|
|
netsurfer
|
|
|
Hij zit even in een mindere fase. Komt wel goed, hij lijkt mij een nuchtere gozer, komt hier weer sterker uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vergeet niet een fatsoendelijk paar schoenen aan te schaffen deze keer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 maanden. Na een teen amputatie ben je sneller terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, na 2 been amputaties ook, alleen t is niet hetzelfde. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is meer n Beenhakker. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dennis van Eersel @DennisVanEersel 5h5 hours ago View translation Op vele vragen: Sven van Beek wordt 'voorzichtig gebracht' na zijn langdurige voetblessure en zit daarom vandaag niet bij de selectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een kleine terugslag. ..helemaal ontgaan joh. Klote voor hem en vooral voor ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geruststellende gedachte als je weet dat je hem achter de hand heb,maar is voor hem nog lastiger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit hem allemaal niet mee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek doet een fikse stap terug
Een rentree van Sven van Beek is nog ver weg. De langdurig geblesseerde verdediger deed onlangs mee met het tweede elftal, maar heeft inmiddels een fikse stap terug gezet. Van Beek moet zijn voet opnieuw laten rusten.
''Er is in gezamenlijk overleg besloten dat Sven nu eerst volledig klachtenvrij moet zijn alvorens hij weer volledig kan gaan trainen'', zegt zaakwaarnemer Rob Jansen in het Algemeen Dagblad. ''Er bleef irritatie bij zijn voet. Rust en behandelingen moeten hem nu verder helpen.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetblessures zijn toch wel vaak de lastigste blessures |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord en teen blessures... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is zelfs doorgeslagen naar de achterban,zit ook thuis met een pijnlijke voet :,) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Inderdaad rustig brengen dan maar. Gelukkig dat Botteghin nog zeker 3 jaar op topniveau mee kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zat ook al met cisse visioenen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kun je alleen nooit meer voetballen. Detail. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is een grapje, ar. Een grapje.
Je weet wel: hahaha! Zoiets. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik vond m de eerste keer al niet leuk....
:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het was n grapje inderdaad. Echter zonder teen (tenen) kun je prima voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha..ahum..:) Ik betwijfel of je zelfs nog kan lopen zonder tenen geile. Dat is namelijk je balans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 19:03 schreef ar het volgende:Hahaha..ahum..:) Ik betwijfel of je zelfs nog kan lopen zonder tenen geile. Dat is namelijk je balans Alleen maar je grote teen. De rest niet echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. en zelfs dat valt in de meeste gevallen redelijk snel op te vangen. Is een revalidatieproces wat ook heel snel kan gaan. Ken zelf toevallig iemand die 2 tenen verloor door n combinatie van suikerziekte en n ongeluk. Weg grote teen en de teen ernaast. Die voetbalde binnen 2/3 maanden op het zelfde niveau als voorheen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 19:18 schreef van geil het volgende:Precies. en zelfs dat valt in de meeste gevallen redelijk snel op te vangen. Is een revalidatieproces wat ook heel snel kan gaan. Ken zelf toevallig iemand die 2 tenen verloor door n combinatie van suikerziekte en n ongeluk. Weg grote teen en de teen ernaast. Die voetbalde binnen 2/3 maanden op het zelfde niveau als voorheen. Zo dan. Dat wist ik niet..weer wat geleerd. Doktor von Geil! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed , laten we het Sven maar niet aandoen, en hopen op een voorspoedig herstel nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Absoluut. Kan hij weer naast Botteghin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is er dan mis met jan-scharie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. Oo niets hoor, ik vindt Sven meer verdediger én een stuk sneller. Alleen nu even niet dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neffer sjeens ee winning tiem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Soms you have to grijp in om the others rust the geven he |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
If det's nieded den joe ar (...) Reit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
I am blij that we are eens Hank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wanneer is ie weer fit..(?) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik denk op het moment dat hij weer pijnvrij kan spelen. En er genoeg trainingsuren op heeft zitten. ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Blessure Kongolo en europees schorsing Botteghin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Fart -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op dat gebied eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dát. Plus dat ik fan ben van Sven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die schijnt ook te voetballen! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik vind het vreemd dat Sven niet mee is, zit hier meer achter dan "verder herstel" in Rotterdam? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn rollator ging niet mee het vliegtuig in |
|
|
|