriend Eriksen die weer geen beste wedstrijd speelde 2x alleen voor de keeper en 2x faalde, zijn veldspel en lopen is prima maar zijn akties voor het doel moeten beter,Moisander buiten zijn ene foutje wordt hij aanvallend steeds beter goede pas naar voren wel jammer van die bloedgrote kans in de beginfase,ik ben een fan van Siggi en in een kwartier voetbal heeft hij weer laten zien hoe doelgericht hij is,ook even over onze eerste keeper Cillissen wat een rust straalt die man uit geen zenuwachtig gespring en gedraaf op de doellijn,maar gelukkig hebben we deze beker winnend afgesloten en weten wij dat wij nog een stuk beter kunnen voetballen als deze wedstrijd .
Vraag me af waar je dit weghaalt. De jong had gister in de eerste helft 19 balcontacten. Totaal 47
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 11:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Wat dacht je van PEC Zwolle - ajax???

Met de wisselvalligheid waarmee er steeds wordt gespeeld, zou he zelfs ook PEC Zwolle - AZ kunnen worden... ;-))
Hoewel wij alleen hebben verloren Vitesse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 11:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Pec is een angstgegner voor jullie geworden.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 februari 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 15:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wat dacht je van PEC Zwolle - ajax???

Met de wisselvalligheid waarmee er steeds wordt gespeeld, zou he zelfs ook PEC Zwolle - AZ kunnen worden... ;-))
Hoewel wij alleen hebben verloren Vitesse
nee man,
tis Ajax-PSV of Ajax-PEC
PSV-Ajax of PEC-Ajax compleet uitgesloten.
Eide
 Eide - vrijdag 01 februari 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 10:50 schreef Ajax we love you het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat die Cillessen nooit een tegen goal incasseerd als hij op goal staat en dat de verdediging vel relaxter oogt?
Gister was voor het eerst dat hij rustig oogde, verder was hij vaak onrustig. En ga je een serie met o.a. ONS Sneek nu als voorbeeld nemen?
nora
 nora - vrijdag 01 februari 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag me af waar je dit weghaalt. De jong had gister in de eerste helft 19 balcontacten. Totaal 47
Helaas wil jij altijd gelijk krijgen de Jong had vele foute pases eerste helft en zijn balbehandeling was dramatisch de tweede helft ging hij wat beter maar goed dit hoofdstuk komen we niet uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (KNVB Beker - donderdag 31 januari 2013, 20:45)

0.0107622