|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Lindgren: ''De Boer is nu al van het niveau 'Pep' Guardiola'' (Voetbalcentraal)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Lindgren: 'De Boer is nu al van het niveau Guardiola'
Theo Janssen had niet veel op met de trainer Frank de Boer. Rasmus Lindgren denkt daar heel anders over. De middenvelder van FC Groningen vergelijkt de oefenmeester van Ajax met Josep Guardiola.
'Hij is verreweg de beste trainer die ik heb meegemaakt', blikt de 28-jarige Zweed in Voetbal International terug op zijn tijd in Amsterdam. 'Ik weet zeker dat hij een grote club aankan.'
'Laat hem zijn gang maar gaan bij Barcelona of Bayern München, clubs met een voetbalvisie'', gaat Lindgren verder. Hij kreeg van De Boer overigens zelden de kans om zich te bewijzen in de hoofdmacht van Ajax. 'Wat mij betreft is hij nu al van het niveau Guardiola.' |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Leuke uitspraak, zal de Boer vast aardig vinden om te horen maar het slaat natuurlijk nergens op! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:33 schreef Boudewijn het volgende:Leuke uitspraak, zal de Boer vast aardig vinden om te horen maar het slaat natuurlijk nergens op! In zoverre dat het niet te staven is. De waardering is natuurlijk leuk. Misschien is FdB echt wel zo goed, maar daar kom je pas achter als je zo'n club mag trainen.
Voor Guardiola komt ook nu pas de 1e echte test, bij een andere club, met andere spelers, een andere dynamiek en zonder de allerbeste speler ter wereld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bullcrap, guardiola tikt het niveu van de Boer nauwelijks aan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat ie dat niet wilt natuurlijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:43 schreef Eide het volgende:[..] In zoverre dat het niet te staven is. De waardering is natuurlijk leuk. Misschien is FdB echt wel zo goed, maar daar kom je pas achter als je zo'n club mag trainen. Voor Guardiola komt ook nu pas de 1e echte test, bij een andere club, met andere spelers, een andere dynamiek en zonder de allerbeste speler ter wereld. Eens! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer mist natuurlijk kwaliteit en volwassenheid... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: aan spelers natuurlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo lees je jouw post niet, zoals jij het zegt zijn het eigenschappen die de Boer mist.. Misschien iets anders formuleren.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Zo lees je jouw post niet, zoals jij het zegt zijn het eigenschappen die de Boer mist.. Misschien iets anders formuleren.. Het is maar hoe je het leest....staat er niet verkeerd....excvuse me mr.van Dalen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is maar hoe je het leest....staat er niet verkeerd....excvuse me mr.van Dalen... Die opmerking slaat nergens op, ik geef er niet eens commentaar op.. Heb hier 3 man in huis zitten en die lazen het allemaal op dezelfde manier als ik. Het is maar een advies, hoef je niet zo te reageren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Die opmerking slaat nergens op, ik geef er niet eens commentaar op.. Heb hier 3 man in huis zitten en die lazen het allemaal op dezelfde manier als ik. Het is maar een advies, hoef je niet zo te reageren. Wie reageert er nou moeilijk...was maar een grapje...zitten ze bij jouw thuis met 3 man mee te lezen...is wel gezellig dan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wie regaeerd er nou moeilijk...niet gelijk boos reageren..was maar een grapje...zitten ze bij jouw thuis met 3 man mee te lezen...is wel gezellig dan... Zijn op bezoek voor El classico... Inderdaad gezellig.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is maar hoe je het leest....staat er niet verkeerd....excvuse me mr.van Dalen... Inderdaad Sjakie,je hebt gelijk man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: meneer was een beetje snel op zijn pikkie getrapt...maar ik vergeef hem... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook....moet nu Feijenoord kijken ;-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoop wel dat PSV verliest....;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop ik ook...speel liever tegen Feyenoord in de volgende ronde... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: liefst de finale vriend....en dan winnen in de kuip met 0-5 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet, hoe kom je daar bij?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, meneer bemoeial is er ook weer?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben nooit weggeweest.....ga wat inschenken voor je visite slome |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik het vrouwtje voor.. En slome?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dus je laat je vrouwtje draven....dan neem ik het slome terug en verander dat in dooie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dat zou allemachtig prachtig zijn ..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, maar die is zo aardig dat als hier vrienden van me zijn dat ze dat dan gewoon doet, doe ik ook als haar vrienden er zijn, en als we het huis vol hebben doen we het samen... Mooi he.. Dat heet iets voor elkaar over hebben... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: het zou zomaar kunnen Sjakie.....en dan kom jij hier bij ons kijken,deal?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:49 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, maar die is zo aardig dat als hier vrienden van me zijn dat ze dat dan gewoon doet, doe ik ook als haar vrienden er zijn, en als we het huis vol hebben doen we het samen... Mooi he.. Dat heet iets voor elkaar over hebben... yep....alles hosanna dus,niks mis mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn, kun je die domme woorden dus terug nemen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Domme woorden ???....ik neem niks terug,net als jij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zegt net dat alles dus koek en ei is, en daarvoor was het slome en dooie, eigenlijk heb je het dan toch al terug genomen??
En dom was het wel ja, namelijk volledig ongefundeerd, maar dat is eigenlijk altijd zo bij je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We gaan weer verder bij REal Barca, kijk morgen of misschien later nog wel even wat voor onbewust leuke posts je hebt geplaats jegens mijn persoontje.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Je zegt net dat alles dus koek en ei is, en daarvoor was het slome en dooie, eigenlijk heb je het dan toch al terug genomen?? En dom was het wel ja, namelijk volledig ongefundeerd, maar dat is eigenlijk altijd zo bij je.. Ik bedoelde tussen jou en je vrouwtje,dat het hosanna is.....tussen mij en jou,ach...treiteren zit in jou genen,zie jou laatste regel van je post.
Ik ben totaal niet onder de indruk van dat gewauwel van je.....jij je gelijk(zoals gewoonlijk)ik mijn rust,ga het ook niet op de spits drijven,die tijd heb ik gehad....hoewel ik af een toe de neiging heb om een zakkie tuinaarde over jou open te trekken....maar doe het niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:33 schreef Boudewijn het volgende:Leuke uitspraak, zal de Boer vast aardig vinden om te horen maar het slaat natuurlijk nergens op! Misschien is hij wel gewoon heel realistisch. Hij was zelf niet goed genoeg, maar hij heeft heel veel indruk gemaakt bij Lindgren, anders ga je zoiets niet zeggen neem ik aan. Kan er niet over oordelen, heb nooit onder een van beiden mogen trainen.. ;-) |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Hoe goed Guardiola is moet nog maar blijken, met dat elftal zou iedereen prijzen winnen ,veel beter zijn dan de tegenstander en mooi voetbal spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik bedoelde tussen jou en je vrouwtje,dat het hosanna is.....tussen mij en jou,ach...treiteren zit in jou genen,zie jou laatste regel van je post. Ik ben totaal niet onder de indruk van dat gewauwel van je.....jij je gelijk(zoals gewoonlijk)ik mijn rust,ga het ook niet op de spits drijven,die tijd heb ik gehad....hoewel ik af een toe de neiging heb om een zakkie tuinaarde over jou open te trekken....maar doe het niet Ik treiteren?? En je kan er wel zin in hebben, maar dan moet je het ook wel kunnen he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:43 schreef sebas1 het volgende:Hoe goed Guardiola is moet nog maar blijken, met dat elftal zou iedereen prijzen winnen ,veel beter zijn dan de tegenstander en mooi voetbal spelen Volgens mij heb je de ontwikkeling van Barca dan niet echt heel bewust meegemaakt onder Pep..
Het elftal stond voor een groot deel al onder Frank Rijkaard, maar onder Pep hebben ze een nieveau gehaald dat door geen enkele andere ploeg ooit op de mat is gelegd.. Dat red je echt niet door alleen maar een paar goede spelers bij elkaar te flikkeren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zin??......weet niet wat je bedoeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De neiging hebben, er af en toe zin in hebben.. Zit niet zo heel veel verschil tussen..
Maar zoals u wilt... Je kan de neiging wel hebben het te willen doen, maar dan moet je het ook maar kunnen he.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Rumble in da jungle!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee hoor, daar voor is de uitdaging te klein. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ga slapen... Welterusten lieve schatjes.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] De neiging hebben, er af en toe zin in hebben.. Zit niet zo heel veel verschil tussen.. Maar zoals u wilt... Je kan de neiging wel hebben het te willen doen, maar dan moet je het ook maar kunnen he.. Ga me niet uitdagen Remco.....als ik wil kan ik je slopen ouwe.....nogmaals ik doe het niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga me niet uitdagen Remco.....als ik wil kan ik je slopen ouwe.....nogmaals ik doe het niet Whahahahaha, en daar ga je.... Wat wil je slopen dan kerel??? Dat ik 30 ben een vrouwtje heb?? En dat ik dat 11/2 jaar geleden hier nog anders voor hield omdat ik gezeik had met een gast over een drugs verhaal uit het verleden en al eens eerder op een forum daardoor gevonden was?? Alles inmiddels prima opgelost met die gast, dus wat wil je me maken dan??
Dat wou je toch zo graag zeggen?? Heb ik het al voor je gedaan.. |
|
|
|