|
|
RenatoBos
|
|
|
Sven van Beek lijkt Feyenoord deze zomer niet te verruilen voor de Italiaanse velden. De verdediger, die eind deze maand zijn 22ste verjaardag vierde, staat al enige tijd in de belangstelling van Fiorentina maar van een overgang lijkt voorlopig geen sprake. Het transferbedrag wat Feyenoord voor Van Beek vraagt blijkt te hoog te zijn in de ogen van de club uit Florence.
amp;euro;De naam van Sven van Beek blijft altijd genoemd worden bij Fiorentinaamp;euro;, schrijft Corriere dello Sport zondag. amp;euro;Fiorentina blijft hem op de voet volgen, maar het hangt van Feyenoord af of er een transfer komt. Feyenoord zal de vraagprijs moeten verlagen, anders zal het heel moeilijk worden om Van Beek over te nemen.amp;euro; Naast Van Beek worden ook oud-Feyenoorder Karim Rekik (Olympique Marseille) en Abdou Diallo (AS Monaco) genoemd als mogelijke versterking. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek mist ook eerste competitiewedstrijd
Sven van Beek speelde een groot gedeelte van de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen niet mee. De verdediger, afkomstig uit de jeugd van de Rotterdamse club, kampt sinds de oefenwedstrijd tegen RKSV Driel met een blessure aan zijn voet.
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal moest Van Beek aan zich voorbij laten gaan, evenals de start van de competitie. Van Beek gaat de uitwedstrijd tegen FC Groningen niet halen, zegt trainer Giovanni van Bronckhorst tegenover Fox Sports.
Binnenkort gaat zijn voet uit het gips en gaan we beoordelen hoe het er voorstaat. Sinds de blessure van Van Beek vormen Eric Botteghin en Terence Kongolo de Feyenoord-defensie en start Miquel Nelom als linksback.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen idee als ik die teksten kopieer en plakt komt dat sinds een week of wat steeds naar boven.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een leesteken dat niet herkend word door je telefoon? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Door t forum, zijn quotes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lazio gaat voor Braziliaan en ziet in Van Beek alternatief
Sven van Beek zag een transfer naar AS Monaco afketsen, maar de centrale verdediger mag zich misschien toch verheugen op een overstap naar een topcompetitie. Volgens radiostation Radiosei is de 22-jarige Van Beek in beeld bij Lazio.
De Romeinen willen zich versterken met Rodrigo Caio, maar als de 22-jarige Braziliaan van São Paulo onhaalbaar blijkt, komt Van Beek van Feyenoord in beeld. Rodrigo Caio zou ongeveer 11,5 miljoen euro moeten kosten en dat zou Lazio niet willen betalen.
Van Beek, die in Rotterdam nog een contract heeft tot de zomer van 2018, werd in mei ook al met Lazio in verband gebracht en twee weken geleden werd Fiorentina genoemd. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van Beek kost 35 mln. Als ze al 32 mln voor die Milik neerleggen, pffft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord zoekt vervanger voor geblesseerde Van Beek''
Feyenoord kan ook de komende periode geen beroep doen op Sven van Beek. De verdediger, afkomstig uit de jeugdopleiding van de club uit Rotterdam Zuid, raakte in het oefenduel met RKSV Driel geblesseerd en stond sindsdien niet meer in op het voetbalveld. Volgens RTV Rijnmond is Feyenoord op zoek naar een nieuwe centrale verdediger om de geblesseerde Van Beek te vervangen.
De lokale omroep noemt de voetbalbblesure chronisch omdat de verdediger in het verleden verkeerde schoenen zou hebben gedragen. Naast Eric Botteghin en Terence Kongolo, het huidige hart van de Feyenoord-defensie, beschikt trainer Van Bronckhorst ook over Jan Arie van der Heijden en Wessel Dammers. Ook Renato Tapia zou eventueel als centrale verdediger uit de voeten kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die is dus een tijd uit de roulatie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Chronische amp;euro;
Dat is echt balen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar haal er maar meteen twee bij, de spoeling centraal achterin is sowieso al te dun... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een Jan en een Arie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo dun..(?) Nelom kan toch ook rechts centraal staan..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens Van Bronckhorst wel ja.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben toch n brede selectie lees ik vaak ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Dat lees ik ook. Klopt alleen geen zak van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft ie aldoor twee linker gedragen vorig seizoen zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verkeeede schoenen gedragen. Wat een amateurs lopen er toch bij ons af en toe |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hebben we ook. 2 CV's, 2 directe vervangers en nog eens 2 die er kunnen spelen. Dus zie niet zo goed in waarom Feyenoord op zoek zou moeten naar een nieuwe CV. Zelfs al zou Van Beek er maanden uit liggen.
Misschien als ie het hele seizoen dreigt te missen, dat je dan iemand huurt ofzo, maar verder..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hebben we ook. 2 CV's, 2 directe vervangers en nog eens 2 die er kunnen spelen. Dus zie niet zo goed in waarom Feyenoord op zoek zou moeten naar een nieuwe CV. Zelfs al zou Van Beek er maanden uit liggen. Omdat die 2 vervangers er helemaal niets van kunnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dammers was bij Cambuur al een lachertje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hebben we ook. 2 CV's, 2 directe vervangers en nog eens 2 die er kunnen spelen. Dus zie niet zo goed in waarom Feyenoord op zoek zou moeten naar een nieuwe CV. Zelfs al zou Van Beek er maanden uit liggen. Het niveau achter Botte Beek en Terence is te laag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus wat achter die drie (Sven, Terence en Eric) voldoet niet. Nu Sven wegvalt heb je echt wel een probleem mocht Eric bijvoorbeeld geschorst of geblesseerd raken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Op slippers. of flippers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien had ik het met namen moeten doen. Botteghin en Van der Heijden reken ik als die 2 vervangers. Van Beek en Kongolo als de oorspronkelijk CV's en Tapia en Dammers in geval van nood. Dan heb je er 6 voor die positie. Van die 6 vind ik eigenlijk alleen Dammers niet goed genoeg, maar de rest is ok voor het verwachte aantal minuten dat ze spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We kunnen Nicolai ook als centrale verdediger uitproberen.... kunnen we Kramer gewoon opstellen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van der Heijden is een prima speler voor de eredivisie. Geen top, maar wel net daaronder, dus als reserve ok. Tapia heb ik op die positie ook wel redelijk vertrouwen in, als reserve voor de reserve dan.
Dammers komt tekort. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, deze verhalen waren eigenlijk nog niet eens het punt. Als je vanuit Feyenoord zoveel mensen hebt die centraal in de verdediging kunnen spelen en je schiet in bij de eerste blessure al in de stress, waarom houd je dan al die spelers bij de selectie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van de heijden kan maar op een plaats spelen in mijn ogen. En daar hebben we al plenty opties. Voor de verdediging. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van der Heijden is gewoon een prutser als hij centraal achterin staat. Ook als reserve: Als de rest niet kan spelen zitten we mooi met de gebakken peren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, deze verhalen waren eigenlijk nog niet eens het punt. Als je vanuit Feyenoord zoveel mensen hebt die centraal in de verdediging kunnen spelen en je schiet in bij de eerste blessure al in de stress, waarom houd je dan al die spelers bij de selectie? Precies, eens. Dan spreek je dus jezelf tegen. Gebeurde ook al met de keepers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, deze verhalen waren eigenlijk nog niet eens het punt. Als je vanuit Feyenoord zoveel mensen hebt die centraal in de verdediging kunnen spelen en je schiet in bij de eerste blessure al in de stress, waarom houd je dan al die spelers bij de selectie? Goed punt. Maar volgens mij wordt er al weken geroepen om versterking centraal achterin. Is niks nieuws. En waarom Dammers, Nelom en Van der Heijden nog rondlopen is mij een raadsel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:57 schreef van geil het volgende:Van de heijden kan maar op een plaats spelen in mijn ogen. En daar hebben we al plenty opties. Voor de verdediging. Ik denk dat ie links centraal en voor de verdediging kan spelen als er wat blessures/schorsingen zijn. Niet ideaal, maar hij is misschien 2/3de reserve voor die posities. Dus gezien zijn geringe rol niet echt een probleem. Hoogstens zijn salaris, mocht ie echt 8 ton opstrijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:00 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Maar volgens mij wordt er al weken geroepen om versterking centraal achterin. Is niks nieuws. En waarom Dammers, Nelom en Van der Heijden nog rondlopen is mij een raadsel. Mag je niet zeggen. Ik pas even,maar ben het er helemaal mee eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoezo spreek ik mezelf tegen? Ik ben toch niet Feyenoord? Ik denk dat die spelers redelijk voldoen. Dus ik zou geen nieuwe CV halen. Met die keepers is trouwens een ander verhaal, maar daar is al genoeg over gezegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schei uit met die slachtofferrol man. Je kan hier toch gewoon discussiëren. Soms zijn mensen het met je eens en soms niet. Shit happens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoezo spreek ik mezelf tegen? Ik ben toch niet Feyenoord? Ik denk dat die spelers redelijk voldoen. Dus ik zou geen nieuwe CV halen. Met die keepers is trouwens een ander verhaal, maar daar is al genoeg over gezegd. Nee , jij niet ,de Yellowman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Schei uit met die slachtofferrol man. Je kan hier toch gewoon discussiëren. Soms zijn mensen het met je eens en soms niet. Shit happens. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:00 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Maar volgens mij wordt er al weken geroepen om versterking centraal achterin. Is niks nieuws. En waarom Dammers, Nelom en Van der Heijden nog rondlopen is mij een raadsel. Nelom is sowieso al geen centrale verdediger. En zoals gezegd vind ik Van der Heijden goed genoeg in zijn rol als 2de reserve. En Dammers mag ook van mij vertrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb daar gewoon geen zin meer in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er valt er 1 weg, dus ga je dat aanvullen. Dat is op zich niet raar? Zeker nog nu t nog mag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ah ja. Leek net of je het tegen mij persoonlijk had. Dan kan je die post grotendeels negeren. Maar goed, eens, als Feyenoord nu echt op zoek is dan is dat voor Van Geel niet echt uit te leggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ah ja. Leek net of je het tegen mij persoonlijk had. Dan kan je die post grotendeels negeren. Maar goed, eens, als Feyenoord nu echt op zoek is dan is dat voor Van Geel niet echt uit te leggen. Nee zeker niet tegen jou, de rest eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:00 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Maar volgens mij wordt er al weken geroepen om versterking centraal achterin. Is niks nieuws. En waarom Dammers, Nelom en Van der Heijden nog rondlopen is mij een raadsel. Omdat er geen interesse is |
|
|
|