BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (KNVB Beker - donderdag 31 januari 2013, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 01 februari 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 17:26 schreef nora het volgende:

[..]

Helaas wil jij altijd gelijk krijgen de Jong had vele foute pases eerste helft en zijn balbehandeling was dramatisch de tweede helft ging hij wat beter maar goed dit hoofdstuk komen we niet uit.
Hoe stel jij dit vast als ik vragen mag? Want volgens de statistieken is 73% van alle passes van Siem de Jong goed, een enorm hoog percentage voor iemand die aanvallend speelt en zelfs regelmatig in de spits speelt.
nora
 nora - vrijdag 01 februari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Dat zal dan een gemiddelde zijn over diverse wedstrijden maar dat was gisteren zeker niet het geval,hij was gewoon slecht gisteren
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 17:26 schreef nora het volgende:

[..]

Helaas wil jij altijd gelijk krijgen de Jong had vele foute pases eerste helft en zijn balbehandeling was dramatisch de tweede helft ging hij wat beter maar goed dit hoofdstuk komen we niet uit.
Nou het gaat er helemaal niet om of hij goed speelde... Je zegt gewoon iets dat niet eens in de buurt komt van de waarheid..

Je zegt letterlijk dat JIJ geturft hebt dat hij 8 balcontacten heeft gehad in de eerste helft.. Dat is gewoon keihard niet waar..
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 18:03 schreef nora het volgende:
Dat zal dan een gemiddelde zijn over diverse wedstrijden maar dat was gisteren zeker niet het geval,hij was gewoon slecht gisteren
Jij zegt dat hij 8 keer de bal heeft gehad, dat is niet waar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 15:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee man,
tis Ajax-PSV of Ajax-PEC
PSV-Ajax of PEC-Ajax compleet uitgesloten.
solly hoor ;-)
nora
 nora - zaterdag 02 februari 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij 8 keer de bal heeft gehad, dat is niet waar.
Mischien moet je is wat beter op je beeldje kijken wat hij goed en niet goed doet misschien en neem ook is wat aan van andere!! en kom niet altijd met je zg geturfde balaanrakingen,wat ik hier mee bedoel is ballen in vrije positie die hij niet goed verwerkt,en niet andere 80 balaanrakingen in duels of ballen die hij net niet onder controle krijgt en bij de tegenstander komt of over de lijn gaan,het gaat om bepaalde balcontacten waar hij de tijd krijgt en niet goed verwerkt.
joduh
 joduh - zaterdag 02 februari 2013 - 06:41   quote  deeplink  
Nice! Je kan tuluk voorkeur en een zwak voor bepaalde spelers hebben....... Dat hebben we allemaal! Nenam heeft litmanen!
Jack Huntelaar heeft??? ......precies!!! Haha
Kijk! Dat zijn jongens met verstand van wie kan voetballen !!!
Nu Remco? Zijn voetballer is: miralem suleimani ........ Hahahahaha
Zegt genoeg toch jongens?
Laat hem in zijn droomwereld met eriksen man.... ?? Hij blij! Iedereen blij!
Eide
 Eide - zaterdag 02 februari 2013 - 08:38   quote  deeplink  
edit: laat ook maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2013 door Eide --
joduh
 joduh - zaterdag 02 februari 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 08:38 schreef Eide het volgende:
Ten minste 1 die iets zinnigs zegt...;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 februari 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:13 schreef nora het volgende:

[..]

Mischien moet je is wat beter op je beeldje kijken wat hij goed en niet goed doet misschien en neem ook is wat aan van andere!! en kom niet altijd met je zg geturfde balaanrakingen,wat ik hier mee bedoel is ballen in vrije positie die hij niet goed verwerkt,en niet andere 80 balaanrakingen in duels of ballen die hij net niet onder controle krijgt en bij de tegenstander komt of over de lijn gaan,het gaat om bepaalde balcontacten waar hij de tijd krijgt en niet goed verwerkt.
Raar dat jij wat zegt over Siem, 7 goals 6 assist een heel goed gemiddelde voor een middenvelder.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 februari 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 08:38 schreef Eide het volgende:
volledig eens ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 06:41 schreef joduh het volgende:
Nice! Je kan tuluk voorkeur en een zwak voor bepaalde spelers hebben....... Dat hebben we allemaal! Nenam heeft litmanen!
Jack Huntelaar heeft??? ......precies!!! Haha
Kijk! Dat zijn jongens met verstand van wie kan voetballen !!!
Nu Remco? Zijn voetballer is: miralem suleimani ........ Hahahahaha
Zegt genoeg toch jongens?
Laat hem in zijn droomwereld met eriksen man.... ?? Hij blij! Iedereen blij!
Waar staat dat??? Ben je teleurgesteld dat Theo in de broekzak zit bij Siempie??? Whahahahahahahahah..

Sulej speelde toch best aardig tot aan zijn blessure vorig seizoen?? Of waren die 11 goals allemaal geluk??

Als je leest zeg ik dat Chris slecht heeft gespeeld..
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:13 schreef nora het volgende:

[..]

Ik kijk heel goed kerel.. Volgens mij kom jij zogenaamd met feiten, niet ik kerel, je zegt dat JIJ hebt zitten turven en dat hij 8 ballen heeft gehad, dat is gewoon een leugen en niet waar.. Ik heb het over passes, niet over ballen die hij toevallig aanraakt.

En waarom zou ik iets aannemen van een ander terwijl ik weet dat ie het niet bij het rechte eind heeft.. In dit geval heb ik het dan over je 8 balcontacten van Siem..
joduh
 joduh - zaterdag 02 februari 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 12:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat??? Ben je teleurgesteld dat Theo in de broekzak zit bij Siempie??? Whahahahahahahahah..

Sulej speelde toch best aardig tot aan zijn blessure vorig seizoen?? Of waren die 11 goals allemaal geluk??

Als je leest zeg ik dat Chris slecht heeft gespeeld..
Nee man! Vond het heerlijk dat ie niks maakte....... Gaat mij om het feit dat IK denk dat theo DIT seizoen nog van heeel grote waarde voor ons zou zijn geweest.......en dan bAal ik dat ie aan de kant geschoven is ....... Ik ben gewoon fan van de individu Janssen..... Het is geen jood!!!! Maar die kop man!!!! Die trap!!!!! Ongekend ouwe!
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 12:30 schreef joduh het volgende:

[..]

Nee man! Vond het heerlijk dat ie niks maakte....... Gaat mij om het feit dat IK denk dat theo DIT seizoen nog van heeel grote waarde voor ons zou zijn geweest.......en dan bAal ik dat ie aan de kant geschoven is ....... Ik ben gewoon fan van de individu Janssen..... Het is geen jood!!!! Maar die kop man!!!! Die trap!!!!! Ongekend ouwe!
Ik snap je niet zo goed, luister je dan helemaal niet naar wat Janssen of de Boer zelf daarover zeggen?? Janssen wou zekerheid over een basis plaats, en daar kwamen 2 plaatsen voor in aanmerking, die van Eriksen waarvan Jansen zelf al zegt dat het een uitzonderlijk talent is en dat hij dus beter is dan Jansen zelf.. Of de plek van de Jong... de Boer wou de Jong aanvoerder maken, achteraf vind ik dat ook terecht als ik zie hoe hij daar mee omgaat... Janssen zou heel veel spelen zegt de Boer, maar zowel de Boer als Janssen zeggen dat dat niet genoeg was..

IK ben ook echt een fan van de voetballer Janssen, maar zoals hij nu wekelijks speelt bij Vitesse is hij gewoon een klasse minder dan afgelopen half jaar bij Ajax..

En die trap??? Wanneer laat hij dat nog zien?? pas 1 goal gemaakt dit seizoen, vrijwel geen assits... Wat is dan nog zijn meerwaarde in het elftal t.o.v. de Jong.. Die heeft er al 6 inliggen en 5 of 6 assists..
joduh
 joduh - zaterdag 02 februari 2013 - 16:41   quote  deeplink  
Appels met peren vergelijken ouwe.....
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 16:41 schreef joduh het volgende:
Appels met peren vergelijken ouwe.....
Wat had Janssen ons nog kunnen brengen dan?? En op welke positie??
joduh
 joduh - zaterdag 02 februari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat had Janssen ons nog kunnen brengen dan?? En op welke positie??
Luister Fritzl ! Ik heb het nie voor het zeggen man. Maar in mijn opstelling zou dan geen de jong meer passen ......
Dus welk nut heeft jouw vraag?frank speelt niet zonder de jong dus ..
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 19:01 schreef joduh het volgende:

[..]

Luister Fritzl ! Ik heb het nie voor het zeggen man. Maar in mijn opstelling zou dan geen de jong meer passen ......
Dus welk nut heeft jouw vraag?frank speelt niet zonder de jong dus ..
Precies Karel. Dus dan toch ook logica dat hij er niet meer is.
joduh
 joduh - zondag 03 februari 2013 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 00:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies Karel. Dus dan toch ook logica dat hij er niet meer is.
Niet voor mij.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (KNVB Beker - donderdag 31 januari 2013, 20:45)

0.0092418