|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Lindgren: ''De Boer is nu al van het niveau 'Pep' Guardiola'' (Voetbalcentraal)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, had het eigenlijk tegen iedereen die het leest, die s hoort daar dus gewoon..
Wat let je ineens op spelling kerel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha, en daar ga je.... Wat wil je slopen dan kerel??? Dat ik 30 ben een vrouwtje heb?? En dat ik dat 11/2 jaar geleden hier nog anders voor hield omdat ik gezeik had met een gast over een drugs verhaal uit het verleden en al eens eerder op een forum daardoor gevonden was?? Alles inmiddels prima opgelost met die gast, dus wat wil je me maken dan?? Dat wou je toch zo graag zeggen?? Heb ik het al voor je gedaan.. Ik zei toch....ik zeg niks,dat heb jij mij bekend,en niet alleen mij ook aan iemand anders,maar goed jij haalt je eigen betrouwbaarheid onderuit....vind ik best hoor,jij gooit het eruit,ik niet,jij bent niet in je eerste leugen gestikt,zijn er zat.....probeer mij maar eens te pakken op leugens,gaat je niet lukken Remco
Moraal van het verhaal...jij lult uit je nek,ik ook maar ben zo als ik ben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:43 schreef Eide het volgende:In zoverre dat het niet te staven is. De waardering is natuurlijk leuk. Misschien is FdB echt wel zo goed, maar daar kom je pas achter als je zo'n club mag trainen. En dat zal (naar alle waarschijnlijkheid) voorlopig nog niet het geval zijn aangezien ze hem bij Ajax voor lange tijd willen behouden.
quote: Voor Guardiola komt ook nu pas de 1e echte test, bij een andere club, met andere spelers, een andere dynamiek en zonder de allerbeste speler ter wereld.
Vind je dat hij gehaald heeft als hij niet in bijv de CL finale komt binnen 2 jaar? Kampioen van Duitsland? De verwachtingen zullen vast te hoog zijn... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 04:04 schreef Boudewijn het volgende:[..] En dat zal (naar alle waarschijnlijkheid) voorlopig nog niet het geval zijn aangezien ze hem bij Ajax voor lange tijd willen behouden. [..] Vind je dat hij gehaald heeft als hij niet in bijv de CL finale komt binnen 2 jaar? Kampioen van Duitsland? De verwachtingen zullen vast te hoog zijn... Puur persoonlijk denk ik dat dat niet eens de elementen zijn die succes gaan definieren. Natuurlijk zal de club Bayern resultaten verwachten maar persoonlijk ben ik meer geinteresseerd hoe en of Guardiola gaat integreren in Zuid-Duitsland en hij zijn weg gaat vinden tussen de voetbal bobo's van Bayern.
Bayern heeft een geweldige groep spelers en Guardiola mag naar verluid nog flink spenderen. Het zal dus draaien om zijn band met Der Kaiser en zijn getrouwen en zijn vermogen een Duitse ploeg te laten renderen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hij heeft tenslotte met hem gewerkt...wij niet... Dus misschien is ie wel zo goed... |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb je de ontwikkeling van Barca dan niet echt heel bewust meegemaakt onder Pep.. Het elftal stond voor een groot deel al onder Frank Rijkaard, maar onder Pep hebben ze een nieveau gehaald dat door geen enkele andere ploeg ooit op de mat is gelegd.. Dat red je echt niet door alleen maar een paar goede spelers bij elkaar te flikkeren.. Wat een onzin, onder Frank Rijkaard waren ze ookal top, maar idd als je een paar jaar verder bent met vrijwel hetzelfde elftal lijkt het me normaal dat ze nog beter worden. Villanova (ofzo, hoe hij ook heet) is zeker ook een wereld trainer nu hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zei toch....ik zeg niks,dat heb jij mij bekend,en niet alleen mij ook aan iemand anders,maar goed jij haalt je eigen betrouwbaarheid onderuit....vind ik best hoor,jij gooit het eruit,ik niet,jij bent niet in je eerste leugen gestikt,zijn er zat.....probeer mij maar eens te pakken op leugens,gaat je niet lukken Remco Moraal van het verhaal...jij lult uit je nek,ik ook maar ben zo als ik ben Ik hoef hier geen vrienden te hebben. Boeit me niks, die heb ik namelijk wel in het echte leven. Jij zou trouwens toch ieder kakkie slopen die in het café zou komen??? Ik zie het.
Ik kom hier om over voetbal te praten en mijn mening hierover te geven. Verder helemaal niks. Wat interesseerd mij het nou wat een ander hier van me vind. Die mensen zal ik nooit ontmoeten em kunnen me stuk voor stuk gestolen worden.
Je weet nog voor geen 10% wie ik ben, wat ik doe en je oordeelt er en dreigt er regelmatig flink op los. Zegt meer over jou dan mij kerel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 11:17 schreef sebas1 het volgende:[..] Wat een onzin, onder Frank Rijkaard waren ze ookal top, maar idd als je een paar jaar verder bent met vrijwel hetzelfde elftal lijkt het me normaal dat ze nog beter worden. Villanova (ofzo, hoe hij ook heet) is zeker ook een wereld trainer nu hahaha Nee want barca speelt niet zo goed als onder pep. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Geen enkel team kan continu altijd maar goed spelen en zeker niet een paar seizoenen op rij. Kijk naar ons eigen cluppie, 2x op rij kampioen en zeker niet zonder geluk, wel met een periode waarin alles werd gewonnen en de anderen punten verspeelden. Ik denk dat er maar heel erg weining mensen waren die zeiden dat ajax kampioen zou worden met een achterstand van 12 punten halverwege... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 12:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geen enkel team kan continu altijd maar goed spelen en zeker niet een paar seizoenen op rij. Kijk naar ons eigen cluppie, 2x op rij kampioen en zeker niet zonder geluk, wel met een periode waarin alles werd gewonnen en de anderen punten verspeelden. Ik denk dat er maar heel erg weining mensen waren die zeiden dat ajax kampioen zou worden met een achterstand van 12 punten halverwege... Maar barca speelt nu ook gewoon iets ander systeem als onder pep |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Vreemd verhaal van lindgren. Hoe kan hij nou weten hoe goed pep is. Hij heeft er nooit mee gewerkt. Dat zou die wel willen Haha. Lindgren wil alleen veren in de kont van de boer stoppen, gelukkig haalt janssen die er weer uit.
Totaal mis plaatst. Was de boer wel zo goed als psv en andere clubs geen inzinking hebben na de winterstop.
Ajax is nog steeds in achtervolging, terwijl wij als Ajax bovenaan horen te staan met een straatlengte voorsprong ala barca. Pas als dat gebeurd dan ga ik mijn loftrompet luiden voor de boer. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 12:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoef hier geen vrienden te hebben. Boeit me niks, die heb ik namelijk wel in het echte leven. Jij zou trouwens toch ieder kakkie slopen die in het café zou komen??? Ik zie het. Ik kom hier om over voetbal te praten en mijn mening hierover te geven. Verder helemaal niks. Wat interesseerd mij het nou wat een ander hier van me vind. Die mensen zal ik nooit ontmoeten em kunnen me stuk voor stuk gestolen worden. Je weet nog voor geen 10% wie ik ben, wat ik doe en je oordeelt er en dreigt er regelmatig flink op los. Zegt meer over jou dan mij kerel. Je bent toch ook n vriendelijke vent hey!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb je de ontwikkeling van Barca dan niet echt heel bewust meegemaakt onder Pep.. Het elftal stond voor een groot deel al onder Frank Rijkaard, maar onder Pep hebben ze een nieveau gehaald dat door geen enkele andere ploeg ooit op de mat is gelegd.. Dat red je echt niet door alleen maar een paar goede spelers bij elkaar te flikkeren.. idd, hij heeft ook nog eens de grote namen eruit gegooid, zodat ze gingen spelen, zoals hij dat wilde zien en zag hoe zich dat ontwikkelde.... rest is geschiedenis. |
|
|
|