|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is ie nu 124% meer waard? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 - 21:36 schreef van geil het volgende:On topic. Clubs hebben lucht gekregen van het scorend vermogen van Sven. Dat het in eigen doel is , is de meesten ontgaan. Hahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hopelijk valt het uiteindelijk mee met die blessure.
Het lijkt een stressfractuur.... zou niet best zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook in het geruchten circuit . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Moet hetzelfde opleveren als Karsdorp. Kongolo nog twee miljoen meer....
Maar ik zie ze het liefst in De Kuip in het komende seizoen. Alle drie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 - 11:43 schreef Barabas het volgende:[..] Moet hetzelfde opleveren als Karsdorp. Kongolo nog twee miljoen meer.... Maar ik zie ze het liefst in De Kuip in het komende seizoen. Alle drie. Europees voetbal, Oranje kandidaten . Optelsom, opwaarderen en straks echt cashen , sportief en met geld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weten we nou wel. Open deur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus niet weg doen voor die paar Euro dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat zal Sven zelf ook niet willen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En even Blind en v Geel bellen. Die zien de open deur nog niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie zouden ze daar voor op het oog hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het Cisse-virus heeft toegeslagen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N teen, in mijn tijd werd die gewoon geamputeerd . Heb je er nog 9. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja wie zou dat moeten zijn he d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon laten gaan, matige verdediger. Speelde vorig jaar ook meestal zwak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb het idee dat hij zelf ook denk dat hij op zijn top van kunnen zit,anders ga je nu nooit weg. Zeker niet maar Fiorentina |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1 miljoen verschil tussen de twee partijen. Die is verkocht dus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn we er echt rouwig om? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee niet echt maar Kongolo en Karsdorp worden ook aan transfers gelinkt, hoewel van Geel zegt dat er verder niets concreets is.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1 teen van 5 miljoen is niet voor herhaling vatbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik wel eigenlijk. Maar ja, niemand is onvervangbaar zeggen ze dan he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2016 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dit je eerste reïncarnatie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar serieus, n blessure aan n teen ? Alleen de grote teen is vervelend , de rest merk je niet eens. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord lijkt serieus rekening te moeten houden met een vertrek van Sven van Beek. De verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Fiorentina. Volgens TuttoMercatoWeb is vandaag de zaakwaarnemer van Van Beek afgereisd naar Italie om te onderhandelen met de club uit Florence.
Van een akkoord tussen Feyenoord en Fiorentina is echter nog geen sprake. Wel zou er volgens Italiaanse media eerder al een miljoenen bod zijn uitgebracht op de verdediger. Er zou nog een verschil van één miljoen euro zijn tussen de vraagprijs van Feyenoord en het bod van Fiorentina. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjaa is Sven nu goed of en net niet voetballer ik weet het niet, kunnen Kunnen we hem gewoon wegdoen of krijgen we daar spijt vao broot forum straal uw licht over dit Dillema |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Beek kwijt is een redelijke aderlating, meneer de palert. Temeer omdat komend jaar moet blijken of er nog ontwikkeling in deze jongen zit. Temeer ook omdat ie toch echt wel basisspeler is gebleken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek is met Botteghin en Kongolo wel op te vangen..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het kan. Ben toch minder wild van Botteghin. Weinig verrassing, is al nerveus met bal, laat staan als er druk op hem wordt gezet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien is de spoeling achter Kongolo en Botteghin erg dun als Van Beek vertrekt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2016 - 18:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bovendien is de spoeling achter Kongolo en Botteghin erg dun als Van Beek vertrekt. Heb je een punt, moet er toch weer wat gehaald worden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
In vindt het zeker een gemis, maar ik heb dan misschien een Sven bril op. Hij heeft op momenten ongelukkig verzaakt, maar overall vindt ik hem een goede CV én rechtsback. Fiorentina is een geweldige club voor hem, mits de prijs goed is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zou van Beek zeer zeker houden, met alle wedstrijden op het programma. En gezien de huidige ambities van de club! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om wat te noemen ja. Haal maar eens iets terug wat beter is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Idd. als het tot resultaat heeft dat je je er op kunt verbeteren zeker niet nalaten, anders zou het raar zijn toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2016 - 21:37 schreef VVout het volgende:[..] Idd. als het tot resultaat heeft dat je je er op kunt verbeteren zeker niet nalaten, anders zou het raar zijn toch? Lijkt me ook ja. Krijg je die van Heerenveen of zo, wat volgens mij gewoon middelmaat is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Beek is geval 'kan nog'. Komend seizoen laten zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan nog veel beter in mijn optiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jawel. Maar hij is nu gewoon bruikbaar. Hij kan een hele goede worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Contract tot 2018, bij goed najaar verlengen en in 2017 op de markt.
5 miljoen nu is onnodig en weinig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|