|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen als Van Beek er dan lang uit ligt. Dan valt er wellicht wat voor te zeggen. Maar goed, misschien wordt bijvoorbeeld Dammers nog de deur uitgedaan, dan kan ik me voorstellen dat je dan nog wel iemand erbij wil hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:Dus wat achter die drie (Sven, Terence en Eric) voldoet niet. Nu Sven wegvalt heb je echt wel een probleem mocht Eric bijvoorbeeld geschorst of geblesseerd raken.. Als er 2 van die 3 geblesseerd zijn kan je al stoppen dit seizoen. Van der Heijden had ik nooit gehaald, dat is als verdediger er meer 1 voor het vrouwenvoetbal. Slappe verdediger die echt niet kan.
Dammers werd er bij Cambuur al naast gezet en dat zit dan nog hier..
Ik zou een verdediger erbij halen en deze twee zo snel mogelijk lozen. Die van der Heijden verdiend ook geen flut salarisje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, zeker die laatste 2 zouden basisspeler zijn bij de meeste eredivisie clubs. Dus ik denk dat Feyenoord ze er ook nog wel bij wil houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Alleen als Van Beek er dan lang uit ligt. Dan valt er wellicht wat voor te zeggen. Maar goed, misschien wordt bijvoorbeeld Dammers nog de deur uitgedaan, dan kan ik me voorstellen dat je dan nog wel iemand erbij wil hebben. Ik denk dat als iets chronisch is ze verwachten hem lang of vaak kwijt te zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Alleen als Van Beek er dan lang uit ligt. Dan valt er wellicht wat voor te zeggen. Maar goed, misschien wordt bijvoorbeeld Dammers nog de deur uitgedaan, dan kan ik me voorstellen dat je dan nog wel iemand erbij wil hebben. Tis echt onder de maat T. Snap dat je een andere mening bent toegedaan, maar voor de blessure van Van Beek werd ook al om betere cv's geroepen. Nu is het nóg urgenter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, zeker die laatste 2 zouden basisspeler zijn bij de meeste eredivisie clubs. Dus ik denk dat Feyenoord ze er ook nog wel bij wil houden. Klopt. Maar ze zijn niet goed genoeg voor ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, zeker die laatste 2 zouden basisspeler zijn bij de meeste eredivisie clubs. Dus ik denk dat Feyenoord ze er ook nog wel bij wil houden. Ik lees op het forum ook vaak dat alles onder ons er blij mee zou zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat zou echt zwaar naadje zijn want dan gaan we er ook niet veel aan verdienen. Verkeerde schoenen zijn verschrikkelijk duur zo.
Ieder seizoen, begin augustus een orthopeed laten opdraven om de boel te checken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar geen interesse , er klopt iets niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van der Heijden zou je overigens nog kunnen gebruiken voor de verdediging. Maar niet als cv |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik geloof daar helemaal niks van.... anders waren ze al lang en breed vertrokken! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar daar hebben we al n kudde spelers. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien te duur? Qua salaris? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als ik mag kiezen dan zie ik hem liever vertrekken. De andere kandidaten voor die plek zijn gelijkwaardig of beter. Geen verrijking, exit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:15 schreef Barabas het volgende:[..] Tis echt onder de maat T. Snap dat je een andere mening bent toegedaan, maar voor de blessure van Van Beek werd ook al om betere cv's geroepen. Nu is het nóg urgenter. Als Van Beek er zeker tot aan de winterstop uit ligt, kan ik er inkomen.
Maar stel dat ie fit zou zijn dan heb je 3 uitstekende CV's (Van Beek, Kongolo, Botteghin) en 2 backups die ok zijn (Van der Heijden/Tapia). Dat is normaal gesproken voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:20 schreef Barabas het volgende:[..] Als ik mag kiezen dan zie ik hem liever vertrekken. De andere kandidaten voor die plek zijn gelijkwaardig of beter. Geen verrijking, exit. Eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is vast en zeker aan de hand. En hij blijft lekker zitten waar hij zit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk jij van niet dan? Van der Heijden was gewoon onbetwiste basiskracht bij Vitesse. En Nelom is/was dat lang bij ons. Zelfs Oranje. Als Mulder keeper is bij Heerenveen dan komen die twee op zeker aan bod. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet voor de basis nee, maar wel als backup. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat moet haast wel ja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar goed.... de meerderheid telt... dus Martin.... AAN DE SLAG!
En nu wel met wat beters dan wat er al is aan komen zetten! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:20 schreef Barabas het volgende:[..] Als ik mag kiezen dan zie ik hem liever vertrekken. De andere kandidaten voor die plek zijn gelijkwaardig of beter. Geen verrijking, exit. Als je iemand kan krijgen die beter is voor hetzelfde geld of goedkoper is met hetzelfde talent moet je het direct doen. Maar dat geldt voor de hele selectie natuurlijk.
De reden dat ik niet zo ontevreden ben over Van der Heijden is niet omdat ie zo'n fantastische verdediger is, maar omdat ik denk dat je niet zo makkelijk een betere optie hebt dan hij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:23 schreef Barabas het volgende:Maar goed.... de meerderheid telt... dus Martin.... AAN DE SLAG! En nu wel met wat beters dan wat er al is aan komen zetten! Tis hier geen democratie! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, dat verkeerde schoeisel moet dan in zijn jeugd geweest zijn. En waarschijnlijk de dagelijkse schoenen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste klopt, maar als je al een kandidaat vindt dan kom je niet eens van hem af. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens deel 2: Die Verhoeff meldt t, hoe betrouwbaar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij is midden 20 dus ik denk niet dat ie er vrede mee heeft de rest van zijn contract bij ons op de bank te zitten. Als ie weinig speelt, dan denk ik dat ie gewoon vertrekt van de winter of volgend jaar zomer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook nog iets om rekening mee te houden ja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:27 schreef Stylzz het volgende:Overigens, dat verkeerde schoeisel moet dan in zijn jeugd geweest zijn. En waarschijnlijk de dagelijkse schoenen Ah.... nog steeds niet oke, maar in dat geval valt de club niet zo heel erg veel te verwijten.
Het zou desalniettemin een verstandige zet zijn alle spelers, ook bij de jeugd, aan wat onderzoek te onderwerpen. Veel kan dat niet kosten en ieder Vanbeekje of Cissétje dat we ermee voorkomen is een goede zaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:14 schreef MMM het volgende:[..] Als er 2 van die 3 geblesseerd zijn kan je al stoppen dit seizoen. Van der Heijden had ik nooit gehaald, dat is als verdediger er meer 1 voor het vrouwenvoetbal. Slappe verdediger die echt niet kan. Dammers werd er bij Cambuur al naast gezet en dat zit dan nog hier.. Ik zou een verdediger erbij halen en deze twee zo snel mogelijk lozen. Die van der Heijden verdiend ook geen flut salarisje Precies mocht er nog 1 wegvallen dan hang je gewoon..ik snap het ook wel dat ze daar nog iets zoeken. . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:27 schreef Stylzz het volgende:Overigens, dat verkeerde schoeisel moet dan in zijn jeugd geweest zijn. En waarschijnlijk de dagelijkse schoenen Ligt er aan. Wat heeft hij precies? Ik heb zelf schoenen allergie ,kan niemand iets aandoen .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Open schoenen ook een probleem of ieder materiaal? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zelfs slipers kunnen je het gevoel geven of je kraakbeen is verdwenen tussen je enkels. Het heeft mij zelfs een keer mijn baan gekost. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Geel heeft allang een plan: Karim Saidi is transfervrij. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 07:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zelfs slipers kunnen je het gevoel geven of je kraakbeen is verdwenen tussen je enkels. Het heeft mij zelfs een keer mijn baan gekost. Lastig zeg... en fucked up dat het je een baan kost.
Hoe los je zoiets op dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kan schoenen laten maken die je 350 euro kosten zonder de allergische stoffen. Die schoenen zien er overigens niet uit en bij mij persoonlijk kreeg ik nog steeds brandwonden. Nu tegen alle medische adviesen in loop ik in mijn werkschoen met ijszakjes om mijn sokken . Daardoor krijg je weer andere problemen maar die zijn vaak redelijk te dragen.. Maar goed wat Sven heeft weet ik niet natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk jij van niet dan? Van der Heijden was gewoon onbetwiste basiskracht bij Vitesse. En Nelom is/was dat lang bij ons. Zelfs Oranje. Als Mulder keeper is bij Heerenveen dan komen die twee op zeker aan bod. Ik denk inderdaad van niet nee. Het complete plaatje van zo'n speler past niet in hun profiel Te duur, te oud en waarschijnlijk niet op en top gemotiveerd ivm stap terug. Plus op posities waarvan je denkt , die zijn toonaangevend. Verder sportief is het vrij armoedig. Zeker geen talent waar je wat op kunt verdienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 11:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kan schoenen laten maken die je 350 euro kosten zonder de allergische stoffen. Die schoenen zien er overigens niet uit en bij mij persoonlijk kreeg ik nog steeds brandwonden. Nu tegen alle medische adviesen in loop ik in mijn werkschoen met ijszakjes om mijn sokken . Daardoor krijg je weer andere problemen maar die zijn vaak redelijk te dragen.. Maar goed wat Sven heeft weet ik niet natuurlijk Dat is mooi klote zeg.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En apart. Niks aan te doen dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sven van Beek keert maandag weer terug in de selectie van Feyenoord. Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka op zijn Twitter-account. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmm waarom dan een vervanger..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of ze speculeren nog op een vertrek.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, bovenstaand laat weer zien dat diverse webmedia nieuws bouwt/verbouwt opdat het gelezen wordt. We blijven er intrappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Condooms kan ook niet idd,ook allergies voor rubber |
|
|
|